Napisal/-a Čojko Ne mar 27, 2005 5:51 pm
Ker je že naslov VTS, dajmo malo razjasnit ta pojem na Xsarah.
1. Govorimo o dveh modelih Xsar. Xsara I od 97 do maja 2000 in Xsara II od maja 2000 dalje.
2. V Xsari I so bili motorji:
bencin
- 1.4 75KM
- 1.6 90KM
- 1.8 16v 112KM
- 2.0 16v 167KM
dizel
1.9D 68KM
1.9TD okrog 90KM
2.0 HDI 90KM
VTS so bile 2.0 16v 167KM, 1.8 16v 112KM (ne v SLO) in 2.0 HDI 90KM (ne v SLO).
V Xsari II so bili motorji:
bencin:
1.4 75KM
1.6 16v 110KM
2.0 16v 137KM
2.0 16v 167KM
dizel:
2.0 HDI 90KM
2.0 HDI 110KM
VTS so bile 2.0 16v 167 KM, 2.0 137KM, 1.6 16v 110KM (ne v SLO) in 2.0 HDI 110KM (ne v SLO).
VTS oprema pomeni Xsaro Coupe malenkost znižano, nekoliko tršo, boljše zavore, sedeži v kombinaciji alcantare (tudi drugačen žamet), in veliko oz. skoraj vsa dodatna oprema. Zanimivo je, da recimo v Xsari II VTS 167KM ni bilo možno dolupiti ASR, v 137KM pa je bilo možno.
V Sloveniji je bila zadnja Xsara VTS prodana leta 2002 (to leto le dve 167KM), kar pomeni, da ni bilo prodane nobene Xsare VTS z meglenkami na spodnjem delu prednjega odbijača (modelno leto 2003). Iz tega tudi sledi, da Xsara I 1.6 sploh ne more biti VTS. Eno Xsaro I VTS 1.8 16v ima recimo Dobek, vendar je kakor mi je znano uvožena iz Italije. V Sloveniji se je prodajala samo "prava" VTS-ka - torej 167KM - tako ima Xandrej. Ravno sedaj se na Avtonetu prodaja ena Xsara I VTS HDI 90KM. Tudi sam bi pred kratkim kmalu postal lastnik zadnje prodane VTS-ke v SLO (zamenjava moje HDI za VTS), vendar se nisem odločil.
Je pa imel moj foter Xsaro Coupe 1.6 90KM SX oprema z dodatki avt. klime, 4x Airbag, ABS,...(tako kot imaš verjetno ti), ki smo jo prodali lani Oktobra, vendar ni nikoli nihala v temperaturi hladilne tekočine - pelji jo k mehaniku!
Lp Čojko
Citroen Xsara HDi