Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne feb 06, 2005 10:03 pm

Upam da pri komentarjih upoštevate da je Passat prišel na trg leta 98(upam da nism mem ustrelu). In to se pozna. Pa tut 1.9 TDI je prot 2.0 TDI bolj tko-tko a ne.

Pa zakaj ne Octavia? Zelo dober avto...
Slika
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Ne feb 06, 2005 10:07 pm

ja kdaj je pa Bmw pršu? isto 98, ane?
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne feb 06, 2005 10:11 pm

BMW je tut kšn konkretn miljon dražji od Passata a ne.
Slika
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Ne feb 06, 2005 10:13 pm

z razlogom ;)
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne feb 06, 2005 10:30 pm

Tukaj je treba upoštevat predvsem starost določenih modelov, ki so dosegli slabši rezultat.

Passat --> 1996 (poleti-lahko bi bil že oldtimer...10. mesto odličen rezultat)
BMW 3 --> 1998 (pomlad-kljub temu 3. mesto!)
A4 --> 2001 (januar-slabše se je odrezal samo zaradi visoke cene)
Merc C --> 2000 (maj-tudi precej visoka cena)

Jaguar X-Type je kičasta barbika na podvozju Mondeota! Kako bo tak avto uredu. Ta avto je po mojem res sramota za to znamko...

Osebno mnenje ;)

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Ne feb 06, 2005 10:32 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Tukaj je treba upoštevat predvsem starost določenih modelov, ki so dosegli slabši rezultat.

Passat --> 1996 (poleti-lahko bi bil že oldtimer...10. mesto odličen rezultat)
BMW 3 --> 1998 (pomlad-kljub temu 3. mesto!)
A4 --> 2001 (januar-slabše se je odrezal samo zaradi visoke cene)
Merc C --> 2000 (maj-tudi precej visoka cena)

Jaguar X-Type je kičasta barbika na podvozju Mondeota! Kako bo tak avto uredu. Ta avto je po mojem res sramota za to znamko...

Osebno mnenje ;)

LP,
don CONSIGLIO


Se strinjam s tabo. ;)
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne feb 06, 2005 10:39 pm

Tomaz40 je napisal/-a:eh... brez veze govrt a.... :roll:

Vsak nej kupi kar hoče. Škoda je sicer dober avto nič ne rečem. Ampak še vedno se ne more primerjat z Accordom, Saabom, Jaguarjem.


to pravis ti, oni pravijo drugace. nekak se vseen bol njim verjamem kot teb, ket ti govoris iz glave oni so pa dejansko mel opravt z temi vsemi avtomobili, in so jih ocenjeval po dolocenih kriterijih, ki so bli za vsa vozila isti. nobenih dvojnih standardov.

znacka jaguar se ne pomen je pod njo dobr avto. itak zdej za vecino teh avtov dele delajo v turciji pa na japonskem, tko da so pac taki kot so. jaguarji so bli pa itak res jaguarji pred 20 leti, dons so to mal spremenjeni fordi, z znacko jaguar.
 
Uporabniški avatar
TheCjen
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: So jul 31, 2004 2:16 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a TheCjen Ne feb 06, 2005 11:04 pm

borut007 je napisal/-a:Se strinjam. In glede na te letnice, bi cena Passata in BMW3 morala biti krepko pod ceno Octavie.
Če bi naredil grobo primerjavo, bi se danes Golf3 prodajal za 4milijone, Fabia pa se prodaja za 3milijone. Itak, da bi se fabia glede na Golf3 na testu odrezala boljše.


Mislm da VW cene Passata ne spusti da ne bo prevec cena zrasla, ko bo prisel na trg novi model. Tko bojo lahko govoril, da se cena novega modela bistveno ne razlikuje od starejsega.

Lp. TheCjen
The Earth is full - Go home
 
snifix
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Po jul 01, 2002 9:21 pm

Napisal/-a snifix Ne feb 06, 2005 11:07 pm

ce gledamo skupne tocke pri sestevanju se da takoj ugotoviti da je med 1. uvšcenim in zadnje uvscenim razlike cca 130 tock oziroma pribljizno 10%. Iz tega sledi da so razlike res minimalne in da so vsi te avtomobili dobri in vredni nakupa...

lp matej
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Ne feb 06, 2005 11:41 pm

snifix je napisal/-a:ce gledamo skupne tocke pri sestevanju se da takoj ugotoviti da je med 1. uvšcenim in zadnje uvscenim razlike cca 130 tock oziroma pribljizno 10%. Iz tega sledi da so razlike res minimalne in da so vsi te avtomobili dobri in vredni nakupa...

lp matej


Edino pravilno! Se strinjam ;)
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
samo_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne jul 11, 2004 3:09 pm

Napisal/-a samo_ Po feb 07, 2005 9:54 am

zanimiva tabela - tudi spodnja polovica: Nissan, Toyota, Jaguar,...

Nesmisel upoštevat take in podobne tabele. Kdor kupuje npr. jaguar ali merc točno ve zakaj ga kupuje in se na take tabele lahko poserje.
 
Uporabniški avatar
Pecho
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne avg 03, 2003 10:30 am
Kraj: Veleje Veleje

Napisal/-a Pecho Po feb 07, 2005 10:30 am

samo_ je napisal/-a:zanimiva tabela - tudi spodnja polovica: Nissan, Toyota, Jaguar,...

Nesmisel upoštevat take in podobne tabele. Kdor kupuje npr. jaguar ali merc točno ve zakaj ga kupuje in se na take tabele lahko poserje.


Evo pod ta post se tudi jaz podpišem. Predvsem opažam, da so zadnje čase predvsem Nemci začeli zelo zelo favorizirati svoje svoje znamke, zato tudi ne berem več njihovih revij, ker mi gre na jetra, dav večini primerov ne najdejo ene dobre lastnosti avta, ki ni nemški, nemškega pa kujejo v zvezde. Seveda pa je kot je nekdo pred mano že napisal vse odvisno od zornega kota pisca članka in njegove pripadnosti znamki.

Moj vrstni red:
1.Honda
2. Saab
3. P407
itd.

Lp Pecho :hi
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po feb 07, 2005 8:22 pm

Zanimivo je tut to da je BMW na tretjem mestu v času ko se poslavlja in že prihaja naslednja trojka, ki je po vsej logiki še bolša in v nekaterih primerih tudi cenejša.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
bingo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po feb 07, 2005 11:20 pm

Napisal/-a bingo Po feb 07, 2005 11:24 pm

Pecho je napisal/-a:
samo_ je napisal/-a:zanimiva tabela - tudi spodnja polovica: Nissan, Toyota, Jaguar,...
Predvsem opažam, da so zadnje čase predvsem Nemci začeli zelo zelo favorizirati svoje svoje znamke, zato tudi ne berem več njihovih revij, ker mi gre na jetra, dav večini primerov ne najdejo ene dobre lastnosti avta, ki ni nemški, nemškega pa kujejo v zvezde. Seveda pa je kot je nekdo pred mano že napisal vse odvisno od zornega kota pisca članka in njegove pripadnosti znamki.

Moj vrstni red:
1.Honda
2. Saab
3. P407
itd.

Lp Pecho :hi


“Auto Bild” (19.11.2004) quality survey: Opel is best European car manufacturer
In the latest quality survey by the German motoring magazine, “Auto Bild”, Opel ranked on seventh place and was thus the best European car manufacturer.
The magazine writes: “Opel the reliable one? Yes, definitely! Something is for sure: Opel is at its height in terms of quality.”

Result:
1. Mazda
2. Toyota
3. Honda
4. Nissan
6. Mitsubishi
7. Opel
8. Volvo
9. Smart
10. Ford
11. Citroen
12. Mercedes
13. Seat
14. Audi
15. BMW
16. Peugeot
17. Renault
18. Skoda
19. VW
20. Fiat
 
bingo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po feb 07, 2005 11:20 pm

Napisal/-a bingo Po feb 07, 2005 11:24 pm

Traditional Rivals: Opel Astra beats new Ford Focus and VW Golf
In the latest issue of the German car magazine, Auto Zeitung (4.11.2004), the Astra 1.9 CDTI wins a comparison test against the new Ford Focus 2.0 TDCi and the VW Golf 2.0 TDI.
The strong 1.9 CDTI diesel engine, in combination with the IDS-plus chassis, is “simply unbeatable”. “The 150 hp engine secures Astra the lead in the comparison test. The power unfolds harmoniously at all engine speeds. It offers the best acceleration and sprint power. Fuel consumption is moderate, with just 6.7 liters of diesel per 100 kilometers.”
Out of five tested categories, Astra dominated in the areas of engine/transmission, driving dynamics and environment/cost. The new Focus was rated best in the interior/space category, while the Golf dominated in the driving comfort category.

Test results:

1. Opel Astra 1.9 CDTI 3511 points
2. VW Golf 2.0 TDI 3487 points
3. Ford Focus 2.0 TDCi 3453 points
 
bingo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po feb 07, 2005 11:20 pm

Napisal/-a bingo Po feb 07, 2005 11:25 pm

Opel Astra wins yet another comparison test (11.11.2004):

The Astra did it again: In the latest issue of the German car magazine “Auto Strassenverkehr”, the Opel Astra 1.6 Twinport Enjoy beats its major rivals, the VW Golf 1.6 FSI Sportline and the new Ford Focus 1.6 Ti-VCT Titanium.

In particular, the magazine praised the Astra’s driving comfort: “Its springing is well balanced and it is the most silent one of the three contestants.” The Astra also beat its competitors in the area of cost. When it comes to driving pleasure, the Astra is shortly behind the Focus. The Golf dominated in the area of safety.
 
bingo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po feb 07, 2005 11:20 pm

Napisal/-a bingo Po feb 07, 2005 11:25 pm

And the winner is... Opel Astra
In the latest issue of German motoring magazine, “AutoBild” (19.11.2004), the Opel Astra 1.6 topped a comparison test against nine competitors.
The magazine praised the overall quality appearance of the interior and the firm and well-contoured seats. It also emphasized the spacious luggage compartment and the
comprehensive safety equipment.
In terms of costs, the Astra also achieved a good result. Thanks to the fair price, the two-year warranty, the ecological engine and the low insurance classification, the Astra was able to win crucial points against the Octavia and Golf in this category.
Result:
1. Opel Astra 437 points
2. Skoda Octavia 435 points
3. VW Golf 435 points
4. Ford Focus 428 points
5. Renault Mégane 426 points
6. Mazda 3 424 points
7. Peugeot 307 417 points
8. Kia Cerato 412 points
9. Toyota Corolla 409 points
10. Honda Civic 397 points
 
bingo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po feb 07, 2005 11:20 pm

Napisal/-a bingo Po feb 07, 2005 11:26 pm

Opel Vectra 1.9 CDTi sedan wins comparison test conducted by “automobil TEST”

In the latest issue of the German motoring magazine “automobil TEST”, a sister publication of “AutoBild”, the Vectra 1.9 CDTi sedan won a comparison test against the Ford Mondeo2.0 TDCI, the Honda Accord 2.2 CTDI and the VW Passat 2.0 TDI.
The four vehicles were test in the following categories: engine performance and noise, interior space, costs and residual value, handling, interior and safety. Opel was particularly strong in the categories handling, costs and residual value.

Vectra received excellent marks for the overall performance of its 1.9 CDTi engine but it was considered less agile and somewhat noisier than the 2.2 CTDI in the Honda Accord. The Ford Mondeo was the most spacious vehicle, followed by the Vectra. Regarding costs and residual value, Vectra was leading. In this category particle filters were regarded as a strong argument for a high residual value. The Vectra, equipped with the IDS chassis, clearly won the handling category but Opel’s interior design, in particular material-mix and fit and finish were criticised. All four cars received the same marks in the category vehicle safety.

Verdict: A difficult choice. Honda offers the best engine, Opel the best handling, Mondeo is the most spacious car, and Passat offers the best quality. The ideal car is a mix of all four, but that doesn’t exist. If you want to get the most for you money, buy an Opel Vectra.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po feb 07, 2005 11:46 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Tukaj je treba upoštevat predvsem starost določenih modelov, ki so dosegli slabši rezultat.

Passat --> 1996 (poleti-lahko bi bil že oldtimer...10. mesto odličen rezultat)
BMW 3 --> 1998 (pomlad-kljub temu 3. mesto!)
A4 --> 2001 (januar-slabše se je odrezal samo zaradi visoke cene)
Merc C --> 2000 (maj-tudi precej visoka cena)

Jaguar X-Type je kičasta barbika na podvozju Mondeota! Kako bo tak avto uredu. Ta avto je po mojem res sramota za to znamko...

Osebno mnenje ;)

LP,
don CONSIGLIO


Don, vsi avti ki si jih napisal so blili kar krepko posodobljeni vmes. Še posebej BMW in Merc, sta dobila komplet drugače narejena podvozja, volanske mehanizme, elektroniko in vzmetenja - tudi motorji so dobili novejšo konjenico. C klasa se je na zadnje celo še enkrat posodobila, tako da je v slalomu in handlingu potolkla trojko. Dejansko ne moreš trditi da gre za stare avte na testu. Drugače nekje sem že trdil da današnji opel niso več j***a ki bi rjavela kot nekoč - so se fantje pošteno namučili za te rezultate na teh testih (no ja Toyota jim je svetuvala glede izdelave in gradnje nove tovarne)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov