Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a catfish Sr apr 02, 2003 10:41 am

Kokr koli vzameš sta avtomobila VR in GTI zgonjena avtomobila. Ko kupuješ take avtomobile morš vedit, da so takoj stroški (veliki). Servis, benz, gume,... Zato za take avte potrebuješ veliko ljubezni in $ je pa res da ti avtomobili ponujajo mnogo užitkov, ki jih ostali navadni ne. Je razlika med športnim podvozjem, tršim vzmetenjem in močnejšim motorjem. So v osnovi že športni avti in jih je užitek vozit sam ne pa bit lastnik takega avta, ki je že toliko star, zgonjen in obrabljen ter polen "skrivnosti" :evil: Če se pa že odločaš za nakup bi se sam za GTI-ja. Preizkušena in zelo dobra stvarca.
Glede začetnih stroškov za VR6:
AVTO :600-800K SIT
REGISTRACIJA IN ZAVAROVANJE :(brez popusta) 231.000 SIT
SERVIS (takoj ali v kratkem): 50-200K sit
BENZ : min.10(zelo poččaasssiiii voziš), normalna kombinirana 13-14 ter gas 15-20.
Kalkulacija za prvi mesec :
700k (s kakimi dobrimi feltnami in še kaj gor) + 200k( recimo s 15% popusta pri zav.)+ 100k (servis) + 67,5k za benz ( cca. 2500 km in poraba 13,5)
PRVI MESEC STR. Z VR6 = 1,067.500 SIT. :shock: :? :cry: :evil:
NE KUPI TEGA AVTA. Ne boš kupu neki hudga ampak se boš nategnu k k****a. :!:
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Sr apr 02, 2003 6:21 pm

to velja tk za vsak starejsi sportn avto... :roll:
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Sr apr 02, 2003 6:33 pm

ok, D.J., ce hoces razlago, se bom mal razpisu:

D.J. je napisal/-a:Kot prvo, kako za vraga greš lahko primerjat 2.8 motor z 1.6 ??


ni zacel gerchy primerjat... :P :D

D.J. je napisal/-a:
...in so definitivno vzdrzljivejsi od japonskih, sploh hondinih, ze zaradi konstrukcije same, vecje kubikaze, vecjega navora ter seveda vecje moci, ki s precej lazjim delom poganja skoraj 1400kg tezko vozilo.

Povsod si mimo vsekal. Honde oz. vsi japonci veljajo za najbolj vzdržljive avtomobile. Če bi vsaj malo spremljal zadnjih par let je bila dolgo časa na vrhu najbolj nepokvarljivih avtomobilov Toyota Corolla (zdej se mi zdi da je Focus), v luksuznem razredu pa Lexus, kar je, kot verjetno (oz. bi moral) veš, luksuzni del tovarne Toyota. Tvoje nabijanje o konstrukciji ne bi niti komentiral (btw, poznaš VTi?), večja kubikaža (em, kaj si s tem sploh povedal? da morš plačat 100k več za registracijo??), da ima pa večjo moč si pa sploh zgrešu. Povej mi kok konjev ma VR6 na liter prostornine in kok VTi??

ok, neki mas tud prav, sam moc motorja se ne meri v konjih na liter!! s tem se meri navitost samih motorjev - bolj kot je navit, manjsa je teoreticno vzdrzljivost.

D.J. je napisal/-a:
Poleg tega, ima hondim motor piclih 150Nm navora pri 5500 vrtljajih in povsem logicno je, da je vozilo potrebno priganjati, kar posledicno pripomore k hitrejsi obrabi vitalnih delov motorja. Na drugi strani ima motor VR6 nekje 220 Nm navora pod 3000 vrtljaji, to pa omogoca lagodnejso in udobnejso voznjo, daljso zivljenjsko dobo ter vsecno lenarjenje s prestavno rocico. (podatki so informativni in si pridruzujem pravico do rahlih sprememb).

Hmm, navor. In kaj če ima 150Nm/5500 ?? In NE vozilo NI TREBA priganjati!!! Nižji navor samo pomeni lenost motorja v nižjih vrtljajih, kar pa v mestni vožnji ni pomembno; če pa hočeš dirkalno vožnjo potem pa ja je treba priganjati avto, ampak dvomim da imaš dirkaške občutke v VR6ki pri 3000 obratov :roll: Jap, ti si kar pridržuj pravice do sprememb, lol. :?
BTW, nej dam še podatek o porabi. Za VTije pravijo lastniki da se da porabo spravt tud pod 9 litrov. Za VR6 tega še nisem slišal. Poleg tega je tehnologija VTi daleč pred temle VR6.

Je dovolj nazorno? Stojim za svojimi izjavami in če komu še ni kej jasno nej vpraša.


hja, manjsi obrati pomenijo lenost motorja, visji pa vrtince v rezervoarju... :D in ce je tehnologija VTi dalec pred tehnologijo v VR6, pol je VR6 tud bolj preizkuseno, se ti ne zdi?? pa VR6 se zavrti tud nad 3000 rpm, ce hoces dirkaske obcutke (ta tvoja izjava se mi zdi cisto nakladanje, mislim d sta si z gerchyjem tud osebno v laseh???), sm se pa pelu v hondi crx vtec in v golfu III vr6, pa se mi zdi d bi bla najboljsa kombinacija CRXova oblika, ojacana karoserija (tud ce ma 400 kil vec, varnost je prva!), pa golfova masina. zakaj?? nemska kvaliteta pac. pa ne samo to. bom kdaj drugic nadaljeval.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Sr apr 02, 2003 6:36 pm

Zok .. nisva si v laseh ... :D
Ampak glede "nemskosti" se pa definitivno strinjam 8)
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr apr 02, 2003 9:11 pm

Pri golfu III so bli GTI 2.0 motorji z 130 in 150 km. Misli, da še je bil eden z 115-nisem čist ziher. S tem, da pomojem če vzameš GTI-ja nisi kupo ne šiš ne miš. Maš kao športni avto, po ceni tud precenjen. Stroški so pa tud dokaj visoki, res, da manjši kot pri VR6. Moje mišlenje!!!
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Sr apr 02, 2003 10:10 pm

SAFRANE, ze drugic ti povem, ce si nedosleden, ti ne mormo pomagat. Povedal sem, da je glede pokvarljivosti pri vrhu tudi Porsche. (vir: Auto Motor un Sport - revija, ob kateri nisi verjel, da so laguno ocenili kot najslabsi avto srednjega razreda) - prosim, ce se tokrat vzdrzis komentarja - samo toliko, glede imena revije.
In nihce ne trdi, da japonci niso vzdrzljivi.
In se odgovor k temi: spet pametujes, ko pa nisi podkovan. GTI nikakor ni obstajal 1.8 litrskim stirivaljnikom (90KM), temvec je s takim motorjem bilo moc kupiti opremo GT, kjer si je kasneje bilo mogoce tudi omisliti TDI agregat. GTI je razred zase. Motorja, ki sta poganjala priljubljenega golfa sta 2.0 litrski 4-valjni motor z 8 ventili ter 115KM in 2.0 16V motor s 150KM. Edini GTI z 1.8 litrskim motorjem je bil Golf II. generacije, ob elektronskem vbrizgu je zmogel 115KM (tudi tukaj je obstajala 16V varianta). Prejsnja generacija Golf I. je bila opremljena z 1.6 litrskim motorjem ter 110KM, taisti motor najdemo se danes v Golfu IV, A3, A4, Vento, seveda z manjso mocjo (101KM) ter ustreznimi (sodobnimi) predelavami.

V prihodnje pazi .. ne skaci v vodo, ce nisi preprican o njeni globini - a navsezadnje, motiti se je clovesko :P
Zadnjič spremenil gerchy, dne Sr apr 02, 2003 10:22 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
Jesus
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: To jan 21, 2003 9:51 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Jesus Sr apr 02, 2003 11:35 pm

4sale, kaksno masino pa mas ti v mazdi, mislm kolk konjev pa to???
drgac pa res, vedno je ta vojna nemci-japonci, no jst sm sicer pristas BMwjev ampak pustmo to :wink:
 
Uporabniški avatar
GT4turb0
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: To avg 20, 2002 9:32 pm

safrane

Napisal/-a GT4turb0 Če apr 03, 2003 12:03 am

SAFRANE je napisal/-a:ojla!

no jest sm sicer o vr6kah že res ful povedal

ampak neki bi rad povedal:
po vzdržljivosti je splošno znano da JA je vw bolj vzdržljiv kot npr. Honda



vw vzdržljivejši od Hond?-pokomentiraj
SPEED?!-NO PROBLEM!
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Če apr 03, 2003 6:11 am

heheheheheh clovek je prasal ker avto al vr6 al gti vi pa v hondah in vw
to je tko kot daa bi te prof. vprasu kaj je mleko pa bi zace
mleko pijem mleko dela kava kava je travo trava raste na stravnikih dejte no se saj probat drzat teme razgovora ne mi pa vase egote ki so verjetno sli ze ces sosoedovo streho spuscat...

mislim pol pa vecno prasanje ker je bolj honda al vw :) heheh obadva sta zastarela in relikvije preteklosti.... ce pa bi kdo malo bolj vedu pa bi vedu da pri vw konstrukcisko izvera ta motor in golfa 1 pri hondi pa ne vem tocno kok dalec nazaj .... tako da so pri vw sele sedaj posodobili celten motor s pomocjo fsi tehnike

jaz ne verjamem da je vr6 tako stroskoven avto motor je motor ce naredis generalko je lahko kot nov sej obrabni deli pa itak ves keri so (no ja nisem vec preprican za par teh postov da vejo)
se mi pa zdi da je vr6 motor pretezek za tak avto in je bolje doma v kakemu passatu v golfu pa so lazji agregati bolj doma nimas pol problemov z zdrsevanjem sprednih gum pri lepih uvinkih
aja un meesyo ki je pisal v stroskih je pozabu povedat ta so to stroski za privi mesec in se zdalec ni ta strosek konstanten ..... pomoje so stroski redne vozne itd... taki kot pri sefranu al pa drugih jajcih iz preteklosti ... se mal moj ego edini spodoben avtocek v tej klasi je seat ibiza al pa leon cupra .....:)
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Če apr 03, 2003 7:44 am

Jesus je napisal/-a:4sale, kaksno masino pa mas ti v mazdi, mislm kolk konjev pa to???


Mašina je 2.0, V6 (4 odmične gredi) - serijsko ima okrog 145 konjev, "neserijsko" pa okrog 210 :wink: .
Slika Slika
 
babič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če apr 03, 2003 9:36 am

vr6

Napisal/-a babič Če apr 03, 2003 9:48 am

Jest bi pa tko le reku. Sam sem mev VR6 približno dve leti nazaj.Avto je bil 94 letnik in je imel cca 150000 realnih kilometrov( kupljen je bil od fotrovega kolega)
Kar se tiče izjav o porabi se le deloma strinjam. Poraba mojga golfa je bla min 8l največja pa 16 ( to je povprečje ) o trenutni itak nebi zgublu besed. Vožnja pa je bla itak skoz hitra.Edini večji strošek ki sem ga imel z avtom je bla menjava zadnga ležaja na kolesu to je pa tud vse. Kar se tiče servisov je pa itak tko ,da ga itak ni treba vlečt na uradni servis ker je svinsko drag...avto pa je tako al tako klasika in ga lahko zelo dobro popravi oz. servisira skoraj vsak boljši privatni mehanik!!!
Kar se tiče pa same lege vozila pa nisem najbol navdušen. K sm ga dobu sm sicer mislu da je ful huda ...pol mi je pa en kolega dav za pelat mal upedenanga a4 1.8 T pa sm vidu da je trikrat bolj vodljiv k pa golf!Če potegnem pod črto...VR6 je bil zelo dober avto za svoje čase ( v nekaterih pogledih je še zdej ) samo mislm ,da ga je že mal povozu čas!!
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Če apr 03, 2003 11:51 am

Hehehe, o porabi pa rajše ne bi :wink: :twisted: (tuki si me pa najdu :oops: ) - sem pa jaz dost za šankom, ker poskušam utopit žalost ob spominu na porabo :P :wink: .

Jah, sicer pa jaz pravim, da imam ta avto namesto motorja - samo za kdaj pa kdaj uživat. Ne za vsakdanjo vožnjo :wink: .
Slika Slika
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Če apr 03, 2003 12:25 pm

Da še jaz povem svoje mnenje.
Imel sem priliko vozit tako GTI-ja kot VR6. Ce hočeš športni avto je zmagovalec brezpogojno GTI (dosti boljše podvozje, lega na cesti, motor se z večjim veseljem zavrti v višje obrate...), VR6 pa je bolj potovalni avto z obilno zalogo moči in navora (tako da stari atom ni potrebno prestavljat v nižjo prestavo pri prehitevanju)

Kar se pa tiče teme o japoncih in nemcih pa samo tole. Primerjajte voznike golfov in voznike hond. Primerjajte način vožnje lastnikov golfov in lastnikov hond. Mislim, da če bi hondašu dal golfa v roke, pa bi z njim delal tako kot s svojo hondo, potem bi se motor v golfu kaj kmalu nehal vrtet.
Moj kolega je bil lastnik honde civic vti (3. lastnik). Avto je bil "gonjen" do konca (avtocesta, 5. brzina, do blokade - nehumano). Tako so počeli z njim vsi lastniki pred njim. Ko je avto obrnil 200.000km je ravno zaradi bojazni okvare motorja avto prodal. Sedaj to isto hondo že 4. lastnik "goni" spet do konca, avto ima že 250.000km, še vedno dela kot urca, nobene generalke na motorju. Mislim da so redki avtomobili na svetu, ki bi prenesli kaj takega. Upam si trditi, da med njimi sigurno ni nobenega VW-ja.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če apr 03, 2003 12:31 pm

kaj e toli k**** kasna je poraba...
kot da bi su lambija kupit pa prasov kok pa porabi ...dej dej
ce ces mal porabe dizla kup...zdej se odloc a hoces dizla al sportn avto :twisted: :twisted: :twisted:
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če apr 03, 2003 1:28 pm

no ja nej ti bo...
sam že VR pomeni Veliko Rabim.....
V8 POWER
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Če apr 03, 2003 1:34 pm

fric je napisal/-a:Da še jaz povem svoje mnenje.
... Mislim da so redki avtomobili na svetu, ki bi prenesli kaj takega. Upam si trditi, da med njimi sigurno ni nobenega VW-ja.


Hm, malce se ozri okoli sebe, pa poglej, koliko stari avtomobili se vozijo po nasih cestah, katere avtomobile uvazajo iz tujine, koliko prevozenih kilometrov imajo in koliko jih bodo se prevozili. Bil bi presenecen, verjemi. Znamka? Poglej se enkrat :)
Zanimivo, kajne? Pa se enkrat preglej znamke, pa njihovo poreklo, potem pa se enkrat stevec kilometrov (realnega seveda) ;)
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Če apr 03, 2003 2:35 pm

Zok je napisal/-a:ok, neki mas tud prav, sam moc motorja se ne meri v konjih na liter!! s tem se meri navitost samih motorjev - bolj kot je navit, manjsa je teoreticno vzdrzljivost.

Vem, da se ne meri moči v litrih. To sem dal samo kot primerjavo izkoriščenosti motorja. BTW, kok pa ma konjev VR6 pri 2.8 , 180? 200?

Zok je napisal/-a:hja, manjsi obrati pomenijo lenost motorja, visji pa vrtince v rezervoarju... :D in ce je tehnologija VTi dalec pred tehnologijo v VR6, pol je VR6 tud bolj preizkuseno, se ti ne zdi?? pa VR6 se zavrti tud nad 3000 rpm, ce hoces dirkaske obcutke (ta tvoja izjava se mi zdi cisto nakladanje, mislim d sta si z gerchyjem tud osebno v laseh???), sm se pa pelu v hondi crx vtec in v golfu III vr6, pa se mi zdi d bi bla najboljsa kombinacija CRXova oblika, ojacana karoserija (tud ce ma 400 kil vec, varnost je prva!), pa golfova masina. zakaj?? nemska kvaliteta pac. pa ne samo to. bom kdaj drugic nadaljeval.

10 let tehnologije VTi ni dovolj? Tisto glede 3000 si narobe razumel. Še enkrat preberi; mislil sem da pač tudi VR6 ne more pri 3000 imeti športnega filinga in ga je posledično treba priganjat-tako kot hondo. Še enkrat preber moj post, ti bo vse jasno.
Nemška kvaliteta? Če bi pa rekel japonski motor bi se mi pa smejal? Dejstvo je da delajo japonci najboljše motorje. Glede nemške kvalitete pa raje ne bi...je bilo toliko prigod z novo sedmico... :roll:
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Če apr 03, 2003 2:36 pm

Aja in ne z gerchyjem si nisva v laseh :wink: :D

Pa še neki, navor in moč pri VR6 (letnik ´91):

Displacement 2792 cc
(170.378 cu in)
Unitary capacity 465.33 cc/cylinder
Max. output
(DIN) 174.0 bhp (129.8 kW)
@5800 rpm
Max. torque
(DIN) 234.0 nm (173 lbft) (23.9 kgm)
@4200 rpm



Honda CRX VTi (letnik ´92):

Displacement 1595 cc
(97.333 cu in)
Unitary capacity 398.75 cc/cylinder
Max. output
(DIN) 160.0 bhp (119.3 kW)
@7600 rpm
Max. torque
(DIN) 150.0 nm (111 lbft) (15.3 kgm)
@7000 rpm


Porazen navor pri Hondi :roll: Drugače je pa VR6 težji samo za 50kg!!

http://www.carfolio.com/
In koliko so točni te podatki ne vem, se je že zgodilo da so se zmotili...
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Če apr 03, 2003 3:04 pm

gerchy je napisal/-a:
fric je napisal/-a:Da še jaz povem svoje mnenje.
... Mislim da so redki avtomobili na svetu, ki bi prenesli kaj takega. Upam si trditi, da med njimi sigurno ni nobenega VW-ja.


Hm, malce se ozri okoli sebe, pa poglej, koliko stari avtomobili se vozijo po nasih cestah, katere avtomobile uvazajo iz tujine, koliko prevozenih kilometrov imajo in koliko jih bodo se prevozili. Bil bi presenecen, verjemi. Znamka? Poglej se enkrat :)
Zanimivo, kajne? Pa se enkrat preglej znamke, pa njihovo poreklo, potem pa se enkrat stevec kilometrov (realnega seveda) ;)


Preberi si moj cel post...

Ne mi primerjat avta s 300.000 ko ga je vozil stari ata max. 120km/h tja do 4000rpm in pa avta ki se ga je nonstop tiščalo skoraj do 9000rpm. Mislim da razliko opazi čisto vsak...

1. VW zaenkrat v svojih velikoserijskih avtomobilih ne premore takšnih high-tech motorjev, ki bi bili zmožni takšnih performans
2. upam stavit, da če bi tiščal golfa do skrajnih mej (tako kot to počno lastniki hond) ne bi dočakal niti 100.000
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Če apr 03, 2003 3:51 pm

Cudno da na servisih tako stokajo, ko morajo pri prenekateri hondi zamenjat celotni motor, ... utrgani ventili, zobati jermeni
In kaj hoces povedat? Skregano z logiko, da priganjan motor vzdrzi dlje? Sicer ima res vsak svoje mnenje, ampak ce zelis ziveti v zmoti, potem izvoli ...
Ce ze govorimo o primerjavah, potem nikakor ne gre primerjati nemskih avtomobilov z japonskimi. Ce se se bolj osredotocimo na vrhunce tehnoloskih dosezkov (denimo slavni VTI), recimo BMW M3, M5 ...Audi RS2, RS4, RS6, ... razni Mercedesi AMG, porsche, luksuzna vozila z izjemno sportnim pridihom, z najboljsimi voznimi lastnostmi, podvozjem in se in se.. seveda, boste rekli, cenovno ni postena primerjava, a tako to je. Japonci jim pac niso kos. Ok, pred nos mi boste vrgli Evo variante, razne Subaruje, Mitsubishije. Zelo dobri avti, izjemna lega na cesti, bogato rallyjevsko ozadje. Toda, kje je ergonomija, kje je superiorna oblika, tradicionalnost estetike, vrhunska iz dodobra preizkusenga tehnologija, pripadnost znamki (Japonci menjavajo modele kot pekarna zemljice), kje je priljubljenost, kje vrhunskost, kje natancnost, kje je perfekcija?

Toliko v poduk glede primerjav! Nihce me ne preprica, da je honda lahko avto z duso in tako perfekcijo kot zgoraj nastetih nekaj primerkov!
Ne govorim, da so japonski avtomobili slabi in nevzrdzljivi, so zgolj povprecni in ne vrhunski!
Pa srecno!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov