
Van je napisal/-a:Crash testi so več ali manj sami sebi namen. Revije pač morajo folk rajcat.
Kdo hudiča bo pa šel kasneje ugotavljat, koliko ljudi je umrlo v avtu z
pet zvezdami ali v onem z dvemi. V avtu je pač tako: imaš srečo, ali pa
je nimaš.V glavnem ob trku vsi vidimo več zvezd kot si jih je prislužil
določen avto. Zvezdice bi morali podeljevati udeležencem v prometu, ne
pa plehovju.
Voith je napisal/-a:kljukec ne, ne bo drzal.
renoji so narejeni tko da majo zmeckljive cone ful mehke, zato pr 50km/h se zmecka cel spredn konc in tolk meckanja pobere tud kr dost energije zato tok manjsi sunek na potnike.
samo recimo bmf se pri 50kmh zmecka obcutno manj, temu primerno vecji sunek na potnike, vendar pa rezerva pri plehu. torej bmfu od 50 naprej ostane se kr neki meckanja, pri renaultu se pa neha in gre kabina. kako to zgleda sm vidu na lastne oke, pa ta reno k se je razletu je bol noru kot tist avto v katerga je prletu(torej je meu vec kinetike). slo se je pa za opel astra vs renault tist k ga ma pacient firma, enoprostorc.
no v astri so bli stirje ranjeni eden tezje, v renoju sta bla pa 2 mrtva.
pocla sta pa celno, pr cca 80-90kmh+par metrov bremzanja, ker je pacient prehitevu, in ni znesl.
kljukec je napisal/-a:...kar se tiče nesreč z gmotno škodo mi je čist vseen al mi sam tablca dol pade al pa pol avta razbijm, men je pomembno to da če se slučajno kdaj znajdem v situaciji kjer bo orenk počl da bom kljub totalki prežvel brez hujših poškodb
lp
Turbobitch je napisal/-a:To da ma en avto 5 zvezdic mora že nekaj pomenit. Nevem zakaj bi pr 70 km blo drgač kot pa pr 50. Sila je pač večja in s tem več škode. Pr avtu z 4 zvezicami je pa isto pr 70 še več škode. Tko da Voith to je bl tko bulls**t. Jst sm s cliotom se zaletu u enga puntota sm jst razbou luč pa mal blatnika, punto je pa napol razpadu.
Kar se oblike tiče je pa meganov zadek lepši od kerkoli nemca, pa kaj nemca, japonca, amerikanca.. Preprosto je lep.
RedBaron je napisal/-a:Voith je napisal/-a:kljukec ne, ne bo drzal.
renoji so narejeni tko da majo zmeckljive cone ful mehke, zato pr 50km/h se zmecka cel spredn konc in tolk meckanja pobere tud kr dost energije zato tok manjsi sunek na potnike.
samo recimo bmf se pri 50kmh zmecka obcutno manj, temu primerno vecji sunek na potnike, vendar pa rezerva pri plehu. torej bmfu od 50 naprej ostane se kr neki meckanja, pri renaultu se pa neha in gre kabina. kako to zgleda sm vidu na lastne oke, pa ta reno k se je razletu je bol noru kot tist avto v katerga je prletu(torej je meu vec kinetike). slo se je pa za opel astra vs renault tist k ga ma pacient firma, enoprostorc.
no v astri so bli stirje ranjeni eden tezje, v renoju sta bla pa 2 mrtva.
pocla sta pa celno, pr cca 80-90kmh+par metrov bremzanja, ker je pacient prehitevu, in ni znesl.
Poglej slike!!
Pri nobenem na prvi pogled ni ostalo kaj dosti zmečkljivih con:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=94
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=196
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=94
No, pri temu še najmanj![]()
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=41
rok46 je napisal/-a:RedBaron je napisal/-a:Voith je napisal/-a:kljukec ne, ne bo drzal.
renoji so narejeni tko da majo zmeckljive cone ful mehke, zato pr 50km/h se zmecka cel spredn konc in tolk meckanja pobere tud kr dost energije zato tok manjsi sunek na potnike.
samo recimo bmf se pri 50kmh zmecka obcutno manj, temu primerno vecji sunek na potnike, vendar pa rezerva pri plehu. torej bmfu od 50 naprej ostane se kr neki meckanja, pri renaultu se pa neha in gre kabina. kako to zgleda sm vidu na lastne oke, pa ta reno k se je razletu je bol noru kot tist avto v katerga je prletu(torej je meu vec kinetike). slo se je pa za opel astra vs renault tist k ga ma pacient firma, enoprostorc.
no v astri so bli stirje ranjeni eden tezje, v renoju sta bla pa 2 mrtva.
pocla sta pa celno, pr cca 80-90kmh+par metrov bremzanja, ker je pacient prehitevu, in ni znesl.
Poglej slike!!
Pri nobenem na prvi pogled ni ostalo kaj dosti zmečkljivih con:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=94
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=196
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=94
No, pri temu še najmanj![]()
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=41
ja ti si pa res en specjalc...daš za pirmejat slike novih avtomobilov in na konc megana k je str lahko že 9 let...![]()
dj pol saj slike tanouga megana...kaj zdj neki u drek rinš,pa te zadeve...če mislš take primerjave delat najd slike golfa 3ke pa megana tega letnika,pa si pol poglej kdo je varnejši ne pa avte primejat kjer je razlike 9 let,oz v najman 7 let...be real
![]()
![]()
LP
jurk je napisal/-a:Ce postavis skupaj tiste, ki so v vrhu dobis:
1. Ford Focus
2. Citroen C4
3. Bmw 1
4. Renault Modus
Je res da je to avto nizjega razreda, ampak se vseeno ima napram vodilnim obcutno nizjo oceno.
accent lover je napisal/-a:jah no tre gre velikokrat tudi za sreco ceprav je v renoju zgleda vec zmnoznosti za prezivetje kot kje druge
Vprasanje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
a majo vsi renoji 5 zvezdic al ne
Van je napisal/-a:Gotovo se vsi strinjate, da so vsakdanje nesreče na cestah tako različne od crash testov, da se ti ne morejo primerjati z realnostjo.
Niti enak avto, ki je na testu dobil 5 zvezdic se v praksi ne bo dvakrat enako dobro odrezal. Vse je namreč odvisno od trenutne situacije, pod kakšnim kotom avto prileti v oviro, z kakšnim avtom trči itd.
Zato pozabite crash teste in kupite avto, ki vam je všeč.Če nam bo usojeno se bomo stegnili v kateremkoli avtu neglede na zvezdice.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov