Jules je napisal/-a:Aja še to. A je take avte ful težko registrirat? Pa speedfighter k si reku da te na črpalki po žepu udar. A zato ker tok porab al zato ker rab posebn bencin?
LP
Oldtimerja je najlazje uvozit in registrirat, saj je oproscen vseh zahtev po homologaciji in nenazadnje pri nas dobis se celo 90% popusta pri zavarovanju. Pogoj je certifikat, ki pa ga z lahkoto pridobis v vsakem klubu oldtimerjev. Edino ce avto sam uvozis iz USA, placas carino. Carinska stopnja je seveda odvisna od modela in predvsem ohranjenosti avtomobila, saj imajo dandanes tudi cariniki specialne kataloge za oldtimerje, vse do temu namenjene izdaje Eurotaxa. So pa ti avtomobili v USA praviloma (razen hudih in redkih primerkov, ki so lahko tidi po 3x drazji kot v EU) cenejsi kot pri nas, pa se izbira je vecja, tako da se vsekakor splaca preplavat tisto luzo
Poseben bencin?

V8 prebavi vse kar zlijes noter, celo nafto... ne se hecat, to je najbolj NEizbircen stroj, kar jih je...
S porabo je pa tako. Eni pravijo, da kuri liter na kilometer, drugi da ga cez 10 litrov na 100 km tezko spravis -in oboje je res. Seveda pa ne za isti avto in enak motor. Imamo drag-racing posasti, ki v minuti pokurijo toliko, kot vas ata s Puntotom v celem mesecu, potem so tu 4x4 zverine, katerih en sam diferencial tehta toliko kot prej omenjeni Punto (imajo pa 2 ali vec njih), pa repate cestne krizarke iz 60.ih let, ki so le redko lazje od dveh ton... in nenazadnje imamo tudi lahkokategornike, ki jim onstran luze pravijo "Pony-cars". In prav med slednje spada prej omenjeni Mustang, po njem je segment celo dobil ime. Podobno kot pri nas avtomobilom iz srednje velikega razreda z obveznim "hatchback" zadkom pravimo "razred Golf". In Pony-cars so, tako kot pri nas avtomobili razreda Golf, pravi sparovcki na kolesih. Njihova gradnja je za ameriske razmere neverjetno lahka (Ford Mustang iz leta '65 tehta vsega 1165 kg) in kljub velikim V8 motorjem porabijo le malo vec kot 10 litrov, vsekakor pa manj kot 15. Seveda to niso stroji s po 500 KM, ampak do konca zaduseni "Small-block" motorji, ki pa imajo kljub temu navora v izobilju. In prav velik navor pri nizkih obratih zagotavlja ugodno porabo. S taksnim avtomobilom se da brez problema krizariti pri 1500-2000 vrtljajih, kjer menjalniska avtomatika ze zdavnaj izbere koncno, direktno prestavno razmerje. In ob tistem "blublublub", ki prihaja iz obeh avspuhov in ob zavesti, da na ta nacin ne porabis vec kot sosed z rahlo "razstelanim" Jugotom, ti ostane le se da vklopis klimo (standard ze za '65) ali pa snames streho in nepopisno UZIVAS...
