Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr nov 17, 2004 4:32 pm

LEj to je zlo subjektivno...
Če si ti take sorte človk kot jaz, potem boš dizla obžaloval...to pomeni, da avto zlo rad pritisneš in ga zvrtiš v visoke obrate, pri tem pa uživaš v zvoku ki ti boža ušesa...
Če pa imaš rad umirjeno, lagodno vožnjo in dober navor, ki ti dovoljuje lenarjenje z menjalnikom, uživanje okolice itd. ter ti je športnost bolj postranskega pomena, pa boš definitivno z dizlom zelo zadovoljen ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr nov 17, 2004 5:26 pm

ban je napisal/-a:Kaj pa VW 1.4 TDI z 75 KM?


Pa ne se norce delat s folka! Kaki TDI! To ma hud traktor zvok.

Toyota je dala vn še sodobnejši in zmogljivešje motor po sistemu skupnega voda!!!
1,4 D4-D 90KM 190Nm max speed 187km/h :shock:

TDI majhnih kubatur so zaspali na lovorikah. Maš močno konkurenco s Toyoto, Hyundai, Renault, PSA-FORD motorji
Vsi med 1.4 in 1.6 litra in 85-110KM
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Sr nov 17, 2004 8:41 pm

mislim, da se ti pri teh km/leto diesel definitivno splača, ker jih delam sam podobno in se mi splača. torej ni sploh, da bi razmišljal :D
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Sr nov 17, 2004 8:54 pm

Moje mnenje: Se popolnoma strinjam s Slideom. To je subjektivna zadeva. Kar se tiče denarja ni več velikih razlik odkar ima liter dizla skoraj enako ceno kot liter bencina. Razlike v ceni so minimalne. Ko se odločate kater avto boste kupil ne gledate na 100 jurjev ampak na 400, 500 jurjev al pa več.

Mislim da je ob sedanjih cenah vseeno kaj kupiš. Kupi kar ti bolj odgovarja. Če imaš rad zvok motorja v višjih obratih in rad prehitevaš tko da avto poskoči ko pohodiš gas kupi bencinarja. Če ti je všeč bolj ležerna vožnja, ne maraš prestavljanja, ti ni kaj dosti do rjovenja motorja pri 6000 ali 7000 obrati, kupi dizla.

As simple as that.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr nov 17, 2004 9:01 pm

tomaz40 je napisal/-a:ne maraš prestavljanja,.

tole glih ne gre dobro z besedo dizl skup ampak načeloma ti dam pri vsem napisanem prav in se tudi strinjam z tem.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Sr nov 17, 2004 9:04 pm

maky je napisal/-a:
tomaz40 je napisal/-a:ne maraš prestavljanja,.

tole glih ne gre dobro z besedo dizl skup ampak načeloma ti dam pri vsem napisanem prav in se tudi strinjam z tem.


Mišljeno je blo da ima pri nizkih obrath dizel več navora kot bencinar in gre v klanec tut kadar se bencinar matra in je treba prestavt.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Sr nov 17, 2004 9:46 pm

Sam sem bil pred dvemi leti pred podobno dilemo. Letno delam med 15 in 20 TKM in imam do službe le 5,5 km. Sem že skoraj kupil Xsaro 1.6 16v pa sem se bolj za hec ko za res zmenil za testno vožnjo še HDI 110KM. Tudi sam raje vozim v nižjih vrtljajih, vendar tudi zelo rad pritisnem hitro prehitim in vozim v do 20% prekršku hitrosti. Bil sem navdušen nad prožnostjo in kako z lahkoto gre iz res zelo nizkih vrtljajev. Takrat je bila razlika v ceni 300 TSIT in sem potem začel preračunavat. Ni mi bilo jasno zakaj moram prevoziti veliko kilometrov na leto. Servisni interval je na isto km (20 TKM), redni servisi stanejo približno isto in poraba dizla je med 2,5 do 3 litre nižja kot bencinca (takrat je bila razlika v ceni bencina in dizla 12%). Ko sem vse to preračunal sem udotovil da po cca. 45 TKM prinesem noter tistih 300 jurjev. Vsakih naslednjih 45 Tkm pa jih prišparam dodatnih 300. Tudi če bi se zgodilo, da sfali turbina pri 150 Tkm sem jo že itak prinesel noter. Morebitne lažje in dražje prodaje starega avta nisem upošteval.

Pri zavarovanju je razlika minimalna kilowati so isti (80) kar pomeni zgornjo mejo pred naslednjim zavarovalnim razredom. Pri dizlu plačaš le 4-5 jurjev višjo cestno takso (večja kubatura).

Če si umirjen voznik lahko celo vzameš cenejšo in šibkejšo verzijo HDi (90KM) in se boš lahko enako hitro in kvalitetno vozil kakor s 110Km bencincem (navor). Če pogledaš grafe navora in moči bencinca in dizla ti bo kmalu jasno koliko moči od 110KM izkoriščaš pri svojem načinu vožnje. V srednjem območju vrtljajev dizla (90KM) in bencinca (110KM) je približno enako konjev (med 50 in 70).

Jaz sem tudi takrat gledal veliko avtomobilov - med drugim tudi P307, ki pa je bil z isto opremo in istim motorjem dober miljon dražji od Xsare Exclusive. Pa še zelo nekvalitetno je narejen in ima veliko več težav kot Xsara. Motor pa je itak isti in je zelo hvaležen - brez problemov. Tudi glede turbine se ti ni za bat. Zdržijo precej preko 200 tkm. Če pa ti sfali je po navadi to krivda voznika ko iz visokih obratov naenkrat ustavi in ugasne motor - potrebno je počakati cca. pol minute, da se turbina ustavi iz preko 15 tisoč obratov (teranje po AC in zaviješ na bencinsko kjer takoj ugasneš motor).


No, karkoli bosta že kupila, naj vama dobro služi. Le tako bosta zadovoljna.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr nov 17, 2004 10:11 pm

Kar se tiče nakupovanja HDi oz bencinskega motorja je Slide napisal vse. Sicer pa je poleg matematike to tudi stvar okusa.

VW 1.4 TDI, je samo za zbiratelje eksotike. Trivaljni dizel....
Posledično motor je v nižjih vrtljajih neodziven, tek je precej bolj nemiren od 4valjnih sorodnikov.... Pa še totalno precenjena je njihova tehnologija. Za primerjavo: Pred letom in pol je bil Clio DCI (80KM) s primerljivo opremo cenejši skoraj za 500k sit, P206 1.4HDI cca 300k sit cenejši... Ne vem kakšen smisel ima kupovati tak avtomobil, saj ima v lastni hiši precej konkurence (1.9 SDI). Na papirju sicer ponuja manj, ampak zaradi razporeditve navora in največje moči je precej bolj prijazen za vožnjo.

Lp Tristan01
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Če nov 18, 2004 12:00 am

Kar se tiče 1.4 TDI motorja, ga ima moja mama v Polotu. Zvok je res čuden, ampak se navadiš. Vibracije so tudi opazne, ampak ni tako hudo. Za omembe vreden pospešek je treba pohodit do konca, drugače ni nič. Poraba pri normalni vožnji je 5,5.


Kar se tiče višje nabavne cene novega dizla v primerjavi z bencincem - počakaj na kakšno akcijo. Lani so imeli pri renoju na avtomobile z dci motorji 250.000 sit popusta in so s tem skoraj izenačli to razliko.


Jaz vozim dizla. Rad bi vozil bencinca. Finančno ne gre skozi. Zato pač čakam, da bo kaj več $$. Sem si izračunal in razlika je pri meni precejšnja. V mojem primeru je torej bencin luksuz, ki si ga zaenkrat še ne morem privoščit.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če nov 18, 2004 8:38 am

Dobro, bencin je luksuz, ne vem za kakšen avto, ampak malo pretiravaš. :roll:

Sem že n-krat pisal o temi benz-dizl, še enkrat se mi ne da. Razlika je vedno manjša, predvsem zato ker država ne mara, če ji denar uhaja, kar pa je do sedaj z dizli bilo. To se bo spremenilo, na žalost vseh vas dizlašev. Pa vseeno.

Hotel sem samo še dodati da niso samo VW ne-common-rail dizli glasni in nemirni. Naš Clio dCi je blazno glasen, še posebej v primerjavi z drugimi common-raili, pa tudi kakšnih VWjev. Ampak morda je problem tudi v kakšni zvočni izolaciji ali kaj takega, ne vem.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Če nov 18, 2004 9:46 am

Clio Dci je blazno glasen :D ...

No, pa dejmo resno, vsak se mora sam odločit in sam prekalkulirat, kaj se splača, kaj ne... Pri meni dizel ni prišel v poštev sploh. Prvič ker ne kupujem novega avta, rabljeni dizli mi pa ne dišijo (po defaultu naj bi se dizel več vozil, torej naj bi imel več km kot primerljiv bencinc pa še dražji je). Drugič ker ne zaupam v to moderno tehnologijo. V črpalkah mora biti ogromen pritisk. In ogromnega pritiska nobena stvar ne zdrži učinkovito, pa me nobeden ne bo prepričal v nasprotno. Zanima me, kako se bodo črpalke obnesle po 200kkm in več... Podobna zadeva je s turbino. Dizli so res trenutno tehnično naprednejši, ampak to vedno ne pomeni dobrih posledic za uporabnike. več je tehnologije, več se kvari ;) . Sej me boste napadli, da to ni res, ampak vseeno...
Tretjič: Ropot pa tresenje mene motita. Ko sem tdi-ja vžgal zjutraj pri -20 sem misli da je kaj narobe z avtom. Pri cliotu je isto že pri normalni temp :D . Tako da...

Ampak kot že rečeno, vsakemu svoje.....
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
sixtoo
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Ne sep 05, 2004 5:05 pm

Napisal/-a sixtoo Če nov 18, 2004 6:30 pm

vidm d nisem edini u tej dilemi benz-dizel
zdej k je cena == je pomoje profit samo še v porabi (nisem pa še nikol računal kako gre tuki z denarno razliko)

sm glih tko kot nekateri u dilemi VW Polo 1.4 TDI, ali pa C3 1.4 HDI
delam pa vsak dan okol 90-100 km minimalno

trenutno se vozim z beetlom (ki si ga lastijo starši:) ) pa porabe ne spravim pod 9-10 litrov (1.8 T, 170PS), pa ga ne gonim u nevem kako visoke vrtljaje, je pa pač svojevrsten užitek ko te nalima na zic in gas mimo ostalih

na testni vožnji sem že imel C3 1.4 HDI in se je zadeva kr vredu obnesla, u bližnji prihodnosti pa upam da dobim na test še Polota
bomo pol vidl kaj je bolš pa bomo izračun in ugotovitve tle gor nalimal

drgač pa vidm d eni prov obvladate situacije-nice
hvala vsem za komentarje in nasvete
 
Uporabniški avatar
carmender
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne nov 14, 2004 1:10 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a carmender Če nov 18, 2004 7:40 pm

Slide je napisal/-a:Sama registracija za dizla pač ni nič višja...odvisna je od prostornine motorja in moči! Drugo je da nafta ni več toliko cenejša od bencina, pa vendar če delaš tolko kilometrov kot si napisal, bi se ti verjetno, ne pa zaziher dizel nekako v parih letih obrnil ;) Seveda je odvisno koliko časa bi ga imel ;)

Simple izračun...

---------------------------------------------------------------

Peugeot 307 1.6 16V XS....3.860.000,00 SIT...
pri kombinirani vožnji porabi 7,2 l/100km,
registracija pa te stane PRIBLIŽNO 145.000 SIT

---------------------------------------------------------------

Peugeot 307 2.0 HDI XS....4.130.000,00 SIT...
pri kombinirani vožnji porabi 5,2 l/100km,
registracija pa te stane PRIBLIŽNO 128.000 SIT

--------------------------------------------------------------

Torej razlike v ceni je 270.000SIT

Cene goriva pa so
Neosvinčeni bencin 95...206,6 SIT
Nafta...204 SIT
Res minimalno v prid nafte torej

Če delaš letno 36,000km potem to pomeni da porabiš pri...
1.6 16V...2592 litrov bencina, kar je pri trenutni ceni 535.000 SIT
pri
2.0 HDI pa...1872 litrov nafte, kar znaša 382.000 SIT

V enem letu torej prihraniš na gorivu približno 153.000 SIT + pri registraciji 17.000 SIT, kar znese letno približno 170.000 SIT v prid DIZELSKEGA MOTORJA
To pomeni, da se ti nakup dizla v omenjenem primeru povrne v 1 letu in pol, pa recimo da v 2 letih najkasneje.

Peugeota sem izbral, ker si omenil HDI, omenjena motorja pa zato, ker sta nekako primerljiva po moči in navoru, bencinar ima več moči in je nekoliko bolj poskočen, a kot praviš te to ne zanima...
Ta dizel(2.0) pa je najmanj navit in je kot tak, najbolj dolgoročno ugoden dizel iz Pežojeve palete...
Oprema je v obeh primerih enake stopnje, torej srednja XS.
Za porabo pa so vzeti tovarniški podatki!
Stroške servisa sem zanemaril, saj nimam teh podatkov.
Cene za registracijo so približne, odvisno kakšne dodatke še hočeš zraven, koliko popusta imaš...računano je za OSNOVNO zavarovanje, brez dodatkov in BREZ POPUSTA!!!

ŠE nekaj...fant vam je povedal koliko dela kilometrov in da ne dela na dan samo 5km do službe in domov!!!

Strani kjer lahko dobiš še podatke za druge modele...
www.peugeot.si
www.amzs.info

LP, Slide


Res genialen izračun!!! Če že poskušaš ljudem pomagat, nared to objektivno! Ne moreš primerjat 2.0Hdi(90KM) por.:4.3l/100km z 1.6 16V (110KM) por.:5.7l/100km, ampak vzemi 1.4 16V (90Km)por.:5.3i/100km. Razlika v ceni obeh 307(oprema magnet) je 425.000 SIT
Pa pri HDI-ju je dražja cestnina, česar nisi upošteval, zavarovanje pa je popolnoma enako. Razlika v ceni bencina in porabi je samo še okoli 70kSIT, minus cestnina.
Edini plus zaenkrat je višja prodajna cena rabljenega dizla, pa še to je vprašanje kolk časa še. Skratka v letu pa pol ne bo prinesel not razlike! Ni šans!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če nov 18, 2004 10:30 pm

PA ti naredi izračun...GENIALEC :?
Kritizirat je najlepše a ne... :/:o:/ Pa ko bi vsaj kej pametnega povedu no :roll:
Da boš srečen...pa tud če ne boš..I don't give a f*** :?

---------------------------------------------------------------

Peugeot 307 1.4 16V magnet....3.215.000,00 SIT...
pri kombinirani vožnji porabi 6,5 l/100km,
registracija pa te stane PRIBLIŽNO 128.000 SIT

---------------------------------------------------------------

Peugeot 307 2.0 HDI magnet....3.640.000,00 SIT...
pri kombinirani vožnji porabi 5,2 l/100km,
registracija pa te stane PRIBLIŽNO 128.000 SIT

--------------------------------------------------------------

Torej razlike v ceni je 430.000SIT

Cene goriva pa so
Neosvinčeni bencin 95...206,6 SIT
Nafta...204 SIT
Res minimalno v prid nafte torej

Če delaš letno 36,000km potem to pomeni da porabiš pri...
1.4 16V...2340 litrov bencina, kar je pri trenutni ceni 483.000 SIT
pri
2.0 HDI pa...1872 litrov nafte, kar znaša 382.000 SIT

V enem letu torej prihraniš na gorivu približno 100.000 SIT
To pa pomeni da se ti nakup povrne v 4 letih, s tem da se zavedaš, da je 1.4 litrski motor v avtu kot je Pežo 307 že malo podhranjen, torej ga moraš malo tiščat in bo poraba prej odstopala od tovarniške navzgor...kaj to pomeni tudi veš...
predvsem pa to velja za lagodno vožnjo v primerjavi z navorsko bogatim dizlom, poleg tega, pa bencinskega niti ni možno dobiti v opremi XS, ki je nekje na sredini lestvice...
PORABO SEM RAČUNAL PA PRI KOMBINIRANI VOŽNJI, KER SE NIHČE NAJBRŽ NE VOZI VES ČAS PO MAGISTRALKAH 80 v peti ...OK???
Pa poglej obrazložitev, ZAKAJ sem izbral prej omenjena motorja :roll:

Pa LEP POZDRAV
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če nov 18, 2004 11:49 pm

Se strinjam s Slajdom ;) Kot sem že zgoraj napisal je za normalnega šoferja, ki ne išče super pospeške in ne mara priganjanje v visoke vrtljaje lahko čisto spodobna primerjava 1.6 16v 110KM in 2.0 HDI 90KM. Visok navor dizla z lahkoto nadomešča razliko v konjih pri bencincu. Dizel (turbo) je zaradi svoje turbo luknje, ki je sicer pri HDI motorjih majhna nekoliko bolj neroden za vozit po mestu. Na regionalnih cestah in AC pa je pesmica proti bencincu.

Jaz sem se s pol manj letnimi kilometri pred dvemi leti odločil za dizla in mi sploh ni žal. Še enkrat bi naredil isto. Pa ne zato, da bi šparal ampak zato ker je tak užitek v vožnji. Ker mi ni bilo dovolj sem dodal še čip in zdaj je Xsarica prava raketa, ki pometa z veliko večjimi in prestižnejšimi avtomobili. Xsara je relativno lahka in leti ko svinja 8)

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim Pe nov 19, 2004 12:08 am

eh ja :D
starša mata zdaj oba dizla, jaz mam bencinca 1.6. hm..mi je bolj ušeč. se je bolj splačal trenutno. hm...kaj se bolj splača. tako kot je napisal slajd. to je to.
problem je le v tem da je vse to teorija. kaj če ti gre npr. turbina ker ga boš nekajkrat mrzlega priganjal itd. ali pa obratna neka zadeva..
probaj oba, tko ugotoviš kater ti bolj leži in to je to. stroški hm..npr. če ti pride razlika 100.000 sit na leto. je to manj kot 10.000 sit na mesc. razmisli če se ti splača "trpet" npr. če ti popolnoma neustreza dizel.
opsebno mam rad tako dizle kot benicnarje. vsak za svoj namen ;)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe nov 19, 2004 12:11 am

GLih njemu, ki ma rad kokr je reku, ležerno vožnjo, bi ustrezal dizl!
Drugač pa sem tud jaz strasten ljubitelj bencina in obratov nad 5000 ;)
Ampak on ni jaz...jz sm za njegov primer govoru :!:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim Pe nov 19, 2004 12:15 am

Slide je napisal/-a:GLih njemu, ki ma rad kokr je reku, ležerno vožnjo, bi ustrezal dizl!
Drugač pa sem tud jaz strasten ljubitelj bencina in obratov nad 5000 ;)
Ampak on ni jaz...jz sm za njegov primer govoru :!:

vem. 100% se strinjam s teboj.
dober izračun ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov