
Joie de vivre! je napisal/-a:Druga največja ameriška avtomobilistična revija je testirala 8 športnih limuzin do vrednosti $55.000.
Rezultat:
1. Infiniti M45
2. Acura RL
3. Lexus GS430
4. MB E350
5. Audi A6 4.2 quattro
6. BMW 530i
7. Cadillac STS V8
8. Jaguar S-type 4.2
Če bi bil test narejen pri AutoBildu, bi bili na privih 3 mestih 100% vsi trije nemški avtomobili, v to sem popolnoma prepričan.
Glej če malo bolj pogledaš boš vidu da Auto bild redkokdaj japonce sploh primerja z nemci tko da ne govort napamet!
Kdo je zdaj bolj objektiven, Nemci ali Američani? Po moje bolj Američani, saj so z izjemo Caddyja vsi izdelki uvoženi.
Še link, če ne verjamete:
http://www.caranddriver.com/article.asp ... le_id=9391
Tale Infiniti mora biti res bomba.
LP,
Joie
PureTNT je napisal/-a:INFINITY, daily driver ali ne, avtomobil stane svojih 70.000 USD in več. Pri tem ne gledam več toliko na to, kaj za ta denar dobiš, ampak kaj ti je všeč. Kot sem že rekel, če bi kupovali racionalno, bi se vsi vozili naokoli v Thaliah dCi. Ko smo že pri vrednosti za denar, mika me, da bi katerega od teh uvozil iz ZDA, cena napram naši Verovškovi je več kot ugodna. Glej ga, morda pa res gledamo na to, kaj dobimo za svoj denar.
Lp
Mick Jerry je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:INFINITY, daily driver ali ne, avtomobil stane svojih 70.000 USD in več. Pri tem ne gledam več toliko na to, kaj za ta denar dobiš, ampak kaj ti je všeč. Kot sem že rekel, če bi kupovali racionalno, bi se vsi vozili naokoli v Thaliah dCi. Ko smo že pri vrednosti za denar, mika me, da bi katerega od teh uvozil iz ZDA, cena napram naši Verovškovi je več kot ugodna. Glej ga, morda pa res gledamo na to, kaj dobimo za svoj denar.
Lp
Cene so že u redu pri njih, samo za njihov trg so drugačne luči, šipe in verjetno še kaj. računaj še ladijski prevoz, pa zamenjava delov...
Normalno, da se jih tut okol prnest. Avto registriraš v Nemčiji, ga isti dan odjaviš in pripelješ v SLO. Ker je že bil registriran na področju EU, pri nas potem ne komplicirajo več in ga lahko registriraš. Samo nisem siguren če ga je treba kaj predelat tut za registracijo v Nemčiji.
PureTNT je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Tudi ko so testirali lexusa LS, MB razred S in BMW serije 7, je zmagal... kdo drug kot Lexus. Da se ta avto ne prodaja tudi pri nas, je kriva samo avtomobilska nerazgledanost in večni predsodki. Američani jih vsaj kar se tiče avtomobilov nimajo.
LP,
Joie
Pretiravaš. Lexus je vsekakor kvalitetna znamka (Toyota), vendar daleč od tega, da bi kakorkoli prekašal svoje evropske tekmece. Car & Driver načeloma ni objektivna avtorevija, tako da je tudi v tem primeru treba rezultate jemat zadržano. Drug faktor nelastništva evropskih limuzin je višja cena. "Dobro plačani" vladni uslužbenci le redko presežejo 50-70.000 USD letno. Da bi dal 40.000 in več za avtomobil (s to ceno na trg vstopa A6) je pač nesmotrno. Daleč od tega, da bi bili ameriški in japonski avtomobili slabši toliko, kolikor manj stanejo, zato jih tudi na debelo kupujejo. Ne pozabi, da se večini Američanov, ki kupujejo v tem segmentu, zdi Audijev 3.2-litrski motor podhranjen, 4.2 pa ravno sprejemljiv. To je pač cena, ki jo plačaš za sodelovanje na dveh popolnoma različnih trgih - na Ameriškem, kjer z "ukradeno" nafto (od kdaj je nafta, ki si jo plačal, ukradena?) razsipajo in si lahko privoščijo izjemno močne bencinske motorje brez skrbi za fuel economy in na trgu EU, kjer izraz fuel efficiency pomeni vse in se 255 KM smatra popolnoma drugače kot v ZDA. Dodam naj še to, da so vozne razmere v ZDA povečini drugačne (večinoma cijazenje pod 130 km/h) kot v Evropi, kar tudi vpliva na mentaliteto. Evropejec ima lahko odlično podvozje, pa mu to ne bo prineslo veliko točk.
Lp
Mick Jerry je napisal/-a:PureTNt, maš prov pri takemu avtomobilu se ne gleda na ceno in podobno. Če že zapraviš 20 mio+, potem so take stvari postranskega pomena in se gleda bolj imidž, oblika avtomobila...
Nikjer nism rekel da so pri Car & Driver objektivni...
jakaracman je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Tudi ko so testirali lexusa LS, MB razred S in BMW serije 7, je zmagal... kdo drug kot Lexus. Da se ta avto ne prodaja tudi pri nas, je kriva samo avtomobilska nerazgledanost in večni predsodki. Američani jih vsaj kar se tiče avtomobilov nimajo.
LP,
Joie
Pretiravaš. Lexus je vsekakor kvalitetna znamka (Toyota), vendar daleč od tega, da bi kakorkoli prekašal svoje evropske tekmece. Car & Driver načeloma ni objektivna avtorevija, tako da je tudi v tem primeru treba rezultate jemat zadržano. Drug faktor nelastništva evropskih limuzin je višja cena. "Dobro plačani" vladni uslužbenci le redko presežejo 50-70.000 USD letno. Da bi dal 40.000 in več za avtomobil (s to ceno na trg vstopa A6) je pač nesmotrno. Daleč od tega, da bi bili ameriški in japonski avtomobili slabši toliko, kolikor manj stanejo, zato jih tudi na debelo kupujejo. Ne pozabi, da se večini Američanov, ki kupujejo v tem segmentu, zdi Audijev 3.2-litrski motor podhranjen, 4.2 pa ravno sprejemljiv. To je pač cena, ki jo plačaš za sodelovanje na dveh popolnoma različnih trgih - na Ameriškem, kjer z "ukradeno" nafto (od kdaj je nafta, ki si jo plačal, ukradena?) razsipajo in si lahko privoščijo izjemno močne bencinske motorje brez skrbi za fuel economy in na trgu EU, kjer izraz fuel efficiency pomeni vse in se 255 KM smatra popolnoma drugače kot v ZDA. Dodam naj še to, da so vozne razmere v ZDA povečini drugačne (večinoma cijazenje pod 130 km/h) kot v Evropi, kar tudi vpliva na mentaliteto. Evropejec ima lahko odlično podvozje, pa mu to ne bo prineslo veliko točk.
Lp
Ah, spet ena pametna.CD je zelo verjetno najbolj objektivna tovrstna revija, vsekakotr pa najbolj prodajana (kar tudi veliko pove o kvaliteti). Vecion ljudi, ki tam delajo, poznam, vem kaksem background imajo in kakos e tam dela in ker enako vem o marsikateri nemski reviji, ti lahko mirno napisem, da so ameri tu bolj objektivni od nemcev.
Lexus proti EU tekmecem? Iz prve roke ti lahko povem (lastrno mnenje), da je GS enkaovreden seriji5 in boljski od MB E in A6. Tudi pri podvozju, ne le pri ostalih stvareh. In sevda dalec spredaj pri zanesljivcosti in zadovoljstvu kupcev. Za malo manj denarja ... Zakaj je lahko cenejsi? Ker razvijejo manj razlicic (prestej motorje v lexusu gs in v seriji 5) in podobno.
Zakja gre leexusu (ki ga ne mores enacit s toyoto, ker gre za popolnoma loceno znamko z locenim razvojem, dizajnom in proizvodnjo) v evropi slabse? ker nimajo dizlov (edini pravilno, glede na smrtno nevarno strupenost slednjih), ampak bodo od letos in zacetka naslednjega leta v zameno imeli hibride.
PureTNT je napisal/-a:Ti mi že lahko poveš svoje mnenje, pa ne pomeni, da stoji. Car&Driver je revija, ki služi mnogim interesom. Od kdaj je branost merilo kvalitete? Poglej samo koliko ljudi gleda Top Gear ali pa koliko ljudi pri nas kupuje Slovenske Novice. Če iz več dobro informiranih virov izvem, da so opisovalci zaradi različnih faktorjev pristranski, potem temu veliko bolj zaupam kakor sami prodajanosti revije. Lexus boljši od Nemcev? Če odmisliva električne okvare (tlačenje premalo preizkušene state-of-the-art elektronike v avtomobile - na pamet mi pade I-drive), v čem je Lexus bolj kvaliteten? Je žalitev, če Lexus enačim s Toyoto, ki velja za proizvajalca najbolj zanesljivega vozila na svetu, Corolle? Razvoj modelov je različen (logično), vendar se tehnologija prenaša med obema tovarnama. Sledi primerjava Lexusa z BMW, Audijem in MB. Od kje si potegnil ugotovitev, da je BMW enakovreden Lexusu, medtem ko MB in Audi nista? Mislil sem, da si objektiven. Kar se tiče strupenosti dizlov se s teboj strinjam, vendar bodiva poštena - vsi se radi vozimo ceneje, zato je prodaja dizlov narasla. Kar se mene tiče tudi hibridi ne bodo dovolj ampak bodo potrebne radikalnejše spremembe, ki pa po mojem že presegajo meje te teme.
Lp
jakaracman je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Ti mi že lahko poveš svoje mnenje, pa ne pomeni, da stoji. Car&Driver je revija, ki služi mnogim interesom. Od kdaj je branost merilo kvalitete? Poglej samo koliko ljudi gleda Top Gear ali pa koliko ljudi pri nas kupuje Slovenske Novice. Če iz več dobro informiranih virov izvem, da so opisovalci zaradi različnih faktorjev pristranski, potem temu veliko bolj zaupam kakor sami prodajanosti revije. Lexus boljši od Nemcev? Če odmisliva električne okvare (tlačenje premalo preizkušene state-of-the-art elektronike v avtomobile - na pamet mi pade I-drive), v čem je Lexus bolj kvaliteten? Je žalitev, če Lexus enačim s Toyoto, ki velja za proizvajalca najbolj zanesljivega vozila na svetu, Corolle? Razvoj modelov je različen (logično), vendar se tehnologija prenaša med obema tovarnama. Sledi primerjava Lexusa z BMW, Audijem in MB. Od kje si potegnil ugotovitev, da je BMW enakovreden Lexusu, medtem ko MB in Audi nista? Mislil sem, da si objektiven. Kar se tiče strupenosti dizlov se s teboj strinjam, vendar bodiva poštena - vsi se radi vozimo ceneje, zato je prodaja dizlov narasla. Kar se mene tiče tudi hibridi ne bodo dovolj ampak bodo potrebne radikalnejše spremembe, ki pa po mojem že presegajo meje te teme.
Lp
Vsaka revija sluzi veliko interesom. Pravis, da si izvedel iz ve virov. Prav. Zaradi mene imas lahko svoje mnenje, me ne moti. Poznam pa ljudi pri CD in recimo pri AMS, poznam odnose v ozadju in moje mnenje je, da je AMS (pa tudi kaka druga nemska revija) mnogo bolj pristranski. Ce ne verjames: vzemi AMSje za 10 let nazaj in pojdi stet oglase po znamkah in rezultate testov. POtem neredi isto pri CD ...
Po cem sem potegnil ugotovitev da je BMW5 enakovreden Lexusu GS (in ne BMW Lexusu na plosno, kot si napacno napisal)? Ker sem vozil oba. In Audija in MB tudi. Ker sme pogledal, koliko stane servisiranje in koliko staneta avta. Potem ugotovis, da sta enakovredna. Ce si bolj za sportno/udobne avte, bi rekel pa je malo spredaj BMW, ce si bolj za udobno/sportne, je BMW. Po cem je bolj kvaliteten? Zanesljivost, odnos do strank, izdelava, samodejni menjalnik ... Manj kvaliteten? Nekateri materiali, ergonomija, ...
Enacit Lexus s Toyoto ni zaleitev, je pa narobe. To je priblizno isto, kot ce bi enacil Audi in koncern VAG (ali Audi in VW) ...
HajdukS je napisal/-a:Izdelana sta mogoce isto sam se lexus bolj poredko pokvari.... :P(oprosti bolj verjamem razlicnim testom kakovosti kot tvojim ocenam... ps: "Na dveh zaporednih SL55 je zaribal motor (zgodnja serija), 760iL je imel težave z menjalnikom, E55 je imel stalne težave s sistemom COMAND. Potem je tu še E46 M3, kateremu je dvakrat zaribal motor" sam si vse povedal
)
HajdukS je napisal/-a:Sem mel moznost delat na takem mestu da sm si ustvaru sliko o pokvarljivosti in "velika trojica" kr redno pusca ljudi na cedilu, celo vec kot kksni bolj budget avti...
PureTNT je napisal/-a:HajdukS je napisal/-a:Sem mel moznost delat na takem mestu da sm si ustvaru sliko o pokvarljivosti in "velika trojica" kr redno pusca ljudi na cedilu, celo vec kot kksni bolj budget avti...
Cena vgrajevanja ogromnih količin elektronike. Če bi bilo po mojem bi avtomobili imeli ABS in nadzor stabilnosti, ostale navlake pa bi se znebil.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov