Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe apr 22, 2005 2:58 pm

Potencialni kupci avtov od 10 do 20 mio majo pa res neskoncno kesa, ja... Raj se vozijo u 330 bimmerju dobr opremlenem, kot u acuri RL ker navsezadnje majo tok denarja da ni vec vazno kasn avto je ampak da je prestizen (ma dobro plastiko v notranjosti) :roll: Kasne vi pisete, jao....
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe apr 22, 2005 4:30 pm

No ja mogoče ste tuki gor sami bogataši, ampak zame je avto, ki stane nad 70.000 dolarji že precej luksuzen. Teh 14 miljonov pa ni tko majhn dnar. Tko da to zame niso daily driverji, mogoče v USA, zame ne. In ja, meni je važno a ma avto bolšo plastiko notr, a ma 6,5 al 7,5 do 100 in pa poreklo. Zame je samo nekaj japonskih avtov, ki imajo neko hudo ime in bi jih kupil. Da, ZAME. Zdej boste se spet razbunili, da japonci so pa tko al tko bolši od evropejcev, da majo bolšo elektronko, da več zdržijo, da so cenejši, la la la la... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Pe apr 22, 2005 4:37 pm

Pomoje je pa tko in k vec placa un je visje na lestvici!!!
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe apr 22, 2005 4:41 pm

INFINITY, daily driver ali ne, avtomobil stane svojih 70.000 USD in več. Pri tem ne gledam več toliko na to, kaj za ta denar dobiš, ampak kaj ti je všeč. Kot sem že rekel, če bi kupovali racionalno, bi se vsi vozili naokoli v Thaliah dCi. Ko smo že pri vrednosti za denar, mika me, da bi katerega od teh uvozil iz ZDA, cena napram naši Verovškovi je več kot ugodna. Glej ga, morda pa res gledamo na to, kaj dobimo za svoj denar :lol: .

Lp
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Re: Primerjalni test v Car&driverju

Napisal/-a BMW Motorsport Pe apr 22, 2005 4:46 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Druga največja ameriška avtomobilistična revija je testirala 8 športnih limuzin do vrednosti $55.000.
Rezultat:

1. Infiniti M45
2. Acura RL
3. Lexus GS430
4. MB E350
5. Audi A6 4.2 quattro
6. BMW 530i
7. Cadillac STS V8
8. Jaguar S-type 4.2

Če bi bil test narejen pri AutoBildu, bi bili na privih 3 mestih 100% vsi trije nemški avtomobili, v to sem popolnoma prepričan.

Glej če malo bolj pogledaš boš vidu da Auto bild redkokdaj japonce sploh primerja z nemci tko da ne govort napamet!
Kdo je zdaj bolj objektiven, Nemci ali Američani? Po moje bolj Američani, saj so z izjemo Caddyja vsi izdelki uvoženi.

Še link, če ne verjamete:
http://www.caranddriver.com/article.asp ... le_id=9391

Tale Infiniti mora biti res bomba.

LP,
Joie
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe apr 22, 2005 5:01 pm

PureTNT je napisal/-a:INFINITY, daily driver ali ne, avtomobil stane svojih 70.000 USD in več. Pri tem ne gledam več toliko na to, kaj za ta denar dobiš, ampak kaj ti je všeč. Kot sem že rekel, če bi kupovali racionalno, bi se vsi vozili naokoli v Thaliah dCi. Ko smo že pri vrednosti za denar, mika me, da bi katerega od teh uvozil iz ZDA, cena napram naši Verovškovi je več kot ugodna. Glej ga, morda pa res gledamo na to, kaj dobimo za svoj denar :lol: .

Lp


Cene so že u redu pri njih, samo za njihov trg so drugačne luči, šipe in verjetno še kaj. računaj še ladijski prevoz, pa zamenjava delov...

Normalno, da se jih tut okol prnest. Avto registriraš v Nemčiji, ga isti dan odjaviš in pripelješ v SLO. Ker je že bil registriran na področju EU, pri nas potem ne komplicirajo več in ga lahko registriraš. Samo nisem siguren če ga je treba kaj predelat tut za registracijo v Nemčiji.
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe apr 22, 2005 5:36 pm

Mick Jerry je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:INFINITY, daily driver ali ne, avtomobil stane svojih 70.000 USD in več. Pri tem ne gledam več toliko na to, kaj za ta denar dobiš, ampak kaj ti je všeč. Kot sem že rekel, če bi kupovali racionalno, bi se vsi vozili naokoli v Thaliah dCi. Ko smo že pri vrednosti za denar, mika me, da bi katerega od teh uvozil iz ZDA, cena napram naši Verovškovi je več kot ugodna. Glej ga, morda pa res gledamo na to, kaj dobimo za svoj denar :lol: .

Lp


Cene so že u redu pri njih, samo za njihov trg so drugačne luči, šipe in verjetno še kaj. računaj še ladijski prevoz, pa zamenjava delov...

Normalno, da se jih tut okol prnest. Avto registriraš v Nemčiji, ga isti dan odjaviš in pripelješ v SLO. Ker je že bil registriran na področju EU, pri nas potem ne komplicirajo več in ga lahko registriraš. Samo nisem siguren če ga je treba kaj predelat tut za registracijo v Nemčiji.


Po novem je treba menjat samo luči. Instrumentalna plošča ima poleg imperialnih tudi metrične enote, tako da je ni treba menjat.
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Pe apr 22, 2005 6:40 pm

PureTNT je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Tudi ko so testirali lexusa LS, MB razred S in BMW serije 7, je zmagal... kdo drug kot Lexus. Da se ta avto ne prodaja tudi pri nas, je kriva samo avtomobilska nerazgledanost in večni predsodki. Američani jih vsaj kar se tiče avtomobilov nimajo.

LP,
Joie


Pretiravaš. Lexus je vsekakor kvalitetna znamka (Toyota), vendar daleč od tega, da bi kakorkoli prekašal svoje evropske tekmece. Car & Driver načeloma ni objektivna avtorevija, tako da je tudi v tem primeru treba rezultate jemat zadržano. Drug faktor nelastništva evropskih limuzin je višja cena. "Dobro plačani" vladni uslužbenci le redko presežejo 50-70.000 USD letno. Da bi dal 40.000 in več za avtomobil (s to ceno na trg vstopa A6) je pač nesmotrno. Daleč od tega, da bi bili ameriški in japonski avtomobili slabši toliko, kolikor manj stanejo, zato jih tudi na debelo kupujejo. Ne pozabi, da se večini Američanov, ki kupujejo v tem segmentu, zdi Audijev 3.2-litrski motor podhranjen, 4.2 pa ravno sprejemljiv. To je pač cena, ki jo plačaš za sodelovanje na dveh popolnoma različnih trgih - na Ameriškem, kjer z "ukradeno" nafto (od kdaj je nafta, ki si jo plačal, ukradena?) razsipajo in si lahko privoščijo izjemno močne bencinske motorje brez skrbi za fuel economy in na trgu EU, kjer izraz fuel efficiency pomeni vse in se 255 KM smatra popolnoma drugače kot v ZDA. Dodam naj še to, da so vozne razmere v ZDA povečini drugačne (večinoma cijazenje pod 130 km/h) kot v Evropi, kar tudi vpliva na mentaliteto. Evropejec ima lahko odlično podvozje, pa mu to ne bo prineslo veliko točk.

Lp

Ah, spet ena pametna.CD je zelo verjetno najbolj objektivna tovrstna revija, vsekakotr pa najbolj prodajana (kar tudi veliko pove o kvaliteti). Vecion ljudi, ki tam delajo, poznam, vem kaksem background imajo in kakos e tam dela in ker enako vem o marsikateri nemski reviji, ti lahko mirno napisem, da so ameri tu bolj objektivni od nemcev.
Lexus proti EU tekmecem? Iz prve roke ti lahko povem (lastrno mnenje), da je GS enkaovreden seriji5 in boljski od MB E in A6. Tudi pri podvozju, ne le pri ostalih stvareh. In sevda dalec spredaj pri zanesljivcosti in zadovoljstvu kupcev. Za malo manj denarja ... Zakaj je lahko cenejsi? Ker razvijejo manj razlicic (prestej motorje v lexusu gs in v seriji 5) in podobno.
Zakja gre leexusu (ki ga ne mores enacit s toyoto, ker gre za popolnoma loceno znamko z locenim razvojem, dizajnom in proizvodnjo) v evropi slabse? ker nimajo dizlov (edini pravilno, glede na smrtno nevarno strupenost slednjih), ampak bodo od letos in zacetka naslednjega leta v zameno imeli hibride.
Slika
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Pe apr 22, 2005 6:44 pm

Mick Jerry je napisal/-a:PureTNt, maš prov pri takemu avtomobilu se ne gleda na ceno in podobno. Če že zapraviš 20 mio+, potem so take stvari postranskega pomena in se gleda bolj imidž, oblika avtomobila...

Nikjer nism rekel da so pri Car & Driver objektivni...

Pa se kako se gleda na ceno. Ne pozabit, avto tega razreda je za njih priblizno isto kot za nas avto ranga passata ... Bos rekel da se v EU pri takih avtihj ne gleda na ceno?
Ah ja, se na cisto prvega: CD je (po uradnih revidiranih podatkih) najvecja avtomobilska revija (cca 1.250.000 prodanih izvodov mesecno) ...
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe apr 22, 2005 7:28 pm

Hvala jakarac. nebi mogu bols povedat, kako realno stvari stojijo... 8)
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Pe apr 22, 2005 7:46 pm

Dost zanimivo so zakljucl test...."The M45 rocks. Game over."

Drgac bi pa mel vse, od prvega do zadnga.... ;)

LP
No need to be big to go fast......
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe apr 22, 2005 8:02 pm

jakaracman je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Tudi ko so testirali lexusa LS, MB razred S in BMW serije 7, je zmagal... kdo drug kot Lexus. Da se ta avto ne prodaja tudi pri nas, je kriva samo avtomobilska nerazgledanost in večni predsodki. Američani jih vsaj kar se tiče avtomobilov nimajo.

LP,
Joie


Pretiravaš. Lexus je vsekakor kvalitetna znamka (Toyota), vendar daleč od tega, da bi kakorkoli prekašal svoje evropske tekmece. Car & Driver načeloma ni objektivna avtorevija, tako da je tudi v tem primeru treba rezultate jemat zadržano. Drug faktor nelastništva evropskih limuzin je višja cena. "Dobro plačani" vladni uslužbenci le redko presežejo 50-70.000 USD letno. Da bi dal 40.000 in več za avtomobil (s to ceno na trg vstopa A6) je pač nesmotrno. Daleč od tega, da bi bili ameriški in japonski avtomobili slabši toliko, kolikor manj stanejo, zato jih tudi na debelo kupujejo. Ne pozabi, da se večini Američanov, ki kupujejo v tem segmentu, zdi Audijev 3.2-litrski motor podhranjen, 4.2 pa ravno sprejemljiv. To je pač cena, ki jo plačaš za sodelovanje na dveh popolnoma različnih trgih - na Ameriškem, kjer z "ukradeno" nafto (od kdaj je nafta, ki si jo plačal, ukradena?) razsipajo in si lahko privoščijo izjemno močne bencinske motorje brez skrbi za fuel economy in na trgu EU, kjer izraz fuel efficiency pomeni vse in se 255 KM smatra popolnoma drugače kot v ZDA. Dodam naj še to, da so vozne razmere v ZDA povečini drugačne (večinoma cijazenje pod 130 km/h) kot v Evropi, kar tudi vpliva na mentaliteto. Evropejec ima lahko odlično podvozje, pa mu to ne bo prineslo veliko točk.

Lp

Ah, spet ena pametna.CD je zelo verjetno najbolj objektivna tovrstna revija, vsekakotr pa najbolj prodajana (kar tudi veliko pove o kvaliteti). Vecion ljudi, ki tam delajo, poznam, vem kaksem background imajo in kakos e tam dela in ker enako vem o marsikateri nemski reviji, ti lahko mirno napisem, da so ameri tu bolj objektivni od nemcev.
Lexus proti EU tekmecem? Iz prve roke ti lahko povem (lastrno mnenje), da je GS enkaovreden seriji5 in boljski od MB E in A6. Tudi pri podvozju, ne le pri ostalih stvareh. In sevda dalec spredaj pri zanesljivcosti in zadovoljstvu kupcev. Za malo manj denarja ... Zakaj je lahko cenejsi? Ker razvijejo manj razlicic (prestej motorje v lexusu gs in v seriji 5) in podobno.
Zakja gre leexusu (ki ga ne mores enacit s toyoto, ker gre za popolnoma loceno znamko z locenim razvojem, dizajnom in proizvodnjo) v evropi slabse? ker nimajo dizlov (edini pravilno, glede na smrtno nevarno strupenost slednjih), ampak bodo od letos in zacetka naslednjega leta v zameno imeli hibride.


Ti mi že lahko poveš svoje mnenje, pa ne pomeni, da stoji. Car&Driver je revija, ki služi mnogim interesom. Od kdaj je branost merilo kvalitete? Poglej samo koliko ljudi gleda Top Gear ali pa koliko ljudi pri nas kupuje Slovenske Novice. Če iz več dobro informiranih virov izvem, da so opisovalci zaradi različnih faktorjev pristranski, potem temu veliko bolj zaupam kakor sami prodajanosti revije. Lexus boljši od Nemcev? Če odmisliva električne okvare (tlačenje premalo preizkušene state-of-the-art elektronike v avtomobile - na pamet mi pade I-drive), v čem je Lexus bolj kvaliteten? Je žalitev, če Lexus enačim s Toyoto, ki velja za proizvajalca najbolj zanesljivega vozila na svetu, Corolle? Razvoj modelov je različen (logično), vendar se tehnologija prenaša med obema tovarnama. Sledi primerjava Lexusa z BMW, Audijem in MB. Od kje si potegnil ugotovitev, da je BMW enakovreden Lexusu, medtem ko MB in Audi nista? Mislil sem, da si objektiven. Kar se tiče strupenosti dizlov se s teboj strinjam, vendar bodiva poštena - vsi se radi vozimo ceneje, zato je prodaja dizlov narasla. Kar se mene tiče tudi hibridi ne bodo dovolj ampak bodo potrebne radikalnejše spremembe, ki pa po mojem že presegajo meje te teme.

Lp
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Pe apr 22, 2005 10:40 pm

PureTNT je napisal/-a:Ti mi že lahko poveš svoje mnenje, pa ne pomeni, da stoji. Car&Driver je revija, ki služi mnogim interesom. Od kdaj je branost merilo kvalitete? Poglej samo koliko ljudi gleda Top Gear ali pa koliko ljudi pri nas kupuje Slovenske Novice. Če iz več dobro informiranih virov izvem, da so opisovalci zaradi različnih faktorjev pristranski, potem temu veliko bolj zaupam kakor sami prodajanosti revije. Lexus boljši od Nemcev? Če odmisliva električne okvare (tlačenje premalo preizkušene state-of-the-art elektronike v avtomobile - na pamet mi pade I-drive), v čem je Lexus bolj kvaliteten? Je žalitev, če Lexus enačim s Toyoto, ki velja za proizvajalca najbolj zanesljivega vozila na svetu, Corolle? Razvoj modelov je različen (logično), vendar se tehnologija prenaša med obema tovarnama. Sledi primerjava Lexusa z BMW, Audijem in MB. Od kje si potegnil ugotovitev, da je BMW enakovreden Lexusu, medtem ko MB in Audi nista? Mislil sem, da si objektiven. Kar se tiče strupenosti dizlov se s teboj strinjam, vendar bodiva poštena - vsi se radi vozimo ceneje, zato je prodaja dizlov narasla. Kar se mene tiče tudi hibridi ne bodo dovolj ampak bodo potrebne radikalnejše spremembe, ki pa po mojem že presegajo meje te teme.

Lp

Vsaka revija sluzi veliko interesom. Pravis, da si izvedel iz ve virov. Prav. Zaradi mene imas lahko svoje mnenje, me ne moti. Poznam pa ljudi pri CD in recimo pri AMS, poznam odnose v ozadju in moje mnenje je, da je AMS (pa tudi kaka druga nemska revija) mnogo bolj pristranski. Ce ne verjames: vzemi AMSje za 10 let nazaj in pojdi stet oglase po znamkah in rezultate testov. POtem neredi isto pri CD ...
Po cem sem potegnil ugotovitev da je BMW5 enakovreden Lexusu GS (in ne BMW Lexusu na plosno, kot si napacno napisal)? Ker sem vozil oba. In Audija in MB tudi. Ker sme pogledal, koliko stane servisiranje in koliko staneta avta. Potem ugotovis, da sta enakovredna. Ce si bolj za sportno/udobne avte, bi rekel pa je malo spredaj BMW, ce si bolj za udobno/sportne, je BMW. Po cem je bolj kvaliteten? Zanesljivost, odnos do strank, izdelava, samodejni menjalnik ... Manj kvaliteten? Nekateri materiali, ergonomija, ...
Enacit Lexus s Toyoto ni zaleitev, je pa narobe. To je priblizno isto, kot ce bi enacil Audi in koncern VAG (ali Audi in VW) ...
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe apr 22, 2005 11:05 pm

jakaracman je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:Ti mi že lahko poveš svoje mnenje, pa ne pomeni, da stoji. Car&Driver je revija, ki služi mnogim interesom. Od kdaj je branost merilo kvalitete? Poglej samo koliko ljudi gleda Top Gear ali pa koliko ljudi pri nas kupuje Slovenske Novice. Če iz več dobro informiranih virov izvem, da so opisovalci zaradi različnih faktorjev pristranski, potem temu veliko bolj zaupam kakor sami prodajanosti revije. Lexus boljši od Nemcev? Če odmisliva električne okvare (tlačenje premalo preizkušene state-of-the-art elektronike v avtomobile - na pamet mi pade I-drive), v čem je Lexus bolj kvaliteten? Je žalitev, če Lexus enačim s Toyoto, ki velja za proizvajalca najbolj zanesljivega vozila na svetu, Corolle? Razvoj modelov je različen (logično), vendar se tehnologija prenaša med obema tovarnama. Sledi primerjava Lexusa z BMW, Audijem in MB. Od kje si potegnil ugotovitev, da je BMW enakovreden Lexusu, medtem ko MB in Audi nista? Mislil sem, da si objektiven. Kar se tiče strupenosti dizlov se s teboj strinjam, vendar bodiva poštena - vsi se radi vozimo ceneje, zato je prodaja dizlov narasla. Kar se mene tiče tudi hibridi ne bodo dovolj ampak bodo potrebne radikalnejše spremembe, ki pa po mojem že presegajo meje te teme.

Lp

Vsaka revija sluzi veliko interesom. Pravis, da si izvedel iz ve virov. Prav. Zaradi mene imas lahko svoje mnenje, me ne moti. Poznam pa ljudi pri CD in recimo pri AMS, poznam odnose v ozadju in moje mnenje je, da je AMS (pa tudi kaka druga nemska revija) mnogo bolj pristranski. Ce ne verjames: vzemi AMSje za 10 let nazaj in pojdi stet oglase po znamkah in rezultate testov. POtem neredi isto pri CD ...
Po cem sem potegnil ugotovitev da je BMW5 enakovreden Lexusu GS (in ne BMW Lexusu na plosno, kot si napacno napisal)? Ker sem vozil oba. In Audija in MB tudi. Ker sme pogledal, koliko stane servisiranje in koliko staneta avta. Potem ugotovis, da sta enakovredna. Ce si bolj za sportno/udobne avte, bi rekel pa je malo spredaj BMW, ce si bolj za udobno/sportne, je BMW. Po cem je bolj kvaliteten? Zanesljivost, odnos do strank, izdelava, samodejni menjalnik ... Manj kvaliteten? Nekateri materiali, ergonomija, ...
Enacit Lexus s Toyoto ni zaleitev, je pa narobe. To je priblizno isto, kot ce bi enacil Audi in koncern VAG (ali Audi in VW) ...


Damn right! ;) -Drugače pa naj vsak kupi to kar mu paše
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe apr 22, 2005 11:48 pm

Auto Motor und Sport za moje pojme prav tako ni posebno objektivna revija, se strinjam, da "svojim" vozilom dajejo prednost. Če si vozil novi A6, potem BMW 5 ne prednjači po športnosti, za starega to drži. Kar se tiče tvojih kriterijev se tu pokaže subjektivnost ocene. Moram reči, da me do zdaj na cedilu ni pustil še noben nemec. Enako velja za večino prijateljev in znancev, z izjemo nekaterih Mercedesovih modelov AMG in BMWjevih sedmic. Da ne bom skoparil z informacijami; Na dveh zaporednih SL55 je zaribal motor (zgodnja serija), 760iL je imel težave z menjalnikom, E55 je imel stalne težave s sistemom COMAND. Potem je tu še E46 M3, kateremu je dvakrat zaribal motor (kar se je izkazalo za konstrukcijsko napako, o tem smo že imeli razpravo nekaj mesecev nazaj). Kot vidiš gre predvsem za napake na avtomobilih višjega ranga (MB je imel nekaj časa hude težave s kvaliteto, sedaj to popravlja), ki imajo nadstandardne zmogljivosti. Vse te težave so sedaj odpravljene. Če boš malo pobrskal naokoli boš videl, da nisem nek ortodoksni zagovornik nemških vozil, vendar me do sedaj še nikoli niso razočarala, zato stojim za svojimi stališči.
Tvoja merila so, kot sem že rekel, popolnoma subjektivna, a vendar veljavna. Da ti predstavim še svoja:
- zanesljivost: do sedaj me kot sem rekel še noben nemec ni pustil na cedilu (razen potrošnega materiala na avtomobilih nikoli ni bilo treba menjat ničesar).
- odnos do strank: tu se s teboj strinjam. V primerjavi s prodajalci Lexusa se ima večina prodajalcev še veliko za naučiti. Težavo pa vseeno rešim na preprost način: grem k prodajalcu, ki mi ustreže. Tu ni kriv proizvajalec, ampak aroganca dealerjev, ki prodajajo tako dober izdelek, da je povpraševanje vseeno veliko.
- izdelava: Lexus da ima boljšo izdelavo kot recimo Audi? Kvečjemu primerljivo.
- samodejni menjalnik: ne vem, če prav razumem kaj si želel s tem povedat. Sam imam raje ročne, vendar pri nemcih ponujajo kup možnosti kar se tiče samodejnih menjalnikov (5-, 6- in 7-stopenjski avtomatik, CVT in DSG). Ne vem kaj naj bi bila tukaj prednost.
- materiali: za japonce to velja bolj ali manj v notranjosti, izdelava je drugače odlična.
- ergonomija: kakor se spomnim so imeli Japonci vedno malce čudne predstave glede funkcionalnosti, tako da je to pač nujno zlo.

Če je enačenje Lexusa s Toyoto enako enačenju Audija s koncernom VAG, potem je to primerjava, ki sem jo iskal. Tehnologija se med znamkami deli, razvoj v veliko primerih poteka skupno (ne govorim za končane modele), prav tako pa se za vse v koncernu vsebovane znamke ocenjuje nek nivo kvalitete (v naštetih dveh primerih dokaj visok).

Lp
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS So apr 23, 2005 11:06 am

Izdelana sta mogoce isto sam se lexus bolj poredko pokvari.... :P :D (oprosti bolj verjamem razlicnim testom kakovosti kot tvojim ocenam... ps: "Na dveh zaporednih SL55 je zaribal motor (zgodnja serija), 760iL je imel težave z menjalnikom, E55 je imel stalne težave s sistemom COMAND. Potem je tu še E46 M3, kateremu je dvakrat zaribal motor" sam si vse povedal :D )
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So apr 23, 2005 1:27 pm

HajdukS je napisal/-a:Izdelana sta mogoce isto sam se lexus bolj poredko pokvari.... :P :D (oprosti bolj verjamem razlicnim testom kakovosti kot tvojim ocenam... ps: "Na dveh zaporednih SL55 je zaribal motor (zgodnja serija), 760iL je imel težave z menjalnikom, E55 je imel stalne težave s sistemom COMAND. Potem je tu še E46 M3, kateremu je dvakrat zaribal motor" sam si vse povedal :D )


Sem povedal. Tukaj so bile prisotne težave z nadzorom kvalitete, vendar so, kot sem rekel, te stvari sedaj odpravili in je SL55 postal zelo zanesljivo vozilo. Tudi tisti M3 se sedaj že zelo dolgo vozi s tretjim motorjem 8) . Težava je v tem, da popolnoma novih komponent ne stestirajo popolnoma in potem se zgodi to, kar pač se.

Lp
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS So apr 23, 2005 3:09 pm

Sem mel moznost delat na takem mestu da sm si ustvaru sliko o pokvarljivosti in "velika trojica" kr redno pusca ljudi na cedilu, celo vec kot kksni bolj budget avti...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So apr 23, 2005 5:51 pm

HajdukS je napisal/-a:Sem mel moznost delat na takem mestu da sm si ustvaru sliko o pokvarljivosti in "velika trojica" kr redno pusca ljudi na cedilu, celo vec kot kksni bolj budget avti...


Cena vgrajevanja ogromnih količin elektronike. Če bi bilo po mojem bi avtomobili imeli ABS in nadzor stabilnosti, ostale navlake pa bi se znebil.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So apr 23, 2005 6:01 pm

PureTNT je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:Sem mel moznost delat na takem mestu da sm si ustvaru sliko o pokvarljivosti in "velika trojica" kr redno pusca ljudi na cedilu, celo vec kot kksni bolj budget avti...


Cena vgrajevanja ogromnih količin elektronike. Če bi bilo po mojem bi avtomobili imeli ABS in nadzor stabilnosti, ostale navlake pa bi se znebil.

hmmmm, zanimivo da Lexus, infiniti pa acura nimajo teh težav , pa je ravno tako ogromno ali več elektronike noter :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov