Kaj se tiče ventilov - da ni bil Mitsubishi slučajno Gdi ali sicer močnejši ali kakorkoli po performansah drugačen - takrat je namreč močnejši ventil nujen in nikakor ne pomeni, da je korejski slabši. Kaj se tiče emblemov na ventildeknu, nobena fabrika ne bo šla tako nizko, da bo tuje embleme na svoje avte lepila (izjema volvo z audijevim emblemom - sram jih naj bo), kar pa ne pomeni, da niso izdelani natančo tako. Npr. Daewoo (kot korejc) in Opel (kot nemc) sta oba v koncernu General Motors, pa vsak uporablja svoje embleme, kljub temu, da so nekateri motorji praktično identični.
Jaz vztrajam pri svoji izjavi, da so korejci dobri avti (da ne bo kdo mislil, da hvalim svoje - NE vozim korejca), ki za soliden denar solidno ponujajo. Ni fer postavljat vzporedno dveh avtov, ki sicer nudijo podobno, pa potem skritizirat korejca, pri tem pa zanemarit da primerljiv npr. nemški avto stane dvakrat več. Logično je, da bo korejc imel več napak (predvsem kozmetičnih) (čeprav je dostikrat ravno obratno

) kot nemec, a pri tolikšni razliki v ceni se da tudi s tem živet. Torej po mojih izkušnjah in znanju: če nisi ravno pri denarju in hočeš soliden avto za malo denarja (predvsem ugodni so nakupi rabljenih vzhodnjakov), ki ti bo dolgo in dobro služil, in če lahko preživiš brez zvenečega imena v prometni, je korejec dobra izbira.
P.S. Res pa je, da je na večini korejcev podvozje premehko za športno vožjo... sicer nekaterim to paše (vsak pač nima želje voziti dirke), drugi pa bodo pač morali investirati v trše podvozje.
LP