Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Po dec 06, 2004 7:12 am

Pametno glavo nisem mislu sam kot počasno in varno vožnjo..... ampak tudi predvidevanja... opazovanje prometa.... ko nekoga "prebereš" kaj bo nardil....
No nem ti solil pameti sam da veš zakaj se gre. :) Izkušenj pa mislim da tudi maš dovolj.
[/quote]

Se popolnoma strinjam, vožnja je odgovorno početje, na cesti moramo misliti tudi za druge,
...ti pa en k pomaga, ko stojiš na cestninski, od zadaj pa mulc z dvetonskim fotrovim kaj vem kaj v tebe s sto na uro (kot se je v zadnjih letih pri nas dvakrat zgodilo). V tem primeru po moje tudi masa avtomobila odigra svojo vlogo.
Glede 4x4 pa sem ravno zaradi zgornjih ugotovitev (varnost na sploh, ne samo v ekstremnih pogojih...) začel razmišljati v to smer.

lp

PS: izkušenj imam 23 let za volanom brez nesreče (15-20k km na leto), pa vendar mislim, da nikoli dovolj
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po dec 06, 2004 9:41 am

pilgrim...klasični Legacy je tudi povsem uredu ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 06, 2004 10:09 am

Legacy 2.2 GX. Opreme ima dovolj. Dobro se drži ceste tudi pri večjih hitrostih, pozimi se brez skrbi voziš, ker ti 4X4 zelo veliko pomaga, to vidiš šele potem, ko se usedeš v 2WD avto in je zasneženo cestišče.
Kar pa se varnosti tiče - subaruji so zelo varni avtomobili. Že če zasnovo avtomobila pogledaš spredaj ogromna havba z veliko zmečkljivih con, potem velika mašina, še večji menjalnik in kardan pa zadnji diferencial, Vse to skupaj drži avto in če ti nekdo prileti spredaj čelno mora komplet podvozje premaknit(mašina porine menjalnik, menjalnik porine kardan in kardan porine zadnji diferencial - vse je pa pritrjeno na podvozje), da pride do voznika in sovoznika, kje so šele zadnji sedeži. Odzadaj je isto, samo v obratnem vstnem redu. Uglavnem dovolj varen in zelo zanesljiv za naše ceste. Malo več porabiš na bencinu, ker poraba ni med najnižjimi, so pa zato servisi cenejši, kot pri večini primerljivih znamk(interservice ima delovno uro z davkom 5900sit - vprašejte se kolikšna je cena delovne ure za kakega volvota na pooblaščenem servisu).

Kar se tiče zanesljivosti - preveriš enkrat na teden olje in hladilno tekočino in se voziš. Če začne primankovati hladilne tekočine potem je znak, da nekaj ni vredu - ponavadi servis kake dihtnge ali vodne pumpe, če začne zmanjkovati olja - menjaj olje, ker si prevozil že dovolj kilometrov z njim.
Na vsakih 100k kilometrov menjaš napenjalce in zobati jermen(poceni zadeva), ostalo pa po potrebi. Olje na vsakih 15.000, ostalo na avtu pa itak dela brez problemov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po dec 06, 2004 9:06 pm

pozimi se brez skrbi voziš, ker ti 4X4 zelo veliko pomaga, to vidiš šele potem, ko se usedeš v 2WD avto in je zasneženo cestišče.


Pa še kako je res. Jz sem naredil še večji skok. Najprej 2x v dolino pa nazaj z sinhrotom pol pa v merecdeza(ZADN POGON). V prvem obinku bi kmal vn letu k sem se prej z kombijem 40 pelu z mercedezom pa vsaj 10 manj. Bil je pa tak čist blagi ovinek pa cca 10-15 cm mokrega snega po cesti.

Se pravi vsakič ko je na cesti vsaj malo snega ali poledice se z 4x4 voziš veliko bolj brez skrbi.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po dec 06, 2004 10:57 pm

lisko je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:če voziš po pameti lahk prideš z jugičem dlje kot pa z .


U pm... spet jugic :twisted:
Ma sej ti je napol oprosceno ker ga mi mores sraufat pa drugo neznas povedat. :lol: :P

Drugac pa voznja pozim se nikol ni bla kaj prevec varna, zaradi slabe vidljivosti, poledenelega cestisca itd.


Dej mi jugiča pozim u roke...... u zasneženih razmerah..... pa boš vidu kaj dela jugič in sprednji pogon in pa lisko za volanom :P


HEh, ne hvala mam spojler, ti pa si vajen od tal 30centi, tak da...
Morda drugem zivljenju ko bom vozo dzipa :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 06, 2004 11:00 pm

monster_d je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:če voziš po pameti lahk prideš z jugičem dlje kot pa z .


U pm... spet jugic :twisted:
Ma sej ti je napol oprosceno ker ga mi mores sraufat pa drugo neznas povedat. :lol: :P

Drugac pa voznja pozim se nikol ni bla kaj prevec varna, zaradi slabe vidljivosti, poledenelega cestisca itd.


Dej mi jugiča pozim u roke...... u zasneženih razmerah..... pa boš vidu kaj dela jugič in sprednji pogon in pa lisko za volanom :P


HEh, ne hvala mam spojler, ti pa si vajen od tal 30centi, tak da...
Morda drugem zivljenju ko bom vozo dzipa :lol:


HEhe 30 centi od poda so bla stranska ogledala.....:P celih 5 centi od poda je bil motor pri mojem jugičo :P res pa da ni mel nobenga spojlerja.... še tist original spodi ko je sem poamal :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po dec 06, 2004 11:06 pm

Pol je bil nekje isto znizan kot je moj :D
BTW kdaj gremo na roglo, na (ne) varno voznjo :P ?
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 To dec 07, 2004 1:29 pm

Za ustavljanje pa ABS zavorni sistem (je treba tud na to mislt) :P
Klikni za povezavo na salon.
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Sr dec 08, 2004 6:48 am

pozdravljeni,
hvala za vse vaše odgovore, ki so me prepričali, da je 4x4 zame dovolj dober razlog za to, da malo bolj odprem denarnico in se, namesto nelagodja, raje veselim snega in ostale navlake, ki pride z zimo.
Odločil sem se za foresterja - zaradi financ, ker je malo višji...
Da se prav odločam, vsaj kar se tiče varnosti, me je včeraj potrdilo tudi brskanje po internetu. Ker pri nas crash test ni bil narejen (Euroncap), sem pogledal okrog. Na spodnjem naslovu sem bil presenečen, da je forester (v primerjavi z mnogimi drugimi konkurenčnimi avti), mislim da v ZDA, EDINI dobil za vse štiri kriterije (vpliv frontalnega udarca na voznika, sovoznika, vpliv stranskega udarca na spredaj, zadaj sedeče) po 5 točk (največ), vsakemu drugemu je zmanjkala vsaj ena (primerjal sem z: audi a4 4x4; BMW x5; volvo xc90, rav4, passat 4x4, vitara, pa tudi navadni npr. civic, jaguar x-type...

lp


http://www.automotive.com/2003/12/subar ... index.html[/url]
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 08, 2004 9:05 am

Pametna odločitev. Probaj dobiti Foresterja z zimskim paketom
- dodatno je še malo zvišan in ima gretje prve šipe + gretje brisalcev(če so zmrznjeni sam gumb stisneš mal počakaš in ti jih ni treba trgat ven iz ledu), poleg tega pa je imel kot nov prodajan full hudo narezane gume za snežne razmere, po možnosti pa so imeli nekateri z zimskim paketom še webasto - kar prav pride ob res mrzlih dnevih ali pa ob kakem hudem čakanju na ženo, da pride ven iz trgovine, pa ni treba imet avta skos prižganega.

Ko boš kupoval foresterja pazi na 2 varianti
- navadna 2.0 mašina
- turbo 2.0 mašina
Razlika med njima je v tem, da ima navaden tudi reduktor(vsekakor veliko pomaga pri zahtevni vožnji v kak zasnežen klanec ali pa pri speljevanju v hrib, ko vlečeš kako težko prikolico. Turbo varianta tega nima, ker naj bi imela mašina dovolj konjev za take stvari.
V praksi se potem pokaže da turbina ni enakovredna reduktorju, pa še več bencina avto pije, če ima turbino. Imaš pa boljše pospeške in večjo končno hitrost dosežeš z njo. Sam bi vzel navadno mašino, ker ne rabim visokih hitrosti imaš pa manjšo porabo, manj možnosti da se kaj pokvari(pa že tko se bl mal kvari) in predvsem cenejšo registracijo.

Lahko pa ti povem za test, ki se je delal v Kranjski gori na VITRANCU.
- Volvo XC90
- Puch GD230
- BMW X5
- subaru Forester
-Toyota Rav4
Edini, ki je na vrh Vitranca prišel in tam obrnil, je bil Forester, vse ostalo je na pol poti že kopalo, ali pa ni zmoglo hriba. Celo puchu je zmanjkalo nečesa in ni prišel do vrha. Mislim da to pove veliko!!!

Vsekakor pa lahko potem prideš kdaj na kak subaru meeting, pa bomo kakšno rekl.
Al pa se kdaj dobimo, ko bi se odpeljal na kak zasnwežen hrib, kjer imajo potem otroci dost za počet(sankanje, kepanje). Pa če še jst svojega pripeljem, pa Mambo iz tega foruma jih bo že za cel vrtec.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr dec 08, 2004 4:10 pm

Ja, mislim da bo zate res boljša izbira tako ali drugače Forester 2.0 brez turbine.
Če se prav spomnim rad voziš umirjeno, za to pa Foresterjeva 2 litrska mašina povsem zadošča...Poleg tega pa bo spila nekaj manj, nabavna cena bo manjša in na koncu boš kot umirjen voznik z njim bolj zadovoljen
(čeprav je tistih skoraj dirkaških 6 sekund in en drobižek lahko zelo mamljivih :oops: )

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Sr dec 08, 2004 9:11 pm

ja, ja forester 2,0 brez turbine, to se tudi dobi na štajerskem koncu.
Kolegi že zafrkavajo, če jim bom posodil traktor... upam, da bo kmalu vrglo meter snega, pa si naj potem belijo glave, kako prilezti ven iz zameta.
no ja, hecam se, v resnici pa je tako, da vsakdo (pa v to smer v naši družbi nismo nikoli razmišljali) s spoštovanjem gleda na firmo Subaru. Zanimivo.

lp

PS: nebivedu, hvala za povabilo, morda pa se res kdasj oglasim na Subaru meetingu, če bom le izvedel zanj.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 09, 2004 8:45 am

pilgrim je napisal/-a:ja, ja forester 2,0 brez turbine, to se tudi dobi na štajerskem koncu.
Kolegi že zafrkavajo, če jim bom posodil traktor... upam, da bo kmalu vrglo meter snega, pa si naj potem belijo glave, kako prilezti ven iz zameta.
no ja, hecam se, v resnici pa je tako, da vsakdo (pa v to smer v naši družbi nismo nikoli razmišljali) s spoštovanjem gleda na firmo Subaru. Zanimivo.

lp

PS: nebivedu, hvala za povabilo, morda pa se res kdasj oglasim na Subaru meetingu, če bom le izvedel zanj.


Na podforumu srečanja imamo temo: En subaru zbor bi lahko...
Tam notri se vse dogovarjamo in tam lahko vse zveš - tudi o servisih in kje so poceni deli, pa o dodatkih za subaruje in o kaki novosti. Povlekli smo jo sicer v 28 ali še več strani, vendar je tako bolje kot pa s 100 drugimi posti zabijati forum in smetiti po njem. Tko da se kar tam oglasi pa se menimo naprej.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov