-tomi- je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:-tomi- je napisal/-a:twingo16v je napisal/-a:Še za moj primer:
1.4 16v:___7,6l/100km___205 SIT/liter
dci:_______5l/100km____311,6 SIT/liter da smo na istem
...s tem da pri tvojem 1.4 16v bencincu imaš 98hp pri dizlu pa vsaj slabih 20hp manj ...če pa slučajno primerjaš z 100hp dcijem pa upoštevaj da je neto 532.000sit dražji kar je za avto z ceno pod tremi miljoni zeloo veliko.
...porabo moraš gledati glede na zmogljivost motorja.
pa 80 km dizel velik lepš vleče kot 1.4 16v
mn konjev več navora tko da se prbližn izenač
+ obstaja tud chip tuning
pa pr registraciji se pozna, popravte me če se motm če se ne motm
lp
...tukaj je še vedno 290.000sit razlike, malo dražji servisi in verjetnost da po petih letih (120.000km v mojem primeru) bom plačal 200.000sit za novo turbino oz. glede na to da jaz kupujem avto za 8let+ zelo verjetno v času mojega lastništva... ...tko da kakor za koga ...najbrž res za koga ki avto menja pri 95kkm je lahko dizel ugodnejši če mu ne crkne turbina do takrat... ...jest bom kr pr 95oktancu ostal...
teh 290.000 je relativnih
po ceniku je že res sam veš da so akcije dizel za bencinarja in podobno
jst mam zdej druzga dizla in sm ful zadovoljen, prvi je mel mal mn kot 50.000 km pa sm prodal sestri (2 leti star), zdej sm naredu pa šele 2000 km, sam nameravam ga met pa za dle časa, saj sm se stegnu preko svojih trenutnih zmožnosti
tud pr taki računici sm profiteral, oz bi če nebi ostal v familiji, saj so cdi clioti za 200000 dražje pa še lažje prodajo
tako so pač razmere na trgu
NA DOLGI ROK BOMO PA ITAK VSI UMRL
