Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če nov 25, 2004 6:34 pm

No vidim da si se izobrazil :con ...glede natančnega odmerjanja gasa je pa to tko...ne mislit, da oni nabijejo "na 10 obratov" natančno...čeprav ko enkrat pride v noge in teli so mojstri se sicer da tud zelo natančno, pa vendar že sam avto ne zahteva res urarske natančnosti pri tem...važno je da obrate toliko dvigneš, da čimbolj približaš vrtljaje to pa zato, da pogonska kolesa ne zablokirajo, poleg tega pa zmanjšaš "stres" na menjalniku in sklopki, saj manj trpi, kot če mora "na silo" izenačit obrate, ko guma spet zagrabi...
Z malo...ok no...s kar nekaj vaje se da to zelo lepo priučiti in s pridom izrabiti tudi pri vsakodnevni vožnji, saj lahko v nižje prestave tudi dosti bolj mehko prestaviš...potniki sploh ne bodo vedeli da si dal nižje :lol:
Pri hitrejši pa še bolj prov pride, je pa dejstvo, da se z vsakim avtomobilom to ne da delat...Jz pri moji petki to zlahka delam, medtem ko je pri Audiju A4 zavorni pedal previsoko, ali pa plin prenizko, kakor pač hočeš, da bi lahko oboje hkrati pritisnil :?

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če nov 25, 2004 6:41 pm

you`re welcome illogic - anyway slide je že napisu...res ni mogoče pri vsakemu avtu uporabljat to tehniko, ker imajo včasih pedalke čudno postavljene za kaj takega, al pa imate obutev napačno al pa kej tretjega - ja pa huda zadeva ko jo enkrat obvladaš, ko te en ganja odzad mu sploh ni jasno kako to da mu spizdevaš toliko skozi ovinke - lol
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
sector
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Pe okt 18, 2002 6:42 am

Napisal/-a sector Če nov 25, 2004 9:58 pm

tale o mehkem prestavljanju in blazenih obcutkih, ki jih dozivljajo sopotniki medtem, ko saltas z vmesnim plinom je precej bosa. finta je drugje.

lahko veliko nezneje in predvsem preprosteje prestavis z rocnim menjalnikom tudi brez uporabe sklopke. torej samo in zgolj z desno medtem, ko z levo nogo binglajoc skozi stransko okno premisljujes o resnejsih zivljenskih tezavah. Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če nov 25, 2004 10:09 pm

sector je napisal/-a:tale o mehkem prestavljanju in blazenih obcutkih, ki jih dozivljajo sopotniki medtem, ko saltas z vmesnim plinom je precej bosa. finta je drugje.

lahko veliko nezneje in predvsem preprosteje prestavis z rocnim menjalnikom tudi brez uporabe sklopke. torej samo in zgolj z desno medtem, ko z levo nogo binglajoc skozi stransko okno premisljujes o resnejsih zivljenskih tezavah. Slika


To da je bosa...se ne strinjam...ker ujameš obrate enostavno ni sunka...in to je to...če tehnike ne bi veliko uporabljal ne bi pametoval...
Tudi brez sklopke sem že prestavljal, pa to ni najbolj pametno prestavljat nižje...btw...nič mi ni škrtalo...lepo je treba zwischengas zadet pa gre, ampak včasih še vedno ne gre...pa spet odvisno od avta...tko da...je tvoja kvečjemu bolj bosa kot moja ;)
Oziroma je moja čisto obuta, tvoja pa pod določenimi pogoji...Če lahko nižje prestaviš brez sklopke bolj nežno kot z njo svaka ti čast, ampak dejstvo je da to storiš izključno zato, ker ujameš obrate...in ne zato ker prestaviš brez sklopke...lahko bi te pa kak krog zapeljal, pa bi pol komentiral kaj je bosa in kaj ne ;)
Lahko pa malo bolj argumentiraš svoj odgovor...ker nikoli nisem rekel da sem najbolj pameten ;)

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če nov 25, 2004 10:29 pm

Vsi ki tukaj pametujemo kako so eni slampasti verjetno ne mislimo ( vsaj jaz ne ), da te tipi nimajo pojma o voznji. Ampak da je stvar pac zrezirana. Glede voznje kapo dol, to vsekakor. OK pa porecem se en recimo podoben primer temu. Bi testiral nemski fantje na nemski pisti. Pa bi bili tam recimo 6 avtomobilov in med temi dva nemska. Pomoje da ne bi hvalil kakega italijana kako gre dobro in nima en nemski avto za burek. To pomoje mislimo vsi tisti ki govorimo o reziji. Se pravi :) je logicno da bo fant v NSX peljal tako kot se zagre zadaj z lambotom pa nekolikan z rezervo. Poglejte samo linijo ki jo pelje pa saltanje ob startu. No se bomo se kaj razlozil, ni problema ce bo spet kaksen nesporazum ;) :D

sector res je mal bosa. To da prestavljas z vmesnim pllino v nizjo prestavo pride prav, sploh ko peljes neznejsi spol in ce je kej od punce bos dobil kompliment da zelo lepo peljes. Enako je s prestavljanem v visjo prestavo ob polnem pospesevanju, se tudi da uredit da ni ne vem kakega cukanja ko menjas, enako ko se ustavis ob semaforju da avto ne cukne ko se ustavis. To je zelo lepo nastudirat in potniki se vejo ne da se vozjo. Seveda ce ni kaksen skatla od avta kjer je treba kricat da preglasis motor in pis vetra :D
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če nov 25, 2004 10:45 pm

X-Hair je napisal/-a:Vsi ki tukaj pametujemo kako so eni slampasti verjetno ne mislimo ( vsaj jaz ne ), da te tipi nimajo pojma o voznji. Ampak da je stvar pac zrezirana. Glede voznje kapo dol, to vsekakor. OK pa porecem se en recimo podoben primer temu. Bi testiral nemski fantje na nemski pisti. Pa bi bili tam recimo 6 avtomobilov in med temi dva nemska. Pomoje da ne bi hvalil kakega italijana kako gre dobro in nima en nemski avto za burek. To pomoje mislimo vsi tisti ki govorimo o reziji. Se pravi :) je logicno da bo fant v NSX peljal tako kot se zagre zadaj z lambotom pa nekolikan z rezervo. Poglejte samo linijo ki jo pelje pa saltanje ob startu. No se bomo se kaj razlozil, ni problema ce bo spet kaksen nesporazum ;) :D


Jaz samo in pa še vedno pravim, da je lahko takole po posnetku pametovat, ali pa govorit, če ti to lepše zveni, kje bi lahko kdo koga prehitu...
Že če si kdaj vozil gokarte s frendi, si lahko videl kako hudičevo ozka je lahko steza ko hočeš mimo...pa čeprav imaš čas na krog tudi 2 sekundi hitrejši pri 30 sekund dolgem krogu, kar je ogromno ;)
Lahko da je blo zrežirano lahko da ne...to mi je vseeno, bolj me moti to, da vsi točno vejo, kje bi koga odžgali...ampak s prve osebe je to mnogo težje...

Podobno kot borilne veščine...ko gledaš na TV praviš...mater je čist odkrit, jz bi ga tak zaloputnu že...ko si pa sam v ringu, pa je mnogo manj lukenj, kjer bi udaril in precej premalo časa ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov