peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov...
marko stare je napisal/-a:peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov...
da ni takih avtov si ti misliš![]()
![]()
kolegu pa sožalje
marko stare je napisal/-a:peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov...
da ni takih avtov si ti misliš![]()
![]()
kolegu pa sožalje
marko stare je napisal/-a:peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov...
da ni takih avtov si ti misliš![]()
![]()
kolegu pa sožalje
DrMr je napisal/-a:marko stare je napisal/-a:peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov...
da ni takih avtov si ti misliš![]()
![]()
kolegu pa sožalje
Kateri avto (prosim iz prakse), s koliko km na leto
xandrej je napisal/-a:V 7 letih ga je avto prišel 72 000 SIT...
jaz2di je napisal/-a:Meni se je isto kar dvakrat zgodilo pri Golfu 2 dizlu (sem ze enkrat opisal, ko je nekdo jokal zaradi tega). Obakrat je bilo na ravni ali rahlo spusceni avtocesti, avto pa je sel prehitro za svoje sposobnosti (cca 150 v 4. brzini, najvisji). Dim, avto zbezla, potegne ko zmesan...no, za lastnike teh dizlov itak nekaj novega...
Jaz sem ga v obeh primerih uspel upocasniti s srednje panicnim zaviranjem. Ko se je upocasnil, je tudi nehal bezlat in je bil spet pod kontrolo. Tudi skode ni bilo vecje, ker sest let po incidentu se vedno veselo vozim. Mehanik je le olje dolil, povedal da pri tem dizlu v prevelikih obratih potegne olje v gorivno mesanico (napaka na vseh G 2 JXD) in potem je veselica. Priporocil je se, naj tega vec ne pocnem, ker ko enkrat zmanjka "turbota" (olja), je avto samo se za na odpad.
Sicer ne vem ali je situacija popolnoma primerljiva, ampak mogoce pa uspe se komu ustavit masino in jo resit. Samo na bremzo in nic sklopke. Ko se upocasni, ga mogoce tudi pri Laguni neha biksat.
Ce je pa huda sila (meni ni bla, nisem imel dima v kabini), pa verjamem da vsakdo hoce samo ustavit in ven, pa naj se masina skuri ce se misli. Noben pleh ni vreden tveganja zivljenja.
Redman je napisal/-a:sem imel golfa1 1.6d
Redman je napisal/-a:v peti prestavi
Redman je napisal/-a:edino kar je zanič je pleh
Po forumu brska: Google [Bot] in 19 gostov