Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 To apr 19, 2005 10:41 pm

ma nemi ameriški ncap primerjat z evropskim. tole je čisto druga zadeva,
čisto druge parametre imajo glede varnosti. v evropi ima lahko eden 5* v
usa bo imel 2* ali pa obratno.
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To apr 19, 2005 10:44 pm

evropejc al pa american glava se isto razsuje, kosti tud ne skrtajo v jezikih ne?

to pa da se isti avto razlicno izkaze, pomen pa sam to da je avtomobilska nesreca zelo kompleksen pojav, ki se ga ne da kr tko uokvirt v ene ocene z zvezdicami.
 
Uporabniški avatar
VW freak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr nov 24, 2004 8:25 am
Kraj: Žalec

Napisal/-a VW freak To apr 19, 2005 11:14 pm

Ne mi primerjat EURO-NCAP-a pa ameriških verzij NCAP-a, ker so to različni testi zaradi različnih potovalnih navad in zaradi različnih statistik. Vsi novejši crash testi so grajeni na podlagi statistik, ki povedo, kako največ ljudi umre, oz. se jih težko poškoduje in na podlagi tega se izdelujejo specifikacije za določena področja. Zato ti testi med seboj nismo primerljivi v tej meri, da neki avto ki ima po enem testu visoko oceno, je zelo malo verjetno, da bo dobil isto visoko oceno tudi na drugem kontinentu.

Kar se pa Logana tiče, bom pa sam reku, da malo denarja, malo muzike. V splošnem pogledano, pa se mi tukaj še vseeno zdi veliko muzike za malo denarja. To je moje mnenje, čeprav res pa je, da jz si ga nikol ne bi kupu, ker raje ostanem na večjih in težjih avtomobilih, ker masa in vztrajnostna sila pa še vedno delata svoje.

Lep pozdrav
Sam da je VW TDI !!!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To apr 19, 2005 11:33 pm

jaoo :bonk :bonk :bonk :bonk pa negre se za teste @#&^*&!!@#$. gre se za to da tud ti ko se razsujes se nebos ne tko ko na ncap ne tko ko na iihs, ampak se bos unikatno. in unikatnih stvari se ne da primerjat med sabo.


kapcis zdej al ti narisem eno veliko rizbo ?


mislm res nevem vec al ste res tok zabiti al sm pa js umsko prizadet. neki more bit.
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 To apr 19, 2005 11:36 pm

Voith je napisal/-a:jaoo :bonk :bonk :bonk :bonk pa negre se za teste @#&^*&!!@#$. gre se za to da tud ti ko se razsujes se nebos ne tko ko na ncap ne tko ko na iihs, ampak se bos unikatno. in unikatnih stvari se ne da primerjat med sabo.


kapcis zdej al ti narisem eno veliko rizbo ?


mislm res nevem vec al ste res tok zabiti al sm pa js umsko prizadet. neki more bit.


z tem pa se popolnoma strinjam. nikoli se ne zaletiš kot pri ncapu :o
Slika
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci Sr apr 20, 2005 6:08 am

Jaz lahko samo recem svinarija.Se pravi da ljudje ki zivijo na vzhodu se lahko vozijo v slabo varnem avtomobilu saj njihova zivljenja niso nic vredna za evropo bomo pa avto izboljsali.Ostajam brez besed.
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Sr apr 20, 2005 7:08 am

Mal pravila za zvezdice preberte.
zvezdico avto puši, če nima srednega zadnega vzglavnika, pa 3točkovnega pasu zadi, pa dobi jo če ma zaveso za glavo...
Tko da upulen tank ni varen voz, ker nima vseh 1256 airbagov in vseen se počutim v tanku varnega.
Verjamem pa, da so te zvezdice vsaj ena primerjava in vpogled v varnost določenega avtomobila.
 
Gost
 

Napisal/-a Gost Sr apr 20, 2005 7:27 am

Ma kašna Dacia, dej no! To je škatlca za užigalce...

Nevem točno kje sm to vidu, ampak so primerjal Dacio Logan z Golfom IV, k je zdj po prihodu Golfa V glih prbližn iste cene kot Logan.
In izid - kukrkol obrneš, je Golf IV trikrat bolj varen, kot Logan.
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Sr apr 20, 2005 7:31 am

vinci je napisal/-a:Jaz lahko samo recem svinarija.Se pravi da ljudje ki zivijo na vzhodu se lahko vozijo v slabo varnem avtomobilu saj njihova zivljenja niso nic vredna za evropo bomo pa avto izboljsali.Ostajam brez besed.

Normalno. Drugace si pac ne morejo avta privoscit. A ker se se vendo prodajajo Lade, Hindustani in podobno pa nic ne piz.dis. Pa so se slabsi od Logana ...
kaka logika ... :P
Slika
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci Sr apr 20, 2005 8:08 am

Lada in podobni niso nikoli bili varni avtomobili in so jih kot take tudi prodajali povsod ne glede na trzisce in se niso sli neke dvojnosti glede varnosti.Docim pri loganu pa gre za to in zato je to svinarija.
 
Uporabniški avatar
Mumbley
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:27 am

Napisal/-a Mumbley Sr apr 20, 2005 8:11 am

Vsi crash testi bi se morali delati na osnovnem modelu - šele takrat bi bili realni, ne pa da vzamejo avto z maksimalno opremo in se hvalijo s petimi zvezdicami.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr apr 20, 2005 8:18 am

Crash testi se delajo na osnovnih modelih, kolikor je meni znano.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr apr 20, 2005 11:03 am

lenivec je napisal/-a:men se pa zdi da vso pzablate šibko točko pri krešu... človeka.

avti so že dooolgo dovol varni da te obvarujejo v krešu, sam žal človeško telo ni namenjeno takim pojemkom. maš lahko ti smarta al pa merklo s klaso pa se v steno zibiješ, pri obeh avtih boš v trenutku iz 100kmh na 0kmh pa ste lahk nevem kaki zagovorniki velik avto varn avto v obeh bo na telo delovale (pre)velike sile in se bojo vezi v notranjosti trgale ker ni mati narava dizajnirala človeka za več kot 35kmh ;)

tak da logan, lada, laguna, bmw bilokaj vse je isti falus ko smo a mi najšibkejši člen in ne avto


Samo kolega...hej...na cesti se največkrat zapičiš v AVTO...v drug avto in tukaj je pa še kako važno, kako velik in težak je tvoj avto...če maš...recimo cliota(5zvezdic) ki ga občasno vozim jaz al pa punteka ki ga maš ti in da nabaševa eno klaso E ali Volva 960, ki danes ne bi dobila verjetno niti dveh zvezdic na NCAP, bi midva potegnila še kako kratko, ker bi ladja Mece"povozila in zdrobila" naju in najine avtomobile...da ne bi o kakšnih večjih terencih začeli razglabljat...
Ko gre za trk v steno, potem je važno kok je avto dobro skonsturiran, vsekakor, ko se pa dva avta med sabo pokneta, je pa POLEG tega, še kako in še bolj važno pravilo močnejšega ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr apr 20, 2005 11:20 am

Slide, novi avtomobili imajo dost močne kletke, da zdržijo en hud crash (recimo tvoj primer), tako, da zmečkalo te pomoje glih nebi. Ostalo je pa že lenivec povedal.
 
Uporabniški avatar
Mumbley
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:27 am

Napisal/-a Mumbley Sr apr 20, 2005 12:07 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Crash testi se delajo na osnovnih modelih, kolikor je meni znano.

LP,
Joie

Stranske airbage nima noben avto v nižjem razredu serijsko, če pa gledaš teste pa so vsi avti, ki dosegajo 4 zvezdice opremljeni z njimi:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=1
Torej na vseh reklamah, ko se pohvalijo z zvezdicami zavajajo kupce.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Sr apr 20, 2005 12:22 pm

ameriški crash testi so narejeni tako, da se avto s celotno sprednjo stranico pribije v zid, pri evropskih pa se zaleti le leva polovica, kar je PRECEJ HUJŠE. :P Pride namreč do efekta zategnjenosti karoserije itd. Tak trk je tudi veliko bolj podoben tistim v realnosti.

Za vse zagovornike ameriških testov priporočam ogled rezultatov KIE Carnival. Pa si oglejte, kaj je od avta na EURO-NCAP testih sploh še ostalo :lol:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr apr 20, 2005 12:23 pm

lenivec je napisal/-a:slide če si gledal od fift gear "test" corsa in smart v betonsko steno pri 120kmh če s ene motim
oba avta dovl "nedeformirana" da te nebi zmečkalo.

isto je pri vseh kreših, kolkokrat pi pa v krežu nekaj v glavo zapikne
al pa te zmečka itd... res v extremnih primerih. večina nesreč s smrtnim izidom so pa avti rečimo temu dovol "nepoškodovani" da bi mogo voznik preživet. ampak kot sn gor napisal je problem v naši zgradbi.
sam poglej kaj se dogaja z možgani ko glava zaniha, ni problem tisto ko butne glava naprej ampak potem ko se ustavi in jo cukne nazaj takrat pride do poškodb možganov...
pol so tu notranje krvavitve, ker pač nismo sposobni zdržat takih pojemkov in preprosto vtrga kaki organ...

tak da dan danes je o varnosti avtov preprosto nesmiselno razglablat ker so vsi NOVI avti dovol varni da nas zaščitijo, ampak žal nas pa nemorejo zaščitit pred silami ki nastanejo pri tku


Saj se povsem strinjam s tabo glede trka v steno!!!!!!!!
Problem ki ga očitno nisi dobro prebral v mojem postu je v pravilu močnejšega. Težak avto bo enostavno pred sabo potisnil lažjega in posledično bojo tudi sile na potnike v težjem avtu mnogo manjše kot na tiste v manjšem, ki jih bo po trku ne samo zaustavilo tako kot pri trčenju v steno, ampak pod vplivom velikega avta odbilo nazaj. Veliki oziroma težki pa bo nadaljeval svojo pot...DA, s bistveno zmanjšano hitrostjo ampak še vedno je pojemek bistveno bolj blag kot pri manjšem oziroma lažjem avtu.
Ampak to velja vsekakor samo pri trku avto avto, kar sem že prej upam da dost jasno povedal. Takšna je pač kruta realnost pri trku avto-avto...big guy wins...Pri trku v steno je pa točno tako kot ti praviš.

@Metallic tisto o zmečkanju je v NAREKOVAJIH in tako je bilo tudi mišljeno...ne dobesedno.
Zadnjič spremenil Slide, dne Sr apr 20, 2005 12:25 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr apr 20, 2005 12:24 pm

Mumbley je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Crash testi se delajo na osnovnih modelih, kolikor je meni znano.

LP,
Joie

Stranske airbage nima noben avto v nižjem razredu serijsko, če pa gledaš teste pa so vsi avti, ki dosegajo 4 zvezdice opremljeni z njimi:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=1
Torej na vseh reklamah, ko se pohvalijo z zvezdicami zavajajo kupce.


khm, khm, mislim, da imajo vsi renaulti vsaj 4 airbage. Clio ma zihr, za twingota pa nism zihr. ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov