Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če nov 25, 2004 10:57 am

feto je napisal/-a:Ej,Nixxon!
Zakaj sem vedel da boš ti prvi komentiral? :-P :-P :-P


Sej veš, če mi tema odgovarja... Če morm pa še BMW zagovarjat pa itak. :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
majaCRX
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Po feb 10, 2003 6:37 pm

Napisal/-a majaCRX Če nov 25, 2004 11:03 am

Lamborghini že...Audi pa pod tem naslovom po moje nima kaj iskati.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če nov 25, 2004 11:49 am

majaCRX je napisal/-a:Lamborghini že...Audi pa pod tem naslovom po moje nima kaj iskati.


No, kot sem rekel, svar okusa.

Ampak midva s Fetom bi si v tej temi želela da obrazložite zakaj tako, podate kakšno mnenje, predlagate kaj bi bilo bolje itd.

Npr: Lambo zato ker ma ful agresivne linije, je nizek,...

Poleg tega je predstava o idealnem avtu zelo različna. Nekaterim so to superšportniki, ko npr. tebi, Maja, drugim športne limuzine, kot je meni trenutno M5, nekaterim enoprostorci v katerem lahko peljejo ženo, 2.4 otroka in psa na počitnice,...

Dej malo več napiši, ;)
Slika
 
mojster
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jul 25, 2004 11:16 am

Napisal/-a mojster Če nov 25, 2004 12:05 pm

Nixxon je napisal/-a: obrazložite zakaj tako, podate kakšno mnenje

velikrat je to priseganje eni znamki avtomobilov. Velik folka ne mara nemcev, japoncev,... in vsak bo zagovarjov svojo znamko ne glede kaj bodo drugi mislel. Recimo majaCRX bi velik raj vidla da bi namest audija stala honda tko da men te nove oblike nemcen niso všeč, labo je pa dokaj lep
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 25, 2004 12:12 pm

Men pa nista ne en pa ne drug všeč. Od lambotov je edini, ki bo imel večno obliko countach. Od avdijev pa noben ne bo imel nikoli dobre oblike. Vsi avdiji so si preveč podobni - res je tko kt je nixxon prej napisal - delajo jih v treh velikostih. Bodo moral mal popestrit zadevo. Tut BMW mi ni všeč. U bistvu mi sploh ni dost avtomobilov všeč. Ene par jih je ampak tisto so bolj exotični avtomobili in bodo ostal večni, kar se oblike tiče.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Če nov 25, 2004 1:47 pm

res je da imajo bmw-ji v Banglovih časih odlične oblike in to prav vsi, razen mogoče enke, ki je mal :? oblika je zdej že kar specifična, kljub temu, da je burila duhove po deutschland :!: nekaterim razvajenim nemcem oblika nikakor ni sedla in so šli celo tako daleč, da so se hotl znebit glavnga oblikovalca :D svašta
torej A6 :D tanov je lep in si to lovoriko zasluži, edin zadek me mogoče mal spominja na MB E ampak ni moteče. nove maske so mi všeč, nekako dobro sooblikujejo sprednji del vozila in ne vem čemu takšno godrnjanje, da ker majo zdj vsi audiji tako bi jih lahk prodajal po S,M,L... to enostavno ne drži in ne gre primerjati modela A6 avant z A3 sportback :shock: :D
lamborghini je itak razred zase in oblikovno prekaša vse ostale, ne se zdj dret sam tako ga vidim jaz s svojimi očmi ;)
je pa čist odvisn kaj človek želi od avtomobila. js sem recimo bil skoz bolj za BMW sem vozu(ne norel) nekatere modele in ne morm nč rečt. za audije pa smo se s frendi zajebaval da to v nemčiji vozijo samo avtomehaniki... sedaj pa... :P
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For So nov 27, 2004 1:16 am

Audiji preveč dolgočasni, brezizrazni!?

Ja mogoče,samo,a ni to spoštovanja vredno da z tako minimalnimi spremembami naredijo (kot si rekel sam) všečan avto,s tem dajo vedet da še zmeraj spoštujejo obliko ki jo je imel predhodnik.A se ti ne zdi da npr. pri Renault-u ki je z Meganom naredil takšno razliko na nek način zanikajo smer ki so jo imeli z starim Meganom.
Lastnik starega Audija A4 npr. se siguran bolj počuti ker novi ni tako extremno drugačen kot lastniki starega Megana ki oblikovno nima nikakršne veze z novim.
Da ne bo pomote,Megan(novi) mi je všeč glih zaradi "pogumne" oblike,mogoče so malo preterivali z zadkom avtomobila.
Glede tega zanikanja je podobno bilo z Fordom.Takrat ko so predstavili Focusa, baje niti z eno besedo niso omenili Escorta,ker je ta avto (kot so eni pisali) najslabši Ford. (kot da bi se ga sramovali)
Dobro, pri Renaultu so vsaj ime obdržali al vseeno vse to kar so prej oblikovali so dali v NIČ.
A3 sportback in A6 avant res imata zadnje luči skoraj iste kar se za avto v celoti ne more reči.So razlike,treba je samo bolj podrobno pogledati,veš da kupec A6 ne bi to spregledal in siguran ne bi dal za avto 15-20 miljončkov da bi imel isti avto kokar stane 5 milionov!?

Zdaj glede detajlov bom raje odnehal ker moj besedni zaklad še zdaleč ne zadošča da bi se spuščal v vse te "oblikovalske" izraze,ker bi samo kar nekaj klobasal brezveze.
Po moje da je treba biti malo podkovan z znanjem z tega področja,sem pa pričakoval kakšne take "oblikovalce" ki bi kaj pametnega napisali,da bi se tudi sam kaj novega naučil.Očitno je da ta forum ne premore niti enega z takšnim znanjem. :(
Kar se tiče besede "skladno" moje skromno mnenje da si 5-ka in 1-ka ne zaslužita takšne oznake.
6-ka ja!
BMW 3 tudi !

MajaCRX
Lamborghini že...Audi pa pod tem naslovom po moje nima kaj iskati.

Maja,samo za tebe!!!

TROJNA ZMAGA AUDIJA
Mednarodna žirija,sestavljena iz oblikovalcev,avtomobilskih in umetnostnih zgodovinarjev ter strokovnih novinarjev,je razglasila audi A6 za najlepšo limuzino v višjem razredu.Priznanje sta osvojila še dva avtomobila,ki sodita pod okrilje Audija,in sicer lamborgini murcielago roadster, ki je bil izbran za najlepši športni avto,in Seatova altea,ki je poleg ferarija 612 prejela posebno nagrado.
Časopis DELO

A ja, še nekaj sem pozabil.....saj sem iskal tudi kaj o BMW-ju pa nisem nič dobil! ;)

ZLATI VOLANI
Nemški Bil dam Sonntagje podelil prestižna priznanja Golden Steering Wheel.Med zmagovalci v posameznih kategorijah so lovoriko osvojili nova Škoda Octavia,Mitsubishi Colt,Audi A6,Volvo V50 in Mercedes SLK.
Revija Avtomagazin

Pa na Irskem se izgleda tudi strinjajo z mano ;)

AUDI AVTO LETA NA IRSKEM
Severnoirski novinarji so glasovali za njihov avto leta in laskavi naslov pripisali Audiju S4 quattro.Adijev model je bil najboljši v skupnem seštevku in med športnimi avtomobili.S4 ženejo vsa štiri kolesa in osemvaljnik s 344 KM.
Revija Avtomagazin
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

AWE l(j)udeki

Napisal/-a Avalon Ne nov 28, 2004 12:54 am

Mal dolgčas zganjam k moje ni doma in evo kje pristanem :D :D :D

Hvala za une slikce malo višje glede primerjave Audija A6 in BMWja serije 5 tko limuzine kot karavanske izvedbe. Osebno sem zaljubljen v Audije in tale tanova šestica je tak rajc, da bi jo takoj mel.. z dekletom razmišljava celo o nakupu.

Oblika prešnje serija Audija A6 in sedanje.. BRAVO!!! to je vse kar lahko rečem edini avto ki me je tako prevzel je bil edino VW Touareg ampak to je že druga zadeva, nazaj k oblikovanju. Če gledamo kako se je serija 5 razvijala skozi čas morem priznati da je BMW s zadnjo serijo naredil močan korak k ekspresionizmu in se dotaknil marsikatero dušo, ki prej sploh ni hotela pogledati za BMWji (sem ena izmed njih) toda bolj sem ga gledal manj me je mikal. Notanjost je izredno "trdo" narejena je tekoča linija toda materiali so napačni saj kljub temu da je avto, ki sem ga testiral imel bež notranjost bil izredno hladen. Nevem natančno kako to opisati toda ni me pritegnil. Sta pa dve stvari, ki mi dobesedno žreta živce pri BMWju:

1. Pri vsej tej tehnologiji, kdaj za vraga bojo pogruntal nove števce
2. Če primerjamo dimenzije Audi A6 in BMW 5 so razlike tako majhne da ni omembe vredno, toda omembe vredno pa je prostor na zadnji klopi pri BMWju.. ni ga! Kaj delajo s skoraj 5m limuzino da nima prostora na zadnji klopi??? Odprto za komentarje tako laične kot profesionalne.

Audi A6
http://www.audiworld.com/news/04/a6inde ... tent.shtml

škoda besed.. čudovit je.. nisem mogel vrjeti toda ko sem prvič na netu zasledil slike karavana mi je zelo žal da nista izšla istočasno.

Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Re: AWE l(j)udeki

Napisal/-a STENTOR Ne nov 28, 2004 12:51 pm

Avalon je napisal/-a:

2. Če primerjamo dimenzije Audi A6 in BMW 5 so razlike tako majhne da ni omembe vredno, toda omembe vredno pa je prostor na zadnji klopi pri BMWju.. ni ga! Kaj delajo s skoraj 5m limuzino da nima prostora na zadnji klopi??? Odprto za komentarje tako laične kot profesionalne

moj laičen komentar bi bil: res ne vem kaj delajo pri bmw-ju, ker prostora res ni. ko sm šel na testfahrt z 320d touring je kolega, ki je sedel zadaj bil ful razočaran in bolš da nism sedel jaz zadaj(1,90m) ker bi se verjetn zadušil. torej v petici je zadaj prostora kot v enmu avtu, ki je vsaj en razred nižje. jaz lahko sedim v A6 zadaj gemutlich, ker je placa še pa još, ne pa v tej bavarski drvarnici :D
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Ne nov 28, 2004 1:17 pm

ne pa v tej bavarski drvarnici


:( Ne tako ostro,da ne bo spet kreganja......prosim. :( ;)
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Ne nov 28, 2004 2:00 pm

my bad. se opravičujem, ker ni bil moj namen kogarkoli užaliti, sem sam izrazil zaskrbljenost nad neudobnem sedenju v petici in to je vse. drugač nism mislu dobesedno drvarnici, ker je avto super sam prostora mal manjka zadaj kot pri prejšnjem modelu... :P ;)
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Ne nov 28, 2004 3:21 pm

Pozdravljen Avalon lepo da si malo komentiral, takšne rabimo v tej debati,upam da tvoje še kdaj ne bo doma.

Kar se tiče BMW-ja meni tudi ni jasno zakaj so naredili takšen premik z obliko!?
Po moje da tega sploh niso rabili ker so se itak zmeraj dobro prodajali.
Moja edina izkušnja z BMW....enkrat sem probal 3-ko, i kar se spomnim je to da sem se počutil zelo utesnjeno in da je sklopka bila abnormalno trda...nisem še do danes slišal logično razlago zakaj tako trda.
Drugač so meni BMW-ji bili zmeraj všeč,samo nisem si ih mogel nikoli privoščiti(nisem pristaš rabljenih!)

Ta slika velik pove kar jaz ne znam razložiti.
Gledam oblikovno usklajenost prednje luči z spodnjim delom odbijača,in linijo pokrova motorja ki gre do prednje šipe....no mogoče ta del avtomobila pokaže pomembne razlike pri oblikovanju!?
Al pa,zadek!
Ta čisto ravna linija med lučmi ki se nadaljuje vse do zunanjega ogledala,po moje kaže klasično limuzino...spodnji del zadnjega odbijača ki linijom gre malo na dol, mu da dozu športnosti...lepo,lepo sanjsko...
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

oi

Napisal/-a Avalon Ne nov 28, 2004 6:14 pm

Feto linije na Audiju niso tako posebno različne če jih primerjaš z prejšnjo izvedbo, z izjemo maske... sedanji je malo manj oglat kar je velik oddih. Primerjava Audijeve "haube" z BMWjevo je zanimiva saj BMW enostavno odžre nekaj prostora na vrhu sicer vsi vemo da to nima posebnega učinka na motor oz. zmogljivost le tega, moje misli so da so nekaj idej vzeli od F1 isto kot Mercedes-Benz pri svojih novih izdelkih. Nekaj je res vsaka oblika pride najprej izpod rok dizajnerjev potem pa tudi aerodinamičnih inžinerjev torej je tudi tukaj nekaj govora. Ker tok ki ga proizvedejo linije na havbi se potem odražajo v nadaljem teku avtomobila kot vidiš imajo tako linijo tudi ob strani... bmw je vedno imel poudarek na športnosti šele potem na eleganci itd.

BMW:
No of doors / seats - 4 / 5
Vehicle lenght / width / height -unloaded- mm 4841 / 1846 / 1468
Weelbase / Turning cicle mm / m 2888 / 11,44 2888
Track front / rear mm 1558 / 1582
Overhang rear mm 1101
Ground clearance -empty- mm 142
Shoulder width front / rear mm 1456 / 1452
Ellbow width front / rear mm 1485 / 1496
Eff. head room front / rear mm 993 / 967
Luggage capacity mł 0,520
Fuel tank capacity ltr 70

Audi:
Design and Dimensions

Maximum Cargo Volume 15.9 cu.ft.
Exterior Length 4916mm
Exterior Width 1855mm
Wheelbase 2843mm
Front Tread 1001mm
Rear Tread 1072mm
Turning Radius
Payload 992 lbs.
Front Legroom 41.3 "
Rear Legroom 36.9 "
Front Headroom 38.7 "
Rear Headroom 37.8 "
Front Shoulder Room 57.1 "
Rear Shoulder Room 55.9 "
Passenger Volume 98 cu.ft.

(za vse meritve tukaj nekaj sem jih prepisal direkt iz brošure Audija A6, ostalo so ostale v ameriških oz. angleških merah saj sem od tam prekopiral tekst in za nadaljno računanje v kolikor se ne bo ujemalo z pravimi podatki ste krivi sami :D in sicer inch oz. inča meri = 2,634cm) pri mojih izračunih res ni razlik torej še vedno je uganka zakaj ima BMW na zadnji klopi tko malo prostora.

P.S. kot ti Feto tudi jaz in moja nisva ljubitelja rabljenih avtomobilov, nekako nama ne odgovarja misel, da si je nekdo že lastil ta avto.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Re: oi

Napisal/-a _Jerry_ Ne nov 28, 2004 9:44 pm

Avalon je napisal/-a:P.S. kot ti Feto tudi jaz in moja nisva ljubitelja rabljenih avtomobilov, nekako nama ne odgovarja misel, da si je nekdo že lastil ta avto.


Potem sta samo dve moznosti: ali ste NEUMNI, ali pa imate DENAR :EE

(sala, da ne bo kdo uzaljen... :P )
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne nov 28, 2004 10:11 pm

feto je napisal/-a:
ne pa v tej bavarski drvarnici


:( Ne tako ostro,da ne bo spet kreganja......prosim. :( ;)


Kreganja ne bo, ker ima PRAV ;)

Jaz sem ze kot majhen otrok risal avtomobile in sanjal, da bom nekoc avtomobilski oblikovalec, pa sem kasneje ugotovil, da me sedenje za mizo niti najmanj ne veseli (se manj pa za racunalnikom) in da zivljenja nocem preziveti tako, kot sta ga moja starsa, arhitekta :? Sem pa zaradi tega vse do sedaj ohranil kriticno oko za avtomobilsko oblikovanje in zato bom se jaz dodal svoj komentar!

Da bo slika popolna, naj najprej povem, da sem zagrizen ljubitelj avtomobilov znamke BMW in da v mojih garazah stojijo skoraj samo izkljucno BMWji vseh mogocih modelov, ampak izkljucno starejsi tipi, katerih oblika mi je NESKONCNO vsec! Kljub temu, da sem zaradi tega morebiti pristranski, pa mi gre sedanje BMWjevo oblikovanje na bruhanje za razliko od Audijevega, katerega tehnike v osnovi ne maram (sprednji pogon, 4x4, in podobno, kar je Audijeva znacilnost), pa mi je zato njihova sedanja oblika noro :bow

BMWjevo harmonijo dobrega okusa je za dolgo desetletje (upam, da ne se dlje) pokvaril Mr. Bangle, ki je s svojim nedolznim videzom, oblikovanjem na ravni 5-letnega otroka (njegove konveksno-konkavne linije so tocno take, kot sem jih pri 5-ih risal jaz in jih risejo vsi 5-letniki in dusevno zaostali odrasli) in NEVERJETNO UCINKOVITO RETORIKO (beri: prepricljivim zagovarjanjem svoje POPOLNOMA zavozene oblikovalske teorije) uspel prepricati vodstvo bavarske tovarne, da mu prepusti vajeti oblikovalskega oddelka... :evil: Od takrat, ko je luc sveta zagledal njegov prvi prototip, pa vse do danes, nima BMW prav nobenega oblikovno skladnega modela (kot je to recimo stalnica pri Audiju), ampak vedno znova in znova preizkusajo nove in nove oblike, a zal v realnisti in ne na prototipih, kot je v navadi :( Nekdo bo verjetno rekel: "BMWjev dizajn je razburljiv, Audijev pa takoooooo dolgocasen". Moj odgovor na to je sledec: Zakaj pa potem ne skocis iz 20 nadstropne stolpnice? Tudi to je razburljivo in niti najmanj dolgocasno... :mrgreen:

Bangle je kriv za moje neskoncno trpljenje, ko gledam njegove "stvaritve" :evil: Jaz sem do njega mnogo bolj cloveski in usmiljen -zelim mu hitro in neboleco SMRT :EE
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

_Jerry_

Napisal/-a Avalon Ne nov 28, 2004 11:51 pm

No to ali imava denar ali sva neumna. Bom spregledal, tko bom rekel, vsak imajo svoje izbrane stvari ki jih zahteva nove v mojem primeru so to avtomobili. Pač...

Oblike avtomobilov...

BMW je zame, mislim kot BMW pač je športen linije odražaja agresijo, hitrost, enegričnost izgleda da so takega hoteli, če gledamo mentaliteto avtomobila torej športnost ampak z eleganco... uspeh BMW serije ko je zagledal svet je obračal glave ene proč druge v njegovo smer. Prednje luči... hm kot en kitajček čeprov če gledamo celotno prednjo masko je kot ena mačka.
Priznati moram, da tanova serija 3 je obupna, imela je tako lepo tekočo stransko linijo, prednji del izredno všeč, ritka super. Potem pa grejo na tak avto vreči linije serije 5. NAPAKA!!!! Če se ne motim se bo v roku 2-3 let spremenila serija 7, to bo še eno presenečenje (upam da pozitivno), dejstvo je da je BMW zaradi serije 7 in kasneje 5 izgubil veliko zvestih strank, toda pridobil mislim da večje številko drugih ljudi ki so prej zaprisegali na drugo znamko, posebej Mercedeze razreda E. Oba avtomobila sem poiskusil in seveda vsak s svojo obliko odraža način vožnje, torej ni treba imeti fakultetne izobrazbe in vemo, da sem z BMWjem poiskusil vožnjo nad omejitvami.

Audi je v notranjosti posnemal uspehe oz. svetle točke tko BMWja kot MBja seveda v svoji obliki MMI je isto kot i-Drive (en izmed primerov). Nova oblika Audija je meni všeč, toda ne bom je komentiral ker sem ljubitelj Audija torej bo sama hvala. Lahko ga pa ostali kritizirate, oz. argumentirate.

Mercedes-Benz klasa E, prava paša za oči posebej, če jo primerjamo z prešnjo serijo, celoten paket je osupljiv linije so pač s poudarkom na eleganci kar je asociacija za Merce in vse kar je v avtu samo dodaja k temu, od merilnikov do sedežov, kljuk za odpiranje vrat,... Osebno mislim da je CLS zgrešen pojem.. najbrž me bo čas dokazal napačno toda vseeno 5m coupe??? :roll: Prednji del, osupljiv priznam da so mi CLSovi prednji žarometi veliko bolj "prebavljivi" kot BMWjevi. Zadnji so striktno kupejevski in nevem toda nekako ne pašejo tja ali pa sem to samo meni zdi. CElotni zadnji del avtomobila je nekako prehitro spuščen sicer je to njihov cilj saj so s tem avtomobilom odprli celotni nov razred, kar se sedaj malo šopirijo na ta račun, upam edino le, da jih ostali ne bodo posnemali in bo to ostal osamljen primer. Zadnja vrata so fina zamisel da se tako odpirajo zaradi vstopanja visokoraslih oseb, notranjost je pa groba kopija razreda E samo bolj "okrogla". Zunanje linije CLS so prirejene hitrosti samo ker je to Mercedes ti nekako prepoveduje hitro vožnjo z njim. Avto je narejen, da bo na cesti opazen, to je 1x1!! Žal mi je edino da nisem, kljub povabilu utegnil iti na dan odprtih vrat v AC Intercar kjer je bila v začetku tega meseca predstavitev vozila in se malo zapeljati da bi občutil avto v gibanju. Ugibam, toda jaz bom stavil moj denar da bo ta avtohitro vozili le neki kvazi podjetniki, ki si ga bodo uspeli kupiti toda ne bodo povedali koliko posojil in kreditov so za to vzeli in pa mladi mulci, ki sanjarijo o takem avtu (upam da se jim bodo nekega dneva sanje uresničile). Dejstvo je, da je avto namenjen mladim ljudem, saj se mu vidi na daleč, da kar kipi od energije, toda tukaj se zatakne, mladi nimamo keša za tak avto. :( :( :( Ostali izdelki MBja so pohvalni novi SLK me je prijetno presenetil saj je skoraj mini SLR vsaj nosek ima tak. Razred E sem že prej omenil da je osupljivih linij, za Mercedes izredno tekočih in karavanska izvedba je meni osebno še boljša kot limuzinska posebno zadnji del, ravno prav so ga spustili in pod pravim lokom da je v njemu dovolj prostora ampak ne izgleda kot škatla, kar je bila prešnja serija.

Zdej grem pa spat, naslednjič pa še malo o Volvo, Renault,...

Žal mi je da nisem poleg prilepil slik za boljšo predstavo, toda boste že poskrbeli za to, jaz se bom pa čim hitreje naučil te mojstrovine prilaganja slik.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po nov 29, 2004 12:20 pm

Najprej naj povem da to ne leti na nobenga konkretno!

Pa kaj k.u.r.a.c se kregate kjr avto je najlepši...
Jebemo...vsak tele ma svoj vesele, vsak bik ma svoj štrik in vsak človk ma svoj okus...A je to tok težko razumet???

Meni je Audi všeč...splošno so zdaj Audiji MENI lepši kot kdajkoli in če bi moral zbirati samo po obliki, bi bil Audi v razredih kjer se pojavlja definitivno zelo zelo visoko...morda res celo najvišje...Pa sem ljubitelj največjega konkurenta, BMW-ja...ampak jebemo...če mi je Audi lep je lep...povrh vsega je še dobr avto!
Ampak kolegu je pa grd :shock: Ali je zato čuden? Nikakor ne...ima pač svoj okus...
Meni je naprimer všeč avto, ki je 80% ljudi grd...Land Rover Defender...pa sem zato morda brez okusa? Nikakor ne
Nekomu je všeč Fiat Multipla...pa je zato smotan? Nikakor ne!
Nor je kvečjemu tisti ki to misli!
Avtomobili niso lepi in grdi, ampak takšni in drugačni, tko kot smo ljudje in nekomu je všeč Audi A6 nekomu pa Zastava Yugo...pa kaj..kako bi pa blo če bi imeli vsi isti okus..
Najhujši so pa tisti, ki so tako zaplankani "ljubitelji" določenih znamk...vzemimo kar BMW za primer, nekateri so pač tako zaplankani, da bi kupili še kontejner z značko BMW 530 če bi jo dal BMW ven in bi trdili kako super vozne lastnosti ima in kako je lep...ja...veliko ljubiteljev te bavarske znamke je takšnih...na žalost, sam se mednje ne štejem, čeprav si o BMW-ju mislim le najlepše!
Zato Jerry...slava ti, vem da si zelo velik ljubitelj BMW-jev, pa vseeno objektivno skritiziraš obliko Banglovih Bemfov, ker ti pač niso všeč...oba veva, da bi kdo kljub nasprotnemu mišljenju v glavi, navzven samozavstno trdil kako je LEP in oh in sploh...
Takšen človek, bo do jutri zagovarjal zadnji pogon na BMW...ko bodo prešaltali na (BOG NE DAJ) sprednjega, bo v hipu trdil da je to pa ja boljše :roll:

Malo sem zašel...pa vseeno...nima se smisla kregat...nekomu je všeč eno nekomu drugo...kaj je grdo in kaj lepo...lahko razpredamo do drugega leta, pa ne bomo našli pravega odgovora ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po nov 29, 2004 1:11 pm

Pa lepo po vrsti:

@Avalon: kaj te pa moti pri števcih? Barva, oblika,... Men se zdi da je oranžna osvetlitev fajn, zakaj bi hotu met tako kot kakšni VW (modro) in podobno. Meni osebno so števci v Su in CLSu obupni.

Glede primerjave F1 pri BMW, zanimivo ampak je jaz ne vidim, vsaj tako očitna mi ni.
Serija 7, facelift, pride ven drugo leto.

Glede CLSa se strinjam s tabo. WTF? 4vratni coupe, what's next, 5vratni roadster? Cabrio dostavnik? :roll:

@All: prostora za zadnje potnike res ni toliko kot v kakšnem Audiju, čeprav ima recimo trojka tastara več prostora kot tastar A4, pa je še trojka nima nevemkolk. A4 je tu katastrofa. Če rabiš plac zadaj kupič kakšen Passat, s svojo kvadratno obliko ga nudi obilo. BMWji so narejeni za voznika, vsak ki ga je vozil bo to potrdil. Enako je z enko od BMW, zadaj ima konkurenca več prostora.

@Feto: Poglej serijo 1 od strani, dizajnerji so hoteli naredit avto, ki bi skoraj spominjal na roadster, z dolgo havbo in krajšim zadnjim delom. Men se zdi 100krat bolj skladen kot pa npr. golf. Poleg tega je veliko bolj suh (glej razdaljo med vrhom havbe in gumo). Avto deluje nižji, k čimer pripomore dejstvo da ima pogon zadaj in nima toliko komponent podvozja spredaj ter te linije, ki grejo Jerryu tko v nos, tam so zato, da avto optično podaljšajo in mu dodajo malenkost bolj dinamično površino. Za drug ekstremen primer poglej kakšno ibizo ali clio, večjega "prašička" ni. Že če bi primerjal P206 in Clia je slednji veliko debelejši, deluje 206 veliko bolj agilen in športen. Za primerjavo preveč zakompleksanih površin si poglej kakšno ekstremno slovensko predelavo, ali morda francosko.

Glede oblike A3:A6. Seveda avto kot tak je totalno drugačen, ampak oblika je kar preveč podobna. Zadaj luči, izgled stranskih oken,...

Brezizrazni & stuff: Spoštovanja vredno je že to da ga nardijo, katerikoli avto. To da stare oblike spoštujejo je kul in prav, ampak koliko časa pa? S časom se neka oblika izpoje. In, ja, nekateri bi radi videli da je nebi nikoli spremenili, samo kolikokrat pa lahko ti spremeniš avto brez da bi postal karikatura samega sebe? Drugače vprašano: kako bi vi spremenili, npr. tastaro petico od BMW, E39, ali sedmico E38? Še bolj zaoblili? Zmanjšali luči? Premalo, na žalost. Tudi razlika od Audija 100 na prejšnji A6 je radikalna, mislim da se strinjamo. Ampak misliš da zato niso spoštovali stare oblike? Seveda so, ampak so šli dlje. Podobno Renault: kako uporabiti obliko, tako zaobljeno in vse, in narediti nov model. Pomoje bi bila oblika brezvezna, ali pa čudna. Torej je potrebna revolucija. In ta se je zgodila v tej obliki. Avti se kupujejo, tko da tako zelo odvratna ni. Meni je lepa. Podobno je bilo s Focusom oziroma Fordom v celoti.

Glede skice in slike ki si jih dal: Primerjava obeh slik ni čisto poštena, saj na vsaki skici izgleda avto bolj uau. Primer: pri A6 ki si jo dal so paltišča ful velika, vsaj 19", in avto spuščen čisto do roba blatnika. Po drugi strani je pa BMW na serjskih grdih 16colarcah. Glede linije ki ti je lepa, lepa sanjska. Okusi so različni, meni je pa lepa in nič več.

@_Jerry_: Uboga duša zgubljena :lol: Saj veš da se ne strinjam s tabo. Glede Ergonomije ne vem točno, ker nisem tko občutljiv kot ti, gospodična na zrnu graha, in sedim dobro v novih avtomobilih, tisto plastiko ki te pa moti pri E60 pa niti ne porajtam.

Tko, to bi blo zlo na kratko vse. :lol: 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
eLiSiR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po nov 29, 2004 3:47 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a eLiSiR Po nov 29, 2004 7:57 pm

meni tadva avta nista nič kaj ekstra lepa...
men je najlepši nov Audi A3 Sportback :D

Slika

Slika

Slika
ka te tu dam?
 
oo7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To jan 13, 2004 10:40 pm
Kraj: here , there , everywhere

Napisal/-a oo7 Po nov 29, 2004 10:26 pm

A6tka je itak full hudo, da o lambotu sploh ne govorim. Sam najbolj važn pa je da je moj avto zmagu v CoupeCabriolet razredu 8)
Ceprav verejtn ni mel velik koknkurence :D
To sm jst ja , Blond ..... Janez Blond
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov