Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc Ne jan 23, 2005 9:31 am

@Voith: to ti je tipicno razlaganje osebe, ki je proti renojem!! to je brezveze, da reces pr 70 bi bil pa BMW boljsi....dej ne s*** s takimi!! kva pa pr 150 km/h...a bi bil spet BMW boljsi?? to ne mors tko primerjat!! sej crash testi so narejeni pri enakih pogojih za vsa vozila, ni reno nobena izjema!! sej jest sem tut ze vidu da so ljudje umiral v BMWjih, pa niti ne pri takih ogromnih hitrostih!! :?
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Ne jan 23, 2005 9:33 am

nism ravn ljubitelj francozev,bl pr srcu so mi švabi ampak vseen lohk recem da je reno v zadnjih letih naredil velik korak pri varnosti itd...
mal bi lohk se kakovost izdelave dvignl pa njihove porodne napake,pa problemi s kompjutrom (nova laguna pa to)
 
Van
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Ne sep 05, 2004 2:42 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Van Ne jan 23, 2005 9:53 am

Crash testi so več ali manj sami sebi namen. Revije pač morajo folk rajcat.
Kdo hudiča bo pa šel kasneje ugotavljat, koliko ljudi je umrlo v avtu z
pet zvezdami ali v onem z dvemi. V avtu je pač tako: imaš srečo, ali pa
je nimaš.V glavnem ob trku vsi vidimo več zvezd kot si jih je prislužil
določen avto. Zvezdice bi morali podeljevati udeležencem v prometu, ne
pa plehovju.
Omejitve so stare kot človek.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Ne jan 23, 2005 10:08 am

Van je napisal/-a:Crash testi so več ali manj sami sebi namen. Revije pač morajo folk rajcat.
Kdo hudiča bo pa šel kasneje ugotavljat, koliko ljudi je umrlo v avtu z
pet zvezdami ali v onem z dvemi. V avtu je pač tako: imaš srečo, ali pa
je nimaš.V glavnem ob trku vsi vidimo več zvezd kot si jih je prislužil
določen avto. Zvezdice bi morali podeljevati udeležencem v prometu, ne
pa plehovju.


Ne bi se mogel strinjat s tem!!

Res je, da crashi v realnosti niso ravno enaki kot pri NCAP, vendar je pa vseeno nek pokazatelj.

Res je da je pri trku pomembna sreča, vendar pa imaš vseeno več možnosti za preživetje v nekem spodobno varnem avtu!
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Ne jan 23, 2005 10:08 am

 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Ne jan 23, 2005 10:19 am

Voith je napisal/-a:kljukec ne, ne bo drzal.

renoji so narejeni tko da majo zmeckljive cone ful mehke, zato pr 50km/h se zmecka cel spredn konc in tolk meckanja pobere tud kr dost energije zato tok manjsi sunek na potnike.


samo recimo bmf se pri 50kmh zmecka obcutno manj, temu primerno vecji sunek na potnike, vendar pa rezerva pri plehu. torej bmfu od 50 naprej ostane se kr neki meckanja, pri renaultu se pa neha in gre kabina. kako to zgleda sm vidu na lastne oke, pa ta reno k se je razletu je bol noru kot tist avto v katerga je prletu(torej je meu vec kinetike). slo se je pa za opel astra vs renault tist k ga ma pacient firma, enoprostorc.

no v astri so bli stirje ranjeni eden tezje, v renoju sta bla pa 2 mrtva.

pocla sta pa celno, pr cca 80-90kmh+par metrov bremzanja, ker je pacient prehitevu, in ni znesl.


Poglej slike!!

Pri nobenem na prvi pogled ni ostalo kaj dosti zmečkljivih con:

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=94

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=196


http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=94

No, pri temu še najmanj :twisted:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=41
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Ne jan 23, 2005 11:25 am

To da ma en avto 5 zvezdic mora že nekaj pomenit. Nevem zakaj bi pr 70 km blo drgač kot pa pr 50. Sila je pač večja in s tem več škode. Pr avtu z 4 zvezicami je pa isto pr 70 še več škode. Tko da Voith to je bl tko bulls**t. Jst sm s cliotom se zaletu u enga puntota sm jst razbou luč pa mal blatnika, punto je pa napol razpadu.
Kar se oblike tiče je pa meganov zadek lepši od kerkoli nemca, pa kaj nemca, japonca, amerikanca.. Preprosto je lep.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne jan 23, 2005 12:16 pm

pa dej naumo vpletal lepote k je preveč subjektivna
kle se gre za varnost
sej je logično da bo nek mercedes s k bo prletu v modusa naredu štalo
sej ni treba primerjat takih ekstremov
primerji bmw1 pa megana
al pa bmw3 pa laguno
kar se tiče nesreč z gmotno škodo mi je čist vseen al mi sam tablca dol pade al pa pol avta razbijm, men je pomembno to da če se slučajno kdaj znajdem v situaciji kjer bo orenk počl da bom kljub totalki prežvel brez hujših poškodb
lp
btw a so že podatki za tanovga merc A, oz kdaj bodo?
lp
 
Uporabniški avatar
tom2
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: To nov 05, 2002 7:11 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a tom2 Ne jan 23, 2005 12:21 pm

kljukec je napisal/-a:...kar se tiče nesreč z gmotno škodo mi je čist vseen al mi sam tablca dol pade al pa pol avta razbijm, men je pomembno to da če se slučajno kdaj znajdem v situaciji kjer bo orenk počl da bom kljub totalki prežvel brez hujših poškodb
lp

Tole si dobro povedal! :pivo Se podpišem pod tole.
LP
tom2
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne jan 23, 2005 12:21 pm

Turbobitch je napisal/-a:To da ma en avto 5 zvezdic mora že nekaj pomenit. Nevem zakaj bi pr 70 km blo drgač kot pa pr 50. Sila je pač večja in s tem več škode. Pr avtu z 4 zvezicami je pa isto pr 70 še več škode. Tko da Voith to je bl tko bulls**t. Jst sm s cliotom se zaletu u enga puntota sm jst razbou luč pa mal blatnika, punto je pa napol razpadu.
Kar se oblike tiče je pa meganov zadek lepši od kerkoli nemca, pa kaj nemca, japonca, amerikanca.. Preprosto je lep.


zto ker je punto dizajniran tko
namen je da se vse razen varnostne kletke zmečka
zto recimo motor dol pade itd

zdej pr takih easy crashih je lahk mau drago, pr kšnih hujših te pa itq boli falus kaj ostane od auta, sam da si ti uredu
ker je brezveze met cel auto pa mrtve potnike
podpis
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Ne jan 23, 2005 12:47 pm

Kaj ti bo 5 zvezdic, ko vecina vozi cliota ki ima 4 zvezdice :EE
Mal heca, dobr jim gre ;)
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Ne jan 23, 2005 12:59 pm

Pomoje se bo tudi to jeseni spremenilo. 8) ;)
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Ne jan 23, 2005 1:14 pm

RedBaron je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:kljukec ne, ne bo drzal.

renoji so narejeni tko da majo zmeckljive cone ful mehke, zato pr 50km/h se zmecka cel spredn konc in tolk meckanja pobere tud kr dost energije zato tok manjsi sunek na potnike.


samo recimo bmf se pri 50kmh zmecka obcutno manj, temu primerno vecji sunek na potnike, vendar pa rezerva pri plehu. torej bmfu od 50 naprej ostane se kr neki meckanja, pri renaultu se pa neha in gre kabina. kako to zgleda sm vidu na lastne oke, pa ta reno k se je razletu je bol noru kot tist avto v katerga je prletu(torej je meu vec kinetike). slo se je pa za opel astra vs renault tist k ga ma pacient firma, enoprostorc.

no v astri so bli stirje ranjeni eden tezje, v renoju sta bla pa 2 mrtva.

pocla sta pa celno, pr cca 80-90kmh+par metrov bremzanja, ker je pacient prehitevu, in ni znesl.


Poglej slike!!

Pri nobenem na prvi pogled ni ostalo kaj dosti zmečkljivih con:

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=94

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=196


http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=94

No, pri temu še najmanj :twisted:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=41


ja ti si pa res en specjalc...daš za pirmejat slike novih avtomobilov in na konc megana k je str lahko že 9 let... :bonk :/:o:/ dj pol saj slike tanouga megana...kaj zdj neki u drek rinš,pa te zadeve...če mislš take primerjave delat najd slike golfa 3ke pa megana tega letnika,pa si pol poglej kdo je varnejši ne pa avte primejat kjer je razlike 9 let,oz v najman 7 let...be real :!: :evil:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
accent lover
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne dec 12, 2004 4:28 pm
Kraj: Ljubljana/Vič

Napisal/-a accent lover Ne jan 23, 2005 2:09 pm

jah no tre gre velikokrat tudi za sreco ceprav je v renoju zgleda vec zmnoznosti za prezivetje kot kje druge
Vprasanje :D :D :D :D :lol:
a majo vsi renoji 5 zvezdic al ne
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne jan 23, 2005 2:50 pm

nevem, kolkr vem je pa novi c5 dosegu največ točk. nevem sicer kok.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Ne jan 23, 2005 3:01 pm

rok46 je napisal/-a:
RedBaron je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:kljukec ne, ne bo drzal.

renoji so narejeni tko da majo zmeckljive cone ful mehke, zato pr 50km/h se zmecka cel spredn konc in tolk meckanja pobere tud kr dost energije zato tok manjsi sunek na potnike.


samo recimo bmf se pri 50kmh zmecka obcutno manj, temu primerno vecji sunek na potnike, vendar pa rezerva pri plehu. torej bmfu od 50 naprej ostane se kr neki meckanja, pri renaultu se pa neha in gre kabina. kako to zgleda sm vidu na lastne oke, pa ta reno k se je razletu je bol noru kot tist avto v katerga je prletu(torej je meu vec kinetike). slo se je pa za opel astra vs renault tist k ga ma pacient firma, enoprostorc.

no v astri so bli stirje ranjeni eden tezje, v renoju sta bla pa 2 mrtva.

pocla sta pa celno, pr cca 80-90kmh+par metrov bremzanja, ker je pacient prehitevu, in ni znesl.


Poglej slike!!

Pri nobenem na prvi pogled ni ostalo kaj dosti zmečkljivih con:

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=94

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=196


http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=94

No, pri temu še najmanj :twisted:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=41


ja ti si pa res en specjalc...daš za pirmejat slike novih avtomobilov in na konc megana k je str lahko že 9 let... :bonk :/:o:/ dj pol saj slike tanouga megana...kaj zdj neki u drek rinš,pa te zadeve...če mislš take primerjave delat najd slike golfa 3ke pa megana tega letnika,pa si pol poglej kdo je varnejši ne pa avte primejat kjer je razlike 9 let,oz v najman 7 let...be real :!: :evil:

LP


Kaj se pizdiš brezveze :/:o:/

Če ne dojameš bistva, ti nisem jaz kriv!!

On tip je rekel da se pri renojih pri 50km/h zmečkajo vse zmečkljive cone, pri nekaterih trših (po NCAP manj varnih) avtih pa še ostane nekaj rezerve za višje hitirosti.

Ampak glede na te slike, se meni zdi, da so vsi bolj kot ne "porabili" vse zmečkljive cone, saj nobenemu ni ostalo kaj dosti "havbe" pred sabo.

In sploh nisem delal primerjave in rinil koga v drek, golfa 3 pa žal ni na NCAP :(
 
Uporabniški avatar
jurk
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: To feb 05, 2002 8:14 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a jurk Ne jan 23, 2005 3:14 pm

Sicer vem da bo letelo po meni k pr norcih, ampak tole prov morem prepisat z revije AMZS MotoRevija December 2004. Clanek navaja ocene za posamezne avtomobile pri crash testih, torej:

FIAT PANDA:
--------------------------------------
- Celni trk 10,06
- Bocni trk 10,07
- Opozorilo za nepripet pas 0
--------------------------------------
Skupaj: 20.13
--------------------------------------

HYUNDAI GETZ:
--------------------------------------
- Celni trk 10,07
- Bocni trk 14,28
- Opozorilo za nepripet pas 1
--------------------------------------
Skupaj: 25.35
--------------------------------------

KAI PICANTO:
--------------------------------------
- Celni trk 6.98
- Bocni trk 9.68 oz. 12.27 za modele z bocnimi airbagi
- Opozorilo za nepripet pas 0
--------------------------------------
Skupaj: 16.66 oz. 19.25
--------------------------------------

RENAULT MODUS:
--------------------------------------
- Celni trk 13,84
- Bocni trk 18
- Opozorilo za nepripet pas 1
--------------------------------------
Skupaj: 32,84
--------------------------------------

BMW 1:
--------------------------------------
- Celni trk 13.77
- Bocni trk 17.60
- Opozorilo za nepripet pas 2
--------------------------------------
Skupaj: 33.37
--------------------------------------

CITROEN C4:
--------------------------------------
- Celni trk 14.96
- Bocni trk 17.60
- Opozorilo za nepripet pas 2
--------------------------------------
Skupaj: 34.56
--------------------------------------

FORD FOCUS:
--------------------------------------
- Celni trk 15.66
- Bocni trk 17.60
- Opozorilo za nepripet pas 2
--------------------------------------
Skupaj: 35.46
--------------------------------------

SKODA OCTAVIA:
--------------------------------------
- Celni trk 10,73
- Bocni trk 16
- Opozorilo za nepripet pas 0
--------------------------------------
Skupaj: 26.73
--------------------------------------

Ce postavis skupaj tiste, ki so v vrhu dobis:

1. Ford Focus
2. Citroen C4
3. Bmw 1
4. Renault Modus

Je res da je to avto nizjega razreda, ampak se vseeno ima napram vodilnim obcutno nizjo oceno.
Ford Team Slovenija @ http://www.ford-team.si/
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne jan 23, 2005 4:19 pm

jurk je napisal/-a:Ce postavis skupaj tiste, ki so v vrhu dobis:

1. Ford Focus
2. Citroen C4
3. Bmw 1
4. Renault Modus

Je res da je to avto nizjega razreda, ampak se vseeno ima napram vodilnim obcutno nizjo oceno.

to je poglavitno
logično je da še se hummer zaleti v modusa, ni nč ostal od renoja
sam recimo hummerja bi lahko primerjal s tankom (razlika med modusom, hummerjem in tankom je kao 'ista') pol pa od hummerja ne ostane nč
tko da če se mislte zaletavat se zaletavite v manjše al pa enako velike avte ;)
lp
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Ne jan 23, 2005 4:25 pm

accent lover je napisal/-a:jah no tre gre velikokrat tudi za sreco ceprav je v renoju zgleda vec zmnoznosti za prezivetje kot kje druge
Vprasanje :D :D :D :D :lol:
a majo vsi renoji 5 zvezdic al ne


Skor. Sam še oldtaimerji mankajo: Twingo ('93) ma 3, kangoo in clio ('98) pa 4. Še en let bo treba počakat, da bodo mel vsi 5*. 8) :P
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne jan 23, 2005 4:55 pm

Van je napisal/-a:Gotovo se vsi strinjate, da so vsakdanje nesreče na cestah tako različne od crash testov, da se ti ne morejo primerjati z realnostjo.
Niti enak avto, ki je na testu dobil 5 zvezdic se v praksi ne bo dvakrat enako dobro odrezal. Vse je namreč odvisno od trenutne situacije, pod kakšnim kotom avto prileti v oviro, z kakšnim avtom trči itd.
Zato pozabite crash teste in kupite avto, ki vam je všeč.Če nam bo usojeno se bomo stegnili v kateremkoli avtu neglede na zvezdice.


lepo povedan :)

te crashtesti so se ena propaganda, ki pac more bit zarad tega da se avtomobili prodajajo na tem jedkem trziscu. btw stavm da vsi persil pralni prasek kupujete :lol:


primerjajmo grashtest in ruleto. pri srash testu upostevajo tocno dolocen set-up. to je prblizn tko ko ce pri ruleti stavis skos na crno enko. sam kot nm je vsaem jasno zogca ne pade na crno enko zmer, in lih tko najvarnejsi avto z ncap, se bo v dolocenem drgacnem set-upu bistveno slabs odrezu kot tist z najslabsimi tockami pr ncap.

pa tud teli airbagi in to, res pomagajo ce se zaletis v fixno oviro, kaj se pa zgodi ce podres tri bukvice, in je zadnja najtrsa? no tak lep primer ti lahk en kolega opise, k ni mogu odmotat stran od zadnjega drevesa ker ga je airbag pocu v faco.

to da so renaulti ful mehki pa ni nobena skrivnost, in tud nekdo k je gor bluzu kaj je razlika recimo pr 50 al pa 70. no predstavli si piksno od pera, ki jo recimo dolocena sila zbije cist skupi, kaj se zgodi ce dodas se vec sile? pol pa vzames pixno ki je trsa, in ponovis postopek. no ne rabis bit nek tezk fizik da ti je jasn da se bo trsa pri vecjih silah bol odrezala.

no evo kok bmfa ostane:
Slika
pa kok megana
Slika
zdj pa tle dodaj se 20kmh pa pol rec da je megane bolj varen ;)
sam lutko iz megana bo treba pru sestavt nazaj, pa mal popoliestrat pa pokitat :twisted:

pa nism js nek nasprotnik renaultov, sm se prej ko sm biu se brez izpita furu okol z eno 18ko in mi je bla zakon, res je da mi ni usec da v notranjosti vse neki skriplje ker je cheap plastika, sam ok, nebom picajzlast :>
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov