Samotar je napisal/-a:Vpraš finca al pa norvežana če je M+S zimska guma pa se ti bo smejov.
Če nisi razumel posta, sem samo povedal, da M+S ni zimsko-letna guma

Drugače pa imam prijatelja, ki je Finec, pa ga bom vprašal

pele je napisal/-a:Kaj mislite o "strokovnjakih", ki se vozijo sredi poletja z zimskimi (M+S) gumami? Meni se to zdi totalno butasto , nevarno in potratno,Takih modelov je kar dosti(opazim na večjih parkiriščih).Ali si predstavljate , da bi pri F1 tako "falili# pri gumah ( vem, da ni za primerjat ampak vseeno)
_BiStRi_ je napisal/-a:Da vam razjasnim...zimska guma, bo imela poleti boljši oprijem kot letna, res je da se bo hitreje obrabila, venda bo bolje držala...Če se bo zimska guma zažgala, bo po suhem še zmerom uredu držala, po mokrem pa ne...
Torej da skrajšam...če vozte normalno je vseeno če imate na avtu m+s celo leto...ob normalni(beri počasni) vožnji se ne bo preobrabila(govorim za ovinke), če želite se hitro peljat(naprimer na mobikrogu) pol nataknete gor zimske...sam za v dež ne bojo ble več uporabne...sicer jih boste pa na mobiju pokurl![]()
![]()
![]()
Pa da me ne bo kdo napadu...taka guma ni za dolgo, ob tišanju čez ovinke...
L.p. Bistri...
FireSTORM je napisal/-a:logično da je bolši oprijem
saj so zimske gume mehkejše in ko se segreje se poveča sila lepenja in trenja
FireSTORM je napisal/-a:logično da je bolši oprijem
saj so zimske gume mehkejše in ko se segreje se poveča sila lepenja in trenja
ANJCI je napisal/-a:Imamo tri vrste gum- letne, letno zimske in zimske![]()
Zimska guma ima oznako M+S in na bočnici snežinko, to pomeni da je čista zimska guma.Zimska guma pravilno začne delovati šele pri 7 stopinjah navzdol, nakar letna kontra, od 7 stopinj navzgor.Razlika je v materialih iz katerih se izdelujejo..
Letno zimska guma ima isto oznako M+S vendar brez snežinke in teh proizvajalcev gum malo.
FireSTORM je napisal/-a:mehkejša ko je guma večje je trenje, pa rečeš ti da si marijo vido še bo to vedno res
se pa tudi hitreje obnavlja
Samotar je napisal/-a:FireSTORM je napisal/-a:logično da je bolši oprijem
saj so zimske gume mehkejše in ko se segreje se poveča sila lepenja in trenja
Sploh ni res. Pejt terat avto po ovinkih npr. Logatec - Rakek. Zimske gume so k čigumi in se avto zlo čudno obnaša - bočno zdrsuje v oviku, gume ti hoče pa snet s feltn.
Miholl je napisal/-a:_BiStRi_ je napisal/-a:Da vam razjasnim...zimska guma, bo imela poleti boljši oprijem kot letna, res je da se bo hitreje obrabila, venda bo bolje držala...Če se bo zimska guma zažgala, bo po suhem še zmerom uredu držala, po mokrem pa ne...
Torej da skrajšam...če vozte normalno je vseeno če imate na avtu m+s celo leto...ob normalni(beri počasni) vožnji se ne bo preobrabila(govorim za ovinke), če želite se hitro peljat(naprimer na mobikrogu) pol nataknete gor zimske...sam za v dež ne bojo ble več uporabne...sicer jih boste pa na mobiju pokurl![]()
![]()
![]()
Pa da me ne bo kdo napadu...taka guma ni za dolgo, ob tišanju čez ovinke...
L.p. Bistri...
![]()
![]()
ccc tole pa ni res spljoh....si bo treba kako knjigico o zimskih in (po)letnih gumah prečitat..zimska guma ima krepko slabši oprijem in vozne lastnosti poleti,se pa zelo hitro "radira"-je premehka-in nestabilna.
Zaradi notranje strukture zimske gume se zimska guma pri visokih temperaturah (to je poleti npr.) na začetku zelo zmehča in ima "gumijast" učinek-guma ni stabilna saj se zvija,kasneje pa to preide v "trdenje" saj guma zgubi svojo elastičnost in rata neuporabna poleti in pozimi ker preprosto otrdi...in je za stran...
LP Miholl
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov