Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če mar 24, 2005 7:59 pm

Žal ima takšna krivulja tudi slabo stran...no kakor za koga seveda, avto je zelo prijazen do uporabnika, moč ima praktično povsod in je posledično odlično vozen, le sunka nikakor ni občutiti , le nori ples merilnikov pove, kako močno avto praktično vleče...kdor se je vozil že s kakim ornk turbakom, ve o kakšnem sunku govorim...kaaaaaabum u hrbet Če ti je to všeč seveda, je pa tudi druga stran te zgodbe, da dandanes večina proizvajalcev uporablja male turbine ki le malo pomagajo motorju da laže diha in ogromno razvoja gre ravno v linearnost, v nekaterih VAG motorjih praktično ni občutiti da ima turbino, saj ni ne brce, ne turbo luknje, ampak ravno tako linearno razvijanje moči od praktično prostega teka do rdečega polja...(jz pravim kur* pa tak turbo )...no, zvoka R6 pa le ne morejo simulirat


Ja pri 100KM in gasu pribitem v tla ti je že všeč ta občutek kot da avto bol gre čaprav ni res. Ko maš pa enkrat 300KM ali več pod ritjo pa manj kot jih čutiš bolj si vesel. Samo da se vidi da avto ma tolk konjev. In takrat je avto bolj vozen, voziš ga lahko tako pri 1000 kot pri 7000 obratih., lažje je koristiti moč, bolj udobna in mirna je vožnja, ko te na zabija skos v sedež in avto nekontrolirano "zbezlja" pri določenih obratih.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
KREMENKO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Po okt 04, 2004 6:29 pm
Kraj: GLIH T´M

Napisal/-a KREMENKO Če mar 24, 2005 8:01 pm

Ga lepo voziš, hitr al pa počas.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če mar 24, 2005 8:28 pm

andrej777 je napisal/-a:Ja pri 100KM in gasu pribitem v tla ti je že všeč ta občutek kot da avto bol gre čaprav ni res. Ko maš pa enkrat 300KM ali več pod ritjo pa manj kot jih čutiš bolj si vesel. Samo da se vidi da avto ma tolk konjev. In takrat je avto bolj vozen, voziš ga lahko tako pri 1000 kot pri 7000 obratih., lažje je koristiti moč, bolj udobna in mirna je vožnja, ko te na zabija skos v sedež in avto nekontrolirano "zbezlja" pri določenih obratih.


Seveda, to sem tudi sam napisal, čeprav sem imel v mislih več kot 100konjske avtomobile, obvladovanje takšnih, pa čeprav atmosferskih motorjev, pa tudi ni mačji kašelj. Roko na srce je seveda priložnosti za takšno izkoriščanje motorja do maksimuma malo in pri vsakdanji vožnji je mehko linearno razvijanje moči bistveno bolj prijazno do voznika, kot pa turbo-luknja in potem zabijanje v sedež...ampak ko pa tako paše :twisted:
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če mar 24, 2005 9:21 pm

pomoje so do 200hp avti tko nekak dokaj kultivirani, nad 200 al pa clo 300 v kksnih primerih so pa ze mal bol brutalni, sam lih to je car. ni za okol se vozt, je sam z uzitke.
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Če mar 24, 2005 9:52 pm

Nevem tut po mojem ni tizga feelinga ce ni turbo luknje+ šus v hrbet......,moje mnenje...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če mar 24, 2005 10:15 pm

Maš avtomobile s 120 konji, ki so brutalni in maš turbače s preko 300 konji, ki so zelo kultivirani in praktično nimajo turbo luknje.

Meni so vseeno bolj všeč tapravi turbači. Moj 200sx je imel kar lepo lukno in precej turbo laga, in če je padel izven powerbanda je blo vsega konec. Ampak je blo pa zato toliko bolj zahteven in zanimiv za vozit. Jaz sem imel tko naštudiranega, da sem že praktično ob vstopu v ovinek pohodu do konca, in je šele na izhodu začel vlečt kot je treba :) Recimo seat leon ima podobne pospeške in moč, pa je precej manj zanimiv za vozit. Je pa zato veliko lažje ga držat na meji.

NA avtomobili so pa itak razred zase. Neverending lag :) Baje imajo tudi NA motorji svoj čar...samo ga morm še odkrit :twisted:
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če mar 24, 2005 10:47 pm

dobek je napisal/-a:hja, zadnji in edini je bil 2002turbo (moje mokre sanje se vedno)


Zadni, edini in prvi (no kaj 1972 BMW Turbo prototip? :) ). So pa že takrat vidli da s takratno tehniko se ni blo za zajebavat s RWD in turbino (ko je avto prilezu do tam kjer je turbina prijela je bil "nevozen").

Zdej se pa upraši kdo kup recimo M3 pa M5? Tisti ki se bodo zajebavali z njem pa bodo ga znali prov pelat? V 70% bodo to pač ljudje ki imajo dosti denarja da si ga privoščijo. Zdej daj pa takemu v roke avto s 500+ km in po krivuljo mal hujšega turbo motorja preko zadnih koles...
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če mar 24, 2005 10:55 pm

Ja, nažalost je večina sodobnih avtomobilov res preveč "varno" nastavljenih. Totalno nesprejemljivo če mene vprašaš. Zato imam jaz rajši stare avtomobile.

Btw...drugač pa Alpina že vsa leta dela tudi turbo modele. Res niso čisto taprabi BMWji, ampak osnova je ista. Zgleda da se kar obnese, glede na to da še vedno vztrajajo pri turbinah.
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DoubleG Če mar 24, 2005 11:02 pm

nekateri pravte, da turbo in rwd ne gresta skp

mercedes - kompresor?

pomoje jih ne dela zaradi tega, da je avto močnejši v nižjih obratih. roko na srce, večina pravih bogatih voznikov bmwja (kšni stari čičoti - takih je največ) se vozi skos u peti prestavi v nizkih obratih in če daš pr 80 km/h u peti ful gas bi bil avto s turbino veliko slabši kot pa brez (pri enaki največji moči)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe mar 25, 2005 12:07 am

Spet odvisko kakšna je turbina. Leona 1.8T je tak, da ima v vsaki prestavi pri skoraj vseh obratih dovolj moči da potegne. Podobno kot kompresor. Če maš pa kakšno večjo turbino gor je pa avto res mrtev če obrati padejo iz območja moči.

Drugač pa kdo prav da turbo in RWD ne gresta skupaj ? To je pomoje najboljša možna kombinacija. Samo izdelovalci avtomobilov se pač zavedajo, da bodo prodali več avtomobilov, če bodo ti narejeni za širši krog kupcev. In tukaj se potem začnejo razni brezvezni kompromisi.
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Pe mar 25, 2005 5:48 am

DoubleG je napisal/-a:nekateri pravte, da turbo in rwd ne gresta skp

mercedes - kompresor?

pomoje jih ne dela zaradi tega, da je avto močnejši v nižjih obratih. roko na srce, večina pravih bogatih voznikov bmwja (kšni stari čičoti - takih je največ) se vozi skos u peti prestavi v nizkih obratih in če daš pr 80 km/h u peti ful gas bi bil avto s turbino veliko slabši kot pa brez (pri enaki največji moči)


sam kompresor pa turbina je zelo velika razlika. pri kompresorju ni nanadnega naraščanja moči, po domač povedan, ni turbo luknje in potem sunka, ker kompresorjeva moč narašča premo sorazmerno z obrati motorja. in to pomeni veliko bolj umirjeno vožnjo!
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe mar 25, 2005 9:17 am

Glavne razloge ste v glavnem že povedali. BMW uspe iztisnit iz atzmosfercev dovolj moči da jim ni treba dajat gor dodatnih stvari ki avto podražijo, tudi pri vzdrževanju. Motor v M3 je bil že večkrat nagrajen kot najboljši motor (v svojem segmentu, včasih pa tudi all-around). Iz 3.2 mašine 321KM in v tanovem 343KM. Noro.

Osebno se še nisem peljal v kakšnem hudem turbo bencinarju, tako da ne vem kako sune, mislim si pa da more bit kar orenk. Tako da glede tega ne vem. Vem pa da imajo tudi atmosferci, seveda z dovolj moči, lahko tak kick, npr. M3. Noro, kako zadeva gre.

Anyway, meni je vseeno al bojo nardil tudi turbo motor, najbrž ja. Je pa to sigurno veliko bolj enostaven način za povečanje moči kot pa kaj drugega.
Slika
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond Pe mar 25, 2005 9:25 am

Moje mnenje o BMW-ju

Zakaj nimajo turbine je nekako podobno kot štirikolesni pogon...
Pred leti so gazavračal kot češ da to ne paše v BMW sedaj ga ponovno ubujajo z IX Drivom, razlog Audi in njegovi tržni uspehi...
Kar se turbine tiče, ja pri manjših motorjih pa predvsem starejših je opazna turbo luknja.....primer Impreza proti Stilu 1,9 JTD v peti prestavi k pospešujeta od 50km/h na prej ga JTD ornk pihne.....
Novejše mašine nimajo tok izrazite turbo luknje sploh pa ne recimo kkšen RS 4 k ma že v osnovi dost moči in je turbo samo pika na i.....pa z turbotom je tudi boljši izkoristek.....

ne vem mogoče bomo pa vidli kdaj naprimer M3-ja z turbo....Audi jim diha za ovratnik pa MB z komprsorjem tud....neki bo treba naredit k maneverskega prostora prov velik več nimajo..
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Pe mar 25, 2005 9:31 am

@ Janez Blond: ko si omenjal "novejše mašine" tud v RS4-ki upam da nisi mislil na tanovo RS4-ko ker le ta turbin/e nima.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe mar 25, 2005 9:31 am

Diha za ovratnik? Nič bolj kot BMW njim. Glede na to da jim rata dobit isto moč z atmosferskim motorjem kot Audi s turbino in Merc s kompresorjem.

Gre se za različne filozofije.

Poleg tega je BMW že imel 4WD, samo serija E36 ga ni imela. Drugače obstaja starejša serija 3 in 5 s 4WD. In to ni zato ker bi imel Audi take uspehe s quattrom (no, morda malo, poleg tega bi potem moralo biti veliiiko več quattrov kot jih je sicer) ampak pač zato da tistih nekaj malega kupcev katerim naj bi prav prišel, ali mislijo da RWD ni varen, premamijo. Tako da samo zaradi taklih stvari verejmi da ne bodo šli delat samo 4WD avte.

PS: Tanovi Audi S4, al clo RS4, ne vem, ima spet atmosferski motor.
Slika
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe mar 25, 2005 9:48 am

Janez Blond je napisal/-a:..primer Impreza proti Stilu 1,9 JTD v peti prestavi k pospešujeta od 50km/h na prej ga JTD ornk pihne.....

Napaka. To si videl na TopGear in sicer Lancer FQ400 z 400 HP in Stilo 1.6. Ampak ta primerjava sploh ni na mestu, Lancer je dirkalnik v tej verziji in se ga mora tudi tako voziti. Kaka neumnost je pa to, da je to starejši motor in da ima turbo luknjo zaradi tega sploh omenjal ne bom. Zaenkrat še ni proizvajalca (razen Subaruja in Mitsubishija, seveda), ki bi iz 2.0T naredu 265 HP, kaj šele 400 HP! Tako, da je sama kubikaža in tako veliki konji kriva za turbo luknjo, ne pa tehnologija.
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe mar 25, 2005 11:58 am

D.J. je napisal/-a:
Janez Blond je napisal/-a:..primer Impreza proti Stilu 1,9 JTD v peti prestavi k pospešujeta od 50km/h na prej ga JTD ornk pihne.....

Napaka. To si videl na TopGear in sicer Lancer FQ400 z 400 HP in Stilo 1.6. Ampak ta primerjava sploh ni na mestu, Lancer je dirkalnik v tej verziji in se ga mora tudi tako voziti. Kaka neumnost je pa to, da je to starejši motor in da ima turbo luknjo zaradi tega sploh omenjal ne bom. Zaenkrat še ni proizvajalca (razen Subaruja in Mitsubishija, seveda), ki bi iz 2.0T naredu 265 HP, kaj šele 400 HP! Tako, da je sama kubikaža in tako veliki konji kriva za turbo luknjo, ne pa tehnologija.


Hmm...maseratiji so že konec osemdesetih in v žačetku devedesetih delali hude 2.0 turbo motorje. Ghibli 2.0t recimo ima čez 300 konjev :) Pa tudi pred tem so se našle kakšne precej navite mašine. Sicer pa se lepo vidi pri Evotu da niti 400 konjev ni problem dobit iz tega motorja, pa je še vedno uporaben za vsak dan. Matra ga predvsem japonka omejitev 280hp.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe mar 25, 2005 12:01 pm

Nixxon je napisal/-a:Osebno se še nisem peljal v kakšnem hudem turbo bencinarju, tako da ne vem kako sune, mislim si pa da more bit kar orenk. Tako da glede tega ne vem. Vem pa da imajo tudi atmosferci, seveda z dovolj moči, lahko tak kick, npr. M3. Noro, kako zadeva gre.

Anyway, meni je vseeno al bojo nardil tudi turbo motor, najbrž ja. Je pa to sigurno veliko bolj enostaven način za povečanje moči kot pa kaj drugega.


Meni se je po občutku zdelo, da je moj 200sx bolj sunil kot M3 od Virkota. Sicer je vse jasno ko na števce pogledaš, ampak tisti občutek, ko do 4000 ni nič pol pa naenkrat potegne je zelo varljiv.
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond Pe mar 25, 2005 1:08 pm

se posipam s pepelom..... :oops: , ja RS 4 pa turbina zlo pametno....
....ubistvu sem pozabu da delajo pr Audiju zdej na FSI tehnologiji...
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Pe mar 25, 2005 3:04 pm

turbina ti da ful vec motorja na isto prostornino kot NA!navor je pomemben (iz fizike je navor sila ki obrača kolo)!!!tko da tista krivulja 3.0 motorja je z eno besedo bedna!!ce bi meu avto turbo bi blo 100Nm navora več in bi se krivulja dosti bolj brutalno dvigovala in tut nebi imela velik padec ali pa stagnacijo (kot jo ma BMW)!!!tko d jest mislm da dons narest dobr turbo je najvišja avtomobilska tehnologija in ce bi sam imel ful keša nikol nebi kupu NA kajti to je osnova, vsak avto je dons lohk NA medtem ko turbaci sekajo mimo!!!tut pri modeli je tko, osnovn motor je saug in pol mau vecajo prostornino za srednjo ponudbo in top verzija je, JAP -turbo!!!!poleg tega turbina omogoča boljše izgorevanje goriva in to je tut napredek!!!
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov