Sam zaupam edino firmi Goodyear.
Pnevmatiko Goodyear Eagle F1 so strokovnjaki nemških revij Auto Zeitung, Sport Auto in Auto Bild ocenili kot najboljšo, saj se je po mnenju strokovnjakov izkazala z zelo udobno in tiho vožnjo ter zanesljivostjo delovanja tako na suhem kot spolzkem cestišču. Po mnenju strokovnjakov pnevmatiko še posebej odlikuje vrhunsko delovanje ter izredna hitrost in moč zaviranja v slabih voznih razmerah in na spolzkih cestiščih, kar ji zagotavlja visoko kakovost in varnost vožnje. Pnevmatiko Goodyear Eagle F1 je z najvišjimi ocenami ocenila tudi britanska revija EVO in jo označila kot zelo zanesljivo in stabilno.
Najnovejšo pnevmatiko iz koncerna Goodyear - Goodyear Eagle F1 - so vodilna britanska specializirana avtomobilistična revija EVO ter nemški avtomobilistični reviji Sportauto in AutoBILD na testiranjih s pnevmatikami konkurenčnega premium segmenta ocenili z najvišjimi ocenami. Pnevmatika Goodyear Eagle F1, ki je prvi serijski izdelek koncerna Goodyear s tehnologijo OneTRED, je na vseh testih dosegla najboljše rezultate pri zaviranju ter upravljanju vozila na mokrem in spolzkem cestišču ter v slabših voznih razmerah.
Strokovnjaki britanske revije EVO so na vozilih Ford Focus ST 170 na poligonih in gozdnih poteh na jugu Francije testirali osem pnevmatik različnih proizvajalcev iz premium segmenta. Pnevmatika Goodyear Eagle F1 je na petdnevnem testiranju v enajstih preizkušnjah prejela najvišjo oceno za odlično lego na cesti, vožnjo in zaviranje na mokrem in spolzkem cestišču ter skupno zbrala največ točk. Tako so Britanci pnevmatiko Goodyear Eagle F1 razglasili za najboljšo pnevmatiko v »premium« segmentu.
Nemška revija Sportauto je testiranje pnevmatik opravila na vozilih Audi TT s štirikolesnim pogonom, in sicer na testni stezi v Mirevalu v Franciji. Strokovnjaki revije so testirali pet pnevmatik premium razreda: Goodyear Eagle F1 in Pirelli P Zero Nero kot popolnoma novi pnevmatiki ter že uveljavljene pnevmatike Bridgestone S-03, Michelin Pilot Sport in Continental Sport Contact II. Na prvem testu zaviralnih sposobnosti na suhem cestišču so vse pnevmatike dosegle podobne rezultate, medtem ko je enak test na spolzkem cestišču prinesel precej drugačne rezultate. Na zaviranju na spolzkem cestišču je daleč najboljši rezultat dosegla pnevmatika Goodyear Eagle F1. Pri 100km/h ima namreč Goodyear Eagle F1 za 4 metre krajšo zaviralno pot (44,8 metrov) od konkurenčnih pnevmatik. Pnevmatika Goodyear Eagle F1 je bila najboljša tudi pri akvaplaningu, saj je pnevmatika pri 7 mm globoki vodni površini šele pri hitrosti 92,3 km/h zaznala 20-odstotno odstopanje od cestišča. Poleg pnevmatike Goodyear Eagle F1 je dobre rezultate dosegla tudi pnevmatika Michelin Pilot Sport, medtem ko so bile vse ostale precej slabše.
Goodyear Eagle F1 s tehnologijo OneTRED združuje prednosti gladke dirkalne pnevmatike z lastnostmi pnevmatik za vsakodnevno vožnjo. Pnevmatika je namenjena predvsem vrhunskim in športno predelanim vozilom. Za tehnologijo OneTRED so značilna močno podaljšana in poudarjeno razširjena rebra tekalne plasti v obliki črke V. Pričenjajo se v polnih blokih rame plašča in neprekinjeno potekajo vse do polnega središčnega rebra. Takšna postavitev pnevmatiki Goodyear Eagle F1 tako na ravnini kot v zavoju zagotavlja odličen oprijem. Neprekinjen OneTRED dezen tekalne plasti omogoča tudi enakomerno porazdelitev prečnih in osnih sil po celotni tekalni plasti pnevmatike, s čimer je zagotavljeno dobro ravnovesje voznih lastnosti. Polega tega se nova pnevmatika Goodyear Eagle F1 odlikuje tudi po vrhunskih zmogljivostih zaviranja in pospeševanja.
Vir:
www.goodyear.si
Pa še ena povezava v angleškem jeziku:
http://www.zr1.net/F1tire.html