Miholl je napisal/-a:ja in kok je dau dragi očka za tdija? helou in kok je dou sine za vtija? helou in kok bo dal očka za turbino? helou, in kok vti bolj stegne kot očkov pasatek?.....mal bebasta primerjava. 60000 na let-pa to ni nč proti vsm ostalim stroškom
lublancan je napisal/-a:ja, sam bencinarjeu brez turbine je bistveno več k unih k jo majo
MacK je napisal/-a:PiLLLe je napisal/-a:Od avta do avta odvisngolf 1 2 3 so pocen deli pa pocen use
nevem kdo ti je te bucke zbasou sam wtf clo najde se tak folk
Ja nevem no...Primer: Ze samo grelne svečke te pridejo ene 10.000sit - generik seveda, navadne svecke za bencinarja pa ene 4.000... Pa da bi naj drzale grelne vsaj 3 leta? meni sta po 10 mescih 2 odplavali![]()
Tak da... Naslednji avto nebo vec dizlRaje na bencinara prestopim :P
mito155 je napisal/-a:Samo eno info bi dodal. TDI motorju se jermni menjajo na 60k km, bencinu na 90k, kar pomeni da pri 200k km menjas pri bencinu 2x, pri dizlu 3x. Če primerjamo da se 80 % dizlov vozi izključno po mestu, pomeni da bo turbo pri 200 k malce izrabljen, in ga bo potrebno obnoviti. Pri povprečnem bencinarju tubine ni in ni tega stroška. Olje ki dajes v bencinski avto zamenjas v povprečnem bencinu ali dizlu 10x, s tem da v turbo dizlla moraš dati dražje olje. kot info naj povem da pride za kangoo dci redni servis na 30k km
45k.To se mi zdi malce prevec glede na to da je za bencinarja prišlo mal čez 30 k
..pa ne se prepirat prevec..
Doctor206 je napisal/-a:Ma še zmiri ni nobedn nč dokazu
maky je napisal/-a:no vidiš neki bi pa vseeno dodal. tud ti nisi prebral mojega prejšnjega posta.
primerjaš bencinarje in Turbodizle. pol pa napišeš da je v primeru okvare pri Turbodizlu neprimerno dražje. no še enkrat: ni pretirane razlike med ceno glave, turbine,... za TURBObencinarja in TURBOdizelaša.
prav tako kot ni velike razlike pri večji okvari pri navadnem bencirarju in navednem klasičnem dizelašu.
ampak ker večino oseb takoj ko je omenjen dizel sešteje 2+2=5 in obvezno je zravn še faktor turbine in takoj se na veliko kvari. ampak ima podobne skrbi kot turbo bencinar.
se strinjaš?
maky je napisal/-a:ampak ker večino oseb takoj ko je omenjen dizel sešteje 2+2=5 in obvezno je zravn še faktor turbine in takoj se na veliko kvari. ampak ima podobne skrbi kot turbo bencinar.
maky je napisal/-a:Miholl je napisal/-a:ja in kok je dau dragi očka za tdija? helou in kok je dou sine za vtija? helou in kok bo dal očka za turbino? helou, in kok vti bolj stegne kot očkov pasatek?.....mal bebasta primerjava. 60000 na let-pa to ni nč proti vsm ostalim stroškom
res sta civic pa pasat ista klasa ane...
pa turbine se menja na rednem servisu poleg menjave olja...![]()
ker crkne itak 100% na vsakmu avtu...
dej ne z takimi no. kako deluje turbina je odvisno od NAČINA vožnje in tudi pravilnega servisiranja.ni to zdej nek bavbav.obstaja par pravil ki se jih je treba držat pa bo turbina delala tud 300kkm če bo treba.
Doctor206 je napisal/-a:vse lepo in prav kar ste napisali sam... to je samo teorija :P
Najbolš bi blo da se primerja dva avta enake znamke in približno enako HP![]()
Takrat se vidi realno razliko![]()
LP![]()
PS: tist k ma turbo benzinarja ne verjamem da ravna odločno z njim :P (so izjeme) :P
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov