Shatzy je napisal/-a:Zelo lep, ampak predrag!

Pa mal me je prjel da bi ga sam probu obnovit. Sej če mi ne rata, ga še zmer lahko prodam, ne?
Zal ne. Ce se oldtimerja enkrat lotis, ga razstavis in projekt opustis, ga ne bos vec mogel prodat, se senkal ga bos tezko. Taunus letnik 74 ni tako iskan model, da bi ga kdo kupoval "v gajbicah". Kot si slisal, so sli celo celi in vozni na odpad
Ce hoces imeti tak avto za vozit in da bo kolikor-toliko lep, je najboljse da kupis kar se da lepo ohranjenega. Ce dobis avto za gajbo pira in se lotis obnove (in si pri tem dokaj natancen) je pa tukaj en majhen predracuncek:
Avto: X SIT
Klepar: 300.000 SIT
Licar: 400.000 SIT
Poliranje+bakrenje+kromiranje: 200.000 SIT
Tapetnik: 100.000 SIT
Mehanik: 0 SIT (dedek)
Kupiti moras novo:
-zavore: 100.000 SIT
-vsa tesnila: 50.000 SIT
-sklopka: do 50.000 SIT
Ze to je 1.200.000, pa niti nisem racunal ce moras kupit kaksne nove dele za motor, pa obnova ali menjava amortizerjev, pa nove gume, pa koncniki, pa avspuh, pa ponavadi kaj ne dela dobro in moras zamenjat (menjalnik, diferencial, itd, itd.)...
Skratka pri avtu, ki ga dobis v nevoznem stanju, NE VES, kaj je sploh zanic

Kupi voznega, ga dobro preglej, ce vidis da bo treba se kaj obnovit, mu zbij ceno, glede tega da ti ne bo treba na njem nic vec obnavljat (tudi ce je videti kot nov) pa ne skrbi... dela bos imel se kljub temu dovolj :P Razen ce ne kupis takega, ki je RES kot nov

Ce je ta zlati res lep, je 1500 EUR zastonj...
