Voith je napisal/-a:al pa pasove zadej vn poberes in kao da jih original sploh ni mel, pa je problem resen.
PiLLLe je napisal/-a:darkdog24 je napisal/-a:Pa človek js do takrat nebom mel svjega avta več.
?
Kva nas briga a bos ti meu takrat avto ali ne. Clovek ti je lepo rekel da avto pripeljes potem pa urejas stvari za registracijo. Torej da izpolnjuje evro 2 pogoje rabi avto meti izpusne pline v mejah ki jih predpisuje ta norma ter vzglavnike pa se kaki mali detalj bi se najdel. Stvari ki jo bos pa na avtu dodelal/predelal da izpolnjuje te pogoje pa morajo biti homologirane.
Voith je napisal/-a:al pa pasove zadej vn poberes in kao da jih original sploh ni mel, pa je problem resen.
GTA lover je napisal/-a:PiLLLe je napisal/-a:darkdog24 je napisal/-a:Pa človek js do takrat nebom mel svjega avta več.
?
Kva nas briga a bos ti meu takrat avto ali ne. Clovek ti je lepo rekel da avto pripeljes potem pa urejas stvari za registracijo. Torej da izpolnjuje evro 2 pogoje rabi avto meti izpusne pline v mejah ki jih predpisuje ta norma ter vzglavnike pa se kaki mali detalj bi se najdel. Stvari ki jo bos pa na avtu dodelal/predelal da izpolnjuje te pogoje pa morajo biti homologirane.
Kot ponavadi Pillle si spet pameten pa ti stvari niso čist jasne. Sploh ni res da morajo bit "stvari homologirane", temveč mora biti navedeno v homologaciji ORIGINALNEGA vozila da ustreza normam EURO2, al misliš predelat še izpušni sistem od kolektorja naprej, pa elektroniko ipd ipd... Pa tudi potem to še ni to. Tovarniško mora avto ustrezat EURO2 normi, poleg tega pa mora imet tudi zadnje vzglavnike, pasove, in še nekaj stvari je. 7 let je neka okvirna starost vozila, da vse to ima, seveda pa je dejanska možnost uvoza odvisna od posameznega modela vozila.
Zaključek: 10 let starega Clia ne moreš pripeljat in registrirat v Sloveniji, brez "mutenja"...
LP
SonyML je napisal/-a:Croma_man je dobr reku, probaj si sposodit kje zadnjo klop od nekoga k ma BePop-a sam da dobiš homologacijo in pol si zmagu.
LP
urosr je napisal/-a:Ka pa tista vrjanta, motor zasebe pa karoserijo zasebe, pa maš enga klijota zjebanga, uzameš mašino jo daš u baccaro, pa greš na tehničnega da si karoserijo zamenju, pa greš nove cifre upisat not v prometno, pol še pa sam od baccare motor nazaj not pa homologirat engine swap, pa maš komplet baccaro registrirano v SLO, stroškov pa okol 30k sit+delo mehanika ko bi ti mašino menju!
darkdog24 je napisal/-a:SonyML je napisal/-a:Croma_man je dobr reku, probaj si sposodit kje zadnjo klop od nekoga k ma BePop-a sam da dobiš homologacijo in pol si zmagu.
LP
mah zadnja klop ni problem sploh!
Zanima me kakos e to misli predelava motorja oziroma katalizatorja?Ali to pomeni, da je potrebno samo katalizator nabavit tak, da bo na meritvah izpuh pokazal normo za euro2, ali pa je potrebno še kako dodelava na motorju?
Clio je star več kot 10 let, kar me tudi skrbi glede same starosti.
Vsi mutite da morjo bit vzglavniki pa izpuh ok pa še neki?Ja kaj za vraga pa je še to neki ki mora ustrezat normi euro2?
Dej naj se že nekdo zjasnje pa butne ven kaj je še potrebno met za normo euro2?
Če nebo šlo je pa res škoda, ker avto ma vse klima,abs,usnje,les,servo,airbag,DZC,elek.šajbe,ogledala,merilec.zunanj.temp.,1.8 motor z 90KM, lahko uzameš tudi varijanto avtomatik itd... skratka za tako majhen avto in za tisti čas je opreme too mouch.
V Sloveniji jih lahko na prste ene roke prešteješ kolk jih je vsega skupaj.
STENTOR je napisal/-a:sam, da ustreza euro2 standardu in gre. ne vem zakaj bi to dal gor rihtat, če lahk to pri nas zrihtaš.
darkdog24 je napisal/-a:STENTOR je napisal/-a:sam, da ustreza euro2 standardu in gre. ne vem zakaj bi to dal gor rihtat, če lahk to pri nas zrihtaš.
Čaki čaki zdej mi pa ni več jasno.Eni pravte, da se mora to vse gor uredit, drugi pravte da pri ans ni take organizacije da bi to anrdila.Kk je zdej to?
Kje to potem pri ans delajo, da js avto pripeljem dol in mi tuki uredijo kurčev izpuh, js pa sam zadnjo klop noter fuknem in grem na lpp?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov