McLaren je napisal/-a:Tritaktni motor je v bistvu motor, ki deluje tako, da približno tretjino obrata porabi za prisilno izmenjavo delovnega medija med zadrževanjem bata v spodnji mrtvi legi ali največje prostornine delovnega prostora motorja. Na ta način se najprej odpre izpušni ventil, potem se valj izprazni nadtlačno, nato se odpre polnilni ventil in v valj vdre svež zrak pod tlakom, nato se po izstopu zaostalih izpušnih plinov zapre izpušni ventil, tlačno polnjenje se še nekaj časa nadaljuje, nakar se zapre še polnilni ventil.
Jasno je da je takšno delovanje primerno predvsem za dizlske motorje, torej pri bencinskih motorjih raje vztrajamo pri štiritaktnem ali dvotatknem delovanju. Tudi pri izpraznitvi valja, v prvem delu tretjega takta, je dobro imeti prisilno delovanje, torej cntrifugalno silo ali vetrnico v izpušnem sistemu, tako da pride do učinka prepihovanja valja.
Motor z odmičnim utorom je motor, ki ima namesto oljnice ekscentirčne glavne gredi v valju pod delovno površino bata odmični utor in z batom povezan rotaciski mehanizem, ki spreminja premočrtno premikanje bata.
Vir: avtomagazin.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov