Pa lepo po vrsti:
@Avalon: kaj te pa moti pri števcih? Barva, oblika,... Men se zdi da je oranžna osvetlitev fajn, zakaj bi hotu met tako kot kakšni VW (modro) in podobno. Meni osebno so števci v Su in CLSu obupni.
Glede primerjave F1 pri BMW, zanimivo ampak je jaz ne vidim, vsaj tako očitna mi ni.
Serija 7, facelift, pride ven drugo leto.
Glede CLSa se strinjam s tabo. WTF? 4vratni coupe, what's next, 5vratni roadster? Cabrio dostavnik?
@All: prostora za zadnje potnike res ni toliko kot v kakšnem Audiju, čeprav ima recimo trojka tastara več prostora kot tastar A4, pa je še trojka nima nevemkolk. A4 je tu katastrofa. Če rabiš plac zadaj kupič kakšen Passat, s svojo kvadratno obliko ga nudi obilo. BMWji so narejeni za voznika, vsak ki ga je vozil bo to potrdil. Enako je z enko od BMW, zadaj ima konkurenca več prostora.
@Feto: Poglej serijo 1 od strani, dizajnerji so hoteli naredit avto, ki bi skoraj spominjal na roadster, z dolgo havbo in krajšim zadnjim delom. Men se zdi 100krat bolj skladen kot pa npr. golf. Poleg tega je veliko bolj suh (glej razdaljo med vrhom havbe in gumo). Avto deluje nižji, k čimer pripomore dejstvo da ima pogon zadaj in nima toliko komponent podvozja spredaj ter te linije, ki grejo Jerryu tko v nos, tam so zato, da avto optično podaljšajo in mu dodajo malenkost bolj dinamično površino. Za drug ekstremen primer poglej kakšno ibizo ali clio, večjega "prašička" ni. Že če bi primerjal P206 in Clia je slednji veliko debelejši, deluje 206 veliko bolj agilen in športen. Za primerjavo preveč zakompleksanih površin si poglej kakšno ekstremno slovensko predelavo, ali morda francosko.
Glede oblike A3:A6. Seveda avto kot tak je totalno drugačen, ampak oblika je kar preveč podobna. Zadaj luči, izgled stranskih oken,...
Brezizrazni & stuff: Spoštovanja vredno je že to da ga nardijo, katerikoli avto. To da stare oblike spoštujejo je kul in prav, ampak koliko časa pa? S časom se neka oblika izpoje. In, ja, nekateri bi radi videli da je nebi nikoli spremenili, samo kolikokrat pa lahko ti spremeniš avto brez da bi postal karikatura samega sebe? Drugače vprašano: kako bi vi spremenili, npr. tastaro petico od BMW, E39, ali sedmico E38? Še bolj zaoblili? Zmanjšali luči? Premalo, na žalost. Tudi razlika od Audija 100 na prejšnji A6 je radikalna, mislim da se strinjamo. Ampak misliš da zato niso spoštovali stare oblike? Seveda so, ampak so šli dlje. Podobno Renault: kako uporabiti obliko, tako zaobljeno in vse, in narediti nov model. Pomoje bi bila oblika brezvezna, ali pa čudna. Torej je potrebna revolucija. In ta se je zgodila v tej obliki. Avti se kupujejo, tko da tako zelo odvratna ni. Meni je lepa. Podobno je bilo s Focusom oziroma Fordom v celoti.
Glede skice in slike ki si jih dal: Primerjava obeh slik ni čisto poštena, saj na vsaki skici izgleda avto bolj uau. Primer: pri A6 ki si jo dal so paltišča ful velika, vsaj 19", in avto spuščen čisto do roba blatnika. Po drugi strani je pa BMW na serjskih grdih 16colarcah. Glede linije ki ti je lepa, lepa sanjska. Okusi so različni, meni je pa lepa in nič več.
@_Jerry_: Uboga duša zgubljena

Saj veš da se ne strinjam s tabo. Glede Ergonomije ne vem točno, ker nisem tko občutljiv kot ti, gospodična na zrnu graha, in sedim dobro v novih avtomobilih, tisto plastiko ki te pa moti pri E60 pa niti ne porajtam.
Tko, to bi blo zlo na kratko vse.
