Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
bravo hgt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr feb 11, 2004 9:58 pm

Napisal/-a bravo hgt Pe jan 07, 2005 2:02 pm

Glede porabe bi rekel da je JTD varcnejsi,pa tudi glede zmogljivosti,kar pa se uglajenosti tice pa sploh.Sicer pa ima comon rail pritiska 1650 barov,za tdi pa nevem,kar pa mislim da tud ni ravno malo.Nadaljevanje comon rail-a,tako imenovani multi-jet pa je tako pogalavje za sebe. Pri isti porabi razvija 140KM,pa se bolj uglajen je.Sam imam Stilo JTD pa imam povp. porabe 5,5l na 100km
Vse je relativno!!
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe jan 07, 2005 2:11 pm

bravo hgt je napisal/-a:Glede porabe bi rekel da je JTD varcnejsi,pa tudi glede zmogljivosti,kar pa se uglajenosti tice pa sploh.Sicer pa ima comon rail pritiska 1650 barov,za tdi pa nevem,kar pa mislim da tud ni ravno malo.Nadaljevanje comon rail-a,tako imenovani multi-jet pa je tako pogalavje za sebe. Pri isti porabi razvija 140KM,pa se bolj uglajen je.Sam imam Stilo JTD pa imam povp. porabe 5,5l na 100km

nisem zihr, samo se mi zdi da sem nekje slišal da ma tdi tam okoli ali čez 2000 barov.
kar pa se sigurno pozna.
ja glede uglajenosti, tdi ziher ni v vrhu!!glede porabe pa je kar pri vrhu!

lenivec a comon rail je pa neki čist novega al kaj??
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jan 07, 2005 2:40 pm

moje mnenje pa je da tdi zarad visokih pritiskov nima več tolk rezerve kot ostali turbo dizli s skupnim vodom in se bo zato tehnologija umaknila konkurenci. Audi 3.0 pa men se zdi 4.2 sta obadva cammon rail pa me zanima zakaj nista tdi, ker pri teh motorjih cena gradnje motorja ni tako pomembna, saj motorja nastopata v avtomobilih višjega cenovnega razreda.
mel sm clia 1.5 dci s cca 100 km pa je bla ob normalni vožnji (malo hitrejši) poraba ponavadi okrog 4.5 l. sedaj mam pa 2.0 cdi je pa okrog 6.5 l.
ob priganjanju pa seveda vsak motor žre. clio mi je na morje skos po fulu 7.1l, tanovga pa še nism probu, bom dal najprej čip notr :twisted:
uglavnem jst prisegam na novejšo tehnologijo tudi zaradi manj traktorskega delovanja. turbine pa padajo povsod, sam hvala bogu še nism mel takih problemov.
lp
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe jan 07, 2005 3:03 pm

tdije posodabljajo samo tolk, da izpounjejo euro normam glede izpuha
tdi se od dizlou iz tovornjakou (od kjer sploh ideja) ne razlikuje tko zlo
commonrail pa je drugačen in je zato tišji in izpuh boljši


noben od teh dveh sistemou pa se ne kvar zlo, ubistvu so mašine vzdržljive, problem je samo pri turbiah, trajanje teh pa je odvisno od voznika, če kupš nou auto, ga ne teraš mrzuga, pa vročga ne ugasneš takoj in ti bo delal
podpis
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Pe jan 07, 2005 4:24 pm

Mene nekaj zanima. zakaj common rail dizlom tako smrdi iz izpuha (značilen vonj)? Al pa imam jaz tako srečo da srečujem take z sesutim katalizatorjem?
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe jan 07, 2005 4:36 pm

ja mene tudi zanima, ker je ljubljančan reku da so tdi bolj svinski. zakaj??
znano je da imajo večje tlake, bolš izkoristek, pol bi sklepal da je tudi izpuh bol čist??
kje je razlog??
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Pe jan 07, 2005 5:04 pm

Ma sej tud to je trn v peti( :P ) novim turbo dizlom...(seveda tudi benzincem) ker morajo upoštevat zmiri bol stroge predpise za izpušne pline :roll:
 
typhoon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe jan 07, 2005 5:18 pm

Napisal/-a typhoon Pe jan 07, 2005 5:25 pm

hmm...a niso, kolk je meni znano, VAG-tdi edini dizl motorji, ki izpolnjujejo EURO 4 normo tud brez filtra trdnih delcev? In to ravno zaradi večjih tlakov ter posledično boljšega izkoristka pri izgorevanju goriva?!
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Pe jan 07, 2005 5:40 pm

u avtošoli vozim clio dci
powprečno porabo u awtošoli ma 4.15L ne trenutno ampak powprečje k ga zračuna tud un računalnik.
lp
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Pe jan 07, 2005 5:43 pm

Dci ima moja mama ... gre bulš v visokih obratih... HDi (206) pa je bol poskočen v nizkih in lepše za vozit ;)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jan 07, 2005 6:50 pm

ma dci k ga ma tvoja mama al pa v avtošoli so vrjetn 68km al pa max 80 zame je bil moj majka. Do 170 km/h dokaj hitro pospeševanje pa po ravnin do 195 po števcu seveda, z mesta je pa tut kr skoču, ob tem da je mel zlo nizko porabo.
BTW: ne vrjamte vsem kolegom da mu 406 hdi al pa pasat 130 km žre pet pa pol . Jst osebno poznam kr neki takih pol pa k probaš avto popije malce več. Po moje avto z 2.0 oz tam okrog dizli od 7-8l bencinci pa 11-12 l, pa noben me nau prepriču o nasprotnem
ps. jst sm pa v avtošoli vozu 206 hdi, pa ni mel čist nobene moči, sam ne vem če majo še vedno isto mašino
lp
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Pe jan 07, 2005 9:37 pm

ne ima megane 1.9dci 100hp ;)
Jst pa 206 HDI in ti povem da ima moč... ti si verjetno vozu 1.4hdi ;)
O porabi bi ti pa dal skori prav moj pije 6.8(sam hitre vožnje)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jan 07, 2005 11:24 pm

Doc206 je napisal/-a:ne ima megane 1.9dci 100hp ;)
Jst pa 206 HDI in ti povem da ima moč... ti si verjetno vozu 1.4hdi ;)
O porabi bi ti pa dal skori prav moj pije 6.8(sam hitre vožnje)

ja 1.4 sm vozu
zavedat se morš da je megan težji pa a ni 1.9 dci sam 120hp
al ma 1.9 dti (še ne common rail)
lp
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Pe jan 07, 2005 11:42 pm

hm....doma mamo dva dCi-ja(1.5dCi-100KM 1.9dCi-120KM)in zaenkat še nobenih težav ali pa pretiravanj s porabo!!! :D kar se pa tiče glede tdijev ali pa common railov pa absolutno zagovarjam novejšo tehnologijo!! ne rečm da no TDI razvit ker je in to dokazano!!!

LP miha :P
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man So jan 08, 2005 1:53 am

Gricko je napisal/-a:ja mene tudi zanima, ker je ljubljančan reku da so tdi bolj svinski. zakaj??
znano je da imajo večje tlake, bolš izkoristek, pol bi sklepal da je tudi izpuh bol čist??
kje je razlog??


Razlog je ravno vecji tlak vbrizga in popolnejse izgorevanje saj je pri tem temperatura v zgorevalnem prostoru vecja prav tako pa tudi tlak in zaradi tega nastaja vec dusikov spojin NOx ki so rakotvorne in zelo strupene. Z tem majo oz so mel probleme tut micubišijevi GDI motorji ki pa so bli sicer bencinski vendar so v primerjavi z navadnimi bencinci uporabljali Gasoline Direct Injection sistem + meli so tut visje kompresijsko razmerje.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So jan 08, 2005 11:21 am

kljukec je napisal/-a:
Doc206 je napisal/-a:ne ima megane 1.9dci 100hp ;)
Jst pa 206 HDI in ti povem da ima moč... ti si verjetno vozu 1.4hdi ;)
O porabi bi ti pa dal skori prav moj pije 6.8(sam hitre vožnje)

ja 1.4 sm vozu
zavedat se morš da je megan težji pa a ni 1.9 dci sam 120hp
al ma 1.9 dti (še ne common rail)
lp

Nop... 1.9dci je tud 100hp ;) (2001)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 So jan 08, 2005 11:47 am

Tuki eni omenjati da naj bi biu TDI sistem črpalka-šoba zastarel!
A bi mi lahko kdo razložu zakaj? Moč je ista (ali celo večja) kot pri common railu, poraba nizka (popolnoma primerljiva s common railom)...gre pač za drugačen pristop celotni zadevi.

Vozu sm že dost avtov...naprimer peugeot 307 HDi deluje v vožnji dost bolj mrtvo kot VW bora TDI (101ps PD)!

Za doseganje zelo nizkih porab pa odpadeta in common rail in PD motor. Včasih bolj zaleže kej enostavnega...naprimer kakšen dobri stari 90ps tdi iz sredine 90ih, kjer je poraba za skoraj več kot 1l/100km manjša kot pri PD!

Če kdo ne verjame v porabo 6l/100km ga z veseljem popeljem kakšen krog po mestu z mojo octavio karavan...upam da bo podatek izpisan na potovalnem računalniku zadosten dokaz.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So jan 08, 2005 2:05 pm

Doc206 je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Doc206 je napisal/-a:ne ima megane 1.9dci 100hp ;)
Jst pa 206 HDI in ti povem da ima moč... ti si verjetno vozu 1.4hdi ;)
O porabi bi ti pa dal skori prav moj pije 6.8(sam hitre vožnje)

ja 1.4 sm vozu
zavedat se morš da je megan težji pa a ni 1.9 dci sam 120hp
al ma 1.9 dti (še ne common rail)
lp

Nop... 1.9dci je tud 100hp ;) (2001)

ja možno starejših dci motorjev ne poznam tako dobro
lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov