
McLaren je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:SLR ni ne tič ne miš.
Lp
To pravijo ljudje ki ga še niso vidli drugje kot na slikah![]()
Malo favšije a?
Turbobitch je napisal/-a:avto je sam po seb hud. Sm pa včeri pred siesto vidu 3 najlepši avto na svetu - aston martin db9. In se mercedes po lepoti in zvoku lahk kr skrije. Sploh pa po lepoti. Še zmer je pa na prvem mestu bugatti eb 110 prot katermu je pa tale meca 0.
PureTNT je napisal/-a:McLaren je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:SLR ni ne tič ne miš.
Lp
To pravijo ljudje ki ga še niso vidli drugje kot na slikah![]()
Malo favšije a?
Po tvojem imenu sodeč nisi ravno nepristranski sodnik. SLR sem si imel možnost ogledat tudi v živo, pa še kaj drugega bi se našlo. Razen tega, da mi avtomobil vizuelno ne ustreza (kar je sicer subjektivno), ima avto cel kup pomanjkljivosti.
Zelo veliko pomanjljivost predstavlja teža (ob tolikšni količini dragih materialov avtomobil tehta 1800 kg), ki je previsoka za vsaj 300 kg, če upoštevava uporabljene materiale. Sledi podvozje. Avto je trd kot kamen, manj udoben kot Carrera GT, iz tretje roke slišano pa je celo huje kot v Enzu, hkrati pa niti slučajno ni tako vodljiv kot prej navedena primerka. Naj omenim še kriminalno zanič aerodinamiko, saj avtomobil pri 300 km/h dobesedno plava. Mercedes še vedno išče rešitve za to težavo. Preden začneš na plano metat žaljive obdolžitve se prepričaj o dejstvih, fanboy Bruce. Avto bi rad hkrati bil GT in superšportnik, a pogrne pri obeh poizkusih. Od kje torej neumestnost mojega komentarja?
Lp
Bel-Tirid je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:McLaren je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:SLR ni ne tič ne miš.
Lp
To pravijo ljudje ki ga še niso vidli drugje kot na slikah![]()
Malo favšije a?
Po tvojem imenu sodeč nisi ravno nepristranski sodnik. SLR sem si imel možnost ogledat tudi v živo, pa še kaj drugega bi se našlo. Razen tega, da mi avtomobil vizuelno ne ustreza (kar je sicer subjektivno), ima avto cel kup pomanjkljivosti.
Zelo veliko pomanjljivost predstavlja teža (ob tolikšni količini dragih materialov avtomobil tehta 1800 kg), ki je previsoka za vsaj 300 kg, če upoštevava uporabljene materiale. Sledi podvozje. Avto je trd kot kamen, manj udoben kot Carrera GT, iz tretje roke slišano pa je celo huje kot v Enzu, hkrati pa niti slučajno ni tako vodljiv kot prej navedena primerka. Naj omenim še kriminalno zanič aerodinamiko, saj avtomobil pri 300 km/h dobesedno plava. Mercedes še vedno išče rešitve za to težavo. Preden začneš na plano metat žaljive obdolžitve se prepričaj o dejstvih, fanboy Bruce. Avto bi rad hkrati bil GT in superšportnik, a pogrne pri obeh poizkusih. Od kje torej neumestnost mojega komentarja?
Lp
Pa ravno pri SLRu so dali tolko na aerodinamiko. Avto je udoben bolj kot Enzo, kar je dobil minus je glede bremz. Avto se pa ustavi kot z padalom.
Meni ni boljsega avta. Ameriski falus od salena se pa lahhko skrije
Nu-NRG je napisal/-a:Kot prvo in samo prvo. Ce bi imel tolk dnarja, bi si raje kupil eno jadrnico do 15m in potem se enga Cossija pa ga peljal h ata Reylandu, pa za just cruzin pa bi si prvleku enga Mustanga Mach1 seveda v smislu Modular Powerhouse.
LP, Klemen
PS: Sicer ne vem kako je z aerodinamiko SLRa, ampak ima komplet zaprt podn - FLAT.. videno v Bologni.
PureTNT je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:Kot prvo in samo prvo. Ce bi imel tolk dnarja, bi si raje kupil eno jadrnico do 15m in potem se enga Cossija pa ga peljal h ata Reylandu, pa za just cruzin pa bi si prvleku enga Mustanga Mach1 seveda v smislu Modular Powerhouse.
LP, Klemen
PS: Sicer ne vem kako je z aerodinamiko SLRa, ampak ima komplet zaprt podn - FLAT.. videno v Bologni.
Ima. Vendar je to le del enačbe. Dejstvo je, da je avto pri visokih hitrostih nestabilen.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov