Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To feb 08, 2005 3:09 pm

kljukec je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:Ja sej ti cifra navora vse pove ane,brbencinarju šaltaš tokrat, pr dizlu pa tokrat...sej vsi vemo da se dizl bl lagano pele....


A res? Ni nujno...Dizel ma uporabno območje bistveno manjše kot bencinar...Takšen motor, kot je 3,0 od BMW precej vleče že od prostega teka ali pa recimo od 1500 pa vse prek 6000 vrtljajev...Dizel pa vleče v ozkem območju...recimo 2000-4000, 100 obratov gor ali dol...Ampak takrat pač lima...
In če pri dizlu pozabiš menjalnik v previsoki prestavi, se ne premakneš ama nikamor...sicer se to zgodi redko zaradi večinoma dobro preračunanega menjalnika, ampak se pa...torej je treba ravno tko pretikat...ker še enkrat, govorimo o bencincih, ki imajo močne motorje in dovolj prostornine, da že iz kleti vrtljajev potegnejo...in tam tudi ni treba prestavljati kot pri kaki VTEC Hondi, da se avtu zmeša... ;)

od kdaj pa bencinar vleče pr nižjih vrtljajih?
pa 2000 obratov pr dizlu ni 2000 obratov pr bencinarju, ampak kr nekaj več oz za približno tretjino- 4500 obratov pr dizlu je isto kot slabih 7000 pr bencinarju (odvisno do kolk se vrti)
1000 je pa 1000- prosti tek kao
zdej pa mi dob ti tisto ozko območje vrtljajev- po številkah obratov že, po kilometrih na uro pa ne
lp


Si že kdaj pelu 6celinderskega BMW-ja?? Kot je že slide omenu to niso 1.1 mlinčki ampak mašine ki imajo cca 80% navora v večjem območju kot ma dizl razpon od 0 do rdečih obratov.

Tako da 3.0 bencinar se lahko pri BMW-ju uspešno kosa z 3.0 dizlom in ga tut nese. za 2.0 ne morem rečt isto.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To feb 08, 2005 3:14 pm

sm se pelu tud z 5.0 bencinarjem
men osebno je vožnja z dizlom lepša
res je da mam 2.0 dizel, s katerim se 2.0 bencinar po moje res ne more primerjat
seveda imajo v6 visok navor sam še vedno ne kot dizli- a je res
logično je da se da stroj z 200+km tud lagodno vozt, sam po moje je tud optimalna mašina za tanovo A6 3.0 dizel
sm pač pristaš dizlov, ker delam kar nekaj kilometrov
sej to je itak od vsakega posameznika odvisn, men se je pač lepš vozt v dizlu
lp
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To feb 08, 2005 3:30 pm

kljukec je napisal/-a:sm pač pristaš dizlov, ker delam kar nekaj kilometrov

sej to je itak od vsakega posameznika odvisn, men se je pač lepš vozt v dizlu


Ti (tako kot vsi ostali, ki vozijo dizle) ga vozis zato, ker je CENEJE, ne pa zato, ker je voznja bolj PRIJETNA ;)

Ce bi izbiral med motorji z enako prostornino bi vsekakor raje izbral bencinarja, ce pa imam na izbiro 2.2 bencinar in 3.0 dizel, slednji vsekakor nudi vec uzitka v voznji. 2200 kubicni motor je za avto omenjenega razreda obcutno preslaboten, razen za voznjo (beri: cijazenje) po omejitvah. Cim ga malo "nahodis" gre pa poraba takoj v visave... :roll:
 
repi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po feb 07, 2005 3:08 pm

Napisal/-a repi To feb 08, 2005 4:25 pm

Ne vozimo vsi dizlov samo zaradi porabe, pač pa tudi zato ker je pri umirjeni vožnji res malo prestavljanja.
Pri bolj dinamični vožnji pa potegne pri nižjih obratih in ga ni treba gnat do 6000-7000 obratov.
Nekateri smo se prav zaradi tega odločili za nakup dizla, kljub višji ceni in stroškom (razen goriva).
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To feb 08, 2005 4:28 pm

repi je napisal/-a:Ne vozimo vsi dizlov samo zaradi porabe, pač pa tudi zato ker je pri umirjeni vožnji res malo prestavljanja.
Pri bolj dinamični vožnji pa potegne pri nižjih obratih in ga ni treba gnat do 6000-7000 obratov.
Nekateri smo se prav zaradi tega odločili za nakup dizla, kljub višji ceni in stroškom (razen goriva).

se podpišem, sam večjih stroškov pa ne razumem, čeprav je blo že mnogo debat o tem, pa so po moje servisi isti k....
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To feb 08, 2005 5:27 pm

kljukec je napisal/-a:
repi je napisal/-a:Ne vozimo vsi dizlov samo zaradi porabe, pač pa tudi zato ker je pri umirjeni vožnji res malo prestavljanja.
Pri bolj dinamični vožnji pa potegne pri nižjih obratih in ga ni treba gnat do 6000-7000 obratov.
Nekateri smo se prav zaradi tega odločili za nakup dizla, kljub višji ceni in stroškom (razen goriva).

se podpišem, sam večjih stroškov pa ne razumem, čeprav je blo že mnogo debat o tem, pa so po moje servisi isti k....


V bistvu se z Repijem kar strinjam, le da je bilo to vcasih veliko bolj smiselno kot danes, ko sta ceni bencina in nafte skoraj enaki. Je pa res da imam tudi jaz raje (pre)mocnega dizla kot (pre) sibkega bencinarja. Dizelski motor (tudi s pomocjo turbine) lahko res do dolocene mere kompenzira pomanjkanje delovne prostornine (po domace: kubature), vsekakor pa cudezev ne more delati niti prevelika ali prevec odprta (cip) turbina na premajhnem motorju. Predvsem zaradi slednjega (turbodizli so na pretirane obremenitve veliko bolj obcutljivi kot bencinci) prihaja pri turbodizlih z leti do obcutno resnejsih napak kot pri bencinarjih in teh okvar bo vedno vec. Turbodizel, pa ceprav se tako "navit", je se vedno primeren le za bolj umirjene voznike. Za tistega, ki uziva v pospeskih in ne v umirjenem krizarjenju, je bencinar se vedno edina logicna izbira.

P.S.: Kaj TOCNO se s turbodizelskim motorjem zgodi, ko ima za sabo ze malo vec kilometrov (in let), sem ze (veckrat) zelo natancno napisal. Ne bom ponavljal se enkrat, ce hocete izvedeti, uporabite funkcijo iskanja ;)
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl To feb 08, 2005 5:35 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
repi je napisal/-a:Ne vozimo vsi dizlov samo zaradi porabe, pač pa tudi zato ker je pri umirjeni vožnji res malo prestavljanja.
Pri bolj dinamični vožnji pa potegne pri nižjih obratih in ga ni treba gnat do 6000-7000 obratov.
Nekateri smo se prav zaradi tega odločili za nakup dizla, kljub višji ceni in stroškom (razen goriva).

se podpišem, sam večjih stroškov pa ne razumem, čeprav je blo že mnogo debat o tem, pa so po moje servisi isti k....


V bistvu se z Repijem kar strinjam, le da je bilo to vcasih veliko bolj smiselno kot danes, ko sta ceni bencina in nafte skoraj enaki. Je pa res da imam tudi jaz raje (pre)mocnega dizla kot (pre) sibkega bencinarja. Dizelski motor (tudi s pomocjo turbine) lahko res do dolocene mere kompenzira pomanjkanje delovne prostornine (po domace: kubature), vsekakor pa cudezev ne more delati niti prevelika ali prevec odprta (cip) turbina na premajhnem motorju. Predvsem zaradi slednjega (turbodizli so na pretirane obremenitve veliko bolj obcutljivi kot bencinci) prihaja pri turbodizlih z leti do obcutno resnejsih napak kot pri bencinarjih in teh okvar bo vedno vec. Turbodizel, pa ceprav se tako "navit", je se vedno primeren le za bolj umirjene voznike. Za tistega, ki uziva v pospeskih in ne v umirjenem krizarjenju, je bencinar se vedno edina logicna izbira.

P.S.: Kaj TOCNO se s turbodizelskim motorjem zgodi, ko ima za sabo ze malo vec kilometrov (in let), sem ze (veckrat) zelo natancno napisal. Ne bom ponavljal se enkrat, ce hocete izvedeti, uporabite funkcijo iskanja ;)


Dej prosim, napiš še enkrat :P
Je pr hiši 3.0d, pa me zanima kaj sledi, namreč, ima prevoženih 260 kkm, star pa je 5 let (letnik 00). Do zdej ni problemov blo, poraba med 6 in 7 litri, pospeški niso ne vem kaki, so pa medpospeševanja ubica za bencinarje ;)
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To feb 08, 2005 5:52 pm

Kter avto pa žre 6-7 litrov. Pomoej manjši in ne petica ali A6?? Al pa če samo po AC pa še to po jajcih furaš.

Drugač pa 530d ma 218KM in 500Nm , 530i pa 231KM in 300Nm. Se pravi konjev več, navora občutno manj samo zanimivo bi blo vidt tut krivuljo obeh za primerjavo, končno večjo, pospeške bolše, in dost navora tut pri nižjih obratih tako da ga je treba manj šaltat. Dizl je marsikom bolj všeč glih zarad tega ker tako lepo vleče in ma dost navora in ga ni treba za vsak klinac šaltat. Samo v tej primerjavi bencinar nese dizla in ga je prou užitek vozit. Da ne govorimo o tanovem motorju 3.0 bencinarju z 258KM.

Pri 2.0 je pa kot sem že omenu stvar čist druga. Recimo enka. 120d.. 163KM in 330Nm (če vem prou na pamet), 120i pa 150KM in občutno manj navora in tudi vse preformance slabše. Pa še v tem primeru ga je treba res mal v višje obrate stiskat in ni tazga užitka v vožnji.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To feb 08, 2005 6:10 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
repi je napisal/-a:Ne vozimo vsi dizlov samo zaradi porabe, pač pa tudi zato ker je pri umirjeni vožnji res malo prestavljanja.
Pri bolj dinamični vožnji pa potegne pri nižjih obratih in ga ni treba gnat do 6000-7000 obratov.
Nekateri smo se prav zaradi tega odločili za nakup dizla, kljub višji ceni in stroškom (razen goriva).

se podpišem, sam večjih stroškov pa ne razumem, čeprav je blo že mnogo debat o tem, pa so po moje servisi isti k....


V bistvu se z Repijem kar strinjam, le da je bilo to vcasih veliko bolj smiselno kot danes, ko sta ceni bencina in nafte skoraj enaki. Je pa res da imam tudi jaz raje (pre)mocnega dizla kot (pre) sibkega bencinarja. Dizelski motor (tudi s pomocjo turbine) lahko res do dolocene mere kompenzira pomanjkanje delovne prostornine (po domace: kubature), vsekakor pa cudezev ne more delati niti prevelika ali prevec odprta (cip) turbina na premajhnem motorju. Predvsem zaradi slednjega (turbodizli so na pretirane obremenitve veliko bolj obcutljivi kot bencinci) prihaja pri turbodizlih z leti do obcutno resnejsih napak kot pri bencinarjih in teh okvar bo vedno vec. Turbodizel, pa ceprav se tako "navit", je se vedno primeren le za bolj umirjene voznike. Za tistega, ki uziva v pospeskih in ne v umirjenem krizarjenju, je bencinar se vedno edina logicna izbira.

P.S.: Kaj TOCNO se s turbodizelskim motorjem zgodi, ko ima za sabo ze malo vec kilometrov (in let), sem ze (veckrat) zelo natancno napisal. Ne bom ponavljal se enkrat, ce hocete izvedeti, uporabite funkcijo iskanja ;)

ma ne vem jst uživam v hitri vožnji
pa glih to ok mogoče res ne pr 3.0 ampak pr 2.0 in manj so dizli velik bol poskočni, in primerni zaprehitevanje in ovinke
ko smo šli v breginj
dva avta ful velika brzina
dizl nonstop skor ista prestava, še vedno dost moči za pospeševanje, bencinarja je blo treba pa nonstop šaltat, pa nuben ni mogu nobenmu pobegnt (minimalno dizel, ampak to ni relavantno)
lp
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy To feb 08, 2005 6:19 pm

repi je napisal/-a:Ne vozimo vsi dizlov samo zaradi porabe, pač pa tudi zato ker je pri umirjeni vožnji res malo prestavljanja.

Ja, to velja za primerjavo pri 4-valjnih motorjih. Dober sest in vec valjni motor omogoca res obilo lenarjenja s prestavno rocico.
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl To feb 08, 2005 6:30 pm

ja seveda, če je pa dizelsko gnan pa še bolj..sej je logično...
brez skrbi br Bemwi niso nardil 3.0d da bi ldje šparal
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl To feb 08, 2005 6:50 pm

andrej777 je napisal/-a:Kter avto pa žre 6-7 litrov. Pomoej manjši in ne petica ali A6?? Al pa če samo po AC pa še to po jajcih furaš.

Drugač pa 530d ma 218KM in 500Nm , 530i pa 231KM in 300Nm. Se pravi konjev več, navora občutno manj samo zanimivo bi blo vidt tut krivuljo obeh za primerjavo, končno večjo, pospeške bolše, in dost navora tut pri nižjih obratih tako da ga je treba manj šaltat. Dizl je marsikom bolj všeč glih zarad tega ker tako lepo vleče in ma dost navora in ga ni treba za vsak klinac šaltat. Samo v tej primerjavi bencinar nese dizla in ga je prou užitek vozit. Da ne govorimo o tanovem motorju 3.0 bencinarju z 258KM.

Pri 2.0 je pa kot sem že omenu stvar čist druga. Recimo enka. 120d.. 163KM in 330Nm (če vem prou na pamet), 120i pa 150KM in občutno manj navora in tudi vse preformance slabše. Pa še v tem primeru ga je treba res mal v višje obrate stiskat in ni tazga užitka v vožnji.


Bmw 530d, E39. IN sicer ima v osnovi 184KM, vendar je naredjen costum čip...blablabla...uglavnem am nekaj več kot 200 KM in tudi navora okoli 500NM. Če pa ne verjameš, da je takšna poraba, ti pa nalimam slikco bordcomuter-ja
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To feb 08, 2005 7:17 pm

krofl je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:Kter avto pa žre 6-7 litrov. Pomoej manjši in ne petica ali A6?? Al pa če samo po AC pa še to po jajcih furaš.

Drugač pa 530d ma 218KM in 500Nm , 530i pa 231KM in 300Nm. Se pravi konjev več, navora občutno manj samo zanimivo bi blo vidt tut krivuljo obeh za primerjavo, končno večjo, pospeške bolše, in dost navora tut pri nižjih obratih tako da ga je treba manj šaltat. Dizl je marsikom bolj všeč glih zarad tega ker tako lepo vleče in ma dost navora in ga ni treba za vsak klinac šaltat. Samo v tej primerjavi bencinar nese dizla in ga je prou užitek vozit. Da ne govorimo o tanovem motorju 3.0 bencinarju z 258KM.

Pri 2.0 je pa kot sem že omenu stvar čist druga. Recimo enka. 120d.. 163KM in 330Nm (če vem prou na pamet), 120i pa 150KM in občutno manj navora in tudi vse preformance slabše. Pa še v tem primeru ga je treba res mal v višje obrate stiskat in ni tazga užitka v vožnji.


Bmw 530d, E39. IN sicer ima v osnovi 184KM, vendar je naredjen costum čip...blablabla...uglavnem am nekaj več kot 200 KM in tudi navora okoli 500NM. Če pa ne verjameš, da je takšna poraba, ti pa nalimam slikco bordcomuter-ja

možno sam ne če bi jst avto vozu :oops: pol bi blo 9-10 sigurn(skor tolk mi je clio žru 5-6 l)
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl To feb 08, 2005 8:30 pm

kljukec je napisal/-a:
krofl je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:Kter avto pa žre 6-7 litrov. Pomoej manjši in ne petica ali A6?? Al pa če samo po AC pa še to po jajcih furaš.

Drugač pa 530d ma 218KM in 500Nm , 530i pa 231KM in 300Nm. Se pravi konjev več, navora občutno manj samo zanimivo bi blo vidt tut krivuljo obeh za primerjavo, končno večjo, pospeške bolše, in dost navora tut pri nižjih obratih tako da ga je treba manj šaltat. Dizl je marsikom bolj všeč glih zarad tega ker tako lepo vleče in ma dost navora in ga ni treba za vsak klinac šaltat. Samo v tej primerjavi bencinar nese dizla in ga je prou užitek vozit. Da ne govorimo o tanovem motorju 3.0 bencinarju z 258KM.

Pri 2.0 je pa kot sem že omenu stvar čist druga. Recimo enka. 120d.. 163KM in 330Nm (če vem prou na pamet), 120i pa 150KM in občutno manj navora in tudi vse preformance slabše. Pa še v tem primeru ga je treba res mal v višje obrate stiskat in ni tazga užitka v vožnji.



Bmw 530d, E39. IN sicer ima v osnovi 184KM, vendar je naredjen costum čip...blablabla...uglavnem am nekaj več kot 200 KM in tudi navora okoli 500NM. Če pa ne verjameš, da je takšna poraba, ti pa nalimam slikco bordcomuter-ja

možno sam ne če bi jst avto vozu :oops: pol bi blo 9-10 sigurn(skor tolk mi je clio žru 5-6 l)
;) NI šans....s fotram sva bla od Zagorja do Ljubljane v 23 minutah enkrat pa je bila poraba 8.5 litra. Ampak je bla vožnja precej nevarna (sam ni panike, je blo ob 1h zjutri) Tko da je zelo ekonomičen avto :)
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr feb 09, 2005 12:07 am

krofl je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
krofl je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:Kter avto pa žre 6-7 litrov. Pomoej manjši in ne petica ali A6?? Al pa če samo po AC pa še to po jajcih furaš.

Drugač pa 530d ma 218KM in 500Nm , 530i pa 231KM in 300Nm. Se pravi konjev več, navora občutno manj samo zanimivo bi blo vidt tut krivuljo obeh za primerjavo, končno večjo, pospeške bolše, in dost navora tut pri nižjih obratih tako da ga je treba manj šaltat. Dizl je marsikom bolj všeč glih zarad tega ker tako lepo vleče in ma dost navora in ga ni treba za vsak klinac šaltat. Samo v tej primerjavi bencinar nese dizla in ga je prou užitek vozit. Da ne govorimo o tanovem motorju 3.0 bencinarju z 258KM.

Pri 2.0 je pa kot sem že omenu stvar čist druga. Recimo enka. 120d.. 163KM in 330Nm (če vem prou na pamet), 120i pa 150KM in občutno manj navora in tudi vse preformance slabše. Pa še v tem primeru ga je treba res mal v višje obrate stiskat in ni tazga užitka v vožnji.



Bmw 530d, E39. IN sicer ima v osnovi 184KM, vendar je naredjen costum čip...blablabla...uglavnem am nekaj več kot 200 KM in tudi navora okoli 500NM. Če pa ne verjameš, da je takšna poraba, ti pa nalimam slikco bordcomuter-ja

možno sam ne če bi jst avto vozu :oops: pol bi blo 9-10 sigurn(skor tolk mi je clio žru 5-6 l)
;) NI šans....s fotram sva bla od Zagorja do Ljubljane v 23 minutah enkrat pa je bila poraba 8.5 litra. Ampak je bla vožnja precej nevarna (sam ni panike, je blo ob 1h zjutri) Tko da je zelo ekonomičen avto :)


Ja ql pol, samo una 6 me vsen mal moti. Dej vsaj 6.5 reč. :D :D

Je pa res tut mal odvisno kako avto vozš in je lahko poraba dost drugačna.

Recimo jz sem kupu motor in je prodajalec reku da mu je žru 6-7l/100km. Jz sem ga enkrat žgal kot norc iz krka domu pa tut po dva vozu in vse pa mi čez 5l/100km še ni žru. Tut pod 4.5 pride. sej ga žgem samo brezveze na nebijam gasa in dost poslušam in "opazujem" motor in je poraba minimalna.

Tut kolega se je čudu k sem jz pelu njegov avto na Krk na morje pa je bil poln prtlažnk pa štirje v avtu. Pelu sem se res na moč ker cesto že skor na pamet poznam. Ne koncu ko smo tankal smo računal porabo in ni blo kolegu nč jasno ker je bla poraba skor 1l/100km manjša kot je ob lepi vožnji kr se vsak dan fura 35km v eno stran na šiht. Pol sem mu pa lepo razložu da ni važno kolk je obratov ampak kolk je gasa in čeprov sem ga "žgal" se malokdaj prtisnu gas do konca.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr feb 09, 2005 12:18 am

andrej777 je napisal/-a:
krofl je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
krofl je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:Kter avto pa žre 6-7 litrov. Pomoej manjši in ne petica ali A6?? Al pa če samo po AC pa še to po jajcih furaš.

Drugač pa 530d ma 218KM in 500Nm , 530i pa 231KM in 300Nm. Se pravi konjev več, navora občutno manj samo zanimivo bi blo vidt tut krivuljo obeh za primerjavo, končno večjo, pospeške bolše, in dost navora tut pri nižjih obratih tako da ga je treba manj šaltat. Dizl je marsikom bolj všeč glih zarad tega ker tako lepo vleče in ma dost navora in ga ni treba za vsak klinac šaltat. Samo v tej primerjavi bencinar nese dizla in ga je prou užitek vozit. Da ne govorimo o tanovem motorju 3.0 bencinarju z 258KM.

Pri 2.0 je pa kot sem že omenu stvar čist druga. Recimo enka. 120d.. 163KM in 330Nm (če vem prou na pamet), 120i pa 150KM in občutno manj navora in tudi vse preformance slabše. Pa še v tem primeru ga je treba res mal v višje obrate stiskat in ni tazga užitka v vožnji.



Bmw 530d, E39. IN sicer ima v osnovi 184KM, vendar je naredjen costum čip...blablabla...uglavnem am nekaj več kot 200 KM in tudi navora okoli 500NM. Če pa ne verjameš, da je takšna poraba, ti pa nalimam slikco bordcomuter-ja

možno sam ne če bi jst avto vozu :oops: pol bi blo 9-10 sigurn(skor tolk mi je clio žru 5-6 l)
;) NI šans....s fotram sva bla od Zagorja do Ljubljane v 23 minutah enkrat pa je bila poraba 8.5 litra. Ampak je bla vožnja precej nevarna (sam ni panike, je blo ob 1h zjutri) Tko da je zelo ekonomičen avto :)


Ja ql pol, samo una 6 me vsen mal moti. Dej vsaj 6.5 reč. :D :D

Je pa res tut mal odvisno kako avto vozš in je lahko poraba dost drugačna.

Recimo jz sem kupu motor in je prodajalec reku da mu je žru 6-7l/100km. Jz sem ga enkrat žgal kot norc iz krka domu pa tut po dva vozu in vse pa mi čez 5l/100km še ni žru. Tut pod 4.5 pride. sej ga žgem samo brezveze na nebijam gasa in dost poslušam in "opazujem" motor in je poraba minimalna.

Tut kolega se je čudu k sem jz pelu njegov avto na Krk na morje pa je bil poln prtlažnk pa štirje v avtu. Pelu sem se res na moč ker cesto že skor na pamet poznam. Ne koncu ko smo tankal smo računal porabo in ni blo kolegu nč jasno ker je bla poraba skor 1l/100km manjša kot je ob lepi vožnji kr se vsak dan fura 35km v eno stran na šiht. Pol sem mu pa lepo razložu da ni važno kolk je obratov ampak kolk je gasa in čeprov sem ga "žgal" se malokdaj prtisnu gas do konca.

kva nej rečm jst mam v ajčko 2.0 mašino dizel pa če se vozm k stara baba mam porabo 6-6.5, če ga pa prtisnm je pa prec 8l, res je da je kr težk pa upor je večji, sam je pa 1/3 manjša mašina
prpelte mi avto z 3000 ccm pa da vidmo kolk žre :lol:
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr feb 09, 2005 9:54 am

Eto zdele sem vidu podatke za tanovo 130i ki ma isti motor kot 330i

Moč: 258KM pri 6600
Navor: 300Nm 2500-4000 obratov.

vse do rdečih obratov ki so se mi zdi da so pri 7000 sigurno ne pade pod 250-260 in tudi pri 2000 ga ma vsaj še toliko. Jz zdele bol mal govorim ker nisem zihr, mogoče je še več. Se pravi v območji 1500 obratov maš na voljo 100% navora v območju 5000 obratov pa vsaj 80-85% navora. Dizlnu ni velik da se sploh zavrtijo do 5000 kaj šele da bi mel od štandgasa do rdečih razpon 5000 obratov.

Pa tut pr bencinarju večji kot je razpon navora manjša je poraba. Dobr je znano da je avto najbolje šaltat in vozt na območju kjer ma največ navora. Če je ta območje majhno ga ne moreš vsakič zadet in tako vozt. Če je pa območje širše se lahko pa tut mal igraš z gasom in voziš pri različnih obratih pa ne bo take razlike v porabi.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr feb 09, 2005 12:03 pm

andrej777 je napisal/-a:Eto zdele sem vidu podatke za tanovo 130i ki ma isti motor kot 330i

Moč: 258KM pri 6600
Navor: 300Nm 2500-4000 obratov.

vse do rdečih obratov ki so se mi zdi da so pri 7000 sigurno ne pade pod 250-260 in tudi pri 2000 ga ma vsaj še toliko. Jz zdele bol mal govorim ker nisem zihr, mogoče je še več. Se pravi v območji 1500 obratov maš na voljo 100% navora v območju 5000 obratov pa vsaj 80-85% navora. Dizlnu ni velik da se sploh zavrtijo do 5000 kaj šele da bi mel od štandgasa do rdečih razpon 5000 obratov.

Pa tut pr bencinarju večji kot je razpon navora manjša je poraba. Dobr je znano da je avto najbolje šaltat in vozt na območju kjer ma največ navora. Če je ta območje majhno ga ne moreš vsakič zadet in tako vozt. Če je pa območje širše se lahko pa tut mal igraš z gasom in voziš pri različnih obratih pa ne bo take razlike v porabi.

lepo da ma pr nizkih obratih velik navora sam ,
tole je pa podatek za audijevo 3.0 dizel mašino 450 Nm pri 1400/min
zdej pa povej kva je lepš za lagodno vožnjo
pa obrati pr dizlu ne pomenjo isto kot pr bencinarju
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr feb 09, 2005 12:14 pm

kljukec je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:Eto zdele sem vidu podatke za tanovo 130i ki ma isti motor kot 330i

Moč: 258KM pri 6600
Navor: 300Nm 2500-4000 obratov.

vse do rdečih obratov ki so se mi zdi da so pri 7000 sigurno ne pade pod 250-260 in tudi pri 2000 ga ma vsaj še toliko. Jz zdele bol mal govorim ker nisem zihr, mogoče je še več. Se pravi v območji 1500 obratov maš na voljo 100% navora v območju 5000 obratov pa vsaj 80-85% navora. Dizlnu ni velik da se sploh zavrtijo do 5000 kaj šele da bi mel od štandgasa do rdečih razpon 5000 obratov.

Pa tut pr bencinarju večji kot je razpon navora manjša je poraba. Dobr je znano da je avto najbolje šaltat in vozt na območju kjer ma največ navora. Če je ta območje majhno ga ne moreš vsakič zadet in tako vozt. Če je pa območje širše se lahko pa tut mal igraš z gasom in voziš pri različnih obratih pa ne bo take razlike v porabi.

lepo da ma pr nizkih obratih velik navora sam ,
tole je pa podatek za audijevo 3.0 dizel mašino 450 Nm pri 1400/min
zdej pa povej kva je lepš za lagodno vožnjo
pa obrati pr dizlu ne pomenjo isto kot pr bencinarju


Ja pa kaj je s tabo...ne pomenjo isto...dej si preber moj post, pa še od koga druzga no...
Dizel tudi relativno nima tolikšnega uporabnega območja kot bencinar...turbo luknja in NEveselje do vrtenja...ne bom se ponavljal...
Nekomu ugaja eno drugemu drugo...mene moti ropot, trestljaji, NEveselje do vrtenja v obrate itd...edina dobra stvar je poraba, zaradi katere večina folka sploh fura traktorje...
OK...nekaterim tudi tako sede dizl...ampak ne pa govort da se pelje lepše kot en R6 z svilnato mehkim tekom in enakomerno razporeditvijo moči... :roll:
Sem pa že prej napisal, da proizvajalci delajo veliko, da bi zmanjšali turbo luknjo...torej so svetle izjeme, ki vlečejo lepo že pri nizkih obratih...ampak takih je malo, pa tudi tam ni čudežev...enostavno se turbina ne more razživeti, če so obrati prenizki...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Raptor
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne sep 14, 2003 9:40 am

Napisal/-a Raptor Sr feb 09, 2005 3:36 pm

Lahko ti povem iz mojih iskusenj mel sem moznost uporabe obeh vozil sam da je bil 520l 97 530d pa 2001
Lahko ti povem da sem bil z obema zadovoljen kar se tice pa porabe pa takole.
520i je imel porabo mestno 10,5l do 11,5l
kombinirano 9,5l
relacijo pri 130km/h pa tud 7l
(s tem da je imel avto platisca 17'' 265/45 zadaj in 245/45 spredaj )
530d je imel porabo : mestno 10,5 do 12
kombinirano 8,5l / 9 l
relacija - po racunalniku je blo 6,4 l najmanj (zelo umerjena voznaj)
Avto je mel original platisca in je bil avtomatik steptronic)

tko da pri isti ceni za bencin in dizel dans sploh ni bistvene razlike ...

lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov