lucky je napisal/-a:uno ni zaščita......rob je za to gor, da zmanjša deformacijo prečnega profila pnevmatike ko je ta obremenjena, saj se ta rob nasloni za zunanji del feltne in s tem nekoliko zmanjša moment zvijanja oz. upogibanja roba pa še to lastnost ima, da preprečuje sezuvanje pnevmatike iz feltne v ovinkih.
oznaka XL se uporablja predvsem za težja vozila in je rob drugače ojačan, saj ima v sebi jeklen kolobar, ter nekoliko debelejšo gumo....skratka drugače sestavljena pnevmatika.....

Močne, poznavalske...
Tistmu robu se po angleško reče tudi "rim protector" in njegova funkcija je "protects your alloy wheels" (alloy wheels = rims). Kje si ti to znanstveno fantastiko o deformacijah prečnega profila staknu, jst ne vem. Sezuvanje pnevmatike pa predvsem preprečujejo rob feltne in peta pnevmatike ter ene 2.5 bara pritiska, ki to vse skupaj držita skupaj. Ampak ne vem, mogoče smo taki, k jest pa Goggy, k od pnevmatik živimo, slabo obveščeni...
Ni mi tud najbl jasno, kako naj feltno malček bl not potegne, pa če mu na zunanji strani drsa, se to da rešit tud s širjenjem blatnikov za kar pri ličarju plačaš tok kot te stane ena feltna... tko, da so še druge rešitve, kot menjat 4 cela kolesa.
F1 so v Sloveniji med ta najbol popularnimi gumami (morš pa velik okol hodt, k se ta guma po ful različnih cenah prodaja) , vozniki Azijcev majo ponavad rajš Toyo(jest sem jih enkrat mel na VW in nisem bil zadovoljen), za Bridgestone pa ti lahko povem, da je to dost trda in toga guma. Torej ni glih za udobje, je pa res, da vsaj ena stvar k jo je srečko napisu drži, da jo majo eni vozniki zard te svoje "ojačanosti" rajš.