Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Navaroff
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Sr mar 02, 2005 11:51 am

Napisal/-a Navaroff Pe apr 08, 2005 10:09 pm

Kaj pa če maš tunanga dizla?
Ne vem no, vendar se mi zdi da dizlčk še kr vodi. 8)
Slika
 
bizi10
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Pe maj 23, 2003 2:20 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a bizi10 Pe apr 08, 2005 10:11 pm

Templar je napisal/-a:Mi smo naredli z našim novim dizlom v 4 mesecih 15.000km kar pomeni da plan že prehitevamo za 8mesecev :lol: Oz če hočemo preverit moremo dat v garažo za eno leto al kaj???

To je samo dokaz da če hočeš dizla profitirat moreš delat najmanj 25.000km na leto ne pa to ko si folk kupuje dizl za 10.000 na leto! :roll:

Kar se tiče litra porabe v razliki. Prej smo vozli bencinsko Carismo s 100KM zdaj dizelsko z 102KM. Razlika v na roko računani porabi je točno 2 litra tako da bo treba dizel še malo podražat da bosta sploh skupaj prišla....


Z vsem se strinjam tle v tem postu. Jaz sem na primer zdajle v 6 mesecih naredil z HDi-jem 24.000 km tako da sumim da bom v enem letu nardil 50.000 km... tako da mislim da se mi dizl kar nekako splača :lol:
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Pe apr 08, 2005 10:14 pm

@Feto, preberi si svoje tekste pod tole temo in ti bo vse jasno.

Namig: Golf 1.6FSi vs, Golf 1.9 TDI

Lp Čojko (avtonovinar)
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Pe apr 08, 2005 10:16 pm

telih tem je bilo ze ogromno pa niti v eni niste prisli do zaklucka

Zaključek je že v prvem postu, prašanje je samo kaj ti je bolj všeč, ne pa kako se z dizlom bolj poceni voziš in kako malo kuri in kako so servisi cenejši in....td.
Stvar okusa pač.
Argument, kako je dizel poceni ne drži več tko kot včasih.
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Pe apr 08, 2005 10:24 pm

Čojko je napisal/-a:@Feto, preberi si svoje tekste pod tole temo in ti bo vse jasno.

Namig: Golf 1.6FSi vs, Golf 1.9 TDI

Lp Čojko (avtonovinar)

Saj že naslov pove "dizlom gre slabše" da se stvari spreminjajo, še zmeraj so določeni dizli v prednosti (npr. Astra z močnejšim motorjem).
Ti pa tudi lahko tole še enkrat prebereš:
Golf
-----1.4FSI(66kW)
-----1.9TDI(66kW)stroški so večji za.............. 254.343sit.............................207.553sit
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe apr 08, 2005 10:25 pm

dizli so po moje bl k kej druzga evropski trend. ce mas dizla si in kao :)

neglede na to da je pol mn odzivn k kksn bencinar pa da prakticno nc ne prisparas na njem + da ropota in je bol problematicen.
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Pe apr 08, 2005 10:37 pm

Čojko (avtonovinar)

Če si že to napisal, napiši še pri kateri reviji(časopisu) delaš, pa ti takoj povem koliko si dobar novinar.
Pri meni je tko da nikoli ne verjamem samo enemu viru, skušam prebrati čim več in si potem ustvarim svoje mnenje, ker novinarji ste tudi različno kritični do avtomobilov, en ga ful hvali, drug pa ga čist popljuva....tko da treba prebrati čim več.
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Pe apr 08, 2005 10:54 pm

pišuka pa to ni res ej! Kako ste eni pametni...

Naprimer
Voith: neglede na to da je pol mn odzivn k kksn bencinar pa da prakticno nc ne prisparas na njem + da ropota in je bol problematicen

Najverjetneje si mel velik bencinarjev in dizlov, da veš kakšni so problemi.

Oh in sploh usi tolčejo čez vse.
DEJTE SI ENKRAT NEKI ZAPOMNT!!

ENI MAJO RADI RENAULT, ENI GA SOVRAŽJO. ENI MAJO RADI JAPONCE, ENI JIH SOVRAŽJO. ENI MAJO RADI W. BUSHA, DRUGI GA SOVRAŽJO.

IN NE NAZADNJE: ENI RADI VOZJO DIZLE, DRUGI PAČ NE!

Enim je všeč tko, drugim je všeč tko. Dejte nehat tle pametvat kaj je kul kaj ni. Jst sm šu iz bencinarja na dizla in mi ni čist nč žal.

Zapomnte si... Stvar okusa!

So STFU!!
 
Zlatan_
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: So sep 18, 2004 8:57 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Zlatan_ Pe apr 08, 2005 10:59 pm

Eno vprašanje.Kje so najd opel astro 1.9dizla????Astra je 1.7 al pa 2.0.Al j3st živim na nekem drugem svetu
Če boš avto ljubil tako kot ljubiš šport, potem ne skrbi, ne bo te pustil na cedilu. ;)
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Re: Dizlom gre slabše

Napisal/-a Čojko Pe apr 08, 2005 11:32 pm

feto je napisal/-a:-----1.6FSI(85kW)
-----1.9TDI(85kW)stroški so manjši za............. 99.110sit............................221.634sit

No ljubitelji dizlov, kakšne argumente imate še!?

Lastniki dizlov največkrat znajo povedati to da se "poceni" vozijo, in to je pri večini edini razlog ki ga omenijo
Kaj pa zdaj, tukaj ni videti da ste ne vem kako profitirali!?


Iz zgornjega se da razbrati marsikaj. Tudi o tem, da so tile novinarji pri Poletu površni in nestrokovni (razen če nisi ti slabo prepisal podatkov).

No pa pojdimo po vrsti: Nabavne cene Golf Trendiline:
1.6 FSI 85kw: 4.211.000 SIT
1.9 TDI 77kw: 4.265.000 SIT

Razlike je le za 54 jurjev. Bencinar je manjše kubature - nekoliko nižja cestna taksa (zanemarljivo), vendar pade v višji zavarovalni razred, kar se ob dodatku polnega kaska in brez bonifikacije precej pozna(ne vem kako so računali). Cene rednih servisnih pregledov pa se najbrž kaj bistveno ne razlikujejo med bencincem in dizlom.

Po njihovih izračunih bi že v treh letih in le v 15 Tkm/letno imeli 100 jurjev v dobrem pri dizlu oz. 50 jurjev višja nabavna cena dizla je predvsem na račun porabe in nižjega zavarovanja izničena že po enem letu, ali bolje interpretirano, že po samo 15 Tkm.

Kljub desetim konjem močnejšega bencinaca je v vsakdanjem prometu veliko agilneje peljati 105 KM dizla oz. po performansah bolj paše 1.6 FSI k 90 konjskemu TDi-ju, za katerega znaša nabavna cena 4.090.000 SIT oz. kar 120 TSIT manj že na začetku.

Je pa tudi res, da imajo turbo dizli turbino, ki je lahko ob nepravilni uporabi kaj hitro uničena - visok strošek, ter mrtvilo v spodnjem režimu delovanja. Po drugi strani pa lahko turbo motorje že za nekaj Cankarjev nabildaš še za dodatnih cca. 20%, ki so zaenkrat popolnoma neobdavčeni.

Ko sem jaz kupoval avto sem tudi najprej hotel bencinca, saj relativno malo vozim s svojim avtom. Sem že skoraj kupil 110 konjsko Xsaro, ki je bila 300 jurjev cenejša od ravno tako 110 konjske dizelske različice. Razliko v nabavni ceni dobim nekje med 42 in 47 Tkm oz. sem jo ravnokar po 2,5 letih.

Sedaj imam narejen švohejši čiptuning (izmerjenih 126KM in 295Nm) in imam podobne performanse kakor kolegova Xsara VTS 163KM (bencin). V določenih momentih jo celo nesem (filemček: 17,4M http://www.citroenbilten.com/foto/mvi0318.avi )

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe apr 08, 2005 11:50 pm

feto je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:Kar se tiče litra porabe v razliki. Prej smo vozli bencinsko Carismo s 100KM zdaj dizelsko z 102KM. Razlika v na roko računani porabi je točno 2 litra tako da bo treba dizel še malo podražat da bosta sploh skupaj prišla....

To je samo poraba, novinarji so upoštevali še servisne stroške, razliko v ceni, porabi goriva in stroške obvezne registracije avtomobila.
Tko da je to precej zahtevno za izračunati, moraš ogromno podatkov preveriti in vse skupaj dati na papir, to ni kar tako. Ponavadi vsi pozabimo stroške vzdrževanja, registracije.....itd, "pomembno" je samo to, da malo kuri :? :?


Pri konkretnem modelu še nisem opazil razlike v ceni vdrževanja. Konkretno je bil prvi servis na 15.000 celo 8kSIT cenejši od povprečnega bencinarjevega... in sicer 18.000 proti 25-32.000SIT
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So apr 09, 2005 12:10 am

Omelo je napisal/-a:pišuka pa to ni res ej! Kako ste eni pametni...

Naprimer
Voith: neglede na to da je pol mn odzivn k kksn bencinar pa da prakticno nc ne prisparas na njem + da ropota in je bol problematicen

Najverjetneje si mel velik bencinarjev in dizlov, da veš kakšni so problemi.


naus verjeu ampak res sm jih meu, vozm jih pa se zmer.

in navaju sm dejstva. nobenmu ni usec ce more cakat 7 sekund predn lahk zavergla avto. ali pac? tut nobenmu ni usec tankanje dodatkov v nafto pozim pa problematika zime in dizlov in podobno.

vozm skos bencinarja in dizla, tko da ja sm kr kvalificiran za mnenja na tem podrocju.

prakticno avtomobil diesel nima nobenga pravega smisla. tovorci ne recem, so odlicni, sam avto diesel je pa bolj problematicen, prinese not pa nicesar koristnega. manjsa poraba ok, sam vecja zacetna cena, manjsa zanesljivost itn.


komicakam diesel motocilel, to bo smeha k se bojo najdl pa bojo trdil da je sele to prava definicija sportne voznje :lol:


no bottom line je da se nocem tle kregat, hocm sam povedat da je men super usec odzivnost avta. zato zame bencinar. ce pa ze dizl, pol pa 3.0+. drgac pa vsake oke majo svojga malarja tko da izbira je od vsazga posebi.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So apr 09, 2005 12:18 am

Voith je napisal/-a:
Omelo je napisal/-a:pišuka pa to ni res ej! Kako ste eni pametni...

Naprimer
Voith: neglede na to da je pol mn odzivn k kksn bencinar pa da prakticno nc ne prisparas na njem + da ropota in je bol problematicen

Najverjetneje si mel velik bencinarjev in dizlov, da veš kakšni so problemi.


naus verjeu ampak res sm jih meu, vozm jih pa se zmer.

in navaju sm dejstva. nobenmu ni usec ce more cakat 7 sekund predn lahk zavergla avto. ali pac? tut nobenmu ni usec tankanje dodatkov v nafto pozim pa problematika zime in dizlov in podobno.

vozm skos bencinarja in dizla, tko da ja sm kr kvalificiran za mnenja na tem podrocju.

prakticno avtomobil diesel nima nobenga pravega smisla. tovorci ne recem, so odlicni, sam avto diesel je pa bolj problematicen, prinese not pa nicesar koristnega. manjsa poraba ok, sam vecja zacetna cena, manjsa zanesljivost itn.


komicakam diesel motocilel, to bo smeha k se bojo najdl pa bojo trdil da je sele to prava definicija sportne voznje :lol:


no bottom line je da se nocem tle kregat, hocm sam povedat da je men super usec odzivnost avta. zato zame bencinar. ce pa ze dizl, pol pa 3.0+. drgac pa vsake oke majo svojga malarja tko da izbira je od vsazga posebi.

dobre dizle vozš da morš čakat 7 sec
pr ''normalnem'' dizlu se čaka 1 sec če sploh
kar se tiče dodatkov, letos ga jst nism dodal, lansklet 2x
zadeva je pa sledeča
jst sploh ne vem kva se jebete
če ti je bolš dizl kup dizla
če pa bencinar kup bencinarja
ne pa druge prepričvat kva je bolš
jst sm za dizle, če bi mel pa avto ala ferari bi mel pa valda bencinarja
lp
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri So apr 09, 2005 7:40 am

Jaz se bolj nagibam k bencinarjem ampak samo zaradi zvoka. V vožnji se mi bolj dopade dizel. Nekako bolj enakomerno vleče, boljši občutek mam ko nonstop vleče enakomerno.

takega dizla se nebi branil
http://avtomoto.siol.net/default.asp?ar ... 2918203264
povozi od 80-120 v četrti porsche boxterja...


Lp BoŠko
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So apr 09, 2005 7:51 am

Voith je napisal/-a:naus verjeu ampak res sm jih meu, vozm jih pa se zmer.

in navaju sm dejstva. nobenmu ni usec ce more cakat 7 sekund predn lahk zavergla avto. ali pac? tut nobenmu ni usec tankanje dodatkov v nafto pozim pa problematika zime in dizlov in podobno. vozm skos bencinarja in dizla, tko da ja sm kr kvalificiran za mnenja na tem podrocju.



NE bo držalo...Naš traktor(tudi ostalih kolikor poznam) hoče met predgrejtje samo zjutri ko je hladen, kasneje-če je avto stal po tistem ko je bil optimalno segret pa še kake 5 ur sploh ne prižge lučke za predgretje, če pa je več kot 20 stopnij zunaj pa sploh ne tudi če je stal celi dan.
Kar se tiče dodatov ni treba vlivat razen če tankaš na pumpah ki se arogantno držijo predpisov ki so jih same zlobirale(petrol, OMV)da nam prodajajo slabše gorivo kot ostali(MOL, Agip) ki raje dobavijo kvaliteto in so dodatki odveč. Letos sem celo zimo tankal na MOL in tudi pri -25 je bilo bp

Voith je napisal/-a:prakticno avtomobil diesel nima nobenga pravega smisla. tovorci ne recem, so odlicni, sam avto diesel je pa bolj problematicen, prinese not pa nicesar koristnega. manjsa poraba ok, sam vecja zacetna cena, manjsa zanesljivost itn.


1.ČE delaš več kilometrov ima dizel še kako smisel: pomemben je predvsem doseg z enim tankanjem ki ga posledično prinese nižja poraba...Pri enakem tanku zdaj prevozimo 300km več-kar pomeni na morje in nazaj s istim tankom... 8)
2. večje začetne cene pri nas ne morem komentirat ker avto s dizelskim motorjem je sicer bil 500kSIT dražji od bencina je pa res da nista bila na voljo s isto opremo-dizel je imel eno stopnjo višjo....
3.Ne vem od kod tebi nezanesljivost dizelkih motorjev...Res je da imajo več delov in tako potencialno večji riziko ampak mislim da to ni potrjeno. Kvečjemu bi bili bolj zanesljivi ker je dizelski motor zaradi nižjih obratov manj pod stresom.

Voith je napisal/-a:komicakam diesel motocilel, to bo smeha k se bojo najdl pa bojo trdil da je sele to prava definicija sportne voznje :lol:


To pa itak... Aja ne gre čist k motociklu ampak še subaru je za leto 2008 napovedal prvi serijski dizel-bokser motor...

Voith je napisal/-a:no bottom line je da se nocem tle kregat, hocm sam povedat da je men super usec odzivnost avta. zato zame bencinar. ce pa ze dizl, pol pa 3.0+. drgac pa vsake oke majo svojga malarja tko da izbira je od vsazga posebi.


Meni je tudi všeč odzivnost avta in bencinar je še vedno prvi pick ampak je pa treba pomislit da če prevoziš toliko in toliko km na leto se ti izplača. Pač med tednom si traktorist za vikend pa voznik formule... :twisted:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So apr 09, 2005 8:06 am

pi je napisal/-a:Jaz se bolj nagibam k bencinarjem ampak samo zaradi zvoka. V vožnji se mi bolj dopade dizel. Nekako bolj enakomerno vleče, boljši občutek mam ko nonstop vleče enakomerno.

takega dizla se nebi branil
http://avtomoto.siol.net/default.asp?ar ... 2918203264
povozi od 80-120 v četrti porsche boxterja...


Lp BoŠko


Je pa tu že novi BMW 320D!!!
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI So apr 09, 2005 9:08 am

Ja dizla moreš vozit na doooooooooooolge relacije da se ti na koncu splača
ko pa kej crkne pa porabiš tist denar katerega si prišparal z nafto
Ej štef pazi s kom dirkaš !!!
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri So apr 09, 2005 10:42 am

DrMr je napisal/-a:
pi je napisal/-a:Jaz se bolj nagibam k bencinarjem ampak samo zaradi zvoka. V vožnji se mi bolj dopade dizel. Nekako bolj enakomerno vleče, boljši občutek mam ko nonstop vleče enakomerno.

takega dizla se nebi branil
http://avtomoto.siol.net/default.asp?ar ... 2918203264
povozi od 80-120 v četrti porsche boxterja...


Lp BoŠko


Je pa tu že novi BMW 320D!!!


eh mašina je že vredu sam mi je avto sam grd (spredaj je Ok ampak zadaj. :roll: ...)
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS So apr 09, 2005 10:44 am

HAHAHA čipana xsara z 126 konji nese VTS. Res je da nimam izkusnj s temi avti, ampak ce je tko, jih tut nebi rad imel. drugac pa ce nekdo misli da mora bit bencinar mocnejsi, da lahko konkurira dizlu je pac zelo naiven. Pomoje ste vsi mal pod vplivom "limanja na zice" od turbota pa navora, pa recimo obcutek ko se v dizlu hoces peljat pri 60 v 4 malo hitreje ti da navor obcutek moci tudi ce ne menjas nizje sam ce das pr bencinarju pol iz 4te v 2go in flooras bi bil tut zelo športen obcutek pri isti moci (sam tega u praksi noben noce prevec delat ker mamo obcutek da je to bolece za avto...)

PS: dizli niso za dirkat iz vecih razlogov nevem zakaj ne morete vsaj tega sprejet (premalo obr./min, pretezek motor...)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov