YOC je napisal/-a:OPOZORILO - PRVO VSI PREVERITE, ČE VAŠA MAŠINA PRENESE TOLIKO OKTANOV IN ČE NE BO KEJ NAROBE NA MAŠINI ZARADI VEČJIH OKTANOV. PA PREVERIT JE TREBA ŠE NASTAVITEV VBRIZGA IN PODOBNE STVARI, KER TEGA BENCINA MORA DOZIRAT MANJ ZA ISTI IZKORISTEK.
nebivedu je napisal/-a:Jst sm v svoj avto uglavnem tankal 98, zdej bom pač 100-tko - pa nima nobene elektronike - sam mal je treba ventile poštimat, pa dela brez problema in še bl potihem dela pa še šparaš - na 100km sigurno liter manj popije avto s tem bencinom.
Sulfur is corrosive and creates sulfuric acid in your engine where it attacks engine bearings and other vital engine parts. Resulting in shortened engine life and expensive downtime.
The next biggest culprit is water and sulfur. Water is always present in both gasoline and diesel fuel. A portion comes from the atmosphere, but fuel also attracts water. Sulfur is ever-present in both gasoline and diesel fuel. Sulfuric acid is created by combining water and sulfur. Carbon deposits are formed inside your engine when the sulfuric acid it is not burned off during combustion.
The condition worsens, as unburned carbon in your engine also leaves behind lethal carbon deposits on your spark plugs, valves, etc., or can be forced into your oil. As carbon deposits increasingly obstruct your vehicle’s ability to properly function, anorexic symptoms begin surfacing.
When your vehicle does not function efficiently, it increases toxic exhaust emissions released into the environment.
Čojko je napisal/-a:Bencini imajo, ne glede na oktane, kalorično vrednost 44MJ/kg in od tega je odvisen tisti "bolj gre".
Oktansko število pa ima z močjo samo posredno povezavo preko komp. razmerja.Z manj oktani izgorevanje ni močnejše temveč hitrejše lahko do te mere, da je to že eksplozija-klenkanje, ki pa je vse prej kot zaželjeno zaradi povečanja dinamičnih obremenitev, najbolj kratkoročno pride to do izraza pri ojničih ležajih kjer sunek prebija oljni klin.
Samo oktansko število je definirano z razmerjem med izooktanom in n-heptanom. Prvi je zelo odporen proti samovžigu drugi pa zelo neodporen.
Če je 98% prvega in 2% drugega in ima bencin enako odpornost na samovžig pomeni da ima 98 oktanov. To preizkušajo v dveh cilindrih z enakimi lastnostmi v enem je bencin, ki ga merijo v drugem pa mešanica izooktana in n-heptana.
Glede na zvezo med V, P in T je pa normalno, da motor, ki zahteva višje oktansko število tudi bolj gre, ker ima verjetno tudi višje kompresijsko razmerje.
Komp. razmerje do 7,5 približno 90 oktanov
do 8,3 približno 94 oktanov
do 9 približno 97 oktanov
nad 9 = 100 oktanov
(Izjema so prisilno polnjeni motorji, ki imajo precej nižja komp. razmerja)
Lp Čojko
Zzooommm je napisal/-a:OK samo neki - v USA sem že večkrat zasledil 101 in 103 oktansko gorivo... Ne more bit pol notr kr 103% izooktana...Kakšni aditivi so pol dodani? Svinec najbrž ne..?
jakaracman je napisal/-a:YOC je napisal/-a:OPOZORILO - PRVO VSI PREVERITE, ČE VAŠA MAŠINA PRENESE TOLIKO OKTANOV IN ČE NE BO KEJ NAROBE NA MAŠINI ZARADI VEČJIH OKTANOV. PA PREVERIT JE TREBA ŠE NASTAVITEV VBRIZGA IN PODOBNE STVARI, KER TEGA BENCINA MORA DOZIRAT MANJ ZA ISTI IZKORISTEK.
Joooooj, kje jih pobirate. Vsak motor prenese vec oktanov, tu ni NIC nevarnega. Oktani pa z energijsko vrednostjo nima nic in vprasanje je, ce ma ta bencin kaj visjo energijsko vrednost. Tudi ce je, se zna motor temu sam prilagodit ...
Mumbley je napisal/-a:Če ima avto elektroniko, ki se prilagaja med 95 in 98 oktanskim bencinom, potem bo tudi na 98 ali 100 okt. sposobna izvesti prilagoditev. Če pa moraš pri tem iti na servis da ti izvedejo spremembe pa imaš avto za en klinc.
Poglej v navodila, pise 95 min. Sem mel twingota in tud na 102 oktana cist lepo dela ... Ce so se pojavile napake, se niso zarad bencina ...nebivedu je napisal/-a:jakaracman je napisal/-a:YOC je napisal/-a:OPOZORILO - PRVO VSI PREVERITE, ČE VAŠA MAŠINA PRENESE TOLIKO OKTANOV IN ČE NE BO KEJ NAROBE NA MAŠINI ZARADI VEČJIH OKTANOV. PA PREVERIT JE TREBA ŠE NASTAVITEV VBRIZGA IN PODOBNE STVARI, KER TEGA BENCINA MORA DOZIRAT MANJ ZA ISTI IZKORISTEK.
Joooooj, kje jih pobirate. Vsak motor prenese vec oktanov, tu ni NIC nevarnega. Oktani pa z energijsko vrednostjo nima nic in vprasanje je, ce ma ta bencin kaj visjo energijsko vrednost. Tudi ce je, se zna motor temu sam prilagodit ...
Ali res???
Twingo im predpisano samo 95 oktanski bencin in ko sem tankal 98 so se pojavile napake na mašini - je blo potrebno par nastavitev v računalniku narest, tko da nebi jst o tem da vsak avto prenese več oktanov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov