Symon je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:zdaj pa lahko cel avto.....ne recejo nic....
Ej folk čakte mal!!
Se pravi, da odkar smo v EU greš v Italijo po en cel avto,, ti da 2 računa (en za šasijo en za motor) nakar ga lahko v SLO celo registriraš brez problema. Po domače, ne rabiš nobene kupoprodajne... samo račun in ga pelješ na tehničnega pa je na cesti???
Ali pa, da dobiš samo motro in rabiš samo račun iz odpada in ga lohk daš v svoj avto ter BP homologiraš.
Zadnjič sem videl enga Eclipsa (l.91) za 1000 Evrov.Še pol tolkza generalno pa maš avto, ki ga tukaj pod 600k SIT ne dobiš.
ce je evro 2 vse lahko pripelješ, drugače pa mislim da morajo imeti euro2 po zakonu vsi avti od letnika 97 naprej. kupoprodajna pa mora biti, ker moraš plačat dmv glede na ceno na kupo-prodajni (če je avto do 1mio sit je dmv 1%). Plačaš še 14SIT na kg vozila ter pregled istovetnosti vozila s papirji... 22k SIT in to je to.
Če bo vse posreči bom jaz čez kak mesec do dva uvozil P106 S2 rallye (če bo kak primeren seveda) iz Italije, ki je podoben temu VTS-u in bom pol mal več lahko še povedal kak je postopek.