kljukec je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:2,7 ima samo 167 km ker je misljen za ameriski trg.
lp
ma mi smo v evropi kjer se tud prodaja
dejstvo je da motor ki bi bil mišlen za eu bi bil vrjetni dizel
lp
furious je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:2,7 ima samo 167 km ker je misljen za ameriski trg.
lp
ma mi smo v evropi kjer se tud prodaja
dejstvo je da motor ki bi bil mišlen za eu bi bil vrjetni dizel
lp
seveda smo v evropi ampak coupejev se je tu prodala cca. 5% vse skupaj ostalo je azija in amerika.torej enako kot pri japoncih je amerika primarni trg in mi dobivamo opuške.američani pokupijo cca 70% azijskih vozil.
dizla pa jst v nobenem coupeju ne bi hotel.res da so današnji dizli dobri in tehnološko napredni ampak dušo športnika bo vedno dajal zgolj bencin.
za tistega ki mu pa 167KM v Cju ni dovolj pol pa supercharger gor pa bo imel željenih 300+KM.aja pa ne pozabit navor pri 2.7 FX motorju ki ključnega pomena.
MacAudio je napisal/-a:Zakaj so pa motorji problem? A ni 2.7 dost?
Templar je napisal/-a:Eden od voditeljev na Top Gear je ob testu dizelskega A4 cabrio rekel da je dizelki motor v copuejih in kabrioletih približno tako kot bi gledal manekenko kako kadi pipo!
kljukec je napisal/-a:furious je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:2,7 ima samo 167 km ker je misljen za ameriski trg.
lp
ma mi smo v evropi kjer se tud prodaja
dejstvo je da motor ki bi bil mišlen za eu bi bil vrjetni dizel
lp
seveda smo v evropi ampak coupejev se je tu prodala cca. 5% vse skupaj ostalo je azija in amerika.torej enako kot pri japoncih je amerika primarni trg in mi dobivamo opuške.američani pokupijo cca 70% azijskih vozil.
dizla pa jst v nobenem coupeju ne bi hotel.res da so današnji dizli dobri in tehnološko napredni ampak dušo športnika bo vedno dajal zgolj bencin.
za tistega ki mu pa 167KM v Cju ni dovolj pol pa supercharger gor pa bo imel željenih 300+KM.aja pa ne pozabit navor pri 2.7 FX motorju ki ključnega pomena.
pej se pelat v alfo gt 1.9 jtd, pa boš vidu zakva je lahko tud v ''športinku'' dizel
jst bi mel dizla zato ker bi se vozu v športniku, pa kokr tolk pocen bi se rad vozu
vsak ma pač svoje mnenje
res pa je da čew bi mel neomejeno denarja bi mel definitivno bencinarja s turbino
lp
Templar je napisal/-a:Eden od voditeljev na Top Gear je ob testu dizelskega A4 cabrio rekel da je dizelki motor v copuejih in kabrioletih približno tako kot bi gledal manekenko kako kadi pipo!
furious je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:furious je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:2,7 ima samo 167 km ker je misljen za ameriski trg.
lp
ma mi smo v evropi kjer se tud prodaja
dejstvo je da motor ki bi bil mišlen za eu bi bil vrjetni dizel
lp
seveda smo v evropi ampak coupejev se je tu prodala cca. 5% vse skupaj ostalo je azija in amerika.torej enako kot pri japoncih je amerika primarni trg in mi dobivamo opuške.američani pokupijo cca 70% azijskih vozil.
dizla pa jst v nobenem coupeju ne bi hotel.res da so današnji dizli dobri in tehnološko napredni ampak dušo športnika bo vedno dajal zgolj bencin.
za tistega ki mu pa 167KM v Cju ni dovolj pol pa supercharger gor pa bo imel željenih 300+KM.aja pa ne pozabit navor pri 2.7 FX motorju ki ključnega pomena.
pej se pelat v alfo gt 1.9 jtd, pa boš vidu zakva je lahko tud v ''športinku'' dizel
jst bi mel dizla zato ker bi se vozu v športniku, pa kokr tolk pocen bi se rad vozu
vsak ma pač svoje mnenje
res pa je da čew bi mel neomejeno denarja bi mel definitivno bencinarja s turbino
lp
tud sam bi imel dizla ampak izključno v družinski limuzini.sm vozil alfin motor 2.4jtd pa še zmerja je to dizel in nima kaj praskat proti konkurenčnem bencinarju z ito prostornino res pa je poraba občutno višja pri bencinarju samo če bi odštel 6 mio ali več za avto potem tud tankat mi ne bi bilo problem.pri dizlu se zabava konča tm kjer se pri bencinarju začne žal.
INFINITI je napisal/-a:Templar je napisal/-a:Eden od voditeljev na Top Gear je ob testu dizelskega A4 cabrio rekel da je dizelki motor v copuejih in kabrioletih približno tako kot bi gledal manekenko kako kadi pipo!
Damn right; mel bi močnega dizla povsod, samo Hyundai kupeja pa naj nikar ne spreminjajo v smrdljivca - če ne jim pošljem kugo v korejo!
kljukec je napisal/-a:furious je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:furious je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:2,7 ima samo 167 km ker je misljen za ameriski trg.
lp
ma mi smo v evropi kjer se tud prodaja
dejstvo je da motor ki bi bil mišlen za eu bi bil vrjetni dizel
lp
seveda smo v evropi ampak coupejev se je tu prodala cca. 5% vse skupaj ostalo je azija in amerika.torej enako kot pri japoncih je amerika primarni trg in mi dobivamo opuške.američani pokupijo cca 70% azijskih vozil.
dizla pa jst v nobenem coupeju ne bi hotel.res da so današnji dizli dobri in tehnološko napredni ampak dušo športnika bo vedno dajal zgolj bencin.
za tistega ki mu pa 167KM v Cju ni dovolj pol pa supercharger gor pa bo imel željenih 300+KM.aja pa ne pozabit navor pri 2.7 FX motorju ki ključnega pomena.
pej se pelat v alfo gt 1.9 jtd, pa boš vidu zakva je lahko tud v ''športinku'' dizel
jst bi mel dizla zato ker bi se vozu v športniku, pa kokr tolk pocen bi se rad vozu
vsak ma pač svoje mnenje
res pa je da čew bi mel neomejeno denarja bi mel definitivno bencinarja s turbino
lp
tud sam bi imel dizla ampak izključno v družinski limuzini.sm vozil alfin motor 2.4jtd pa še zmerja je to dizel in nima kaj praskat proti konkurenčnem bencinarju z ito prostornino res pa je poraba občutno višja pri bencinarju samo če bi odštel 6 mio ali več za avto potem tud tankat mi ne bi bilo problem.pri dizlu se zabava konča tm kjer se pri bencinarju začne žal.
to pa si prbil
sej več kot pol novi avtov košta 6 mio
če maš šest mio pol pa serješ dnar al kva?
jst vm vseen ne dam prov da nebi smel bit dizla, mislm pa da bi mogu met tud bencinarja s trbino
pa če bi mel dizla bi mel avto vrjetn doma- navadnga coupeja mislm
furious je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:furious je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:furious je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:2,7 ima samo 167 km ker je misljen za ameriski trg.
lp
ma mi smo v evropi kjer se tud prodaja
dejstvo je da motor ki bi bil mišlen za eu bi bil vrjetni dizel
lp
seveda smo v evropi ampak coupejev se je tu prodala cca. 5% vse skupaj ostalo je azija in amerika.torej enako kot pri japoncih je amerika primarni trg in mi dobivamo opuške.američani pokupijo cca 70% azijskih vozil.
dizla pa jst v nobenem coupeju ne bi hotel.res da so današnji dizli dobri in tehnološko napredni ampak dušo športnika bo vedno dajal zgolj bencin.
za tistega ki mu pa 167KM v Cju ni dovolj pol pa supercharger gor pa bo imel željenih 300+KM.aja pa ne pozabit navor pri 2.7 FX motorju ki ključnega pomena.
pej se pelat v alfo gt 1.9 jtd, pa boš vidu zakva je lahko tud v ''športinku'' dizel
jst bi mel dizla zato ker bi se vozu v športniku, pa kokr tolk pocen bi se rad vozu
vsak ma pač svoje mnenje
res pa je da čew bi mel neomejeno denarja bi mel definitivno bencinarja s turbino
lp
tud sam bi imel dizla ampak izključno v družinski limuzini.sm vozil alfin motor 2.4jtd pa še zmerja je to dizel in nima kaj praskat proti konkurenčnem bencinarju z ito prostornino res pa je poraba občutno višja pri bencinarju samo če bi odštel 6 mio ali več za avto potem tud tankat mi ne bi bilo problem.pri dizlu se zabava konča tm kjer se pri bencinarju začne žal.
to pa si prbil
sej več kot pol novi avtov košta 6 mio
če maš šest mio pol pa serješ dnar al kva?
jst vm vseen ne dam prov da nebi smel bit dizla, mislm pa da bi mogu met tud bencinarja s trbino
pa če bi mel dizla bi mel avto vrjetn doma- navadnga coupeja mislm
to govorim zase. 6mio se mi zdi dovolj za avto dat.govoriva o tem da ga skeširava in ne preko kreditvo.za avto nisem nikdar jemal kredita in ga tudi ne bo pa tudi 6 mio ne mislim dati nikdar za avto.pač imajo pri meni prednosti druge stvari.pravim le če bi dal 6mio za avto potem mi ne bi bilo problem dat še na leto 200 ksit več za bencin kot sicer.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov