BMW Motorsport je napisal/-a:Engine Twin Turbo V8
Horsepower: 898
Torque: 772 ft/lbs = 1045 Nm
Dimensions Length: 176.5 in.
Width: 70.9 in.
Height: 46.7 in.
Weight: 3503 lbs.
Performance 0-60 mph 3.9 seconds
0-100 mph 9.4 seconds
0-1/4 mile: 10.6 seconds @ 127 MPH
Top Speed: 254.7 MPH
A to so teb hudi podatki za superšportnika? Sj ne rečem, dobre cifre sam poglej si sam ta bedn prenos moči na cesto!!! Z 898 konji oni pospešjo do 100 v 3,9 sekunde, fak so butasti te američani. Poglejmo si recimo tapravga superšportnika, jebiga prihaja iz Stuttgarta ampak vseen: MB SLR (McLarna zanalašč ne omenjam kr skor nč ni njegovga v avtu razn to da ga sestavla) ima 'bogih' 626 konjev, ampak iz 5,4 (!) l prostornine in doseže isto hitrost že po 3,8 sec!!! Do končne hitrosti 334 km/h pospeši v samo 28,8 sekunde - z mesta - ob tem se pa z isto polnim rezervoarjem pelje še enkrat tok kokr ta j**c od korvete, da ne omenjam zvoka pa najboljšo leg0 na cest (avto ma skor 2 toni!!!) in še in še...
Ne glede na to kaj rečete Američani so in vedno bodo največji butli v avtomobilski industriji!!! Fak 8,3 mašina pa 500 konjev .... Dej ne da se mi razmišlat o tem več!
BMW, z vsem spoštovanjem, ampak nimaš pojma. Pospešek 0-100 km/h je odvisen od razmerja teža-moč in velikosti kontaktne podlage (= širina gum). To, da SLR imenuješ pravi superšportnik ponovno kaže na tvojo preprosto mentaliteto, ki posamezna dejstva jemlje kot celotno resnico. Do hitrosti 334 km/h NE pospeši v 28,8 sekunde, kot trdiš ti. Za pospešek od 0 do 300 km/h potrebuje dobrih 30 sekund, s tem da je avto pri hitrostih nad 300 km/h precej nervozen, ker je aerodinamika ustvarjena za čim manjši zračni upor, ne pa za zmanjševanje vzgona.
Od kje si dobil podatek, da se z enim rezervoarjem SLR pelje dvakrat dlje kot Corvette? Ne izmišljuj si. Zvok? Na tem področju SLR ni nič posebnega. Seveda je res, da bo nekomu, ki prvič vidi tako drag avto, V8 s kompresorjem zvenel ubijalsko dobro, vendar ni nič posebnega, sploh ob bok Enzu in Carreri GT. Mimogrede, konsenz med populacijo, ki si te avtomobile lahko privošči, torej ne sanja in ne pljuva bedarij, je to, da je SLR samo predrag SL brez možnosti odprte strehe. Vozi se niti ne tako "ubitačno" kot bi dala tvoja izjava verjeti. Vsekakor je zelo sposoben avtomobil za svojo težo, vendar ima premočno konkurenco v obliki Porscheja in Ferrarija, ki ga posekata še na parih drugih področjih.
Naprej, 5,4 litra prostornine in kompresor, ne N/A motor. Check your facts.
Da smo na jasnem, Corvette z 900 konji bo SLR pri pospeševanju v ravni črti dobesedno uničila. Računam na okoli 26-27 sekund od 0-300 km/h(Avto ima ZELO dolge prestave. Pushrod motorji se ne vrtijo v visoke obrate).
500 konj iz prostornine 8,3 litra. In navora več kot bi si ga mogel želeti. Se vidi, da še nikoli nisi vozil športnega avtomobila s toliko moči na gredi, če ne ne bi metal ven tako neumnih izjav. Poglej si na Googlu kaj ti najde pod query Muscle cars.
Swifta primerjaš z Viperjem in Corvette? Ni mi treba komentirat.
Oba, tako Viper SRT-10 kot Corvette C6 Z06, sta izjemno sposobna avtomobila, ki se v trenutni obliki kosata s Porschejevim 996 GT-2. Z06 je lažja od Viperja in ima boljše razmerje med težo in močjo, zaradi česar je za odtenek hitrejša skozi ovinke in tudi naravnost. Na 402 metrih ima trap speed 127 milj na uro (205 km/h).
BMW, bi delil z nami zgodbico o tem, kako je bilo preizkušeno, da M3 poseka Corvette? Tukaj govorim o C5 ali novejši.
Kar pa se tiče tvojih izjav o dirkanju po mestu pa spet nimam komentarja. Samo upam, da ne boš kdaj koga ubil.
Z06 pride čez ca. 6 mesecev, cena pa se vrti med 62.000 in 75.000 USD. Velika možnost je, da pride v EU, ker je razmerje med dolarjem in evrom za američane preveč vabljivo.