Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če feb 24, 2005 5:47 pm

Allroad ma tut navadn quatro al ma še kakšne zapore diferenciala??

Ker gledal sem en filmček ko so različne 4x4 probaval kolk visok pridejo po smučišču. Pa je allroad pršu do vrha, drugi je bil BMW x5 ki je pršu nekje do 3/4, pol volvo (un karavan estate al kaj je), nek nissan in najslabši leksus. Samo ti testi so bol tako ker avte testirajo z takimi gumami kot so tovarniško gor. En res primerljiv test vseh pogonov bi dobil če bi dal na vse avte iste gume in vsaj podobne širine. Od teh avtomobilov je mel X5 najširše takoj za njemu pa allroad.

Je pa res zanimivo da pride do vrha če ma res navadna diferenciala ker se mi zdi da sta v hrib skos obe gume kopale. Aja x5 je bil tut še tastar ki ma elektronika samo naaprej-nazaj in tut dva navadna diferenciala. Po decembru 2003 je bla ven druga generacija ki lahko več kot 50% navora in moči prenese na en kolo in to tistega z največ oprijema. Ta bi mogu pa pomoje tut z dobrimi gumami do vrha pridet.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če feb 24, 2005 5:59 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Torsen na sredi in spredaj ter zadaj odprt diferencila je malo nagajiva zadeva. Sploh na slabih podlagah in pri velikih močeh motrojev.

Prav tako se pri konstrukcijah Torsnov tipa A in B pojavlja problem prenosa prevelikh navorov na prednjo os na meji zdrsa. To so tudi bile in so težave Quatrov.

Obstajajo pa tudi proizvajalci, ki uporabljajo Torsen C za sredinski diferencial in Torsen B na zadnji osi. ;)


To ni čisto res De_Tomaso...ravno na slabih podlagah se quattro odlično obnese. Ko si pa omenil še veliko moč motorja...S4 je dobil grajo da vse prerad prekrmari ob izklopljenem ESP-ju in težki nogi na plinu, kar je gledano z oči normalnega uporabnika moteče! So pa možni zato adrenalinski drifti...tako testniki.
Audi podkrmari najbolj na boljših podlagah, pri čemur ima tudi torsen kakšen prst vmes, predvsem pa je zelo velik problem težak nos, kar sem že miljonkrat napisal.
Mislim da tudi takšni donuti ne bi bli možni, če bi torsen vztrajno metal moč naprej na meji zdrsa...
http://s117957141.onlinehome.us/Audi/25 ... 0video.MOV
Alfa Crosswagon, ko si že omenil, pa je imela težave na snegu ravno s podkrmarjenjem, ni pa zato slabši pogon, da ne bo krega, nasprotno tudi ta je na testu dobil visoke ocene, torej je ravno tako odličen pogon. Ne vem pa če ima crosswagon tudi zadnji samozaporni diff.[/b]
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če feb 24, 2005 10:51 pm

Slide je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Torsen na sredi in spredaj ter zadaj odprt diferencila je malo nagajiva zadeva. Sploh na slabih podlagah in pri velikih močeh motrojev.

Prav tako se pri konstrukcijah Torsnov tipa A in B pojavlja problem prenosa prevelikh navorov na prednjo os na meji zdrsa. To so tudi bile in so težave Quatrov.

Obstajajo pa tudi proizvajalci, ki uporabljajo Torsen C za sredinski diferencial in Torsen B na zadnji osi. ;)


To ni čisto res De_Tomaso...ravno na slabih podlagah se quattro odlično obnese. Ko si pa omenil še veliko moč motorja...S4 je dobil grajo da vse prerad prekrmari ob izklopljenem ESP-ju in težki nogi na plinu, kar je gledano z oči normalnega uporabnika moteče! So pa možni zato adrenalinski drifti...tako testniki.
Audi podkrmari najbolj na boljših podlagah, pri čemur ima tudi torsen kakšen prst vmes, predvsem pa je zelo velik problem težak nos, kar sem že miljonkrat napisal.
Mislim da tudi takšni donuti ne bi bli možni, če bi torsen vztrajno metal moč naprej na meji zdrsa...
http://s117957141.onlinehome.us/Audi/25 ... 0video.MOV
Alfa Crosswagon, ko si že omenil, pa je imela težave na snegu ravno s podkrmarjenjem, ni pa zato slabši pogon, da ne bo krega, nasprotno tudi ta je na testu dobil visoke ocene, torej je ravno tako odličen pogon. Ne vem pa če ima crosswagon tudi zadnji samozaporni diff.[/b]


Slide, saj imaš večino prav, samo vseeno ne za argumente toliko nemških testov jemat. Ravno Crosswagon Q4 in A4 Quatro ter BMW 3x so bili tudi nekje drugje testirani in edino Q4 ni kazal težnje po podkrmarjenju ;)

Če pa kaj DSF gledaš potem pa si itak videl, da je novi 911 S boljši kot F430.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če feb 24, 2005 11:00 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Torsen na sredi in spredaj ter zadaj odprt diferencila je malo nagajiva zadeva. Sploh na slabih podlagah in pri velikih močeh motrojev.

Prav tako se pri konstrukcijah Torsnov tipa A in B pojavlja problem prenosa prevelikh navorov na prednjo os na meji zdrsa. To so tudi bile in so težave Quatrov.

Obstajajo pa tudi proizvajalci, ki uporabljajo Torsen C za sredinski diferencial in Torsen B na zadnji osi. ;)


To ni čisto res De_Tomaso...ravno na slabih podlagah se quattro odlično obnese. Ko si pa omenil še veliko moč motorja...S4 je dobil grajo da vse prerad prekrmari ob izklopljenem ESP-ju in težki nogi na plinu, kar je gledano z oči normalnega uporabnika moteče! So pa možni zato adrenalinski drifti...tako testniki.
Audi podkrmari najbolj na boljših podlagah, pri čemur ima tudi torsen kakšen prst vmes, predvsem pa je zelo velik problem težak nos, kar sem že miljonkrat napisal.
Mislim da tudi takšni donuti ne bi bli možni, če bi torsen vztrajno metal moč naprej na meji zdrsa...
http://s117957141.onlinehome.us/Audi/25 ... 0video.MOV
Alfa Crosswagon, ko si že omenil, pa je imela težave na snegu ravno s podkrmarjenjem, ni pa zato slabši pogon, da ne bo krega, nasprotno tudi ta je na testu dobil visoke ocene, torej je ravno tako odličen pogon. Ne vem pa če ima crosswagon tudi zadnji samozaporni diff.[/b]


Slide, saj imaš večino prav, samo vseeno ne za argumente toliko nemških testov jemat. Ravno Crosswagon Q4 in A4 Quatro ter BMW 3x so bili tudi nekje drugje testirani in edino Q4 ni kazal težnje po podkrmarjenju ;)

Če pa kaj DSF gledaš potem pa si itak videl, da je novi 911 S boljši kot F430.

Saj jih nimam za svete, sploh ne, ampak dejstvo je da je Audijev največji(mogoče ne edini) problem težak nos...kar se v veliki meri kaže tudi s povečevanjem prostornine pod pokrovom motorja...večji kot je bolj sili naravnost
;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če feb 24, 2005 11:15 pm

Slide je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Torsen na sredi in spredaj ter zadaj odprt diferencila je malo nagajiva zadeva. Sploh na slabih podlagah in pri velikih močeh motrojev.

Prav tako se pri konstrukcijah Torsnov tipa A in B pojavlja problem prenosa prevelikh navorov na prednjo os na meji zdrsa. To so tudi bile in so težave Quatrov.

Obstajajo pa tudi proizvajalci, ki uporabljajo Torsen C za sredinski diferencial in Torsen B na zadnji osi. ;)


To ni čisto res De_Tomaso...ravno na slabih podlagah se quattro odlično obnese. Ko si pa omenil še veliko moč motorja...S4 je dobil grajo da vse prerad prekrmari ob izklopljenem ESP-ju in težki nogi na plinu, kar je gledano z oči normalnega uporabnika moteče! So pa možni zato adrenalinski drifti...tako testniki.
Audi podkrmari najbolj na boljših podlagah, pri čemur ima tudi torsen kakšen prst vmes, predvsem pa je zelo velik problem težak nos, kar sem že miljonkrat napisal.
Mislim da tudi takšni donuti ne bi bli možni, če bi torsen vztrajno metal moč naprej na meji zdrsa...
http://s117957141.onlinehome.us/Audi/25 ... 0video.MOV
Alfa Crosswagon, ko si že omenil, pa je imela težave na snegu ravno s podkrmarjenjem, ni pa zato slabši pogon, da ne bo krega, nasprotno tudi ta je na testu dobil visoke ocene, torej je ravno tako odličen pogon. Ne vem pa če ima crosswagon tudi zadnji samozaporni diff.[/b]


Slide, saj imaš večino prav, samo vseeno ne za argumente toliko nemških testov jemat. Ravno Crosswagon Q4 in A4 Quatro ter BMW 3x so bili tudi nekje drugje testirani in edino Q4 ni kazal težnje po podkrmarjenju ;)

Če pa kaj DSF gledaš potem pa si itak videl, da je novi 911 S boljši kot F430.

Saj jih nimam za svete, sploh ne, ampak dejstvo je da je Audijev največji(mogoče ne edini) problem težak nos...kar se v veliki meri kaže tudi s povečevanjem prostornine pod pokrovom motorja...večji kot je bolj sili naravnost
;)



Ti povem kaj je odgovor.

lKupi Lancer EVO ali pa Subaro in pustit tote evropske kante pri miru. ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če feb 24, 2005 11:18 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Ti povem kaj je odgovor.

lKupi Lancer EVO ali pa Subaro in pustit tote evropske kante pri miru. ;)


:mrgreen:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če feb 24, 2005 11:19 pm

Slide je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Ti povem kaj je odgovor.

lKupi Lancer EVO ali pa Subaro in pustit tote evropske kante pri miru. ;)


:mrgreen:


:oops: :oops: :oops: :oops: ;) ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Sneg

Napisal/-a meganeman Pe feb 25, 2005 9:00 am

V tem vremenu mislim, da bi vsak izmed nastetih pogonov prisel prav, kr mi je skoz kopalo zjutrej, ceste so tako slabo zrihtane, da ze dolgo ne pomnim. Glede kant pa tko, ce nimas dnarja za Japonca mors furat pa Francoza:) Pa sej ne da bi bil slab, sam 4 pogon mu fali, heheheh
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
le-gasi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe jan 07, 2005 9:20 am

Napisal/-a le-gasi Pe feb 25, 2005 9:08 am

Župa je napisal/-a:
le-gasi je napisal/-a:tud quattro pogon (passat, a4, a6, a8 ) je stalen 50-50 sam ma za razliko od subaruja, namesto samozapornega sredinskega diferenciala z lsd, ravno tako samozaporni torsen diferencial :!:

a3 in golf pa imata haldex sklopko-stalni pogon na prednja kolesa


Msilm da Passat nima quattro pogona veš, ampak ma 4motion pogon, ki je isti kot pri golfu se pravi haldex sklopko

lp


ne passat ma torsen diferencial, pogon je isti kot pri večjioh audijih,
sam ime 4 motion so obdržal-vzdolžno nameščen motor
Zadnjič spremenil le-gasi, dne Pe feb 25, 2005 9:58 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
le-gasi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe jan 07, 2005 9:20 am

Napisal/-a le-gasi Pe feb 25, 2005 9:11 am

moj subaru (awd) tud zelo rad sili naravnost z nosom (seveda slabe gume)
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Pe feb 25, 2005 9:48 am

Kaj pa škodin 4x4 ? ...je to 4motion al quatro al kej druzga ?
Slika
 
Uporabniški avatar
le-gasi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe jan 07, 2005 9:20 am

Napisal/-a le-gasi Pe feb 25, 2005 9:57 am

-tomi- je napisal/-a:Kaj pa škodin 4x4 ? ...je to 4motion al quatro al kej druzga ?
Slika


škoda ma haldex sklopko, isto kot golf, a3, tt
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe feb 25, 2005 10:03 am

VAG avti ki imajo prečno nameščen motor(A3,TT,Leon,Octavia,Golf in Bora) imajo sklopko HALDEX, torej tako imenovan 4motion, ki s quattrom nima skupnega nič drugega kot to da je to štirikolesni pogon.
avti z vzdolžno nameščenim motorjem(A4,A6,A8, Passat) pa imajo sredinski diferencial torsen...kar naj bi bil orignalni QUATTRO, čeprav se je malenkostno spreminjal skozi čas.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe feb 25, 2005 10:08 am

andrej777 je napisal/-a:Allroad ma tut navadn quatro al ma še kakšne zapore diferenciala??

Ker gledal sem en filmček ko so različne 4x4 probaval kolk visok pridejo po smučišču. Pa je allroad pršu do vrha, drugi je bil BMW x5 ki je pršu nekje do 3/4, pol volvo (un karavan estate al kaj je), nek nissan in najslabši leksus. Samo ti testi so bol tako ker avte testirajo z takimi gumami kot so tovarniško gor. En res primerljiv test vseh pogonov bi dobil če bi dal na vse avte iste gume in vsaj podobne širine. Od teh avtomobilov je mel X5 najširše takoj za njemu pa allroad.

Je pa res zanimivo da pride do vrha če ma res navadna diferenciala ker se mi zdi da sta v hrib skos obe gume kopale. Aja x5 je bil tut še tastar ki ma elektronika samo naaprej-nazaj in tut dva navadna diferenciala. Po decembru 2003 je bla ven druga generacija ki lahko več kot 50% navora in moči prenese na en kolo in to tistega z največ oprijema. Ta bi mogu pa pomoje tut z dobrimi gumami do vrha pridet.


Allroad ima klasičen quattro pogon, brez zapor spredaj in zadaj, torej tako kot BMW omejuje zdrse le z zaviranjem posameznih koles ko je vklopljen ESP. Tudi X-drive se poslužuje takšnega sistema. Če bo to držalo kar si napisal, da bo prenašal več navora na posamezno kolo ki ne zdrsuje, potem fino, samo ne vem zakaj je tudi petica dobila takšen pogon kot ga ima X3...(brez zapor torej, isto velja za X3) Je pa to odličen pogon, saj ne zmanjšuje dinamike(le 38 odstotkov navora gre k prednjim kolesom) v normalnih torej NEterenskih razmerah(sneg in led, pesek, mokrota torej) pa učinkuje še vedno dovolj dobro, kar je pa itak cilj teh pogonov, saj ti avti niso terenci, tudi X5 ni čistokrvni terenec če mene vprašaš...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe feb 25, 2005 4:09 pm

Itak da X5 ni čisti ternc ampak je zmožen več kot kupci pričakuje in zahteva od njega.

Fora je pa glih ta da tastar pred prenovo decemba 2003 nevem če je mel elektronske blokade diferecialov. Bral sem da je mel do takrat samo elektroniko ki je dejala moč naprej/nazaj in je mela dva navadna ciferenciala. Od takrat naprej ma isti sitem kot X3 ki je novejša generacija X-diva, ki s pomočjo zavor razporeja moč tudi levo/desno. Se pravi da je pa pol za razliko sistema ki razporeja moč naprej nazaj (torsen ali x-drive) sistem zlo podoben.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe feb 25, 2005 5:03 pm

andrej777 je napisal/-a:Itak da X5 ni čisti ternc ampak je zmožen več kot kupci pričakuje in zahteva od njega.

Fora je pa glih ta da tastar pred prenovo decemba 2003 nevem če je mel elektronske blokade diferecialov. Bral sem da je mel do takrat samo elektroniko ki je dejala moč naprej/nazaj in je mela dva navadna ciferenciala. Od takrat naprej ma isti sitem kot X3 ki je novejša generacija X-diva, ki s pomočjo zavor razporeja moč tudi levo/desno. Se pravi da je pa pol za razliko sistema ki razporeja moč naprej nazaj (torsen ali x-drive) sistem zlo podoben.


Ja, zmore dosti, ampak se človek potem vpraša kaj je poanta takega vozila...za v "hosto" ga itak noben ne bo mel(upam da ni takih lojev), za tak denar kot ga odšteješ za serijskega X5 dobiš pa že tudi novo petico z štirikolesnim pogonom, ki je lažja in precej bolj praktična kot veliki SUV, saj oddaljenosti od tal na normalnih cestah ne rabiš, avto je lažji, posledično manj žre(kar je nekaterim pomembno, nekaterim ne) manjša je obraba gum in zavor, bolje gre, se po običajnih cestah boljše pelje(čeprav X-modeli slovijo po super vodljivosti med SUV-ji)...ne vem no...kakor za koga verjetno...jaz enostavno ne vidim prednosti, čeprav je X5 super stroj, razen če so komu SUV-ji pač tako zelo všeč...

Glede pogona...
Saj X3 ima ravno X-drive! prej se tudi temu pogonu ni reklo X-drive ;) Ima zadnjo različico x-drive-a ki jo po novem vgrajujejo tudi v petko in v X5 po faceliftu. Prej je imel X5 pogon takšen kot trojka xi.
To da s pomočjo zavor "razporeja" moč je tista wannabe špera in je domena sistema DSC oziroma bolj natančno njegovega podsistema ADB-X.(automatic diferential brake, x pa zato ker je za 4pogon) torej to je že prej počel, ampak je pa bil spremenjen z faceliftom in prihodom X3 ta pogon ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Pe feb 25, 2005 6:31 pm

Slide je napisal/-a:VAG avti ki imajo prečno nameščen motor(A3,TT,Leon,Octavia,Golf in Bora) imajo sklopko HALDEX, torej tako imenovan 4motion, ki s quattrom nima skupnega nič drugega kot to da je to štirikolesni pogon.
avti z vzdolžno nameščenim motorjem(A4,A6,A8, Passat) pa imajo sredinski diferencial torsen...kar naj bi bil orignalni QUATTRO, čeprav se je malenkostno spreminjal skozi čas.

vidiš, vidiš, ko pa je meni trgovec hotel po vsej sili uturiti pasata s pogonom na 4, je trdil, da se audijev quatro pri folksvagnih imenuje 4motion, drugače pa je to čisto ista stvar, samo cenejši so, pa se zato bolj splača.
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe feb 25, 2005 9:04 pm

Eno neumesno. Tanova petica je že z x pogonom ven al ne?? Mam ferbruarski cenik od Avtoaktiva pa ni ne duha ne sluha o petici na vse štiri. kakšen sistem naj bi pa mel ta. X-drive od X serije al isto kot trojka.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Pe feb 25, 2005 9:16 pm

andrej777 je napisal/-a:Eno neumesno. Tanova petica je že z x pogonom ven al ne?? Mam ferbruarski cenik od Avtoaktiva pa ni ne duha ne sluha o petici na vse štiri. kakšen sistem naj bi pa mel ta. X-drive od X serije al isto kot trojka.


Mislim, da so vsi X-drive pogoni z verigo, enako kot brezstopenjski menjalnik od audija.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe feb 25, 2005 9:22 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:Eno neumesno. Tanova petica je že z x pogonom ven al ne?? Mam ferbruarski cenik od Avtoaktiva pa ni ne duha ne sluha o petici na vse štiri. kakšen sistem naj bi pa mel ta. X-drive od X serije al isto kot trojka.


Mislim, da so vsi X-drive pogoni z verigo, enako kot brezstopenjski menjalnik od audija.


Slide je napisal naj bi bla razlika ko je razlagal pogon pri X5 pred in po faceliftu.

Ima zadnjo različico x-drive-a ki jo po novem vgrajujejo tudi v petko in v X5 po faceliftu. Prej je imel X5 pogon takšen kot trojka xi.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Blinder in 19 gostov