iKst je napisal/-a:borut007 je napisal/-a:avtomatik je za dedke in babice.
Sej audi A6 isto. Tako da je kar posrečena kombinacija.

krofl je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Joj spet čudne strelate - avtomatski menjalniki majo "slabše pospeške" zato, ker v določenih mode-ih ne prestavljajo ravno v dirkaških obratih, če pa ročno prestavljamo pa lahko kajne.
Sodobni športni avtomatski menjalniki imajo v sportmode varjantah povsem enake, če ne boljše pospeške kot z ročnim. Seveda je odvisno tud od prestavnega razmerja, ki je recimo pri 5-stopenjskem tiptroniku drugačen kot na 6-st ročnem...
Kar se A6 tiče, je to luksuz avto, ni za divjat - vsekakor avtomatik... Je res, da ob primeru defekta drago plačamo, ampak za ročnega tud ni pocen... Odvisn kva shod. Sploh pa se ne kvarijo...
Pugi....mi govorimo o avdiju a6, in ne morš rečt, da ma steptronic bolše pospeške kot ročni....SMG,DSG....to so šist drugi, 5x dražji avtomobili....ni res?
lani sem bral v eni od naših avtorevij supertest z audijem A4 2,5 tdi tiptronic avant. sicer z avtom vse o.k. razen menjalnika, ki ga je bilo treba zamenjati (ne vem kako so vozili avto) popravilo je stalo okrog 1,5 mio in to me je odvrnilo od nakupa avtomobila z avtomatskim menjalnikom
swifthead je napisal/-a:V AVTO fokusu piše da SMG iz nove M5 prestavi v 125milisekundah in naj vozniki izjemoma v 500ms!!! torej tukaj je vse jasno -menjalnik sam prestavlja hitreje in nima voznik šans! taka zadeva se ful pozna pri pospeševanju (drag) in nasploh kdor se ga navadi je zmagal! pa še to: za novga RS6 k bo meu 600konjev piše da bo dobil nov DSG ki bo ta cajt izboljšal in ravno tako Cambicorso v kasnejši Challenge Stradale verziji F430 Monze!!! Na www.mercedes-benz.de pa lahko pod športno stranjo zasledite da razvijajo športni 7G-tronic k bo sekal v hitrosti in ma tut 2 sklopki (k jih je mel že v običajnem dost prej kot DSG)!!! Lp
Slide je napisal/-a:Spet na veliko mešate hruške in banane![]()
Avtomatski menjalnik...a.k.a drehmomentwandler(pretvornik navora(upam da je dobr preveden) in je počasnejši pri pretikanju kot povprečen voznik...tiptronic, steptronic itd...
Ročni menjalnik...tisti ki ga ima večina...torej stick...in H kulisa + sklopka!
DSG, SMG, Cambiocorssa in ostali menjalniki pa NISO avtomatiki ampak so ROBOTIZIRANI ROČNI MENJALNIKI, kjer sklopko in "vilce" v menjalniku premika hidravlika!!! In to je daleč od avtomatika...seveda pa vejo da je folk razvajen in lahko ta hidravlika tudi sama prestavlja...ampak je princip delovanja povsem drugačen kot pri avtomatiku...
Je načeloma hitrejši kot povprečen voznik, a še vedno počasnejši od zelo dobrega...(z izjemo DSG, ki je spet drug svet zaradi 2eh sklopk!) Tisti časi pretikanja niso absolutni, menjalnik ne pretakne iz prve v drugo enako hitro kot iz tretje v četrto ali pa bog ne daj nižje!!! Torej se ne držat tistih časov kot pijanec plota...
Zarad mene lahko rečete tud sekvenčni menjalnik, a to spet ni to...pravi sekvenčni(dog box) ima ravne zobnike in se lahko prestavlja brez sklopke, ta pa se še vedno uporablja za speljevanje...boljši sekvenčni omogočajo prestavljanje nižje tudi brez sklopke...a je ta prisotna...!
Torej v normalnih cestnih avtih so...avtomatik(z možnostjo voznikovega vmešavanja)...potem je ročni menjalnik in pa še robotiziran ROČNI menjalnik z opcijo avtomatskega pretikanja
P.S Audi ima še MULTItronic ki pa je brezstopenjski menjalnik(skuter.press) le da ni jermenic ampak ketne zarad večjega navora
_Jerry_ je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Spet na veliko mešate hruške in banane![]()
Avtomatski menjalnik...a.k.a drehmomentwandler(pretvornik navora(upam da je dobr preveden) in je počasnejši pri pretikanju kot povprečen voznik...tiptronic, steptronic itd...
Ročni menjalnik...tisti ki ga ima večina...torej stick...in H kulisa + sklopka!
DSG, SMG, Cambiocorssa in ostali menjalniki pa NISO avtomatiki ampak so ROBOTIZIRANI ROČNI MENJALNIKI, kjer sklopko in "vilce" v menjalniku premika hidravlika!!! In to je daleč od avtomatika...seveda pa vejo da je folk razvajen in lahko ta hidravlika tudi sama prestavlja...ampak je princip delovanja povsem drugačen kot pri avtomatiku...
Je načeloma hitrejši kot povprečen voznik, a še vedno počasnejši od zelo dobrega...(z izjemo DSG, ki je spet drug svet zaradi 2eh sklopk!) Tisti časi pretikanja niso absolutni, menjalnik ne pretakne iz prve v drugo enako hitro kot iz tretje v četrto ali pa bog ne daj nižje!!! Torej se ne držat tistih časov kot pijanec plota...
Zarad mene lahko rečete tud sekvenčni menjalnik, a to spet ni to...pravi sekvenčni(dog box) ima ravne zobnike in se lahko prestavlja brez sklopke, ta pa se še vedno uporablja za speljevanje...boljši sekvenčni omogočajo prestavljanje nižje tudi brez sklopke...a je ta prisotna...!
Torej v normalnih cestnih avtih so...avtomatik(z možnostjo voznikovega vmešavanja)...potem je ročni menjalnik in pa še robotiziran ROČNI menjalnik z opcijo avtomatskega pretikanja
P.S Audi ima še MULTItronic ki pa je brezstopenjski menjalnik(skuter.press) le da ni jermenic ampak ketne zarad večjega navora
Res je tezko dolocit, kateri je avtomatski menjalnik in kateri ni. SMG sem navedel za primer le zato, ker sem hotel povedat, da stari dobri rocni menjalnik ni vec najhitrejsi in da je tehnologija premagala tudi to oviro. Seveda si bo vsak izbral avtomatiko po svojem okusu, SMG je itak kvecjemu za na pisto ali pa za res brutalne voznike, sicer je steptronic/tiptronic cisto dovolj. Za normalno voznjo z le obcasnimi "izpadi" je vec kot odlicen. Sicer pa bi jaz vso to zmesnjavo z avtomatiko, polavtomatiko in cetrtavtomatikodefiniral takole: rocni menjalnik je zame tisti, ki ima sklopko, vse ostalo je taksna ali drugacna (kompletna ali le delna) avtomatika
Sicer je moje mnenje da majhni in poceni avtomobili s sibkimi motorji se kar nekaj casa (ali celo nikoli) ne bodo primerni za avtomatiko (ali obratno -avtomatika ne bo zrela za njih), nad 2500 ccm pa je moci vec kot dovolj in si lahko na racun udobja privoscimo tudi malo izgube -pri danasnji tehnologiji se to ze da, vcasih pa je avtomatika pozrla toliko energije, da so si jo lahko (zadovoljivo delujoco) privoscili le ameriski avtomobili...
_Jerry_ je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Spet na veliko mešate hruške in banane![]()
Avtomatski menjalnik...a.k.a drehmomentwandler(pretvornik navora(upam da je dobr preveden) in je počasnejši pri pretikanju kot povprečen voznik...tiptronic, steptronic itd...
Ročni menjalnik...tisti ki ga ima večina...torej stick...in H kulisa + sklopka!
DSG, SMG, Cambiocorssa in ostali menjalniki pa NISO avtomatiki ampak so ROBOTIZIRANI ROČNI MENJALNIKI, kjer sklopko in "vilce" v menjalniku premika hidravlika!!! In to je daleč od avtomatika...seveda pa vejo da je folk razvajen in lahko ta hidravlika tudi sama prestavlja...ampak je princip delovanja povsem drugačen kot pri avtomatiku...
Je načeloma hitrejši kot povprečen voznik, a še vedno počasnejši od zelo dobrega...(z izjemo DSG, ki je spet drug svet zaradi 2eh sklopk!) Tisti časi pretikanja niso absolutni, menjalnik ne pretakne iz prve v drugo enako hitro kot iz tretje v četrto ali pa bog ne daj nižje!!! Torej se ne držat tistih časov kot pijanec plota...
Zarad mene lahko rečete tud sekvenčni menjalnik, a to spet ni to...pravi sekvenčni(dog box) ima ravne zobnike in se lahko prestavlja brez sklopke, ta pa se še vedno uporablja za speljevanje...boljši sekvenčni omogočajo prestavljanje nižje tudi brez sklopke...a je ta prisotna...!
Torej v normalnih cestnih avtih so...avtomatik(z možnostjo voznikovega vmešavanja)...potem je ročni menjalnik in pa še robotiziran ROČNI menjalnik z opcijo avtomatskega pretikanja
P.S Audi ima še MULTItronic ki pa je brezstopenjski menjalnik(skuter.press) le da ni jermenic ampak ketne zarad večjega navora
Res je tezko dolocit, kateri je avtomatski menjalnik in kateri ni. SMG sem navedel za primer le zato, ker sem hotel povedat, da stari dobri rocni menjalnik ni vec najhitrejsi in da je tehnologija premagala tudi to oviro. Seveda si bo vsak izbral avtomatiko po svojem okusu, SMG je itak kvecjemu za na pisto ali pa za res brutalne voznike, sicer je steptronic/tiptronic cisto dovolj. Za normalno voznjo z le obcasnimi "izpadi" je vec kot odlicen. Sicer pa bi jaz vso to zmesnjavo z avtomatiko, polavtomatiko in cetrtavtomatikodefiniral takole: rocni menjalnik je zame tisti, ki ima sklopko, vse ostalo je taksna ali drugacna (kompletna ali le delna) avtomatika
Sicer je moje mnenje da majhni in poceni avtomobili s sibkimi motorji se kar nekaj casa (ali celo nikoli) ne bodo primerni za avtomatiko (ali obratno -avtomatika ne bo zrela za njih), nad 2500 ccm pa je moci vec kot dovolj in si lahko na racun udobja privoscimo tudi malo izgube -pri danasnji tehnologiji se to ze da, vcasih pa je avtomatika pozrla toliko energije, da so si jo lahko (zadovoljivo delujoco) privoscili le ameriski avtomobili...
TechnoBoY je napisal/-a:borut007 je napisal/-a:avtomatik je za dedke in babice.
hm ?
zakaj so avtomatski potem v vseh strojih ?
npr..
AUDI A8
SL 55 AMG
Porshe
ipd ?
dej dej men je avtomatik carski....
ce ma pa se tiptronik pa se tolk bol...
Slide je napisal/-a:TechnoBoY je napisal/-a:borut007 je napisal/-a:avtomatik je za dedke in babice.
hm ?
zakaj so avtomatski potem v vseh strojih ?
npr..
AUDI A8
SL 55 AMG
Porshe
ipd ?
dej dej men je avtomatik carski....
ce ma pa se tiptronik pa se tolk bol...
Še čudno da wandlerja potem ne vgradijo v dirkalne avtomobile...naučte se že enkrat kaj je avtomatik in kaj je sekvenčni ali pa ročni robotizirani menjalnik...
TechnoBoY je napisal/-a:borut007 je napisal/-a:avtomatik je za dedke in babice.
hm ?
zakaj so avtomatski potem v vseh strojih ?
npr..
AUDI A8
SL 55 AMG
Porshe
ipd ?
dej dej men je avtomatik carski....
ce ma pa se tiptronik pa se tolk bol...
TechnoBoY je napisal/-a:Slide je napisal/-a:TechnoBoY je napisal/-a:borut007 je napisal/-a:avtomatik je za dedke in babice.
hm ?
zakaj so avtomatski potem v vseh strojih ?
npr..
AUDI A8
SL 55 AMG
Porshe
ipd ?
dej dej men je avtomatik carski....
ce ma pa se tiptronik pa se tolk bol...
Še čudno da wandlerja potem ne vgradijo v dirkalne avtomobile...naučte se že enkrat kaj je avtomatik in kaj je sekvenčni ali pa ročni robotizirani menjalnik...
razsvetli nas
jest sm vozu AMG 55 k ma avtomatskega.... moj ma avtomatik+tiptronik...
TechnoBoY je napisal/-a:borut007 je napisal/-a:avtomatik je za dedke in babice.
hm ?
zakaj so avtomatski potem v vseh strojih ?
npr..
AUDI A8
SL 55 AMG
Porshe
ipd ?
dej dej men je avtomatik carski....
ce ma pa se tiptronik pa se tolk bol...
Mick Jerry je napisal/-a:TechnoBoY je napisal/-a:borut007 je napisal/-a:avtomatik je za dedke in babice.
hm ?
zakaj so avtomatski potem v vseh strojih ?
npr..
AUDI A8
SL 55 AMG
Porshe
ipd ?
dej dej men je avtomatik carski....
ce ma pa se tiptronik pa se tolk bol...
Kdo pravi da so vse to stroji?
V A8 je normalno ker je to potovalen avto, Sl 55 je za dedke ki imajo velik keša in mal domišljije in ni avto za v ovinke žgat, Porscheji pa majo serijsko ročni menjalnik kokr jst vem in doplačaš za avtomatiko.
Avtomatik je isti pes kot tiptronic oz. obratno. Tiptronic je čisto navaden avtomatski menjalnik z sklopko v oljni kopeli in planetnimi zobniki, le da ima dodan en kup elektronike in torej možnost ročnega "pretikanja", ki pa je zelo omejen. In tipronic je le komercialna oznaka pri Audiju in Porsche-ju(pa še kje).
Mick Jerry je napisal/-a:Er... je ja. In če je 55, pol je tud AMG, ker drugače ni možno kolkr vem.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov