Nixxon je napisal/-a:Sej se ne gre za to kam ti hočeš prestavit ampak kam prestavit da:
- motor ne crkne
- imaš dovolj navora za vožnjo
- imaš dovolj moči in navoro za morebitno pospeševanje
- avto čim manj pokuri
in ta kompromis pa en bogi računalnik dandanašnji že zna zračunat. Sej vozi v recimo četrti, ti naenkrat pritisneš na gas in on hitro šalta dol, dobi obrate in z njimi moč ter navor in avto pospeši.
lenivec je napisal/-a:sam eno kost za glodat
kako bo menjalnik vedel kam hočeš prestavit (recimo primer iz 4 v drugo) in pa kako bo avtomatski menjalnik točno vedel kdaj hočeš prestavit.
to je pa za moje pojme nekaj kar še dolgo nebo in kjer bo ročni šalthebl mel še dolgo prednost.
andrej777 je napisal/-a:Nevem sicer kakšne točno majo te avti menjalnike...samo man eno uprašanje.
Zakaj v avtih ni uporabljen menjalnikki je recimo v šterki (ME SE SMEJAT!!!) Večina vas dobr ve kako je. manjalnik je dost majen in preprost saj tut sihronov ne rabiš ker se skos vrtijo vse tribe. samo prestavljanje bi se dalo pa zlo preprosto zlo hitro nardit. Samo en mehanizem ki bi prestavljal kajlo gor pa dol. Tako se da brez problemov doseči tist čas 60ms.
Samo nekje je problem pomoje. Al v sami moči al pa čem podobnem?
Slide je napisal/-a:http://www.mobisux.com/album/data/500/33930M3.MOV
NeRo je napisal/-a:Slide je napisal/-a:http://www.mobisux.com/album/data/500/33930M3.MOV
Hehe...si opazil kako najprej Fabia pade mimo, potem je nasledn trenutrk bimer že na riti od Fabie :P
andrej777 je napisal/-a:Menjalnik je hudo majhen ima samo dve osi in na vsaki osi tolk trib kolkr je brzin v različnih razmerjih. Dve "smrekce" ena naslonjena ob drugo tako da se vse tribe dotikajo. Na eni od osi pride od znotri kajla ki se premika in izbira brzino. Ostale se vrtijo na frej. Največja pednost je da ni potrebno sihronov in da je vse na eni osi tako da bi potreboval samo prečno gibanje kajle in nč kopliciranga. Če DSG "običn" menjalnik prešalta v 60ms kolk bi pol rabu da bi samo eno kajlco za 2cm premaknu. Pomoje vsaj parkat manj.
Slide je napisal/-a:NeRo je napisal/-a:Slide je napisal/-a:http://www.mobisux.com/album/data/500/33930M3.MOV
Hehe...si opazil kako najprej Fabia pade mimo, potem je nasledn trenutrk bimer že na riti od Fabie :P
Na lastne očiŠkoda da je blo tol prometa...še bolj mi je pa žal da je blo tok folka tja po tistih serpentinicah
![]()
Aja...pa opazil sem tudi oranžno rdečega megana, kako je padel mimo v Bežigrajskem križišču...tkole na oko...vsaj stotka...pa raje več...za volanom nek mladenič...
JohnyR je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:Menjalnik je hudo majhen ima samo dve osi in na vsaki osi tolk trib kolkr je brzin v različnih razmerjih. Dve "smrekce" ena naslonjena ob drugo tako da se vse tribe dotikajo. Na eni od osi pride od znotri kajla ki se premika in izbira brzino. Ostale se vrtijo na frej. Največja pednost je da ni potrebno sihronov in da je vse na eni osi tako da bi potreboval samo prečno gibanje kajle in nč kopliciranga. Če DSG "običn" menjalnik prešalta v 60ms kolk bi pol rabu da bi samo eno kajlco za 2cm premaknu. Pomoje vsaj parkat manj.
To kar ti omenjaš je navadn sekvenčni menjalnik.
To je tudi ista zadeva, ki prži v BMWjevem SMG (sequential M gearbox), kakor tudi v formuli1 in nekaterih superšportnikih (Ferrari Enzo ipd.)
Dejstvo je da tak menjalnik ne more dosči hitrosti DSG menjalnika, prav zaradi tega, ker mora prestavljat mehanske dele med menjanjem brzin, dokler DSG samo upravlja dve sklopke.
Slide je napisal/-a:JohnyR je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:Menjalnik je hudo majhen ima samo dve osi in na vsaki osi tolk trib kolkr je brzin v različnih razmerjih. Dve "smrekce" ena naslonjena ob drugo tako da se vse tribe dotikajo. Na eni od osi pride od znotri kajla ki se premika in izbira brzino. Ostale se vrtijo na frej. Največja pednost je da ni potrebno sihronov in da je vse na eni osi tako da bi potreboval samo prečno gibanje kajle in nč kopliciranga. Če DSG "običn" menjalnik prešalta v 60ms kolk bi pol rabu da bi samo eno kajlco za 2cm premaknu. Pomoje vsaj parkat manj.
To kar ti omenjaš je navadn sekvenčni menjalnik.
To je tudi ista zadeva, ki prži v BMWjevem SMG (sequential M gearbox), kakor tudi v formuli1 in nekaterih superšportnikih (Ferrari Enzo ipd.)
Dejstvo je da tak menjalnik ne more dosči hitrosti DSG menjalnika, prav zaradi tega, ker mora prestavljat mehanske dele med menjanjem brzin, dokler DSG samo upravlja dve sklopke.
Klasičen sekvenčni, NE pa robotiziran menjalnik dosega...hmmm...pomoje kar največjo hitrost...SMG je robotiziran menjalnik, in tam ne prestavljaš mehansko, dočim je v motociklu vse mehansko in je definitivno hitrejši od vseh robotiziranih menjalnikov ala SMG, le DSG je tukaj vprašanje...če si se že vozil z motorjem, si lahko ugotovil da lahko prestaviš dobesedno v trenutku, samo butneš menjalnik in....vuuuuum.vuuuuummm....sploh ob uporabi stikala, ki ob dotiku menjalnika za par milisekund prekine vžig, da lahko prestavljaš ob polnem plinu...in to je sekvenčni menjalnik, SMG ni ravno takšen sekvenčni menjalnik...In takšen (motociklistični)menjalnik je sigurno hitrejši kot BMW-jev, Ferrarijev...itd...ne vem pa za DSG
@NeRo...živ norc...ti povem...ops: :P
andrej777 je napisal/-a:
ja to je fora pri takem menjalniku lahko z polnim gasom brez sklopke šaltaš gor (seveda je dobr če elektronika za par taktov izklop vžig) pa nč ne cukne , samo vleče naprej.
Ja in res SMG je robotiziran menjalnik in ne sekvenčni. On šalta tako kot bi ti sam, samo hitreje.
Slide je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:
ja to je fora pri takem menjalniku lahko z polnim gasom brez sklopke šaltaš gor (seveda je dobr če elektronika za par taktov izklop vžig) pa nč ne cukne , samo vleče naprej.
Ja in res SMG je robotiziran menjalnik in ne sekvenčni. On šalta tako kot bi ti sam, samo hitreje.
Če elektronika ne prekine vžiga sploh ne morš porint v brzino...vsaj pr motorju ne...seveda če držiš poln gas...če ga spustiš gre, da ne bo pomoteAmpak če maš to na "stikalo" zrihtan je pa skos poln gas, pa šaltaš...
andrej777 je napisal/-a:Slide je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:
ja to je fora pri takem menjalniku lahko z polnim gasom brez sklopke šaltaš gor (seveda je dobr če elektronika za par taktov izklop vžig) pa nč ne cukne , samo vleče naprej.
Ja in res SMG je robotiziran menjalnik in ne sekvenčni. On šalta tako kot bi ti sam, samo hitreje.
Če elektronika ne prekine vžiga sploh ne morš porint v brzino...vsaj pr motorju ne...seveda če držiš poln gas...če ga spustiš gre, da ne bo pomoteAmpak če maš to na "stikalo" zrihtan je pa skos poln gas, pa šaltaš...
Ja sej ti pr motorju sam prekinš par taktov![]()
![]()
prej ene 23045takotv.
![]()
![]()
elektronika bi pa res lahko izklopila užig samo nekaj takrov tolk da se sile v menjalniku razbremenijo, kuplnge sploh stisnt nebi blo treba, kajla se prestavi brzino višje in to je to. Tako pomoje 10ms ni problem dosečt.
jakaracman je napisal/-a:Problem je navor, vzrajnost ...
Nardit zobnike, ki zdržijo navor litrskega motorčka (ki v celem življenju nardi recimo 50 kkm) je lažje, kot zobnike, ki zdržijo 300, 400 ali več konjev za recimo 150 kkm. Se da, smo taki menjalniki stanejo 30 in več k€.
navzdol lahko dober sekvenčni menlanik (dirkaški v avtu) zlagaš brez sklopke in brez vmesnega plina ...
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov