Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Po nov 15, 2004 7:44 am

A3Turbo4Life je napisal/-a:V vsakem primeru Punto GT bolj zategne.

Drugače pa še bolj zategne Uno turbo. ;)

Bye


Pri unotu turbo ni tokizrazit. Avto nima takega šusa ko punto, ampak vleče bolj enakomerno. Meni osebno je to bolj všeč, ampak mi uno ni všeč :P :P

lp
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Po nov 15, 2004 4:59 pm

seveda ni tok izrazit ker ima punto dost vecjo turbino........to ka je pa teb usec je pa sigurno boljse po ovinkih!!! samo tko skori ni vec turbo!!!
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Po nov 15, 2004 5:11 pm

mito155 je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Pomoje punto.
Punto ma caa 130km tocno nevem, tipo pa 150, sam glede na to da ma punto manjso tezo in bolj aerodinamicno karoserijo pomoje zmaga.
Bi pa blo treba probat


Punto ima 98 kw tipo pa 103 kw, tako da bi bila samo še razlika v teži. Punto ima 1000 kg tipo 1,6 je imel 1050 kg. Kolk ma pa 16v pa nebi vedu.


tri verzije punto gt mk.1 so

en ma 130KM
en 134KM
en pa 136KM

za tipo pa nimam pojma :P

punto 100% tipota popapa...vsaj v pospeških
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po nov 15, 2004 6:39 pm

Ta pravi tipo ma 147 PS :lol: mAh kje so bli te cajti k so špagetarji (fiat) vsaj nekam šli, pol se je pa z Coupejem vse končal :evil: sramota da so avti 10 let nazaj bl letel kot razna stilo abarth j***a.
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life Po nov 15, 2004 6:45 pm

fiat gt je napisal/-a:seveda ni tok izrazit ker ima punto dost vecjo turbino........to ka je pa teb usec je pa sigurno boljse po ovinkih!!! samo tko skori ni vec turbo!!!


Hehehe. A si ti že kdaj videl ti dve turbini?

Uno Turbo ima IHI Turbo VL5, Punto GT pa ima IHI Turbo VL7. Razlika ni v velikosti, ampak v veternici v kompresorskem delu. In sicer VL5 ima 10 rež, VL7 pa 13.

DA pa od Unota ni tistega rukerja?? Hmnja, ne vem s kakšnimi unoti si se ti vozil, ampak Uno ornk zategne. Vredu zdaj nimam več občutka kako mi je na začetku šel, ko je bil serijski, ampak je vseeno lepo zategnil. Je pa res, da težko najdeš dobrega Unota, ki bi šel tako kot je treba.

DO zdaj še ni bilo Puntoja GT, ki bi zategnil kot Uno. S kolegom šraufama Turbo Fiate in sva dala čez že precej Unotov in Puntojev čez. On ima sedaj Puntoja GT z drugo turbino in s popolnoma obnovljenim motorjem in nima šans proti meni. :roll:

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Po nov 15, 2004 7:16 pm

js sem se vozil z unoti original leto starim(govorim leta 1994 nazaj) in s predelanim,uno je dosti lazji kot je punto gt.............,je pa spet vprasanje keri model unota mislis 1.3,al 1.4.............,moje izkusnje so te da uno potegne bolj enakomerno kokr punto!!!!,sam zdaj use tezko govorim ker js mam puntota gt abarth,ki se je mal razlikoval od drugih,ne sam estetsko ampak tudi mehansko.......je pa ze predelan za drage,tko da
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Po nov 15, 2004 7:28 pm

fiat gt je napisal/-a:js sem se vozil z unoti original leto starim(govorim leta 1994 nazaj) in s predelanim,uno je dosti lazji kot je punto gt.............,je pa spet vprasanje keri model unota mislis 1.3,al 1.4.............,moje izkusnje so te da uno potegne bolj enakomerno kokr punto!!!!,sam zdaj use tezko govorim ker js mam puntota gt abarth,ki se je mal razlikoval od drugih,ne sam estetsko ampak tudi mehansko.......je pa ze predelan za drage,tko da


točno o tem govorim tut jest. zakaj je ak občutek ne vem, ampak serijski uno in serijski punto rukneta zelo različno v korist punta. Če ima uno manjšo turbino kako ima lahko pri enakem polnenju večjo moč?

baje ima uno stalnega samo 0,5 bara overboosta pa 0,7 bara, vsaj tako po kazalcu,
punto pa 1bar stalnega (oz. 1,3 kot nekateri pravjo)

lp
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life Po nov 15, 2004 7:51 pm

1.3 so stari motorji z 105KM. No za te ne rečem, da vlečejo veliko bolj linearno. Ampak če je pa govora o 1.4, ki je praktično identičen v puntoju kot v unotu, pa razlik ni, kvečjemu še uno malce bolj utrga, ker je lažji.

Pri višjih hitrostih pa Puntoju defenitivno pomaga več navora.

Kateri letni k pa imaš GT Abarth?

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Po nov 15, 2004 9:01 pm

No pri tazadnjem unotu se turbine niso razlikovle vec tolko,ampak samo v vetrnici,IN se ena stvar uno1.4 je bil tudi brez katalizatorja in z njim!baje kar se prebral za unoti z kat.niso sli tko dobro!!!! ;) Moj punto je pa giallo ginestra barve.........letnik 1999,izdelanih je bilo malo seriji ........in sicer samo za GB........ima pa tale punto serijsko ze 160 konjickov!!!!!koliko jih pa ima sedaj pa :P
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Po nov 15, 2004 9:16 pm

uno turbo in fiat turbo sta po mašinah skoraj identična...
med tema dvema bi pa raje izbral punto gt...ker je dosti lepši kot uno, moje mnenje...
sicer pa tako zelo hude razlike med njima ni...
brezveze da tu nekaj razpravlate
naj se dva ki imata punto gt brez predelav in uno turbo brez predelav spravita na 400m in se lahko praktično prepričate...
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Po nov 15, 2004 9:21 pm

FIRESTORM mi ne razpravlamo sam debatiramo ;)
 
Uporabniški avatar
WILLIAMSCAR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Če maj 20, 2004 3:28 pm

Napisal/-a WILLIAMSCAR Po nov 15, 2004 9:23 pm

oba dva avta sta dobra! voziv sem se že z obema prijatel ima putota gt brat ima pa unota turbo pa oba dva hudo stopta. uno gre res ko hudič dokler ga ne sprobaš nemorš vrjet da gre tako
ALONSO CAR
 
Uporabniški avatar
Speed_I_need
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Sr sep 01, 2004 7:38 pm

Napisal/-a Speed_I_need Po nov 15, 2004 10:16 pm

Ne moreš primerjat navadnega motorja s turbino. Sicer puntota še nisem probal vendar sedicivalvole je strup -- leti kot sneta sekira. ˝Šibka˝ točka je blokada pri 230 km/h - vsaj pri mojmu. Da o legi ne govorim.
You are fast, but I am ....
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt To nov 16, 2004 12:28 am

no sej ok SPEED sam,js vozim oba puntota gt in sedicivalove,je strup ja,samo boljse bi lahko se sol,ker avto je razmeroma tezek 1200 :!:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To nov 16, 2004 12:49 am

Ja ja: Sedici pa roso corsa barva :P če ne bi tok kuru bi ga zihr mel, tako je pa šel po 7-ih letih od bajte :P
BTW fantje ste fural kdaj 20vT Coupeja, ej tist pa je zverina :shock:
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt To nov 16, 2004 1:06 am

Cupra prav mas coupe 20vt je zverina ampak a tisti ne kuri al kaj :lol: 20 l ce gonis......
tisti avto je za it tankat pa naredit en krog po lj,al pa kp in ga za mesec dni prkirat v garazo!!!!. :lol:

P.S. a zdaj mas pa leona CUPRO r ?a ta ne kuri????
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz To nov 16, 2004 8:35 am

Slide je napisal/-a:
mito155 je napisal/-a:Sicer pa kako pospešuje punto je bila enkrat tema na forumu na mobisuxu. pa sem si strokovno :D ogledal posnetek ki je bil zraven in ugotovil da je punto serijski.
Samo za info kako gre GT http://www.mobisux.com/album/data/500/23682Ferrari_Testarossa_vs_Fiat_Punto_GT_vs_Subaru_Impreza_WRX.mpg
lp
Tista testarossa je tam samo za zabavo, ker drugače puntača nazge kadarkoli.


A 1.4 bara fila original al kako?
Sicer pa...pomoje bi mogla tud impreza pojest tistgale puntota...po vsej logiki...
Serijiski Punto ma do 100 nekje malo pod 8...in 140KM Impreza pa 6...in 218 konjev...iz tega sklepam...nothing else...pa še drug auspuh ma tlele Impreza bojda...tak de...
Drugače pa vemo da gre Punto ko zver, o tem ni nobenga dvoma...pa lima tud zelo lepo po zaslugi turbine :D
Ni ga čez turbo ni...ahhhh...STI :oops:

LP


če se ne motim je taprv race impreza vs. punto, tadrug pa ferrari vs. punto...
GTI
ITR
E30
 
vareh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So sep 11, 2004 9:06 am

Napisal/-a vareh To nov 16, 2004 11:18 am

:shock:Ej Willi od kdaj pa ti fiata hvališ kolkr lohk jast razberem iz tvojih postov hvališ edino renoja aja zdej ga ma tvoj brat pa ti ne preostane druzga a? :roll:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To nov 16, 2004 1:14 pm

fiat gt je napisal/-a:Cupra prav mas coupe 20vt je zverina ampak a tisti ne kuri al kaj :lol: 20 l ce gonis......
tisti avto je za it tankat pa naredit en krog po lj,al pa kp in ga za mesec dni prkirat v garazo!!!!. :lol:

P.S. a zdaj mas pa leona CUPRO r ?a ta ne kuri????


Eh nej te nick ne zavede :lol: mam hondo, dost furam pa tut leona od fotra (1.8T običajni, bliz CupreR po konjih) No glede porabe k sm omenjal: 1.8T kuri pr večini mestne vožnje 11l, Tipo (menjan samo izpuh-direktiva na zadnga supersprinta) je pa kr lepo 14 papal, s tem da kar se ohranjenosti tiče, sm 100% da ga ni blo bolj ohranjenega v slo. (7 let 77km :P )

Coupejček se mi pa ne zdi da bi spet tok kuru (je res da je bil na testni sam par dni pr bajt), me je pa avto čist fasciniral, daleč od šlamparije pr izdelavi (kot recimo Tipo) notranjost res lepo narjena, motor itak trga, zavore so pa sploh sam kapo dol :lol:
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life To nov 16, 2004 4:06 pm

mito155 je napisal/-a:
fiat gt je napisal/-a:js sem se vozil z unoti original leto starim(govorim leta 1994 nazaj) in s predelanim,uno je dosti lazji kot je punto gt.............,je pa spet vprasanje keri model unota mislis 1.3,al 1.4.............,moje izkusnje so te da uno potegne bolj enakomerno kokr punto!!!!,sam zdaj use tezko govorim ker js mam puntota gt abarth,ki se je mal razlikoval od drugih,ne sam estetsko ampak tudi mehansko.......je pa ze predelan za drage,tko da


točno o tem govorim tut jest. zakaj je ak občutek ne vem, ampak serijski uno in serijski punto rukneta zelo različno v korist punta. Če ima uno manjšo turbino kako ima lahko pri enakem polnenju večjo moč?

baje ima uno stalnega samo 0,5 bara overboosta pa 0,7 bara, vsaj tako po kazalcu,
punto pa 1bar stalnega (oz. 1,3 kot nekateri pravjo)

lp


Punto ima večji wastegate in v tem je vsa čarovnija ;)

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov