Žal ima takšna krivulja tudi slabo stran...no kakor za koga seveda, avto je zelo prijazen do uporabnika, moč ima praktično povsod in je posledično odlično vozen, le sunka nikakor ni občutiti , le nori ples merilnikov pove, kako močno avto praktično vleče...kdor se je vozil že s kakim ornk turbakom, ve o kakšnem sunku govorim...kaaaaaabum u hrbet Če ti je to všeč seveda, je pa tudi druga stran te zgodbe, da dandanes večina proizvajalcev uporablja male turbine ki le malo pomagajo motorju da laže diha in ogromno razvoja gre ravno v linearnost, v nekaterih VAG motorjih praktično ni občutiti da ima turbino, saj ni ne brce, ne turbo luknje, ampak ravno tako linearno razvijanje moči od praktično prostega teka do rdečega polja...(jz pravim kur* pa tak turbo )...no, zvoka R6 pa le ne morejo simulirat
Ja pri 100KM in gasu pribitem v tla ti je že všeč ta občutek kot da avto bol gre čaprav ni res. Ko maš pa enkrat 300KM ali več pod ritjo pa manj kot jih čutiš bolj si vesel. Samo da se vidi da avto ma tolk konjev. In takrat je avto bolj vozen, voziš ga lahko tako pri 1000 kot pri 7000 obratih., lažje je koristiti moč, bolj udobna in mirna je vožnja, ko te na zabija skos v sedež in avto nekontrolirano "zbezlja" pri določenih obratih.