Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Če sep 01, 2005 12:03 pm

Dobro to glede motorja in izpuha razumem, sam zadnjih sedežev pri baccari se ne da prdelat da bi lahko imela vzglavnike.Zadnja klop je nizksa in ima malo izboklino vzgalvnikov pa ni nikoli imela baccara.Varnostne pasove ma, vzglavnike pa ne.torej edina varijanta jre ta, da se da klop od Be bop al pa od fidji cliota ko ma vzglavnike zadaj serijsko.
Se bo treba pozanimat kdo to v Nemčiji dela to predelavo, ker bi rad mel ta avto.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Če sep 01, 2005 12:41 pm

hm...kolk emisije pa ma kej 5ka GTE(to je verzija z 1.7 mašino, pa z plastiko od GTTurbo)

Se oproščam, da sm kr tak vskoču Darkdog :)
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a shalej Če sep 01, 2005 1:56 pm

sam zaka pa pol nimajo vsi avti vzglavnikov ce so obvezni, moj rover jih nima (letnik 99), mamicn clio tud ne (oasis, 97 letnik)?
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če sep 01, 2005 2:22 pm

dark, dej se pozanimi na renault slovenija glede emisij tega motorja. Bom pa še jst v manualih pa teh pizdarijah pogledu če slučajno kej piše.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
f4676
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne maj 30, 2004 10:39 am

Napisal/-a f4676 Če sep 01, 2005 2:31 pm

Za uvoz avta sta samo dva pogoja.
1. Norma euro2
2 Vzglavniki na vseh sedežih, ki so opremljeni s tritočkovnim varnostnim pasom. Kar se tega tiče se da fante, ki delajo na homologaciji okoli prsta obrnit, ker v notranjost itak pogledajo samo skozi šipo. Z prvo točko je pa lahko jeba
Slika
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če sep 01, 2005 2:35 pm

ja tole zarad vzglavnikov bi se dal rešit magar da si za homologacijo sposodiš zadnjo klop...sigurno se bo kje kdo našel.

glede euro2 je pa problem v sloveniji visok strošek predelave, v nemčiji pa kokr sm jst uprašal pride do 200€ katalizator seveda z ustreznim TUV papirjem za naš tehnični pregled oz. homologacijo vozila.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če sep 01, 2005 2:55 pm

al pa pasove zadej vn poberes in kao da jih original sploh ni mel, pa je problem resen.
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Če sep 01, 2005 3:19 pm

Voith je napisal/-a:al pa pasove zadej vn poberes in kao da jih original sploh ni mel, pa je problem resen.


Pa to sm js govoru da s epasovi vn poberejo in jih kao ni mel.

Nevem zakaj bi "predelava" motorja bla porblem?Gre se očitno sam za kazalizator.Zdej če se da ta kazalizator dobit v Nemčćiji z TUVom je še boljš.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
GTA lover
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To maj 31, 2005 9:06 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GTA lover Če sep 01, 2005 3:28 pm

PiLLLe je napisal/-a:
darkdog24 je napisal/-a:Pa človek js do takrat nebom mel svjega avta več.
?



Kva nas briga a bos ti meu takrat avto ali ne. Clovek ti je lepo rekel da avto pripeljes potem pa urejas stvari za registracijo. Torej da izpolnjuje evro 2 pogoje rabi avto meti izpusne pline v mejah ki jih predpisuje ta norma ter vzglavnike pa se kaki mali detalj bi se najdel. Stvari ki jo bos pa na avtu dodelal/predelal da izpolnjuje te pogoje pa morajo biti homologirane.


Kot ponavadi Pillle si spet pameten pa ti stvari niso čist jasne. Sploh ni res da morajo bit "stvari homologirane", temveč mora biti navedeno v homologaciji ORIGINALNEGA vozila da ustreza normam EURO2, al misliš predelat še izpušni sistem od kolektorja naprej, pa elektroniko ipd ipd... Pa tudi potem to še ni to. Tovarniško mora avto ustrezat EURO2 normi, poleg tega pa mora imet tudi zadnje vzglavnike, pasove, in še nekaj stvari je. 7 let je neka okvirna starost vozila, da vse to ima, seveda pa je dejanska možnost uvoza odvisna od posameznega modela vozila.

Zaključek: 10 let starega Clia ne moreš pripeljat in registrirat v Sloveniji, brez "mutenja"...

LP
Alfa Romeo - Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
LaKi_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr jul 14, 2004 10:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LaKi_ Če sep 01, 2005 3:32 pm

Voith je napisal/-a:al pa pasove zadej vn poberes in kao da jih original sploh ni mel, pa je problem resen.


hehe pa ni rešen problem, če pasove moraš met.

- osebna vozila morajo biti opremljena z nasloni za glavo na vseh sedežih, ki so opremljeni z varnostnimi pasovi (tudi zadnji sedeži),
Težko je danes biti norec, kajti konkurenca je velika.
 
Uporabniški avatar
LaKi_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr jul 14, 2004 10:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LaKi_ Če sep 01, 2005 3:34 pm

Croma_man je dobr reku, probaj si sposodit kje zadnjo klop od nekoga k ma BePop-a sam da dobiš homologacijo in pol si zmagu. :)

LP
Težko je danes biti norec, kajti konkurenca je velika.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Če sep 01, 2005 5:01 pm

GTA lover je napisal/-a:
PiLLLe je napisal/-a:
darkdog24 je napisal/-a:Pa človek js do takrat nebom mel svjega avta več.
?



Kva nas briga a bos ti meu takrat avto ali ne. Clovek ti je lepo rekel da avto pripeljes potem pa urejas stvari za registracijo. Torej da izpolnjuje evro 2 pogoje rabi avto meti izpusne pline v mejah ki jih predpisuje ta norma ter vzglavnike pa se kaki mali detalj bi se najdel. Stvari ki jo bos pa na avtu dodelal/predelal da izpolnjuje te pogoje pa morajo biti homologirane.


Kot ponavadi Pillle si spet pameten pa ti stvari niso čist jasne. Sploh ni res da morajo bit "stvari homologirane", temveč mora biti navedeno v homologaciji ORIGINALNEGA vozila da ustreza normam EURO2, al misliš predelat še izpušni sistem od kolektorja naprej, pa elektroniko ipd ipd... Pa tudi potem to še ni to. Tovarniško mora avto ustrezat EURO2 normi, poleg tega pa mora imet tudi zadnje vzglavnike, pasove, in še nekaj stvari je. 7 let je neka okvirna starost vozila, da vse to ima, seveda pa je dejanska možnost uvoza odvisna od posameznega modela vozila.

Zaključek: 10 let starega Clia ne moreš pripeljat in registrirat v Sloveniji, brez "mutenja"...

LP


MA stvarno. Pa ti znas sve, jebote dj pejt za precednika drzave :roll:
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Če sep 01, 2005 5:57 pm

SonyML je napisal/-a:Croma_man je dobr reku, probaj si sposodit kje zadnjo klop od nekoga k ma BePop-a sam da dobiš homologacijo in pol si zmagu. :)

LP


mah zadnja klop ni problem sploh!
Zanima me kakos e to misli predelava motorja oziroma katalizatorja?Ali to pomeni, da je potrebno samo katalizator nabavit tak, da bo na meritvah izpuh pokazal normo za euro2, ali pa je potrebno še kako dodelava na motorju?

Clio je star več kot 10 let, kar me tudi skrbi glede same starosti.

Vsi mutite da morjo bit vzglavniki pa izpuh ok pa še neki?Ja kaj za vraga pa je še to neki ki mora ustrezat normi euro2?
Dej naj se že nekdo zjasnje pa butne ven kaj je še potrebno met za normo euro2?

Če nebo šlo je pa res škoda, ker avto ma vse klima,abs,usnje,les,servo,airbag,DZC,elek.šajbe,ogledala,merilec.zunanj.temp.,1.8 motor z 90KM, lahko uzameš tudi varijanto avtomatik itd... skratka za tako majhen avto in za tisti čas je opreme too mouch.
V Sloveniji jih lahko na prste ene roke prešteješ kolk jih je vsega skupaj. :cry:
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Če sep 01, 2005 6:01 pm

Ka pa tista vrjanta, motor zasebe pa karoserijo zasebe, pa maš enga klijota zjebanga, uzameš mašino jo daš u baccaro, pa greš na tehničnega da si karoserijo zamenju, pa greš nove cifre upisat not v prometno, pol še pa sam od baccare motor nazaj not pa homologirat engine swap, pa maš komplet baccaro registrirano v SLO, stroškov pa okol 30k sit+delo mehanika ko bi ti mašino menju!
Slika
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Če sep 01, 2005 6:04 pm

urosr je napisal/-a:Ka pa tista vrjanta, motor zasebe pa karoserijo zasebe, pa maš enga klijota zjebanga, uzameš mašino jo daš u baccaro, pa greš na tehničnega da si karoserijo zamenju, pa greš nove cifre upisat not v prometno, pol še pa sam od baccare motor nazaj not pa homologirat engine swap, pa maš komplet baccaro registrirano v SLO, stroškov pa okol 30k sit+delo mehanika ko bi ti mašino menju!


Ne to odpade razdirat avta nemislim, pa nemislim se ubadat s takimi komplikacijami, če nebo šlo pač nebo šlo. Jebat ga, škoda.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Če sep 01, 2005 6:05 pm

darkdog24 je napisal/-a:
SonyML je napisal/-a:Croma_man je dobr reku, probaj si sposodit kje zadnjo klop od nekoga k ma BePop-a sam da dobiš homologacijo in pol si zmagu. :)

LP


mah zadnja klop ni problem sploh!
Zanima me kakos e to misli predelava motorja oziroma katalizatorja?Ali to pomeni, da je potrebno samo katalizator nabavit tak, da bo na meritvah izpuh pokazal normo za euro2, ali pa je potrebno še kako dodelava na motorju?

Clio je star več kot 10 let, kar me tudi skrbi glede same starosti.

Vsi mutite da morjo bit vzglavniki pa izpuh ok pa še neki?Ja kaj za vraga pa je še to neki ki mora ustrezat normi euro2?
Dej naj se že nekdo zjasnje pa butne ven kaj je še potrebno met za normo euro2?

Če nebo šlo je pa res škoda, ker avto ma vse klima,abs,usnje,les,servo,airbag,DZC,elek.šajbe,ogledala,merilec.zunanj.temp.,1.8 motor z 90KM, lahko uzameš tudi varijanto avtomatik itd... skratka za tako majhen avto in za tisti čas je opreme too mouch.
V Sloveniji jih lahko na prste ene roke prešteješ kolk jih je vsega skupaj. :cry:


Kolkr je men znano je čim predelaš avto na plin euro 2 norma, tako da ga daš v nem. predelat na plin dobiš cetifikat da ustreza tej normi in ga uvoziš ( ok še prej pa zice začasno zamenjaš) .

LP Joseph
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Če sep 01, 2005 6:17 pm

No vidiš torej je najbolje da bi mi v Nemčjiji zrihtali ta euro2 normo in mi dali papir, js pa se potem sam domov peljem in tu reg.avto.to mi je pa že blj všeč.sam kje zdej koga dobit v Nemčjiji da mi to vse v enem dnevu uredi, da nebi bil v nemčiji dlje časa?Ufff A z Italijo je isto sranje oziroma isti postopki?
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Če sep 01, 2005 6:24 pm

sam, da ustreza euro2 standardu in gre. ne vem zakaj bi to dal gor rihtat, če lahk to pri nas zrihtaš. :shock:
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Če sep 01, 2005 6:28 pm

STENTOR je napisal/-a:sam, da ustreza euro2 standardu in gre. ne vem zakaj bi to dal gor rihtat, če lahk to pri nas zrihtaš. :shock:


Čaki čaki zdej mi pa ni več jasno.Eni pravte, da se mora to vse gor uredit, drugi pravte da pri ans ni take organizacije da bi to anrdila.Kk je zdej to?

Kje to potem pri ans delajo, da js avto pripeljem dol in mi tuki uredijo kurčev izpuh, js pa sam zadnjo klop noter fuknem in grem na lpp?
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Če sep 01, 2005 7:35 pm

darkdog24 je napisal/-a:
STENTOR je napisal/-a:sam, da ustreza euro2 standardu in gre. ne vem zakaj bi to dal gor rihtat, če lahk to pri nas zrihtaš. :shock:


Čaki čaki zdej mi pa ni več jasno.Eni pravte, da se mora to vse gor uredit, drugi pravte da pri ans ni take organizacije da bi to anrdila.Kk je zdej to?

Kje to potem pri ans delajo, da js avto pripeljem dol in mi tuki uredijo kurčev izpuh, js pa sam zadnjo klop noter fuknem in grem na lpp?


Stari prevec kompliceras. Vids da pou folka neve o cem se gre. Mas cifro od lpp-ja pa poklic. Poklic 113 magar povedat ti morajo.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov