
Ampak glede na to da so jo ukinli in izhaja samo še cajteng, sem nehal upat da se vrnejo na TV

LP
Slide je napisal/-a:Sej 911 Turbo nima nujno tiptronica...in od kje ideja da vse polomiš...
Clutch dump pomeni da obrate nabiješ na...recimo 5000 obratov in potem v trenutku, torej sunkovito spustiš sklopko...Takrat pride do zelo velikih obremenitev
Če pa malo hitreje spelješ ali pa malo potegneš s sklopko, jo pa ne uničiš kr tko, štartaš pa namest v 5,5 v 5,8 sekundah...do 100
In kolikokrat štartaš s clutch dumpom...nikoli, ali pa skoraj nikoli, torej ni razloga za skrb
iKst je napisal/-a:Drugač pa je težko govorit kaj je boljše, ker je pač vsak avto različen. Če predpostavljamo, da imamo 2 identična avtomobila s tem da je eden RWD eden pa 4WD bi na suhi podlagi imel prednost pri dragu in na ovinkih RWD avto. Pri dragu zaradi tega ker je 4 pogon enostavno dost težji. Poleg tega pa je na prenosih dosti več izgub. Tako bi imel ta 4WD avto na kolesih manj moči pa še težji bi bil.
Recimo zanimivo bi blo videt EVO 8 in M3 na kakšni slovenski gorski cesti. Ampak to
že ni več primerjava samih pogonov ampak sta avtomobila tudi zelo različna in uporabljata drugačne tehnologije.
SubaruFreak je napisal/-a:Ja tkole je ane... Nisem sicer gledal doticnih oddaj... Sem pa zato bral test Murcielagota in pa Zonde.
Pri Lambiju je bilo napisano:
Vozite ga lahko na dva nacina:
1 gas, 2, 3, 4, 5, 6 in vas lima na zic
ali pa enostavno daste v sesto in gas do konca - pa vas tudi zalima na zic.
Tko da po mojem so bli modeli v doticni oddaji Top Gear - navadni loleki.
Aja pa, ko smo ze pri uibr zmogljivih avtih : sklopka je sigurno tako predimenzionirana, da se je ne da kar tako skurit.
Rect kar cte...
Lp
Caterham je napisal/-a:Tako je, z mobi kroga. Res bi blo zanimiv ce bi prmerjal BMW 330-ke. Bi blo zanimiv s kaksnimi razultati bi vn prsli. Sam je pa dejstvo da se na slabsem cestiscu AWD bols pelje ane? Ce bi loh zbiral...a bi uzel AWD al RWD varjanto. S predpostavko da je cena enaka....
iKst je napisal/-a:Sej okusi so različni. Nekaterim je v večji užitek to, da 10kmh več priletijo v določen ovinek in da gre avto kot po tračnicah.
Men bolj ustreza RWD ravno zaradi občutka na volanu, kjer ni nobenega vmešavanja pogona. Pogon je zadaj volan spredaj. Poleg tega pa je moj stil vožnje bolj primeren za RWD, ker imam dost rajši oversteer in dober handling kot pa veliko oprijema in malo slabši handling.
Uglavnem, tut Evota se nebi branu al pa impreze. Ampak če bi imel možnost bi jaz osebno raje imel RWD.
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov