Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Po mar 10, 2003 10:46 am

Safrane res se mi zdi upravičeno če rečem, da malenkost pretiravaš. Sem se vozu z avtom, ki je imel zamenjan EPROM (in ni bil dirkalen) - dve leti je delal kot urca in sem prepričan, da bi še vsaj nekaj let če ga ne bi na žalost razbili. Vsekakor čip tuning ni taka huda predelava, da bi lohk kdo pol reku da je mašina do konca navita.Mislim, da bo treba razčistit kaj pomeni t.i. navijanje mašine, ker vidim da imajo nekateri blazne iluzije o tem.

Glede tega zakaj tovarna ne dela tega serijsko sem pa tud že napisal in ne bom ponavljal, lahko mi pa verjameš, da je to edini razlog. Zarad tistih petih konjičkov, ki ti jih pri bencinarju prinese menjava eproma bo šla mašina bolj težko (citiram) v ku***.

Tud jaz imam nekaj izkušenj s tem in to ne takih v smislu "poznam tega in onega ki se mu je to pa to..." Ker itak vsak mal po svoje prikroji resnico in pol ven pridejo ene buče. Zakaj pa pol vsi podvozje manjajo če bi to lahko naredila že tovarna. Pol očitno avto ne more prenest drugega podvozja kot tega tovarniškega al kako?

Nikakor nočem pametovat, samo pač treba se je držat nekih osnov motoroznanstva.
Slika Slika
 
life4rave
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jul 03, 2002 12:55 pm

Napisal/-a life4rave Po mar 10, 2003 11:19 am

4Sale hehehe :har ze dolg casa te nism vidu, da bi se mal uzburu :P
No sej povedal si pa cist prou!
Aja SAFRANE, kako lahko ti tlacis alfe pa honde v isto grupo po vzdrljivosti?! mislem si pa najdu cisti kontrast po vzdrzlijovsti, kolkr so imeli moji znanci izkusnje s starimi alfami (vsi po vrsti so menjali masine k pr norcih) k so jih tisal, no sej ne bom reku da niso dobr letele dolker so! ampak za hondo pa o takih pripetljajih se nism slisu, razen tega da ti prej cel avto zgnije preden ti masina odpove

Ne vem samo moje mnenje...
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Po mar 10, 2003 12:31 pm

Moj namen NI bil primerjat mehanike z elektroniko - poanta je bila v tem, da tovarne delajo kompromise a ne. Bistvo mojega vprašanja je bilo zakaj potem tovarne ne vgrajujejo takšnih podvozij, da bi se avto držal ceste kot zaliman. Najbrž zato ker gre to na račun česa drugega (npr. udobja). Zdej bo pomoje razumljivo, čeprav tud prej ni blo ravno nerazumljivo se mi zdi :wink: .

Tudi tisto o pripovedovanju drugih si narobe razumel - gre za to, da se v takih primerih dejstva velikokrat popačijo. Npr. mehanik pove kaj je bilo narobe, tist ga mal narobe razume, pove kolegu, ki še mal doda itd. itd. Zato v teh primerih štejejo le lastne izkušnje iz prve roke. Razen če si avtomehanik oz. imaš motoroznanstvo v mezincu in pač lahko črpaš iz svojega tehničnega znanja.

Sem hotu sam to povedat, da težko govorimo o stvareh, ki jih ne poznamo. Seveda lahko mal teoretiziramo in ugibamo ali pa predvidevamo kaj bi bilo če bi...

Pri nas je zelo zelo malo avtov (bencinarjev), ki imajo optimiran ECU. Pol smo pa kar vsi po vrsti pametni. In nima smisla strašit ljudi, ki se zanimajo za čip tuning, da je to tempirana bomba. Pri dizlih je pa itak druga zgodba in se sploh ne mislim spuščat v to, ker pač z dizli nimam nobenih izkušenj in to tud priznam.

Pri tebi SAFRANE pa me je zmotilo samo to, ker govoriš ravno tako, kot da ti te stvari 100% poznaš in imaš dolgoletne izkušnje in podobno. Zelo debele tehnične bukve obstajajo o tej snovi in brez skrbi, da je malo takih strokovnjakov ki te zadeve v nulo obvladajo. Rad bi le da te stvari pišemo nekoliko bolj rezervirano. Samo to me je zmotilo, pa brez zamere.
Slika Slika
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist Po mar 10, 2003 3:34 pm

evo ti,safrane...zdej si slisu saleta...dej,prevec si pametn za ta forum...bolse da gres na www.albert.einstein.com :-P
dej.prosm te...ti in tvoji dokazi...a smo na sodišču :?: :!: :?: :!: :?:
dej,nimas usega prou...sej tud js nimam...sam to so dejstva...te prosm,da se preusmeriš na eksotiko k tam si pa res...roko na srce OK.
glede na tist moj ime in priimek pa...bolš da ti tvojga ne poveš,k cene bos res meu zagrenjeno zivljenje...sam ne od mene,ampak od vseh tistih k prebirajo tvoje poste...ucasih si res smesn...pa brez zamere...ceprav bo to bol tezko...
LP,ferrarist
Slika
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Po mar 10, 2003 4:05 pm

ok ok vsi pravte to pa tisto pa tretje pa ta mi je povedal to pa tisti mi je povedal to ekola dokazi kaooo
dej mal poglej teorije zakaj se to dogaja uhh nam dal 4000sit/l olja za chip tuning pa brez problemov 100k sit smesno ne ... tisti k je to reku nej si mal pogleda tabele ki opisujejo kaka je viskoznost olja odvisna od temperature tako da bo saj mal vedu v cem govori ..... tisti ki pa pravi da notranji deli motorja ne zdrzijo saj 50 posto vecje obremenitve si pa mal naj pogleda welerjevo krivuljo ki opisuje dinamicne obremenitve lezajev in gredi nato malo postudera kaj pomeni dopustna napetost porusitvena pa tako naprej ... ce pa mislis da ma fizika kej zveze z dinamiko procesov v komori se pa moti ker te pojave obravnavas izkljucno s pomocjo termodinamike .... sicer pa poznam saj 2 primera mashine ki so underpowerd ... ena je w8 od s4 k ma serisko 200 pa se neki s cipom pa 350 in seveda slavni skyline ki ma 280 s cipom pa brez problema 450km ....
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Po mar 10, 2003 4:34 pm

Čip tuning sploh ni tok škodljiv kot nekateri pravijo. Enostavno se moraš držati navodil, ki ti jih da tuner. Naprimer pri tuningu turbo bencinarjev je zelo priporočena stalna uporaba 98 oktanskega bencina (to je čista fizika). Zakaj, zato ket pri manjšem oktanskem številu 95 in manj lahko pride do prehitre detonacije mešanice zaradi večjega tlaka kar vodi do prehitre obrabe motorja sledi BUM. Kot drugo olje 5w30 ali redkejše za boljše mazanje motorja. Kot tretja pa moraš pazit da ne prekoračiš maksimalnega navora, ki ga menjalnik zmore.
To je večji problem pri turbodizlih kjer se s čiptuningom lahko poveča navor za 50Nm kar pa je hitro lahko preveč za menjalnik.
Kot glavno pa če hočes kvalitetno predelavo elektronike mora ta biti kalibrirana posebej za tvoje vozilo (na valjih pred tvojimi očmi, da je optimalna nastavitev garantirana kar pa seveda odvisi od izvežbanosti tunerja) ne pa tko kot uni superčipi ki vsebujejo že naložene povprečne vrednosti, ki pa lahko v mnogih primerih škodujejo vozilu.

Jan
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po mar 10, 2003 4:58 pm

mondy je napisal/-a:Čip tuning sploh ni tok škodljiv kot nekateri pravijo.


nekako tako...

zato pa je bolje take stvari kupovat pri renomiranih tunerjih, ki ne samo da preprogramirajo stvar, ampak tud kaj potestirajo


ce se prav spomnim, se je topic zacel s cipom za bencinca...
ene par mesecev nazaj sem dal gor odgovor ki sem ga dobil od ene nemske firme, za tuning mojega seata. za 1.6 100km so mi oblubli cca 16km in 12nm vec (cifre tako od oka, se ne spomnim vec tocno) za reci in pisi 640eurov...potem pa na enem nemskem forumu zvem, da je za tip narocal za ibizo (isti motor) in niti cip ni pasal fizcino not :shock:

ko jim je pisno sporocil da so ga usrali in vprasal, ce naj ta cip vtakne v pralni stroj, pa so mu s tozbo zagrozili...


toliko o seriznosti nekaterih firm, ne samo pri nas... :evil:
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Po mar 10, 2003 8:47 pm

Kaj vsi tolk pravte da se alfe tolk kvarjo.
moj sosed jo ma oz. jo je meu pa jo tiši k norc ( sam ko se ogreje), na servis jo je vozu vsakih 20k pa je z njo naredu čez 220k km. Pokvarla se je pa res kmav ker jo je začela vozt njegova mt, butlna u robnik in razbila karter pa je pušu. Nakar čez tri dni upraša a se je avto mogoče pokvaru zato k ena rdeča lučka s kanglco gorela. Tko da ni kriv avto da je tko žalostno končov.
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Po mar 10, 2003 8:51 pm

Sem mel tudi ja alfo 33 1,5 QV l.86 sicer samo en teden, potem pa sem jo prodal in je onemu čez tri dni mašina skup zletela --> hladno mašino je teral do konca. :roll:
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Po mar 10, 2003 9:00 pm

NAUK: Ne tišči hladne mašine.

Sesuje pa se lahko (na tak način vožnje) itak vsaka mašina, frend je sam enkrat stisnu mrzuga golfa 2 1.3 pa mu je že začel metat olje čez auspuh tko da je pol delu generalko.
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Po mar 10, 2003 9:49 pm

No vsaj v eni stvari se strinjamo :twisted: . Če se že gremo čip tuning naj bo stvar narejena strokovno in tako kot je treba. S tem se pa definitivno strinjam :wink: . Kar se pa vzdržljivosti motorja tiče smo pa tud prišli do konkretnih zaključkov :idea: . No to je lepo videt :pivo .
Slika Slika
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S To mar 11, 2003 12:42 am

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
life4rave
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jul 03, 2002 12:55 pm

Napisal/-a life4rave To mar 11, 2003 7:53 am

hehehe :lol: kolk je zanimivo brat tale topic, sami argumenti! :P
Kaj ce bi odprli se en topic TRENJA? :D :wink:
 
life4rave
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jul 03, 2002 12:55 pm

Napisal/-a life4rave To mar 11, 2003 10:48 am

hehehe to ne mores verjet! hahahaha Safrane samo pa si model ej kaksne ti vn meces! :rofl
Ce mene vprasas glih japonci najbolj drzijo ceno! mal poglej razna europska al pa ameriska j***a, pa bos vidu kolk ceno zgubljajo! no razen mogoce kaksnega VW...
Renault (brez zamere ga imam tud sam! in ga imam zelo rad :D ) tolk zgublja ceno da glava pece! Je frend kupoval starega civica, pa moras ze kar gledat da dobis letnik 94, 95 pod miljonckom z razmeroma malo prevozenih kilometrov!
Je pa prjatu kupu megana coupeja 2.0 16 l98 za miljoncek?! kje ja pa tuki cena?!
Da o materialih ne bi govoril, ker ce kdo da kaj na kvaliteto so to edino japonci (ne poznajo slamparije) no razen pleha mogoce...
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist To mar 11, 2003 11:57 am

kvaliteta-japonci *****
kvaliteta-renault **
kje si vidu japonca LIMANGA skupej????pa ti si m*******,********,***************,****,******,**********,*****

********,********************,**,********,*********,**********
,***********,**********,**********,********,***,***************

*****,******a!!!!!!!!!


civic 92-95 za 500 k sit... :shock: :oops: :D :D :lol: :lol: :P :-P :roll: :P :-P lohko da je biu za avtocross :noro :noro :har :DDD :har :rofl :vc :noro :rofl :huh: :shock: :-P :rofl :har :har :vc :noro :noro
ej,safrane,sej sm ti reku...za eksotiko si ok,ma kar se tiče druzga...
na nivoju 5-letnega dojenčka :har :ppppp :8 :DDD
Slika
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To mar 11, 2003 1:45 pm

Dragi Safrane,

nič nimam prot tebi samo mal majn neumnosti govor ba bo kool. Sam sem imel renaulta, peugeota in za dva kilometra tudi fiata (pol je zaribu) zdaj se vozim v hyundaiu in ti povem, da evropski avti niti do kolen ne sežejo mojemu, tako po kvaliteti mašine in vsega ostalega.
Kar se cene tiče pa tako: za mojega sem dal 1,3 mio sit (1,3 86 KM) danes za njega dobim od 800 do 900k, to je po skoraj 4 letih dobri 2/3 cene. golf oz. evropski avto pa prva 3 leta izgubi 1/2 cene. Delam v podjetju kjer poleg drugega imamo tudi rabljene avtomobile in dejansko japonci držijo bolj ceno kot evropski.
Pa še nekaj o kvaliteti jaz sem na mojemu accentu bistveno dvignil blokado in se zdaj vozim tako že 50.000 km (avto jih ima skoraj 100.000) in ga vlečem kolkor gre in se mi še ni niti ena podložka pokvarla, pri peugeutu sem naredil pri originalni mašini 75.000 km nato je šel na odpad oz. sem za njega dobil 60.000k, cliota pa še imamo, ima 5 let in smo za popravila porabili več kot bi za njega dobili ker je vrglo ven vodilo ventila in je mašina zaribala. pa še samo 1 k**** leto garancije ima .

Poskusi vprašat koga, ki ima evropski avto ali bi šel na japonca in nekoga ki ima japonca ali bi šel na evropejca. "priznaj si da že veš za odgovore".
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh To mar 11, 2003 2:41 pm

zakva se spet kregamo, kdo je bul pa kdo ni. Tema je čip tuning in tist k ma kej pametnga povedat o tej temi nej pove, tist k pa piše d bi sam blatu znamke pa nej ne piše v tej temi ampak nej odpre drugo in pol mejte tm diskusije
my ride
Slika
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale To mar 11, 2003 4:12 pm

Tako je, vrnite se na prvotno temo :!:
Nerelevantne poste bomo izbrisali.
SAFRANE, (že spet) prosim izogibaj se kletvicam :!:
Slika Slika
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY To mar 11, 2003 5:05 pm

podrav!glede čipa kolk škoduje pa tolk moja mati je dala v suzuki swift 1.3GM pred 8leti drugi čip prevozila pa je120000 MILJ. :!: zdaj ima avto 180000milj in še zmerom dela brez problemov
Fur immer CAPRI
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To mar 11, 2003 7:54 pm

SAFRANE je napisal/-a:
kolega ma 1.6 (nevem kolk že mislim da 120-125 KM)--ej mu kur 11l !!!!---to je zate dobra mašina???Slika
človek jest mam res poslovno-limuzino 1600kg težko pa to 2.5 motor (skorej 1000ccm več) pa mi isto kur 11l....tko da nevemnevem no,,,,,,,


No pa recim da ta kolega ne vozi tako kot ti. Kaj hocem s tem povedat. Ima fant ZELO dinamicno voznjo. Od tod tudi ta poraba.
Tudi sam vem da bo poraba 7-8 do LJ pa nazaj, brezproblema, drugace imam konstantno porabo okrog 8l. Ampak tudi vem da bo poraba 10+. Ko sva sla s kolegom v MB na Drag RACE, sem si rekel da bo palba kolkr bom le upal, da pac vidim kolko bo zadeva kurila. Neverjeno- skurila sva celoten tank, se pravi je bila poraba dobrih 12, ampak vsaj vem kje sem ga pustil. Pa ceprav imam kaksnega valja pa 0.7 deci manj od tvojga. Sedaj kaksna palba je bila pa ti pove tudi spodnja slikca v mojem podpisu, ko je kolega slikal :mrgreen: .
SlikaSlika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov