Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Pe apr 22, 2005 3:42 pm

Saleen S7?? Huda mašina sam drgač ni mojga okusa, tko da mi je slr bl všeč, če nč druzga ma najbolš zvok k ga oddaja kerkol avto na svetu... Kompressor dela čudeže!!! :-P
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe apr 22, 2005 4:43 pm

SLR ni ne tič ne miš.

Lp
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3372
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Pe apr 22, 2005 4:51 pm

PureTNT je napisal/-a:SLR ni ne tič ne miš.

Lp


To pravijo ljudje ki ga še niso vidli drugje kot na slikah :roll:
Malo favšije a?
 
Uporabniški avatar
hartman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe apr 22, 2005 4:40 pm
Kraj: Maribor okolica

Napisal/-a hartman Pe apr 22, 2005 4:56 pm

pravi strup je ta SLR :twisted: :twisted:

LP
Hartman
ja ni nam lahko :)
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe apr 22, 2005 5:30 pm

McLaren je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:SLR ni ne tič ne miš.

Lp


To pravijo ljudje ki ga še niso vidli drugje kot na slikah :roll:
Malo favšije a?


Po tvojem imenu sodeč nisi ravno nepristranski sodnik. SLR sem si imel možnost ogledat tudi v živo, pa še kaj drugega bi se našlo. Razen tega, da mi avtomobil vizuelno ne ustreza (kar je sicer subjektivno), ima avto cel kup pomanjkljivosti.
Zelo veliko pomanjljivost predstavlja teža (ob tolikšni količini dragih materialov avtomobil tehta 1800 kg), ki je previsoka za vsaj 300 kg, če upoštevava uporabljene materiale. Sledi podvozje. Avto je trd kot kamen, manj udoben kot Carrera GT, iz tretje roke slišano pa je celo huje kot v Enzu, hkrati pa niti slučajno ni tako vodljiv kot prej navedena primerka. Naj omenim še kriminalno zanič aerodinamiko, saj avtomobil pri 300 km/h dobesedno plava. Mercedes še vedno išče rešitve za to težavo. Preden začneš na plano metat žaljive obdolžitve se prepričaj o dejstvih, fanboy Bruce. Avto bi rad hkrati bil GT in superšportnik, a pogrne pri obeh poizkusih. Od kje torej neumestnost mojega komentarja?

Lp
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Pe apr 22, 2005 5:39 pm

avto je sam po seb hud. Sm pa včeri pred siesto vidu 3 najlepši avto na svetu - aston martin db9. In se mercedes po lepoti in zvoku lahk kr skrije. Sploh pa po lepoti. Še zmer je pa na prvem mestu bugatti eb 110 prot katermu je pa tale meca 0.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe apr 22, 2005 5:40 pm

Turbobitch je napisal/-a:avto je sam po seb hud. Sm pa včeri pred siesto vidu 3 najlepši avto na svetu - aston martin db9. In se mercedes po lepoti in zvoku lahk kr skrije. Sploh pa po lepoti. Še zmer je pa na prvem mestu bugatti eb 110 prot katermu je pa tale meca 0.


DB9 je čudovito vozilo. Sicer je težak, vendar ne skriva tega kar je - udoben in zmogljiv grand tourer.

Lp
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Pe apr 22, 2005 5:41 pm

Ma hud je ka sviiina.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
benz
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: To dec 17, 2002 11:49 am

Napisal/-a benz Pe apr 22, 2005 6:41 pm

Prvo kot prvo piše da je ajlec iz pesnice. Ni čist točno je iz melja namreč..Pa še marsikaj so narobe napisali v teh financah. Če se pa že o bogastvu teh treh pogovarjate pa to kar ima ajlecova firma in riemerova firma prihodka sploh ni merilo za njuno bogastvo. Ker kar riemer prikaže državi je ZANEMARLJIVO.... Verjamite. Drugače je pa Ajlec zelo močan je pa še kdo v Mb ne samo v slo ki je močnejši od njega in bi si tud lahko privoščo SLR-ja... Nehajte se prosim skoz kregat (eni!!!) o tem kdo je bogatejši sploh pa če jih ne poznate in verjamete vse časpoisom. Jaz o obeh vem zelo veliko(morda celo preveč in točno vem kako sta do denarja prišla in približno koliko ima kdo, sicer pa nima veze... Pa brez zamere ;)
SlikaE55 AMG
 
Stane H.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: To apr 12, 2005 4:20 pm

Napisal/-a Stane H. Pe apr 22, 2005 6:53 pm

borut007 je napisal/-a:taki so najboljši ... JAZ PA VEM, PA NE POVEM! :pop:



Se strinjam! :wiihuu
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Pe apr 22, 2005 8:43 pm

PureTNT je napisal/-a:
McLaren je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:SLR ni ne tič ne miš.

Lp


To pravijo ljudje ki ga še niso vidli drugje kot na slikah :roll:
Malo favšije a?


Po tvojem imenu sodeč nisi ravno nepristranski sodnik. SLR sem si imel možnost ogledat tudi v živo, pa še kaj drugega bi se našlo. Razen tega, da mi avtomobil vizuelno ne ustreza (kar je sicer subjektivno), ima avto cel kup pomanjkljivosti.
Zelo veliko pomanjljivost predstavlja teža (ob tolikšni količini dragih materialov avtomobil tehta 1800 kg), ki je previsoka za vsaj 300 kg, če upoštevava uporabljene materiale. Sledi podvozje. Avto je trd kot kamen, manj udoben kot Carrera GT, iz tretje roke slišano pa je celo huje kot v Enzu, hkrati pa niti slučajno ni tako vodljiv kot prej navedena primerka. Naj omenim še kriminalno zanič aerodinamiko, saj avtomobil pri 300 km/h dobesedno plava. Mercedes še vedno išče rešitve za to težavo. Preden začneš na plano metat žaljive obdolžitve se prepričaj o dejstvih, fanboy Bruce. Avto bi rad hkrati bil GT in superšportnik, a pogrne pri obeh poizkusih. Od kje torej neumestnost mojega komentarja?

Lp


Pa ravno pri SLRu so dali tolko na aerodinamiko. Avto je udoben bolj kot Enzo, kar je dobil minus je glede bremz. Avto se pa ustavi kot z padalom.

Meni ni boljsega avta. Ameriski falus od salena se pa lahhko skrije
Slika Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe apr 22, 2005 9:00 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
McLaren je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:SLR ni ne tič ne miš.

Lp


To pravijo ljudje ki ga še niso vidli drugje kot na slikah :roll:
Malo favšije a?


Po tvojem imenu sodeč nisi ravno nepristranski sodnik. SLR sem si imel možnost ogledat tudi v živo, pa še kaj drugega bi se našlo. Razen tega, da mi avtomobil vizuelno ne ustreza (kar je sicer subjektivno), ima avto cel kup pomanjkljivosti.
Zelo veliko pomanjljivost predstavlja teža (ob tolikšni količini dragih materialov avtomobil tehta 1800 kg), ki je previsoka za vsaj 300 kg, če upoštevava uporabljene materiale. Sledi podvozje. Avto je trd kot kamen, manj udoben kot Carrera GT, iz tretje roke slišano pa je celo huje kot v Enzu, hkrati pa niti slučajno ni tako vodljiv kot prej navedena primerka. Naj omenim še kriminalno zanič aerodinamiko, saj avtomobil pri 300 km/h dobesedno plava. Mercedes še vedno išče rešitve za to težavo. Preden začneš na plano metat žaljive obdolžitve se prepričaj o dejstvih, fanboy Bruce. Avto bi rad hkrati bil GT in superšportnik, a pogrne pri obeh poizkusih. Od kje torej neumestnost mojega komentarja?

Lp


Pa ravno pri SLRu so dali tolko na aerodinamiko. Avto je udoben bolj kot Enzo, kar je dobil minus je glede bremz. Avto se pa ustavi kot z padalom.

Meni ni boljsega avta. Ameriski falus od salena se pa lahhko skrije


No, ti povem da je status avtomobila še vedno deloma "in development". Avtomobil ima težave z vzgonom, česar si avtomobil namenjen hitri vožnji po avtocestah, ne more privoščit. Naj dodam še petstopenjski avtomatik, ki v avto razreda supercar pač ne spada. Olajševalna okoliščina menjalniku je to, da avto ni primeren za karkoli drugega kot za avtocesto. Kar se tiče udobja nad ravnjo Enza je to pogojno morda res, vendar je avto popolnoma neudoben - hoče pa biti hkrati superšportnik in GT. Je pa to potrebno gledat v kontekstu razreda avtomobilov, o katerem govorim.

Lp
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 Pe apr 22, 2005 9:12 pm

PureTNT je napisal/-a:Riemer ni VEČ najbogatejši. Tablice spredaj mu po zakonu ne bi bilo potrebno imeti, ker SLR nima predvidenega mesta za prednjo tablico.

Lp


aja?
potem tudi Alfa nebi bilo treba imeti tablic spredaj?? mislim na 156,... :?: :roll:

grdi mečki pa ji ni treba met :evil:
 
Uporabniški avatar
saso_vts
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po sep 13, 2004 12:21 pm
Kraj: logatec

Napisal/-a saso_vts Pe apr 22, 2005 9:30 pm

kar se tice oblike avtomobbila je men osebno se zmer najlepisi dodge viper
zvok avtomobila ma pa najlepsi slr to je pa poezija za usesa

kakorkoli nobenega se ne bi branil :twisted:
zelo dobr ko sm
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe apr 22, 2005 9:36 pm

Kot prvo in samo prvo. Ce bi imel tolk dnarja, bi si raje kupil eno jadrnico do 15m in potem se enga Cossija pa ga peljal h ata Reylandu, pa za just cruzin pa bi si prvleku enga Mustanga Mach1 seveda v smislu Modular Powerhouse.

LP, Klemen

PS: Sicer ne vem kako je z aerodinamiko SLRa, ampak ima komplet zaprt podn - FLAT.. videno v Bologni.
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Pe apr 22, 2005 11:16 pm

:pop:
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe apr 22, 2005 11:22 pm

Nu-NRG je napisal/-a:Kot prvo in samo prvo. Ce bi imel tolk dnarja, bi si raje kupil eno jadrnico do 15m in potem se enga Cossija pa ga peljal h ata Reylandu, pa za just cruzin pa bi si prvleku enga Mustanga Mach1 seveda v smislu Modular Powerhouse.

LP, Klemen

PS: Sicer ne vem kako je z aerodinamiko SLRa, ampak ima komplet zaprt podn - FLAT.. videno v Bologni.


Ima. Vendar je to le del enačbe. Dejstvo je, da je avto pri visokih hitrostih nestabilen.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So apr 23, 2005 12:35 pm

PureTNT je napisal/-a:
Nu-NRG je napisal/-a:Kot prvo in samo prvo. Ce bi imel tolk dnarja, bi si raje kupil eno jadrnico do 15m in potem se enga Cossija pa ga peljal h ata Reylandu, pa za just cruzin pa bi si prvleku enga Mustanga Mach1 seveda v smislu Modular Powerhouse.

LP, Klemen

PS: Sicer ne vem kako je z aerodinamiko SLRa, ampak ima komplet zaprt podn - FLAT.. videno v Bologni.


Ima. Vendar je to le del enačbe. Dejstvo je, da je avto pri visokih hitrostih nestabilen.


+ pri rahlem zaviranju pri velikih hitrostih zadek zelo rad "zapleše" ker se spojler še ne dvigne(pri močnem zaviranu se namreč zveča naklon zadnjega spojlerja) (tako o tem (veliko) testnikov...)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov