Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To avg 30, 2005 2:31 pm

kolega je lih ucer kupu laguno 2002 1.9dci elegance karavan in se z njo zapufu za 5 let. ce mu tole temo pokazem bo kr zelen ratu pomoje : >
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo To avg 30, 2005 2:34 pm

Hja pa ne pozabit da si od zgoraj dol sledijo P, R, N, D. Se pravi če bi hotel na silo iz D v P, je vmes še R. Lahko si pa misliš kaj se zgodi pri vožnji naravnost če daš v R...
Mislim da ni možno pripravt avtomatika da ti crkne...
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
buco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To mar 11, 2003 10:21 am

Napisal/-a buco To avg 30, 2005 2:44 pm

Sh3bO je napisal/-a:Mislim da ni možno pripravt avtomatika da ti crkne...


js tut tko mislm
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To avg 30, 2005 3:11 pm

Moje sožalje, to pa je šit :cry: :cry: :cry:
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare To avg 30, 2005 5:02 pm

peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov... :(


da ni takih avtov si ti misliš :!: :!: :!:

kolegu pa sožalje :!:
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To avg 30, 2005 9:21 pm

marko stare je napisal/-a:
peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov... :(


da ni takih avtov si ti misliš :!: :!: :!:

kolegu pa sožalje :!:


Kateri avto (prosim iz prakse), s koliko km na leto :?:
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To avg 30, 2005 9:33 pm

marko stare je napisal/-a:
peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov... :(


da ni takih avtov si ti misliš :!: :!: :!:

kolegu pa sožalje :!:


Kateri avto (prosim iz prakse), po petih letih,( s koliko km letno) nima problemov. Še nisem slišal, res ne ;) ;) ;) :?:
Veliko turbo motorjem začne piti in hitro popije lastno olje, ker crkne regulator pritiska oljnega sistema (odduška), oljni tlak ne uide mimo tesnil gredi, niti ne izvrže šipke za olje (če je nima), ostane samo turbina,..... Vozil z elektronskim štartom, pa v visokoh vrtljajih s start stikalom ne moreš ugasniti, :!: :!: in potem je to-to. Razsodnost, kot je bila že opisana (mehansko ustavit motor) pa v paniki ni vedno prisotna. Če to bere kakšen kotek :shock: , naj javi idejo v F, da se vgradi varnostno stikalo, kakor pri dirkalnih avtih, ali pa: ključavnica je še vedno ključavnica!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr avg 31, 2005 1:14 am

DrMr je napisal/-a: da se vgradi varnostno stikalo, kakor pri dirkalnih avtih, ali pa: ključavnica je še vedno ključavnica!


word
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Sr avg 31, 2005 5:41 am

marko stare je napisal/-a:
peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov... :(


da ni takih avtov si ti misliš :!: :!: :!:

kolegu pa sožalje :!:


Takega avta NI! Tolk in tolk % je povsod problematičnih. Še celo Ford GT40, ki je drag ko sam hudič in moraš imet poleg denarja še močne veze da ga lahko kupiš, ima probleme. Modela, ki ne bi imel nikakršnih problemov NI!! In ga tudi ne bo, ker se v avtomobile vgrajuje vedno več elektronike, ki pa je nepredvidljiva. Ti lahko rečeš kakšno obremenitev zdrži glavna gred ali pa nek drug del. Ne moreš pa rečt koliko bo zdržal nek klinčev čip.

Poglejte samo kakšne avione F-16 ali F-18. Vredni so par deset mio $, če mu pa crkne čip za 50 centov $, pade dol in gre vse v franže.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr avg 31, 2005 8:06 am

Ne, pač pa ljubitelji(nekateri) azijskih znamk mislijo da so tisti avti nepokvarlijivi. So, vendar bistveno manj. Sicer pa se je brez veze o tem pregovarjat, ker bo vsak svojo gonu...

Tovarne, če so pametne, že naredijo tako da stvar crkne po preteku garancije. Majo ljudji, ki samo to študirajo cele dneve. Zaslužek pri avtodelih je namreč ogromn. Mnogi si ne predstavljajo kakšen... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
jojovix
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Ne maj 22, 2005 10:13 am

Napisal/-a jojovix Sr avg 31, 2005 8:24 am

O.K. Vse verjamem, ampak kje so pa slikce?
KAM'R Č'M, S SUBARUJ'M PRID'M!!!
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Sr avg 31, 2005 8:29 am

jojovix je napisal/-a:O.K. Vse verjamem, ampak kje so pa slikce?


preberi prvo objavo! :D
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr avg 31, 2005 8:30 am

DrMr je napisal/-a:
marko stare je napisal/-a:
peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov... :(


da ni takih avtov si ti misliš :!: :!: :!:

kolegu pa sožalje :!:


Kateri avto (prosim iz prakse), s koliko km na leto :?:


Naprimer fotrov Safrane 2.0 16V letnik 1998 z 150 000 kilometri... Do sedaj stroški z njim:

Zadnji lonec
ventilator kabine.

Lonec z delom 22 000 SIT in ventilator na A-netu 53 000 SIT pa tukaj se konča. Servis vsakih 15 000 km (menjava olja in filtra) vaški mehanik. In veliki servis pri Štajerskem avtodomu na Volvotu (volvotov motor)... To pa je vse.

V 7 letih ga je avto prišel 72 000 SIT...

Se najde kaka taka varijanta ampak mislim, da današnji avti niso iz pravega testa. Vse nekaj na hitro polni k*** kablov, elektronike in stvari ki crkujejo...
 
jaz2di
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Po jul 07, 2003 1:25 pm

Napisal/-a jaz2di Sr avg 31, 2005 8:46 am

Meni se je isto kar dvakrat zgodilo pri Golfu 2 dizlu (sem ze enkrat opisal, ko je nekdo jokal zaradi tega). Obakrat je bilo na ravni ali rahlo spusceni avtocesti, avto pa je sel prehitro za svoje sposobnosti (cca 150 v 4. brzini, najvisji). Dim, avto zbezla, potegne ko zmesan...no, za lastnike teh dizlov itak nekaj novega...
Jaz sem ga v obeh primerih uspel upocasniti s srednje panicnim zaviranjem. Ko se je upocasnil, je tudi nehal bezlat in je bil spet pod kontrolo. Tudi skode ni bilo vecje, ker sest let po incidentu se vedno veselo vozim. Mehanik je le olje dolil, povedal da pri tem dizlu v prevelikih obratih potegne olje v gorivno mesanico (napaka na vseh G 2 JXD) in potem je veselica. Priporocil je se, naj tega vec ne pocnem, ker ko enkrat zmanjka "turbota" (olja), je avto samo se za na odpad.

Sicer ne vem ali je situacija popolnoma primerljiva, ampak mogoce pa uspe se komu ustavit masino in jo resit. Samo na bremzo in nic sklopke. Ko se upocasni, ga mogoce tudi pri Laguni neha biksat.
Ce je pa huda sila (meni ni bla, nisem imel dima v kabini), pa verjamem da vsakdo hoce samo ustavit in ven, pa naj se masina skuri ce se misli. Noben pleh ni vreden tveganja zivljenja.
 
Uporabniški avatar
subi92
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1622
Pridružen: Če dec 16, 2004 9:19 am

Napisal/-a subi92 Sr avg 31, 2005 8:48 am

xandrej je napisal/-a:V 7 letih ga je avto prišel 72 000 SIT...


Če je zares tako malo stroškov kupim takoj safrana. :EE :EE ž

Sorry ampak men ni normalno da moraš menjat ventilator pri 150k kilometrov. Pa še lonec ni iz pravega testa če zdrži 7 let ;) .
Ali morda ni menjal kakih jermenov, diskov, luči, filtra klime, nekaj kompletov gum, da o bencinu ne govorim tko da 73k stroškov z avtom :shock:
Subaru Legacy 2.0 AWD 1998, Mazda Premacy 1.8 l.2000, Ford Fiesta MK1 1979
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr avg 31, 2005 10:18 am

Če ne ločiš izrednih stroškov z rednimi kot so jermeni, menjava olja filtrov itd itd... Pol pa ne vem...

Pol pa bom tak rekel vse kar je crknilo na avtu je ventilator kabine in zadnji lonec... Vožen pa vsak dan v službo (30 km tja in nazaj...)

Izredni stroški z avtom so v 7 letih je bilo 72 000 jurjev. Ventilator pa sem mu sam zamenjal. Lonec pa je res riknil ampak za ponaredek 22 jurjev z montažo pa ne boli glava.
 
Uporabniški avatar
Redman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: To apr 08, 2003 1:33 pm

Napisal/-a Redman Sr avg 31, 2005 11:30 am

jaz2di je napisal/-a:Meni se je isto kar dvakrat zgodilo pri Golfu 2 dizlu (sem ze enkrat opisal, ko je nekdo jokal zaradi tega). Obakrat je bilo na ravni ali rahlo spusceni avtocesti, avto pa je sel prehitro za svoje sposobnosti (cca 150 v 4. brzini, najvisji). Dim, avto zbezla, potegne ko zmesan...no, za lastnike teh dizlov itak nekaj novega...
Jaz sem ga v obeh primerih uspel upocasniti s srednje panicnim zaviranjem. Ko se je upocasnil, je tudi nehal bezlat in je bil spet pod kontrolo. Tudi skode ni bilo vecje, ker sest let po incidentu se vedno veselo vozim. Mehanik je le olje dolil, povedal da pri tem dizlu v prevelikih obratih potegne olje v gorivno mesanico (napaka na vseh G 2 JXD) in potem je veselica. Priporocil je se, naj tega vec ne pocnem, ker ko enkrat zmanjka "turbota" (olja), je avto samo se za na odpad.

Sicer ne vem ali je situacija popolnoma primerljiva, ampak mogoce pa uspe se komu ustavit masino in jo resit. Samo na bremzo in nic sklopke. Ko se upocasni, ga mogoce tudi pri Laguni neha biksat.
Ce je pa huda sila (meni ni bla, nisem imel dima v kabini), pa verjamem da vsakdo hoce samo ustavit in ven, pa naj se masina skuri ce se misli. Noben pleh ni vreden tveganja zivljenja.


Meni se to v dveh letih kar sem imel golfa1 1.6d ni nikoli naredilo pa sem ga gonil kot zmešan, na avtocesti je bil gas vedno do podna. S klanca je šlo v peti prestavi tudi 200 po števcu, pa mi nikoli ni zbezlal. Kadil se je kar hudo, olja sem pa recimo v 5000 km dolil kakšen liter. So me pa vsi opozarjali na nevarnost da avto zbezlja če bom počel take stvari. Moram pa reči da je bil to najbolj vzdržljiv avto ker sem jih vozil, v dveh letih ni crknilo nič, naredil pa sem okrog 50000 km, s tem da je avto takrat imel že čez 200000 km na števcu. Avto je bil vožen res brutalno, vse prestave so se zvrtele do konca, gas je bil v podnu tudi ko je bil avto še mrzel. Sedanji lastnik se še vedno vozi z njim, edino kar je zanič je pleh.
 
jaz2di
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Po jul 07, 2003 1:25 pm

Napisal/-a jaz2di Sr avg 31, 2005 11:40 am

Redman je napisal/-a:sem imel golfa1 1.6d

To se ze ne ujema z mojim, Moj je Golf 2 1.6 JXD. Mehanik je omenjal tovarnisko napako pri natanko tem modelu, ne pri vseh starih Golfih, recimo enki.
Redman je napisal/-a:v peti prestavi

Tudi tu se ne ujemava v situaciji. Meni po cetrti ostane samo se nehvalezni rikverc.
Redman je napisal/-a:edino kar je zanič je pleh

No, pa vendar nekaj skupnega.. ;)

Vendar pa da tema ne zaide: debata ni o starih Golfih, ampak predvsem o novih Lagunah s to tezavo in o tem kaj narest ce do tega pride.
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Sr avg 31, 2005 12:16 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Park je isto kot ler, ne bi bilo nič, dal bi v D in pritisnil na bremzo, avto mora crknit.

LP,
Joie



joj. :o . nee. park je tako kot da pri ročnem menjalniku, ko ga ugasneš daš v prvo. ler, je pa N (neutral). ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 19 gostov