Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe feb 25, 2005 5:46 pm

killah bee je napisal/-a:Tud 331 KM ni imela serijsko, ampak tam okol 280 :D

Nope, Evropski in Ameriški trg sta imela Supre z 330 KM, Japonska pa z 280 KM. Verjemi mi, če se gre za Supro, jest vem ;)
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Pe feb 25, 2005 5:46 pm

furious je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
furious je napisal/-a:za avto ki je bil nov 17 mio sit je mislim da 5 mio cena kar prava.cene so supre imele že prej sam jih ful folka sploh poznal ni dokler niso F&F gledal :roll:


Avto je imel v ZDA ceno 40.000 USD, kar tudi slučajno ni 17 mio. SIT... In to takrat, ko je bil dolar vreden ca. 130 SIT. Tudi če bi pri tem upošteval inflacijo, se računica ne izide. Moraš gledat na to, kaj od avtomobila dobiš. Glede na to, da lahko v Nemčiji za 30.000 EUR kupiš 911 Carrero, letnik 1999, mislim da 5 mio. SIT le ni tako dobra cena. Pa še to, avto ni omejen na 260 km/h, zato ker več kot toliko ne gre.


sej je mustang nov sedaj v ameriki tud 4mio našega denarja.če ga pa tukaj kupš je pa še enkrat dražji.v ameriki so avti cenejši.če pogledamo civica novega je nov v usa 2 mio tolarjev pri nas 3.3 mio


da ne boste tople vode odkril :D , itaq da čez lužo skor zastojn avtomobili
Slika
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe feb 25, 2005 5:52 pm

mmmm, cist tko mal razmislam, kok je pametno kupit turbo avto z 80.000 km za tunanje. zna bit zadeva dost zgonena... ce lahko kdo mal vec pove. dobr, menjalnik vprasanje kot zdrzi (bomo dal rocnega not, a ne?), kaj pa turbine, ventili, ... je treba verjetno tamalo generalno na masini narest al kako? pol so pa tle se amortizerji, pa razne roke, koncniki,... verjetno za supro tole ni glih zastojn, ampak verjetno se da marsikaj obnovit al pa neoriginal kupit. sam vprasanje kok se to splaca. ampak je pac tko, vcasih (no, zlo velikrat) se avtomobili po srcu kupujejo in ne po pameti. je treba tudi za duso poskrbet.

lp
juhica
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe feb 25, 2005 5:56 pm

Supre zdržijo tudi po 1000 KM na KOLESIH, tako da taki kilometri na serijski mašini nisp problem, dokler je lastnik vsaj malo pazil na avto. Je pa res, da je to v USA, kjer imajo vsaj pošten bencin, ki ga pri nas ni najti :?
Problem neorig. in obnove je, da je ta avto pri nas eksotika in bi ga moral ven peljat ali pa naročat dele iz USA.
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe feb 25, 2005 5:56 pm

D.J. je napisal/-a:PureTNT: marsikdo se s tabo ne bi strinjal. Sploh pa ne s tem: "motor se dobro odziva na modifikacije, to je vse". To je vse? To je na avtu takega kalibra ogromno! Sploh ker gre za high-HP kruzerja ki sede na avtoceste za prihanjanje ferrarijev. Motor je pa biser, tako da jaz tega ne bi poimenoval z tem, da se "samo" dobro odziva. Malce preglej tole: www.to4r.com
Cena je res malce (vendar ne dosti) višje tudi zaradi FnF, vendar to počasi že ponehuje; tako da je avto, lepo ohranjen brez problema vreden tudi 5mio SIT. Sploh če gre za faceliftan model (1997->).

edit: jao, ko pišem, sproti vidim kake buče kotališ :roll: Sploh ne vem, zakaj sem pisal. Avto gre lahko krepko preko 260 km/h, omejena hitrost je pa na 250 km/h.

Tisti, ki ga pa kupuje se pa mora zavedat, da pri nas praktično ni nobenega poštenega serviserja, ki bi znal to popravljat, kot tudi ne dobavitelja neorig. delov, da ne omenjamo, da je nov avto stal preko 10 mio sit in da se cene delov NISO spremenil, za razliko od cene avtomobila. Si lahko privoščiš vzdrževanje 10miljonskega avta? Ne? Potem ne razmišljaj o Supri.


Motor 6G72 se na modifikacije odziva bolje kot 2JZ. High-HP kruzer? Preganjanje Ferrarijev? Me pa nasmejiš. Se zavedaš, kako izgleda vožnja Supre z 800 ali več KM, ki ima eno samo turbino? Do 4000 obratov se ne zgodi nič, pred 5000 obrati pa lahko o polnem pritisku samo sanjaš. Še vedno vztrajam, da avto ni nič posebnega. O tem, da je narejen kvalitetno, ni dvoma, vendar je slavo dosegel samo z visokimi številkami na dinamometru in prek drag racinga. Vsekakor zelo kompetenten avto, vendar niti slučajno vreden tolikšne cene. Še za ponazoritev; ko je določena japonska firma prišla svojo navito Supro testirat na Nring, so morali moč motorja zmanjšat na 500 KM, saj se jim je konstantno vse pregrevalo in avto ni hotel teči pri svoji normalni moči. Motor bo pod daljšo obremenitvijo poleg polne moči razpadel, če govoriva o Suprah z visokimi konjskimi močmi. Ti še povem zgodbo o dinamometru. Določeno ca. 1000-konjsko Supro so testirali v tretji prestavi. Avto prestavi v četrto in mu gre menjalnik. To pač ni zanesljivost.
Ko govoriš o ceni 5 mio. je popolnoma možno, da je tebi vreden toliko, vendar za ta denar lahko dobim, kot sem že omenil, Corvette C5 Z06, 5 let novejši avtomobil, ki je od supre lažji 200 kg, ima 85 KM več, ima boljše podvozje in večji motor. Prav zaradi tega se mi Supra ne zdi vredna zahtevane cene. Še nekaj, avto serijsko ne gre prek 260 km/h, pa ti lahko na števcu piše 300... Kar pa se buč tiče sem lahko počaščen, da mi odgovarja tak ekspert za japonce. Get a life, fanboy :roll:
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe feb 25, 2005 6:00 pm

Še dodatek, avtomobil je imel serijsko 320 KM in na japonskem MENDA 286 KM, vendar jih je imel Jspec v realnosti enako kot USspec. 1000 KM na kolesih ti avtomobili zdržijo tako, da jih na dirke pripeljejo na flatbedu. 1000 KM je popolnoma nevozno, saj imajo ti avtomobili ponavadi redline nastavljen na 9000 obratov, da lahko sploh uporabi turbopolnilnik, ki prinese 1200 KM... O zanesljivosti, če je avto redno vožen, tukaj ni govora.
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Pe feb 25, 2005 6:00 pm

D.J. je napisal/-a:Supre zdržijo tudi po 1000 KM na KOLESIH, tako da taki kilometri na serijski mašini nisp problem, dokler je lastnik vsaj malo pazil na avto. Je pa res, da je to v USA, kjer imajo vsaj pošten bencin, ki ga pri nas ni najti :?
Problem neorig. in obnove je, da je ta avto pri nas eksotika in bi ga moral ven peljat ali pa naročat dele iz USA.


a se hecaš, kaj misliš da so sam pet turbin gor vrgl pa mal čipal računalo, in to pol zdrži
1000KM, stari mašina je sam osnova , not so pa povsem drugi deli,čene kr drug motor;)

tko da je tole mal iz trte zvito,an :roll:
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe feb 25, 2005 6:04 pm

killah bee je napisal/-a:
D.J. je napisal/-a:Supre zdržijo tudi po 1000 KM na KOLESIH, tako da taki kilometri na serijski mašini nisp problem, dokler je lastnik vsaj malo pazil na avto. Je pa res, da je to v USA, kjer imajo vsaj pošten bencin, ki ga pri nas ni najti :?
Problem neorig. in obnove je, da je ta avto pri nas eksotika in bi ga moral ven peljat ali pa naročat dele iz USA.


a se hecaš, kaj misliš da so sam pet turbin gor vrgl pa mal čipal računalo, in to pol zdrži
1000KM, stari mašina je sam osnova , not so pa povsem drugi deli,čene kr drug motor;)

tko da je tole mal iz trte zvito,an :roll:


1000 KM, ki jih uporablja samo na drag stripu, s 118-oktanskim osvinčenim gorivom, menjalnik, ki se polomi, če na dinamometru uporabiš prestavo, višjo od prvih treh in turboluknja, ki se razteza do 5000 obratov... Jasno, da je motor praktično zgrajen na novo, pa vseeno ne pomaga. V zrak gredo tako ali drugače...
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe feb 25, 2005 6:07 pm

Kaj si ti bral to na kaki BMW-fan strani? :lol:

Blitz Supra je leta 1997 dosegla rekord na Nűru, jest o nobenih problemih z pregrevanjem nisem bral. Vse je stvar tuninga, torej know-how. Jasno nekateri ne znajo in gre potem nekaj narobe, samo to ne pomeni, da je AVTO slab - pač niso znali pravilno tunat nastavitve!
Ja, avto je cruzer za preganjanje ferrarijev in drag-racing. V USA dela štalo na AC, videl sem tudi filmčke, ko poje Murcija, Viperja, Diablota za malco...
Single turbo že, če je TT in 800 HP je pa popolnoma druga zgodba.
A ti slučajno govoriš o zanesljivosti menjalnika 1000 HP Supre? Se hecaš? Po možnosti je bil serijski menjalnik, ne?
Si vozil/testiral avto, da veš, da ne gre preko 260 km/h?
BTW: 2JZ se uporablja tudi za osnovo motorjev pravih dragsterjev.

Zopet en, ki ne mara japoncev in je sposoben debate na "visokem nivoju". Bi prišel na kavo, da vidim majstra v živo? In mi poveš vse v živo? Lahko zdele, ta vikend.
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe feb 25, 2005 6:10 pm

Hvala za "debato". Sem ne mislim več pisat. Če bi se rad o tem še pogovoril mi pošlji pm in gremo na kavico, ker mam poln falus net-racerjev in teoretikov.

A je kdo sploh pogledal link, ki sem ga dal?

A vam to zgleda kot drag-mobil?
http://www.to4r.com/media/peterblach_sept04_02.jpg

Spec:
turbo: Garrett GT42 76
pistons: CP
rods: Carrillo
head: ported +1mm
cams: HKS 272
boost: 32psi
injectors: 1050cc
pumps: Walbro x3
fmic: GReddy 4-row
clutch: WOTM
nitrous: 70
rwhp: 1132 (dynojet)
circa 1331hp at the flywheel

Ja to so vse modifikacije.

Še papir:
http://www.to4r.com/media/peterbdyno.jpg

lp
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe feb 25, 2005 6:13 pm

Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe feb 25, 2005 6:37 pm

D.J. je napisal/-a:Kaj si ti bral to na kaki BMW-fan strani? :lol:

Blitz Supra je leta 1997 dosegla rekord na Nűru, jest o nobenih problemih z pregrevanjem nisem bral. Vse je stvar tuninga, torej know-how. Jasno nekateri ne znajo in gre potem nekaj narobe, samo to ne pomeni, da je AVTO slab - pač niso znali pravilno tunat nastavitve!
Ja, avto je cruzer za preganjanje ferrarijev in drag-racing. V USA dela štalo na AC, videl sem tudi filmčke, ko poje Murcija, Viperja, Diablota za malco...
Single turbo že, če je TT in 800 HP je pa popolnoma druga zgodba.
A ti slučajno govoriš o zanesljivosti menjalnika 1000 HP Supre? Se hecaš? Po možnosti je bil serijski menjalnik, ne?
Si vozil/testiral avto, da veš, da ne gre preko 260 km/h?
BTW: 2JZ se uporablja tudi za osnovo motorjev pravih dragsterjev.

Zopet en, ki ne mara japoncev in je sposoben debate na "visokem nivoju". Bi prišel na kavo, da vidim majstra v živo? In mi poveš vse v živo? Lahko zdele, ta vikend.


Blitz Supra je rekord dosegla po nekaj poizkusih s polno ekipo, ki je skrbela za avto. Seveda je bilo treba zamenjat cel kup delov...
BMW forum? Od kdaj pa imajo BMWjevci čas razpravljat o Suprah?
Govoril sem z nekaj lastniki, znanec je do pred kratkim celo imel 750-konjsko Supro (na kolesih). Kar se tiče štale na AC, je to pospeševanje nekaj sekund, morda največ minuto. Karkoli je več ti zagotavljam, da motor ne bo prenesel. Isti znanec, ki je prodal Supro si je sedaj omislil Viperja, modificiranega pri Underground Racing. Ima, beri in piši, 1200 KM na kolesih. Gotov bo v roku dveh mesecev. To, da navita Supra prehiti Viperja ni noč novega. Je pa verjetno zate novost to, da se Viper, s svojim 8.3L motorjem tudi pri močeh nad 1000 KM vozi relativno kultivirano. Izraz turbo luknja za ta avtomobil ne obstaja. 800 konj iz treh litrov je že veliko in tudi tak avtomobil bo pri daljši obremenitvi (reciva nad dvema minutama) počil. Kako vem, da avto ne gre prek 260 km/h? Avto je bil preizkušen z GPS merilnikom hitrosti. 158 mph. Števec se je seveda povzpel tja v višine 180 mph...
Da ne maram japoncev? Močna izjava. Všeč so mi japonski športni avtomobili in pogrešam zgodnja devetdeseta, zlato dobo 300ZX, 3000GT, Supre in Honde NSX. Vse pa ima svoje meje. Tako, kot razni goreči zagovorniki BMWjeve M modele kujejo v zvezde, čeprav gre samo za težke limuzine z močnim motorjem, prek zagovornikov Honde, za katere je vsak stavek, v katerem ni besede "Honda" izguba časa, pa prek nekaj lastnikov Viperjev, na katere sem naletel, ki evropske avtomobile odpravljajo z Euro trash... Nikoli nisem rekel, da je Supra zanič avtomobil, vendar niti pod razno ni tako dobra, kot jo nekateri poizkušajo prikazat.

Net-racer pač nisem, pa teorije tudi ne maram preveč, saj imam za vse, kar sem napisal, podlago iz izkušenj.

Gledam sliko in ti takoj odgovarjam na vprašanje: DA, izgleda kot drag racer. Drag radials, kaj pa drugega.

Gledam dyno chart: Avto pri 3400 obratih ustvari ca. 100 KM. Pri 3300 obratih ustvari ca. 150 Nm navora. To je drag car. Pa seveda, da ne pozabim. Avto ne teče konstantno pri 32 psi, ker je to enako pritisku 2.2 bara. Zelo dobro za motor.
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Pe feb 25, 2005 6:40 pm

Jao, ta Supra je res zakon!!Sem prebral vse na strani www.mkiv.com!!Baje da ma 6stopenjski menjalnik Getrag ki brez težav zdrži navijanje preko 600KM!!Ta motor je pa baje serijsko zelo zadušen saj zaradi kovanih ojnic in batov brez težav zdrži popolnoma odprt 600KM!!!Tisti naviti avteki k majo po 1200KM pa pomojm sploh nebi zmogl Getawaya in LJ ker bi šli samo naravnost in bi v ovinkih imel problem z tractionom!!!Aja piše da je na Japonske imela RZ 280konjev zaradi pač zakonske meje, v Ameriki pa 320KM kar je bil maximum ki ga je dovoljeval zakon o omejevanju izpuha, medtem pa so v Evropi (Anglija in Nordijci) imeli Supre z 331KM kakrsna je tudi tukaj na www.avto.ne!!! Ja pa una iz Getaway In Stockholma mi je vsec sam mi ni jasn zakaj ima original bremze pri tako večji moči cca.450KM!raj bi dal gor Brembo,APracing al pa ta Stoptech ki ga je nekdo ze omenjal ceprou za to ne slism pogosto!!! Aja, btw ta stran www.to4r.com je zakon!!!Lp
Slika
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe feb 25, 2005 6:45 pm

PureTNT je napisal/-a:...

Kavica? Če si blizu LJ?
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
Tayfun
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Ne nov 07, 2004 2:19 pm

Nakup Toyote Supre Turbo!!!

Napisal/-a Tayfun Pe feb 25, 2005 6:46 pm

Ta na avto.net je ameriški model, v evropi so se prodajale samo do leta 1996 in evropske imajo edine zračnik na haubi in stranski žmigavec na desni strani zunanjega blatnika. Ameriški in Jap pa so brez luftnika na haubi in izgledajo kot non turbo model, razlikuješ jih na zunaj po tem da imajo turbo 17 inch felgne, non t pa 16 inch. Ameriške še imajo žmigavec na levi strani zunanjega blatnika.
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Pe feb 25, 2005 6:46 pm

D.J. je napisal/-a:Hvala za "debato". Sem ne mislim več pisat. Če bi se rad o tem še pogovoril mi pošlji pm in gremo na kavico, ker mam poln falus net-racerjev in teoretikov.

A je kdo sploh pogledal link, ki sem ga dal?

A vam to zgleda kot drag-mobil?
http://www.to4r.com/media/peterblach_sept04_02.jpg

Spec:
turbo: Garrett GT42 76
pistons: CP
rods: Carrillo
head: ported +1mm
cams: HKS 272
boost: 32psi
injectors: 1050cc
pumps: Walbro x3
fmic: GReddy 4-row
clutch: WOTM
nitrous: 70
rwhp: 1132 (dynojet)
circa 1331hp at the flywheel

Ja to so vse modifikacije.

Še papir:
http://www.to4r.com/media/peterbdyno.jpg

lp


sej je kul avtek samo pri 3k rpm mam še jaz na moji alfi več konjev.

LP Joseph
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe feb 25, 2005 6:47 pm

swifthead je napisal/-a:Jao, ta Supra je res zakon!!Sem prebral vse na strani www.mkiv.com!!Baje da ma 6stopenjski menjalnik Getrag ki brez težav zdrži navijanje preko 600KM!!Ta motor je pa baje serijsko zelo zadušen saj zaradi kovanih ojnic in batov brez težav zdrži popolnoma odprt 600KM!!!Tisti naviti avteki k majo po 1200KM pa pomojm sploh nebi zmogl Getawaya in LJ ker bi šli samo naravnost in bi v ovinkih imel problem z tractionom!!!Aja piše da je na Japonske imela RZ 280konjev zaradi pač zakonske meje, v Ameriki pa 320KM kar je bil maximum ki ga je dovoljeval zakon o omejevanju izpuha, medtem pa so v Evropi (Anglija in Nordijci) imeli Supre z 331KM kakrsna je tudi tukaj na www.avto.ne!!! Ja pa una iz Getaway In Stockholma mi je vsec sam mi ni jasn zakaj ima original bremze pri tako večji moči cca.450KM!raj bi dal gor Brembo,APracing al pa ta Stoptech ki ga je nekdo ze omenjal ceprou za to ne slism pogosto!!! Aja, btw ta stran www.to4r.com je zakon!!!Lp


Če ga resnično misliš kupit naredi samo BPU (Basic Power Upgrades). Turbine dopuščajo okoli 500 KM, vbrizgalniki goriva pa so 550 cc. Potem vloži denar v podvozje in zavore. Več denarja se ti v avto ne splača vlagat in ti že sedaj povem, da ga bo s 500 KM zelo zahtevno voziti. Tista Supra iz Getawaya ima standardne zavore zato, ker je navita malenkostno (boost control, intake, izpuh), se pravi da vanjo ni vloženega veliko denarja.

Vso srečo z nakupom.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe feb 25, 2005 6:49 pm

D.J. je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:...

Kavica? Če si blizu LJ?


Se bi dalo zmenit...
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe feb 25, 2005 6:59 pm

pm ;)
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Pe feb 25, 2005 7:06 pm

D.J. je napisal/-a:pm ;)


Sam da se ne bosta stepla :D
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov