Kar se pa tiče kofeja pa ni problem, sam zdej mam dost dela s šolo, ko bom mel cajt ti pišem na PM pa se zmenmo pa res dobimo, do takrat bom pa upam že jest dobil tisto knjigo in se še kaj več podučil o tem ker zaenkrat o vsem tem nimam blage veze

Nejko87 je napisal/-a:kolikor js wem.. (pa ne me kregat)
prostornina je fi bata x hod bata...
čist enostawn..
recimo sicer ne wem ampak recimo da je powprečno dolžina hoda bata 10 enot,
fi bata pa 4 enote...
če bi na tej mašini hod zmanjšali na 8 enot, fi pa powečali za 2 enoti bi se motor laže zawrtel na višje obrate, hkrati pa bi zgubu moment pri nižjih..
če bi hod bata zwečali na 12 enot, zmanjšali pa fi bata na 3 enote bi motorju prestawili nawor na nižje obrate...
neki tazga... ne se smejat... sam newem a je blo to rečen za 2T motorje a neki tazga...
razlagu nam je pa en prfox...
Demo je napisal/-a:...do takrat bom pa upam že jest dobil tisto knjigo in se še kaj več podučil o tem ker zaenkrat o vsem tem nimam blage veze
GorazdO je napisal/-a:Jerry - se strinjam, da so vrstni motorji ekonomičnejši (price/performance) a hkrati ostaja slast "za sladokusce" - kot jo sam omenjaš; glede na to, da se Subaru drži boxerja kot klop plota verjamem, da imajo sistem naštudiran - tudi daljnoročno; poraba modernih boxerjev ni tolk večja od vrstnih, kot je bila nekoč, mehankarija ni problem (vse paše povsod, dokler ni turbo), vzdrževanje pravtako ne (ga tkorekoč ni - bognedaj.da.zmanjka.olja.press), veliko veselja ob poslušanju "kreganja batov", veselje "dizelskega navora" pri 1500rpm, odlično delujoč 4WD, avtomatska zapora z. diferenciala, ogromno opreme za mali denar in ne najmanj pomembno - najnovejša generacija Legacy-ja je celo očem všečna (po 14-ih letih spet lep Legacy)...
Koneckoncev - ura na uradnem servisu stane slabih šest tisočakov...
da ne bo pomote -kljub temu, da sem lastnik Legacyja, nisem zaslepljen s Subarujem -> levo ledvico bi dal za podvozje BMWja, roženico za VW-jev VR6 ali Hondin VTI,... na trgu je ogromno prekrasnih/boljših avtomobilov; a Subaru ima "nekaj" kar ostalim manjka - podobno kot ima karizmo "katra", petka je pa nima;
Slide je napisal/-a:Nebivedu...enmejčken si zmešu hruška in jabolke...
seveda ima impreza hud navor...pa legacy TURBO...ampak to je turbo!!!
Če primerjaš klasični atmosferski bokser motor s atmosferskim vrstnim ali V nima bokser nič večjega...ampak tudi nič manjšega, da ne bo pomote...primernega prostornini motorja in gibu batov pač...tako kot vsi motorji
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov