De_Tomaso je napisal/-a:Torsen na sredi in spredaj ter zadaj odprt diferencila je malo nagajiva zadeva. Sploh na slabih podlagah in pri velikih močeh motrojev.
Prav tako se pri konstrukcijah Torsnov tipa A in B pojavlja problem prenosa prevelikh navorov na prednjo os na meji zdrsa. To so tudi bile in so težave Quatrov.
Obstajajo pa tudi proizvajalci, ki uporabljajo Torsen C za sredinski diferencial in Torsen B na zadnji osi.
Slide je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Torsen na sredi in spredaj ter zadaj odprt diferencila je malo nagajiva zadeva. Sploh na slabih podlagah in pri velikih močeh motrojev.
Prav tako se pri konstrukcijah Torsnov tipa A in B pojavlja problem prenosa prevelikh navorov na prednjo os na meji zdrsa. To so tudi bile in so težave Quatrov.
Obstajajo pa tudi proizvajalci, ki uporabljajo Torsen C za sredinski diferencial in Torsen B na zadnji osi.
To ni čisto res De_Tomaso...ravno na slabih podlagah se quattro odlično obnese. Ko si pa omenil še veliko moč motorja...S4 je dobil grajo da vse prerad prekrmari ob izklopljenem ESP-ju in težki nogi na plinu, kar je gledano z oči normalnega uporabnika moteče! So pa možni zato adrenalinski drifti...tako testniki.
Audi podkrmari najbolj na boljših podlagah, pri čemur ima tudi torsen kakšen prst vmes, predvsem pa je zelo velik problem težak nos, kar sem že miljonkrat napisal.
Mislim da tudi takšni donuti ne bi bli možni, če bi torsen vztrajno metal moč naprej na meji zdrsa...
http://s117957141.onlinehome.us/Audi/25 ... 0video.MOV
Alfa Crosswagon, ko si že omenil, pa je imela težave na snegu ravno s podkrmarjenjem, ni pa zato slabši pogon, da ne bo krega, nasprotno tudi ta je na testu dobil visoke ocene, torej je ravno tako odličen pogon. Ne vem pa če ima crosswagon tudi zadnji samozaporni diff.[/b]
De_Tomaso je napisal/-a:Slide je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Torsen na sredi in spredaj ter zadaj odprt diferencila je malo nagajiva zadeva. Sploh na slabih podlagah in pri velikih močeh motrojev.
Prav tako se pri konstrukcijah Torsnov tipa A in B pojavlja problem prenosa prevelikh navorov na prednjo os na meji zdrsa. To so tudi bile in so težave Quatrov.
Obstajajo pa tudi proizvajalci, ki uporabljajo Torsen C za sredinski diferencial in Torsen B na zadnji osi.
To ni čisto res De_Tomaso...ravno na slabih podlagah se quattro odlično obnese. Ko si pa omenil še veliko moč motorja...S4 je dobil grajo da vse prerad prekrmari ob izklopljenem ESP-ju in težki nogi na plinu, kar je gledano z oči normalnega uporabnika moteče! So pa možni zato adrenalinski drifti...tako testniki.
Audi podkrmari najbolj na boljših podlagah, pri čemur ima tudi torsen kakšen prst vmes, predvsem pa je zelo velik problem težak nos, kar sem že miljonkrat napisal.
Mislim da tudi takšni donuti ne bi bli možni, če bi torsen vztrajno metal moč naprej na meji zdrsa...
http://s117957141.onlinehome.us/Audi/25 ... 0video.MOV
Alfa Crosswagon, ko si že omenil, pa je imela težave na snegu ravno s podkrmarjenjem, ni pa zato slabši pogon, da ne bo krega, nasprotno tudi ta je na testu dobil visoke ocene, torej je ravno tako odličen pogon. Ne vem pa če ima crosswagon tudi zadnji samozaporni diff.[/b]
Slide, saj imaš večino prav, samo vseeno ne za argumente toliko nemških testov jemat. Ravno Crosswagon Q4 in A4 Quatro ter BMW 3x so bili tudi nekje drugje testirani in edino Q4 ni kazal težnje po podkrmarjenju![]()
Če pa kaj DSF gledaš potem pa si itak videl, da je novi 911 S boljši kot F430.
Slide je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Slide je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Torsen na sredi in spredaj ter zadaj odprt diferencila je malo nagajiva zadeva. Sploh na slabih podlagah in pri velikih močeh motrojev.
Prav tako se pri konstrukcijah Torsnov tipa A in B pojavlja problem prenosa prevelikh navorov na prednjo os na meji zdrsa. To so tudi bile in so težave Quatrov.
Obstajajo pa tudi proizvajalci, ki uporabljajo Torsen C za sredinski diferencial in Torsen B na zadnji osi.
To ni čisto res De_Tomaso...ravno na slabih podlagah se quattro odlično obnese. Ko si pa omenil še veliko moč motorja...S4 je dobil grajo da vse prerad prekrmari ob izklopljenem ESP-ju in težki nogi na plinu, kar je gledano z oči normalnega uporabnika moteče! So pa možni zato adrenalinski drifti...tako testniki.
Audi podkrmari najbolj na boljših podlagah, pri čemur ima tudi torsen kakšen prst vmes, predvsem pa je zelo velik problem težak nos, kar sem že miljonkrat napisal.
Mislim da tudi takšni donuti ne bi bli možni, če bi torsen vztrajno metal moč naprej na meji zdrsa...
http://s117957141.onlinehome.us/Audi/25 ... 0video.MOV
Alfa Crosswagon, ko si že omenil, pa je imela težave na snegu ravno s podkrmarjenjem, ni pa zato slabši pogon, da ne bo krega, nasprotno tudi ta je na testu dobil visoke ocene, torej je ravno tako odličen pogon. Ne vem pa če ima crosswagon tudi zadnji samozaporni diff.[/b]
Slide, saj imaš večino prav, samo vseeno ne za argumente toliko nemških testov jemat. Ravno Crosswagon Q4 in A4 Quatro ter BMW 3x so bili tudi nekje drugje testirani in edino Q4 ni kazal težnje po podkrmarjenju![]()
Če pa kaj DSF gledaš potem pa si itak videl, da je novi 911 S boljši kot F430.
Saj jih nimam za svete, sploh ne, ampak dejstvo je da je Audijev največji(mogoče ne edini) problem težak nos...kar se v veliki meri kaže tudi s povečevanjem prostornine pod pokrovom motorja...večji kot je bolj sili naravnost
Župa je napisal/-a:le-gasi je napisal/-a:tud quattro pogon (passat, a4, a6, a8 ) je stalen 50-50 sam ma za razliko od subaruja, namesto samozapornega sredinskega diferenciala z lsd, ravno tako samozaporni torsen diferencial![]()
a3 in golf pa imata haldex sklopko-stalni pogon na prednja kolesa
Msilm da Passat nima quattro pogona veš, ampak ma 4motion pogon, ki je isti kot pri golfu se pravi haldex sklopko
lp
andrej777 je napisal/-a:Allroad ma tut navadn quatro al ma še kakšne zapore diferenciala??
Ker gledal sem en filmček ko so različne 4x4 probaval kolk visok pridejo po smučišču. Pa je allroad pršu do vrha, drugi je bil BMW x5 ki je pršu nekje do 3/4, pol volvo (un karavan estate al kaj je), nek nissan in najslabši leksus. Samo ti testi so bol tako ker avte testirajo z takimi gumami kot so tovarniško gor. En res primerljiv test vseh pogonov bi dobil če bi dal na vse avte iste gume in vsaj podobne širine. Od teh avtomobilov je mel X5 najširše takoj za njemu pa allroad.
Je pa res zanimivo da pride do vrha če ma res navadna diferenciala ker se mi zdi da sta v hrib skos obe gume kopale. Aja x5 je bil tut še tastar ki ma elektronika samo naaprej-nazaj in tut dva navadna diferenciala. Po decembru 2003 je bla ven druga generacija ki lahko več kot 50% navora in moči prenese na en kolo in to tistega z največ oprijema. Ta bi mogu pa pomoje tut z dobrimi gumami do vrha pridet.
andrej777 je napisal/-a:Itak da X5 ni čisti ternc ampak je zmožen več kot kupci pričakuje in zahteva od njega.
Fora je pa glih ta da tastar pred prenovo decemba 2003 nevem če je mel elektronske blokade diferecialov. Bral sem da je mel do takrat samo elektroniko ki je dejala moč naprej/nazaj in je mela dva navadna ciferenciala. Od takrat naprej ma isti sitem kot X3 ki je novejša generacija X-diva, ki s pomočjo zavor razporeja moč tudi levo/desno. Se pravi da je pa pol za razliko sistema ki razporeja moč naprej nazaj (torsen ali x-drive) sistem zlo podoben.
Slide je napisal/-a:VAG avti ki imajo prečno nameščen motor(A3,TT,Leon,Octavia,Golf in Bora) imajo sklopko HALDEX, torej tako imenovan 4motion, ki s quattrom nima skupnega nič drugega kot to da je to štirikolesni pogon.
avti z vzdolžno nameščenim motorjem(A4,A6,A8, Passat) pa imajo sredinski diferencial torsen...kar naj bi bil orignalni QUATTRO, čeprav se je malenkostno spreminjal skozi čas.
andrej777 je napisal/-a:Eno neumesno. Tanova petica je že z x pogonom ven al ne?? Mam ferbruarski cenik od Avtoaktiva pa ni ne duha ne sluha o petici na vse štiri. kakšen sistem naj bi pa mel ta. X-drive od X serije al isto kot trojka.
De_Tomaso je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:Eno neumesno. Tanova petica je že z x pogonom ven al ne?? Mam ferbruarski cenik od Avtoaktiva pa ni ne duha ne sluha o petici na vse štiri. kakšen sistem naj bi pa mel ta. X-drive od X serije al isto kot trojka.
Mislim, da so vsi X-drive pogoni z verigo, enako kot brezstopenjski menjalnik od audija.
Ima zadnjo različico x-drive-a ki jo po novem vgrajujejo tudi v petko in v X5 po faceliftu. Prej je imel X5 pogon takšen kot trojka xi.
Po forumu brska: Blinder in 19 gostov