Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po feb 21, 2005 5:11 pm

Templar je napisal/-a:FSI je nemška verzija že dobro poznanega Mitsubishijevega GDI ki je na trgu že precej dlje kot FSI sistem.

Za kaj gre pa so že napisali.

Očitno se je VW odločil kopirat ideje vse konkurence! DSG od porša, FSI od mitsubišija... :roll:

A Mitsubishi je bil prvi ki je imel direktni vbrizh na bencinskem motorju...močno dvomim...DSG od porša...čudno...kateri porš pa ima DSG? Za drugo trditev ne rečem da ne drži...ampak res nisem še zasledil da bi imel Porš menjalnik enak DSG-ju...
Zadnjič spremenil Slide, dne Po feb 21, 2005 5:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
@leš
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po feb 21, 2005 5:04 pm

Napisal/-a @leš Po feb 21, 2005 5:16 pm

dan danes si tko l tko proizvajalci ideje izmenjujejo, kar se pa tiče DSGja, pa porše itak spada v VWjev koncern.......
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Po feb 21, 2005 5:21 pm

Slide je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:FSI je nemška verzija že dobro poznanega Mitsubishijevega GDI ki je na trgu že precej dlje kot FSI sistem.

Za kaj gre pa so že napisali.

Očitno se je VW odločil kopirat ideje vse konkurence! DSG od porša, FSI od mitsubišija... :roll:

A Mitsubishi je bil prvi ki je imel direktni vbrizh na bencinskem motorju...močno dvomim...DSG od porša...čudno...kateri porš pa ima DSG? Za drugo trditev ne rečem da ne drži...ampak res nisem še zasledil da bi imel Porš menjalnik enak DSG-ju...


Ti kar dvomi ampak dejansko je mitsubiši pioner na tem področju. 8)

In te motori bolj onesnazujejo ker se tvorijo dusikovi oksidi NOx, ki so rakotvorni.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Po feb 21, 2005 5:23 pm

@leš je napisal/-a:dan danes si tko l tko proizvajalci ideje izmenjujejo, kar se pa tiče DSGja, pa porše itak spada v VWjev koncern.......


Daj pejt kocke naprej sestavljat in še malo počakaj s posti na resnih forumih....


Kar se tiče DSG preberi tole:
http://www.avtomania.com/default.asp?rb=7&id=30
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Po feb 21, 2005 5:25 pm

Demo je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:...zato pa je v golfu gti TFSI motor.


Ja TFSI ima 200KM, FSI pa 150KM (oba s prostornino 2.0) pa kljub temu mislim da tistih 150KM nebi smelo biti "podhranjenih".


Mislim, da je mislil na motor 1.6 FSI, da je podhranjen. :?
 
@leš
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po feb 21, 2005 5:04 pm

Napisal/-a @leš Po feb 21, 2005 5:28 pm

O.K vzamem nazaj :roll:
Zadnjič spremenil @leš, dne Po feb 21, 2005 6:00 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Po feb 21, 2005 5:29 pm

Templar je napisal/-a:Kar se tiče DSG preberi tole:
http://www.avtomania.com/default.asp?rb=7&id=30


No prav to sem iskal, da je bil sistem z dvema sklopkama razvit v "domači" hiši. :D
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Po feb 21, 2005 5:34 pm

music_man je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:FSI je nemška verzija že dobro poznanega Mitsubishijevega GDI ki je na trgu že precej dlje kot FSI sistem.

Za kaj gre pa so že napisali.

Očitno se je VW odločil kopirat ideje vse konkurence! DSG od porša, FSI od mitsubišija... :roll:

A Mitsubishi je bil prvi ki je imel direktni vbrizh na bencinskem motorju...močno dvomim...DSG od porša...čudno...kateri porš pa ima DSG? Za drugo trditev ne rečem da ne drži...ampak res nisem še zasledil da bi imel Porš menjalnik enak DSG-ju...


Ti kar dvomi ampak dejansko je mitsubiši pioner na tem področju. 8)

In te motori bolj onesnazujejo ker se tvorijo dusikovi oksidi NOx, ki so rakotvorni.


Problem dušikovih oksidov je da se tvorijo ko je katalizator še hladen. To da bi motorji s direktnim vbrizgom bencina več dušikovih oksidov ni logično ker je razlika samo koliko bencina izgori in kak je izkoristek. Možno pa je da se zaradi tega katalizator kasneje segreje.

Hec GDI in podobnih je vtem da ko avto stoji oz se premika počasi, ob enakomerni hitrosti in podobno ko ne pospešuje ali kaj težkega vleče se v motor sam spravi v funkcijo šparanja in vbrizgava skozi zelo fine šobe zelo revno mešanico bencina. Glave batov so oblikovane tako da se kar najbolje zavrtinčni bencin in posledično bolje in učinkoviteje izgori. Vsaj tako je pri GDI. So pa priporočali 98 oktanskega za GDI motorje.

Je pa res da so v štartu ti radi leni če nimajo malo več obratov. ko pa motor gre vn iz šparanja pa zaživijo normalno oz bolje. Tako je imela Carisma 1.8GDI 125KM in manjšo porabo kot navadna Carisma s 1.6 in 100KM. Pod 7 litrov mešani cikel :shock:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Po feb 21, 2005 5:36 pm

@leš je napisal/-a:Daj pejt kocke naprej sestavljat in še malo počakaj s posti na resnih forumih....



No ti dam sam en primer izmenjave oz bolj natančno prodaje idej!!!!!!!!!!!

Le zakaj ima Opel VWjeve dizle(1.9 100KM in 1.9 150KM!!!!!!???????
8)


Ker ima svoje oz naj bi dobil alfine! JTD!!! Daj malo premisli preden ven butaš da ne bo še huje kot je že...
Opel Saab in do nedavnega fiat in Alfa so pod GM koncernom.
Zadnjič spremenil Templar, dne Po feb 21, 2005 5:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Po feb 21, 2005 5:46 pm

Mal se umirte, naslov teme je FSI. :)
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Po feb 21, 2005 6:05 pm

Demo je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:...zato pa je v golfu gti TFSI motor.


Ja TFSI ima 200KM, FSI pa 150KM (oba s prostornino 2.0) pa kljub temu mislim da tistih 150KM nebi smelo biti "podhranjenih".

ubistvu ma 1.8t gti :P ;) ja pa ta fsi tut mene mal zanima ....
>>ZIDEK<<
Slika
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Po feb 21, 2005 6:21 pm

Templar je napisal/-a:
music_man je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:FSI je nemška verzija že dobro poznanega Mitsubishijevega GDI ki je na trgu že precej dlje kot FSI sistem.

Za kaj gre pa so že napisali.

Očitno se je VW odločil kopirat ideje vse konkurence! DSG od porša, FSI od mitsubišija... :roll:

A Mitsubishi je bil prvi ki je imel direktni vbrizh na bencinskem motorju...močno dvomim...DSG od porša...čudno...kateri porš pa ima DSG? Za drugo trditev ne rečem da ne drži...ampak res nisem še zasledil da bi imel Porš menjalnik enak DSG-ju...


Ti kar dvomi ampak dejansko je mitsubiši pioner na tem področju. 8)

In te motori bolj onesnazujejo ker se tvorijo dusikovi oksidi NOx, ki so rakotvorni.


Problem dušikovih oksidov je da se tvorijo ko je katalizator še hladen. To da bi motorji s direktnim vbrizgom bencina več dušikovih oksidov ni logično ker je razlika samo koliko bencina izgori in kak je izkoristek. Možno pa je da se zaradi tega katalizator kasneje segreje.

Hec GDI in podobnih je vtem da ko avto stoji oz se premika počasi, ob enakomerni hitrosti in podobno ko ne pospešuje ali kaj težkega vleče se v motor sam spravi v funkcijo šparanja in vbrizgava skozi zelo fine šobe zelo revno mešanico bencina. Glave batov so oblikovane tako da se kar najbolje zavrtinčni bencin in posledično bolje in učinkoviteje izgori. Vsaj tako je pri GDI. So pa priporočali 98 oktanskega za GDI motorje.

Je pa res da so v štartu ti radi leni če nimajo malo več obratov. ko pa motor gre vn iz šparanja pa zaživijo normalno oz bolje. Tako je imela Carisma 1.8GDI 125KM in manjšo porabo kot navadna Carisma s 1.6 in 100KM. Pod 7 litrov mešani cikel :shock:


NOx emission

One of the few draw back of GDI engine is the higher NOx pollutant level. Luckily, a newly developed catalytic convertor deal comfortably with it. Nevertheless, USA and many developing countries cannot be benefited by it because their high-sulphur petrol will damage the catalyst.

NOx se tvori zaradi visjih temperatur in tlakov pri zgorevanju v gdi masini. Dušik pride iz zraka tko d gorivo tle nima veze. V zraku je skor 75% dušika in pri normalnem benz motorju se z njim skoraj nic ali minimalno kaj zgodi. Prii GDI in ustalih podobnih motorjih pa se dusik pod vplivom vecjih temeratur in tlakov v precej vecji meri veže z kisikom iz zraka in tako nastanejo NOx spojine.
D to precistjo rabjo posebn katalizator, ki pa mu zlo škuduje žveplo tako d tak motor zahteva gorivo z zlo nizko vsebnostjo žvepla. Kar pa zna biti u evropi se posebej pa v ameriki problem.

GDI suffers from the relatively high Sulphur fuel in Europe, which is 150ppm compare to Japan’s 10-15ppm (although still lower than that of the US). In Japan the GDI needs a special catalyst to clean the excessive NOx generating under ultra-lean combustion. However, the high Sulphur fuel could "pollute" the catalyst and makes it permanently ineffective.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
micek
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Po dec 29, 2003 7:24 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a micek Po feb 21, 2005 6:23 pm

na Škodi nam je prodajalec razlagal kak deluje fsi:

glava bata je oblikovana na dva dela, tako pri "dizelskih" obratih uporablja motor samo polovico prostornine --> z tem se prišpara bencin . pri višjih obratih pa se izkoristi cela prostornina. ;)

idealno za tiste, ki nočejo/ne rabijo dizla, vozijo pa tak kot... naprimer moj foter :lol

mojega fotra je to prepričalo in najverjetneje bo vzel octavio II 1.6 FSI :-P
fjuuuunnnnffff pa me ni več
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po feb 21, 2005 6:24 pm

RAPMAN je napisal/-a:
Demo je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:...zato pa je v golfu gti TFSI motor.


Ja TFSI ima 200KM, FSI pa 150KM (oba s prostornino 2.0) pa kljub temu mislim da tistih 150KM nebi smelo biti "podhranjenih".

ubistvu ma 1.8t gti :P ;) ja pa ta fsi tut mene mal zanima ....

U bistvu ma GTI kr 2.0 T FSI.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
joe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: So jun 12, 2004 2:43 pm

Napisal/-a joe Po feb 21, 2005 6:34 pm

Templar je napisal/-a:
music_man je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:FSI je nemška verzija že dobro poznanega Mitsubishijevega GDI ki je na trgu že precej dlje kot FSI sistem.

Za kaj gre pa so že napisali.

Očitno se je VW odločil kopirat ideje vse konkurence! DSG od porša, FSI od mitsubišija... :roll:

A Mitsubishi je bil prvi ki je imel direktni vbrizh na bencinskem motorju...močno dvomim...DSG od porša...čudno...kateri porš pa ima DSG? Za drugo trditev ne rečem da ne drži...ampak res nisem še zasledil da bi imel Porš menjalnik enak DSG-ju...


Ti kar dvomi ampak dejansko je mitsubiši pioner na tem področju. 8)

In te motori bolj onesnazujejo ker se tvorijo dusikovi oksidi NOx, ki so rakotvorni.


Problem dušikovih oksidov je da se tvorijo ko je katalizator še hladen. To da bi motorji s direktnim vbrizgom bencina več dušikovih oksidov ni logično ker je razlika samo koliko bencina izgori in kak je izkoristek. Možno pa je da se zaradi tega katalizator kasneje segreje.

Hec GDI in podobnih je vtem da ko avto stoji oz se premika počasi, ob enakomerni hitrosti in podobno ko ne pospešuje ali kaj težkega vleče se v motor sam spravi v funkcijo šparanja in vbrizgava skozi zelo fine šobe zelo revno mešanico bencina. Glave batov so oblikovane tako da se kar najbolje zavrtinčni bencin in posledično bolje in učinkoviteje izgori. Vsaj tako je pri GDI. So pa priporočali 98 oktanskega za GDI motorje.

Je pa res da so v štartu ti radi leni če nimajo malo več obratov. ko pa motor gre vn iz šparanja pa zaživijo normalno oz bolje. Tako je imela Carisma 1.8GDI 125KM in manjšo porabo kot navadna Carisma s 1.6 in 100KM. Pod 7 litrov mešani cikel :shock:


Da se malo vmešam.
Sem lastnik carisme z zgoraj omenjenim motorjem in se poraba suče okoli 6,8 - 7,2 na 100km (pa nimam ravno lahke nogice :-P ). Se pa strinjem z vsem zgoraj omenjenim: avto je malo len pri malih obratih do cca 3500 potem pa kar dobro potegne vendar pa je poraba posledično večja, prav tako se poraba poveča na avtocesti pri hitrostih nad 130km/h, vendar pa se z nežno nogo in premišljeno vožnjo lahko poraba še zmanjša (dokaz vožnja mojega očeta). Ima pa ta motor slabo lastnost da je kar drago vzdrževanje, olje recimo je zelo specifično izdelano prav za ta tip avtomobila, sedrvis na 90000km 150000SIT itd... Pač to so bili prvi motorji s tem sistemom. Kar se pa tiče FSI pa po revijah, avtomobilističnih odajah... ga vsi zelo hvalijo sploh v kombinaciji z turbino. Mogoče pa bo to prihodnost razvoja motorjev.

LP!
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Po feb 21, 2005 6:38 pm

Motor 2.0 FSI TURBO ima CO2 emissions: 190-194 g/km** ?
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po feb 21, 2005 8:05 pm

RAPMAN je napisal/-a:
Demo je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:...zato pa je v golfu gti TFSI motor.


Ja TFSI ima 200KM, FSI pa 150KM (oba s prostornino 2.0) pa kljub temu mislim da tistih 150KM nebi smelo biti "podhranjenih".

ubistvu ma 1.8t gti :P ;) ja pa ta fsi tut mene mal zanima ....


:ue kaj mislš z 1.8t :?:

VW Golf 5 GTI ima motor 2.0 TFSI - 200KM


Kje si ti našel 1.8T jaz nevem :?
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Po feb 21, 2005 8:53 pm

Sigurno se je nevedoč zatipkal. ;)
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Re: FSI ?!

Napisal/-a -tomi- Sr mar 02, 2005 11:25 pm

twingo16v je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:a kdo ve a je tale "navaden" vw bencinc 1.6 102KM 16 ali 8 ventilc ?


1.6 102KM je 8 ventilc!


Mihc je napisal/-a:1.6 je 16v


mihec si ziher? vw ma hkrati v paleti dva 1.6 agregata eden je 102KM in eden 105KM - za 105KM vem da je 16V ker je tudi omenjen v prospektih kot 1.6 16v (ima ga golf4variant recimo), 102KM agregat pa samo kot 1.6 (ima ga nov golf ter nova octavia)

lp
 
DJ Dry Visage
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: So dec 13, 2003 10:24 pm

Napisal/-a DJ Dry Visage Če mar 03, 2005 12:28 am

1.6 s 102KM je 100% :!: 8 ventilski:!:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov