Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če feb 24, 2005 10:59 pm

To bi verjetno šlo ja. Sicer ne poznam tolk oplov ampak se mi zdi, da ma astra GSI prečno postavljen motor. Ker pogona ma spredaj. Nevem, a je dost j**e, da ga daš na kadetov menjalnik?

Pomoje da bi la carska zadeva, da bi dal v Kadeta C mašino 2.5 V6 od Omege. Pomoje bi jo lažje not spravu. Pa sej to ma tud kr konkretne konje a?
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če feb 24, 2005 11:08 pm

hud projekt bi biu da bi kadetu za prve zice to masino ugradu, pa rollcage not pa totaln gokart s 3.0 v 6 :D
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če feb 24, 2005 11:13 pm

3.0 ni V6 ampak R6. 2.5 je V6, če se ne motim.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če feb 24, 2005 11:16 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:To bi verjetno šlo ja. Sicer ne poznam tolk oplov ampak se mi zdi, da ma astra GSI prečno postavljen motor. Ker pogona ma spredaj. Nevem, a je dost j**e, da ga daš na kadetov menjalnik?

Pomoje da bi la carska zadeva, da bi dal v Kadeta C mašino 2.5 V6 od Omege. Pomoje bi jo lažje not spravu. Pa sej to ma tud kr konkretne konje a?


Možno...to ostajajo sanje, ko bodo zimski večeri dolgi in bo v žepu ostal še kak odvečni tolar...študentski lajf takšnega igračkanja žal ne dopušča...
Ampak to je želja...že dolgo časa...someday... :D
Uštiman Kadett C z eno močnejšo mašino :twisted:
kaj takšnega...
Slika
še bolj mi je všeč ta...pred faceliftom...
Slika
torej tak model poštiman na zgornji način :mrgreen:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če feb 24, 2005 11:17 pm

mas prou ja. no sj tud za r6 bi blo zadost placa za sedezi pomoje :D

sam more bit pa prou posten filing met masino v kabini :)

rd bi enkrat kmal vozu kksn tak avto k ti masina diha za ovratnik :P
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če feb 24, 2005 11:20 pm

@Slide: Ja to so legendarni avtočki ja.

BTW: Kot lastnik Forda jih ne smem preveč hvalit, da se nau kšnmu oplovcu kej preveč zdelo,hehe.... (opel so j***a, pfejjjjj... :EE)
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Če feb 24, 2005 11:42 pm

No da se jaz malo zagnjavim sploh BANDITA za ene par vprasanj!

Malo visje sem prebral da pravis da naj bi blo zanimivo to dat v A-manto. In jaz kot lastnik mante nekaj takega razmisljam. Res da bo se nekaj casa trajalo da se spravim avto porihtat ( finance) ampak bo pa zagotovo ker mi je prevec hud avto da bi ga zavrgel.
Je pa res da imam dve moznosti:
Prva da ga porihtam v original stanje in prijavim kot oldtimera ali pa druga da dam kako hudo masino not in porihtam po svojem okusu.No priznam da mi druga varianta bol disi sploh kak 3.0 motor spuscen pa ene 17 col gor :D
Zdaj pa mi nekaj povej. Kaj ta masina od senatora + menjalnik bi sla noter mislim na to ce je dovolj placa ? Kak pa glede zadnjega pogona kaj nardit da ne bi vse polomlo in potrgalo ko bi gas pohodo ? Kr zdaj je not 1.9 motor 100+ KM pol pa naenkrat 3.0.
No to sem te tudi zato vprasal ce mi lahko mogoce poves kaksni so lahko stroski z taksno predelavo ( okvirno seveda)? Kr ce se ne motim imas ti tudi v capriju drugo masino not? LP
AH NI NAM LAHKO!
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Pe feb 25, 2005 8:19 am

Jah, v manto bi ta motorka šla ja. Sem jo videl že. Zgleda res dolg motor ampak gre not. Glede difa se pomoje ni treba bat, ker tolk rezerve majo ti difi. V Capriju mam jest zdele diff od 1.6 forda, kar pomeni, da je zlo kratek in v 5 prestavi doseže samo recimo 200 kmh (po števcu). Ampak ta trga v pospeških, ker ma kratko razmerje.
Sem mel pa tud že v Capriju V8 5.0 motor pa tud ni blo panike zaradi difa.
Glede cene predelave ti ne morem rečt, ker pr nas smo zmer to skor vse nardili doma, tko da ni blo govora o cenah. Pr V8 je blo res u iber velik dela, ker je blo treba spremenit kr precej stvari, zdej, k mam pa 2.8i not, pa ni panike. To je isti blok k original, vse paše k ata na mamo. Edin einsprtiz je blo treba mal po svoje vpeti, drgač pa načeloma vse paše (nosilici, avspuhi, menjalnik, nosilec menjalnika, kardan, prestavna ročica, blok pa itak, ker je isti kot recimo 2.0 V6.)
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe feb 25, 2005 12:28 pm

Eden od problemov pri takem swapu je lahko menjalnik, če nameravaš obdržat starega. Pomoje je naboljša varjanta da daš not mašino s pripadajočim menjalnikom če se da.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov