Ne vem za vas ampak, ko prizgem avto imam ob cisto hladni masini vecje obrate na stangasu. Bolj kot je zunaj mrzlo dlje casa so visji obrati (1000 obr.) - a kdo ve zakaj

Enkrat sem cakal 10min, pa se niso spustil na "delovni" stangas (600obr.).
Za sipe odmrznat: ce mas klimo, prizges avto, gres sipe spucat, se vsedes, speljes in vozis normalno mestno naguzvano voznjo. Sej ga tako ali tako ne mores terat, ker te prvo ne spustijo na cesto, potem je vsak semafor rdec pa ceprav so do AC samo stirje. In ko si na AC ti OSTALI ne dopuscajo visje hitrosti kot 110kmh - sploh pa ne na obvoznici. Tako, da tudi ce bi hotel zjebat masino bi se moral zavestno potrudit in bit ob temu zelo zivcen - verjetno ce ti zena ni dala cel teden se zna kej takega zgodit
Dejansko nima veze ali avto prvo pustis delat v leru ali kar speljes cez 10 sek. ko si se privezal in vklopil radio za prometne informacije. Vazno je, da ne turiras obratov, dokler je masina hladna - kot celota, razlicni raztezki pa to.
Tisto okoli olja pa sam lol. A si kdo predstavlja kaj pomeni, ce te premetava 1000 obr./min
Olje ni viskozno par sekund odivsno od zunanje temp. in kvalitete olja. Zato na zacetku malo zaropoce. Potem je pa avto ze "sposoben" za voznjo.