Gricko in Lenivec. Z Michelin, Kleber, BFGoodrich in Kormoran gumami si služim kruh in če opazita nisem pljuval po drugih gumah. Tega ne počnem in ne nameravam začet.
Povedal sem vam samo dejstva. Za Energy vaju očitno ne bom prepričal, zato to pustimo.
BFGoodrich je isto kot michelin!!!Samo v GB se proizvaja
Jo je mel kolega-PODEN- veliko bolj zadovolen z gumo kormoran
Lepo to, da je bil zadovoljen z gumo Kormoran.
BFGoodrich je ameriška znamka, kakor vse ostale gume, se ta guma proizvaja na različnih lokacijah povsod po svetu. Razen tega, da spada v grupacijo Michelin, med izdelki Michelin in BFGoodrich ni nobenih drugih skupnih točk (razen tega da so oboje gume, valda :P ).
Gume znajo zelo lepo škripat, če so le malce premalo napihnjene. Večina ljudi se vozi z okoli 2 bara, včasih celo manj. Priporočeni pritisk je različen od avta do avta, uporabe, letnega časa. Zato imamo cele knjige seznamov za kateri avto se katera guma koliko napumpa. Po pravici povedano, bi bilo veliko bolje, če bi vsi imeli vedno 2,5 bara v gumah in bi to vsaj 1x na mesec preverili. Pa temu ni tako. Nisem pa še slišal, da bi kdo škripanje gum povezoval z udobjem ali da bi škripanje komu predstavljalo kriterij med dobro in slabo gumo.
V Michelin grupaciji imamo 3 razrede. Prmium znamke ali flag brands - tako imenovane "zastavonoše", potem so pnevmatike srednjega razreda in pa nižjega, tako imenovanega "budget" razreda. Michelin je povsod po svetu premium. Pri nas v Sloveniji sta Kleber in BFGoodrich nekje srednji razred, budget pa predstavlja Kormoran. V Franciji je Kleber premium in v ZDA je BF prav tako "ta dobra" znamka. To sem mislil, Michelin nima nisko razrednih gum.
sama guma je zlo trda in po 5ih letih in 40k km prevoženih ma še vedno 5mm+ profila-ZAKAJ?
Zato, ker najboljše lastnosti so tiste, ki trajajo. :P
Po petih letih je tud racing slik trda.
še neki-Razlika je tudi, kje je bila guma proizvedena!
Ja, če mislš na Eskimo Made in Turkey, s katerim so stranke in vulkanizerji letos imeli ogromno tehničnih težav. Da spet povdarim, nimam nič proti Savi, to so samo informacije. V moderni industriji obstajajo zelo striktna pravila glede standardav kvalitete, glede delovnih okoliščin, glede kadrovanja, glede uporabe materialov. Pri Michelinu je tako in zagotovo tudi pri drugih. To je novinarski bla,bla za moje pojme... Ne verjamem da v Kranju delajo kaj slabši Dunlop ali pa Goodyear kot v Angliji.