No vidim da si se izobrazil

...glede natančnega odmerjanja gasa je pa to tko...ne mislit, da oni nabijejo "na 10 obratov" natančno...čeprav ko enkrat pride v noge in teli so mojstri se sicer da tud zelo natančno, pa vendar že sam avto ne zahteva res urarske natančnosti pri tem...važno je da obrate toliko dvigneš, da čimbolj približaš vrtljaje to pa zato, da pogonska kolesa ne zablokirajo, poleg tega pa zmanjšaš "stres" na menjalniku in sklopki, saj manj trpi, kot če mora "na silo" izenačit obrate, ko guma spet zagrabi...
Z malo...ok no...s kar nekaj vaje se da to zelo lepo priučiti in s pridom izrabiti tudi pri vsakodnevni vožnji, saj lahko v nižje prestave tudi dosti bolj mehko prestaviš...potniki sploh ne bodo vedeli da si dal nižje
Pri hitrejši pa še bolj prov pride, je pa dejstvo, da se z vsakim avtomobilom to ne da delat...Jz pri moji petki to zlahka delam, medtem ko je pri Audiju A4 zavorni pedal previsoko, ali pa plin prenizko, kakor pač hočeš, da bi lahko oboje hkrati pritisnil
LP