ne da se mi spet brat ker avto je bolši pa bla bla bla pa ker dec ma daljšega pa kok ma velke bicepse,...

luca je napisal/-a:Samo za opombo na tisto da lahko gres v ovinek z AWD 30 km/h hitreje kot z RWD. Motorvision je glih to testiral in so prisli do zakljucka, da je edina prednost AWD na ovinkih, da lepse pospesi iz ovinka, v ovinek pa gres lahko cisto isto hitro. Driftanje to teorijo sicer izkljucuje.
Luca
Sam ne vem kako bi se kaj obnesel zame takšen avto ker imam kar nekaj klancev do doma. Nekako dvomim, da bi obvladal tak avto v snegu, klanec+ ovinek. A se da?
iKst je napisal/-a:Sam ne vem kako bi se kaj obnesel zame takšen avto ker imam kar nekaj klancev do doma. Nekako dvomim, da bi obvladal tak avto v snegu, klanec+ ovinek. A se da?
Seveda se da. Je pa potrebna drugačna tehnika kot pri FWD. Jaz sem se lansko zimo vozil z letnimi gumami in nisem nikoli ostal v snegu. V ovinek na klancu morš pač priletet malo hitreje in ga zvozit počez, da ohraniš hitrost. Nič težkega, ampak večina voznikov ni več vajenih RWD zato se mogoče sliši malo bolj zahtevno kot je v resnici.
pilgrim je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Drugače pa sem enkrat že zelo dolgo napisal kakšne so slabosti zasnove s Torsnom na sredini in dvema odprtima diferencialoma in kakšen so slabosti na sredini visko sklopka, zadaj torsen, spredaj pa odprt diferencial. Sodobne Haldex zadeve, verižni prenosi ala X-drive... in podobno pa je itak tako tako.
quote]
De_Tomaso, kje si to pisal, da si lahko preberem?
Avalon je napisal/-a:@Nixxon
ne da se mi spet brat ker avto je bolši pa bla bla bla pa ker dec ma daljšega pa kok ma velke bicepse,...Prov ql je. Dost placa sem dal za bedato in ravno prav omejil da ne bo kreganja.
Symon je napisal/-a:OK samo nekaj smo še pozabili. RWD smo večinoma opisovali kot FR avtomobile (Spredaj motor, zadaj pogon). Pri teh je kot pravite res problem na snegu v klanec.
Kaj pa MR avtomobili? Zadaj motor in pogon. Fičo, Bolha, Ferrariji, Toyota MR2, MR-S, Speedster, Clio V6... Kako je z temi avtomobili? Driftanje je težje, Ponavadi imajo malo placa ker imajo zadaj motor... Razpišite se. Izkušnje (lahko tut fičo & bolha ampak rajši preberem od kakšnega lastnika MR dvojke...).
De_Tomaso je napisal/-a:Drugače pa bi sam izbral AWD, in sicer spredaj odprt diferencial, na sredini Torsen C, zadaj pa elektronsko krmiljen samozaporni diferncial. Žal bo prvi takšen avto, ki mi bo dosegljiv na trgu šele 2006.
Drugače pa sem enkrat že zelo dolgo napisal kakšne so slabosti zasnove s Torsnom na sredini in dvema odprtima diferencialoma in kakšen so slabosti na sredini visko sklopka, zadaj torsen, spredaj pa odprt diferencial. Sodobne Haldex zadeve, verižni prenosi ala X-drive... in podobno pa je itak tako tako.
Avalon je napisal/-a:@Nixxon
ne da se mi spet brat ker avto je bolši pa bla bla bla pa ker dec ma daljšega pa kok ma velke bicepse,...Prov ql je. Dost placa sem dal za bedato in ravno prav omejil da ne bo kreganja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov