Janez Blond je napisal/-a:DA ti pri pospeških dela sam elektronika ki te omejuje tud nikamor ne pele, z E320 CDI se glih tako peleš skor 250 kokr z E 55 AMG, več je pa blokada.
To me je spomnilo na en članek v Avtotuningu mesec nazaj, ko je bil not en POLO. Pod njegovo haubo pa V5 mašina. Je rekel kaj je bil hec, ko ga na autobanu prehiteva M# pa ga še on pohodi. 230, 240, 250, 265!!!! M3 je pa pri 250 zadaj ostal.
500 konjev v serijskem FR avtomobilu.

Sem mislil, da so 400 konjski Lancerji z 4x4 pogonom extrem za (malo) serijski avto.
Itaq se bodo našli šejki, ki so jim takšne stvari za igrače. Pa če tukajle še tako razgrabljamo, da bi bil brez kompresorja j**c, da se ne da peljati... Nima veze.
Jafak dizl pa roadster!
Ne smej se. To je zadnji trend. Megane CC dCI, 307 CC HDi... Pač kao varčen športnik. Ma saj res ne kapiram, ampak če ima pospešek le nekaj sekund (beri pod 8 sek) do sto je že huda zadeva. A ne?

....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...