Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Pe sep 02, 2005 1:50 pm

Tomaz40 je napisal/-a:Pri speljevanju je najboljše speljat dokaj agresivno, hitro pridobit hitrost, potem pa prešaltat v čim višjo prestavo (glede na hitrost avta seveda) in zopet čim bolj tekoča vožnja. Če boš spreljal čisto počasi, boš imel večjo porabo, kot recimo s 3/4 moči avta. Ne ga pa terat pod rdeče obrate, ker je spet prevelika poraba.


Pomoje toliko kot sem se jaz preigral s porabo se ne bo nihce v zivljenju. :P :mrgreen: Kar je zgoraj napisano lahko po mojih izkusnjah samo pritrdim. Cimprej doseci hitrost, ki jo imas v mislih seveda ne ob polnem plinu :D pomoje je to spet odvisno od avta do avta. Jaz, se mi zdi, da sem kar nastudiral ta sekret od 1.8T.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Pe sep 02, 2005 2:00 pm

ziv
najmanjšo porabo bos dosegel, ce bos vozil v območju 70 % max navora v + in - odklon..
Za bencinarja drzi, da ga je treba cimprej spravit na hitrost, ampak to ne pomen na polno v rdeče polje... :P
Drugač pa to odvisi od vsakega avta posebej, zato ga moras nastudirat, sej imas cas, pa deli km... :-P
 
Uporabniški avatar
LaKi_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr jul 14, 2004 10:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LaKi_ Pe sep 02, 2005 2:35 pm

Jst sm tut studiru kako zmanjsati porabo sam sm itak vidu da je brezpomena, ker mi v vsakem primeru zolna pije 10 litorv. :)
Težko je danes biti norec, kajti konkurenca je velika.
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Pe sep 02, 2005 6:37 pm

Tud jest lahko potrdim tisto o cimhitrejsem speljevanju in potem kruzanju pri najvisji prestavi in cimbolj tekoce.

Imam 1.8, 145KM avto, povprecno porabo pa vidite spodaj v podpisu.. Malenkost cez 8 litrov. Pospesevanje je s skoraj polnim plinom od 3000 do 4500 obratov nekje (kjer ima masina dovolj navora), potem pa kruzanje s 5. prestavo naokoli. Kakorkoli vozim drugace, pocasnejse speljevanje in podobno, se mi poraba takoj poveca za liter na 100km..
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe sep 02, 2005 7:18 pm

EX-B je napisal/-a:Tud jest lahko potrdim tisto o cimhitrejsem speljevanju in potem kruzanju pri najvisji prestavi in cimbolj tekoce.

Imam 1.8, 145KM avto, povprecno porabo pa vidite spodaj v podpisu.. Malenkost cez 8 litrov. Pospesevanje je s skoraj polnim plinom od 3000 do 4500 obratov nekje (kjer ima masina dovolj navora), potem pa kruzanje s 5. prestavo naokoli. Kakorkoli vozim drugace, pocasnejse speljevanje in podobno, se mi poraba takoj poveca za liter na 100km..


Lahko bi te bilo sram da ti pije samo 8 lt/100 s tako masino :twisted: (joke)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Pe sep 02, 2005 7:25 pm

Me ni nc sram, vsakmu ko se duva zadaj mu takoj pokazem kake pospeske to dela v 1 tono lahkem avtu :P Je pa tud mene poraba izredno presenetla, prej sem imel enak avto, samo 1.4 je bil in poraba 9, ni slo manj.. :shock:
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
rsquattro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 88
Pridružen: Po feb 07, 2005 10:21 am
Kraj: Gorenjska/Ingolstadt

Napisal/-a rsquattro Pe sep 02, 2005 7:37 pm

Kakšna vožnja je najbolj varčna? :lol:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe sep 02, 2005 7:45 pm

rsquattro je napisal/-a:Kakšna vožnja je najbolj varčna? :lol:


Verjetno dobesedno takale...Slika da še od zavarovalnice malo potegneš ob vsakem kamnu :EE
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Major9
Novinec
 
Prispevkov: 105
Pridružen: Sr jan 05, 2005 12:07 pm
Kraj: Domzale

Napisal/-a Major9 Pe sep 02, 2005 8:12 pm

Blinder je napisal/-a:
EX-B je napisal/-a:Tud jest lahko potrdim tisto o cimhitrejsem speljevanju in potem kruzanju pri najvisji prestavi in cimbolj tekoce.

Imam 1.8, 145KM avto, povprecno porabo pa vidite spodaj v podpisu.. Malenkost cez 8 litrov. Pospesevanje je s skoraj polnim plinom od 3000 do 4500 obratov nekje (kjer ima masina dovolj navora), potem pa kruzanje s 5. prestavo naokoli. Kakorkoli vozim drugace, pocasnejse speljevanje in podobno, se mi poraba takoj poveca za liter na 100km..


Lahko bi te bilo sram da ti pije samo 8 lt/100 s tako masino :twisted: (joke)


Nč joke. Sam res zakaj pa maš pol tiste konje pod haubo, če ga čist naizi pelješ?? jaz vem da bi to tišu pa tišu!!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Pe sep 02, 2005 8:30 pm

Blinder je napisal/-a:
EX-B je napisal/-a:Tud jest lahko potrdim tisto o cimhitrejsem speljevanju in potem kruzanju pri najvisji prestavi in cimbolj tekoce.

Imam 1.8, 145KM avto, povprecno porabo pa vidite spodaj v podpisu.. Malenkost cez 8 litrov. Pospesevanje je s skoraj polnim plinom od 3000 do 4500 obratov nekje (kjer ima masina dovolj navora), potem pa kruzanje s 5. prestavo naokoli. Kakorkoli vozim drugace, pocasnejse speljevanje in podobno, se mi poraba takoj poveca za liter na 100km..


Lahko bi te bilo sram da ti pije samo 8 lt/100 s tako masino :twisted: (joke)


Joj joj joj, da ne povem par svojih podvigov bi me se pretepu :mrgreen:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Pe sep 02, 2005 8:45 pm

Major9 je napisal/-a:Nč joke. Sam res zakaj pa maš pol tiste konje pod haubo, če ga čist naizi pelješ?? jaz vem da bi to tišu pa tišu!!

Kdo je reku da ga cist naizi peljem ;) Pospesevanja so skor vsa s polnim gasom (edino v prevelke obrate se te masine ne splaca prevec tiscat.. se zacne mal upirat cist navrh..), pa sm napisu, da kdor se mi duva zad za ritjo, zlo kmal vidi pospeske ;) Pac, poraba je taka, imam ogromno relacij..
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Pe sep 02, 2005 9:23 pm

Blinder je napisal/-a:
Pri očetovem dizlu se turbina vklopi pri 1750 rpm


Sicer je malo off topic, samo dvomim da se turbina izklaplja.... bom kaksen krat odprl temo pa se bomo kregali, za zdaj psst! ;)


Hja malo slaba izbira besed. Do tam traja turbo luknja, pol pa potegne. Pa upam da se ne bomo nč kregal. :D
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe sep 02, 2005 9:26 pm

em fantje vse lepo pa prav ste tuki napisal....ampak a je to zihr da je najbolše za malo porabo pospeševat z visokimi obrati??? Ta je mal bosa,če je najpožrešnejša ravno mestna ko moraš vedno pospeševat - to vsi vemo da največ bencina poje poleg vžiganja...in če posledično še prtisneš avto bolj...nevem no...sej tut po boardcomputru se zadeva ne izide...
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Pe sep 02, 2005 9:52 pm

@Miholl: Jest mam tako porabo najmanjso kar jo lahko dosezem.. Z hitrimi pospesevanji in vsem. In verjemi da sem probal ze veliko razlicnih stilov, da bi se zmanjsal, ni sanse.. Pocasno pospesevanje mi takoj dvigne porabo. Na cel tank se pozna tudi liter vec na 100km.. Enostavno je najboljs za porabo pridt cimprej do zeljene hitrosti in jo tam vzdrzevat cimbolj enakomerno, to je to. (cimhitrejs pridt do zeljene hitrosti pa ne pomeni poln gas v vsaki prestavi do blokade, takrat bo pac poraba tud narasla ;) pomeni da s cimvec gasa pospesis v obmocju najvecjega navora v vsaki prestavi)
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny So sep 03, 2005 9:06 am

Mislm, da smo dost napisal....

Zdaj pa hitro na gas pritiskat, pa računat :) pa bomo vidl kaj se najbolj obnese. Ker ponavad teorija je eno, praksa pa drugo!

Pa še opozorilo!! Kdor bo izpred semaforja speljeval s skoraj polnim gasom naj tud gleda predse!! :) da ne bo kdo mene pol krivil za kak zvit pleh :?
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 So sep 03, 2005 9:15 am

Miholl je napisal/-a:em fantje vse lepo pa prav ste tuki napisal....ampak a je to zihr da je najbolše za malo porabo pospeševat z visokimi obrati??? Ta je mal bosa,če je najpožrešnejša ravno mestna ko moraš vedno pospeševat - to vsi vemo da največ bencina poje poleg vžiganja...in če posledično še prtisneš avto bolj...nevem no...sej tut po boardcomputru se zadeva ne izide...


Po mojih izkušnjah je tko. V avtu imam BC, ki prikazuje trenutno porabo vsakih 40 prevoženih metrov. Ko spelješ, je itak poraba katastrofalna. Zdej če dolgo speljuješ in pospešuješ, je tista katastrofalna poraba dolgo cajta. Če pa pospešiš na hitro pa samo par sekund, s tem da če hitro pospešuješ je poraba recimo 23-24, če počasi pa 19-20 In če imaš recimo povprečje 8 litrov, se ti povprečje kar hitro poviša.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So sep 03, 2005 9:30 am

Hmm..vsi opazite ne BC-ju tiste astronomske cifre ob speljevanju. Sicer ne vem za druge, ampak BMW ima to prikazovanje porabe povezano tudi s hitrostjo, zato tudi takšna poraba pri majhnih(ko speljuješ) hitrostih, saj je takrat podatek nerealen...
Celo v knjižici z navodili za uporabo piše da je merilnik trenutne porabe nerealen do hitrosti cca. 40kmh...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So sep 03, 2005 9:54 am

lenivec je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:em fantje vse lepo pa prav ste tuki napisal....ampak a je to zihr da je najbolše za malo porabo pospeševat z visokimi obrati??? Ta je mal bosa,če je najpožrešnejša ravno mestna ko moraš vedno pospeševat - to vsi vemo da največ bencina poje poleg vžiganja...in če posledično še prtisneš avto bolj...nevem no...sej tut po boardcomputru se zadeva ne izide...

glej po mestu je največja porba, ker praktično ni drugega kot pospeševanje. pospeševanje v višjih obratih kje motor najlepše vleče pa je definitivno bolje kot v nizkih obratih, konec koncev obakrat enako pritisneš plin, sam da v višjih obratih dosti prej pospeši na željeno hitrost kot pa da ga iz 1300 obratov v 5. pritisneš

sam neki si je treba razjasnt
pospeševanje v višjih obratih ne pomeni 6k pr bencinarju al pa 4k pr dizlu
gre za to da hitro premagaš silo lepenja- je trenja mnogo manjša, ter da se mašina ne matra v zelo nizkih obratih, ko je motor še popolnoma brez moči
ker pospeševanje na ful garantirano ne prinese min porabe
lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov