Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr sep 21, 2005 4:15 am

Templar je napisal/-a:Glede na to da vsi kupujejo pri najcenejšemu ponudniku mislim da nemci niso nobena izjama.


Tist, k hoče dobr pridt čez na testih pomoje da ne. ;)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr sep 21, 2005 7:56 am

Tut jz bi dal tako slabo oceno, če bi bil nemc.
konkurenca je, absolutno, zato je treba poskusit eliminirat čimveč drugih avtov, da bojo nemci z svojimi korporacijami mel mal več prodaje.
 
Uporabniški avatar
CWIZO
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: So nov 06, 2004 2:10 pm

Napisal/-a CWIZO Sr sep 21, 2005 8:01 am

V nemciji je itq 90% ce ne vec njihovih avtov. Nevem cesa se bojijo.

Lahko neko potrdi, tole s frontero? Je res to sam frontera mal predelana, ker jo majo pr enmu frendu doma pa me zanima...
Slika
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr sep 21, 2005 8:13 am

školjka definitivno je od frontere, druga pa po moje ne več
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr sep 21, 2005 9:58 am

Damjan19 je napisal/-a:Tut jz bi dal tako slabo oceno, če bi bil nemc.
konkurenca je, absolutno, zato je treba poskusit eliminirat čimveč drugih avtov, da bojo nemci z svojimi korporacijami mel mal več prodaje.


Namest česa bi pa ti tole kupu? Allroad, ML, X5, tuareg? :roll:
Tole bo konkurenc zgolj kakšni ladi in podobnim cheap (shit) terencom. :roll:
 
Uporabniški avatar
CWIZO
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: So nov 06, 2004 2:10 pm

Napisal/-a CWIZO Sr sep 21, 2005 10:07 am

Kwa je pa z lado narobe?
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr sep 21, 2005 10:19 am

Kaj je narobe z njo? Jah, kakor uzamš. Za nekoga lahko nič, za druzga vse. Pač odvisno, kako gledaš na avto. Glede na prodajo loganov si lahko misliš katerih je več. ;)
PS, tastara niva je definitivno najboljši terenc za svoj dnar.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr sep 21, 2005 10:48 am

Landwind, kitajska kopija frontere, je do zadnjega vijaka kopija isuzuja ali po evropsko frontere. Isuzu je dal mašinerijo kitajcem da so začel delat ta avto. Vprašljiva je samo kvaliteta pleha, ki pa pomoje isto gnije kot od frontere.
Tak test je imela frontea in rezultat je bil isti, samo da ker je bila od nemcev, se noben ni sekiral, ker je pa od kitajcev pa vsi u jok pa na drevo.
Noben pa ne računa da se 2 toni težak avto v steno razbije malo drugače kot če prileti v eno tono težak osebni avto (naprimer clio, punto, 206 ...). Tut humer nebi dobro prišl čez na takem testu - v nesreči med navadnim osebnim avtom in pa takim terencem pa sploh nebi bilo tok poškodb na avtu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr sep 21, 2005 11:00 am

nebivedu je napisal/-a:
Tak test je imela frontea in rezultat je bil isti, samo da ker je bila od nemcev, se noben ni sekiral, ker je pa od kitajcev pa vsi u jok pa na drevo.


Slika

Sorry, ampak tole je pa buča. Razen seveda, če je niso z večjo hitrostjo not zabil.
Edit: Lohk maš pa tut prou, ker je tale zadeva 700kg težja od originalne frontere... :oops:
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr sep 21, 2005 11:31 am

@metallic: dobr si me...pojma nimam, kaj bi človk lahk namest tega kupu, no v tem cenovnem rangu res ne :lol:
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne sep 25, 2005 11:00 pm

metallic je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Tak test je imela frontea in rezultat je bil isti, samo da ker je bila od nemcev, se noben ni sekiral, ker je pa od kitajcev pa vsi u jok pa na drevo.


Slika

Sorry, ampak tole je pa buča. Razen seveda, če je niso z večjo hitrostjo not zabil.
Edit: Lohk maš pa tut prou, ker je tale zadeva 700kg težja od originalne frontere... :oops:


Tole je nova Frontera, Landwind pa temelji še na starejši fronteri:

Slika

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne sep 25, 2005 11:04 pm

Pa še dokaz o tem, kako masa vpliva na rezultate: v steno bi se raje zabil s Spačkom kot pa s Frontero:

Slika

LP,
Joie
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Ne sep 25, 2005 11:55 pm

Templar je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:voith, kdo pa prav da je to čista kopija frontere? V končni fazi je lahko samo skopirana oblika brez kletke. Pa tut ni vseen iz kakšnega jekla je. Na kitajskem zihr nimajo tolk dobrga kot v švablandiji. ;)
PS, kaj si hotu povedat z focusom? :?



Glede na to da vsi kupujejo pri najcenejšemu ponudniku mislim da nemci niso nobena izjama.

Je pa po moje na mestu opazka da ni nujno da je avto prletel s pravo hitrostjo v steno. Zadnje kar nemci na domačem trgu rabijo so poceni in kvalitetno sprejemljivi avtomobili... Že tako Mazde, Toyote, Honde, pa tudi Hyundai in Kie precej odžirajo pogačo Oplu, VW in druščini kar pa v Nemcem niti slučajno ne koristi...

Že tako se je pri Loganu pokazalo da so mu malo "pomagali" Če so še tukaj ne bi bil presenečen.

Imejte še vedno v mislih da so crash testi nadzorovano okolje in ponovljivo okolje, katermu morajo proizvajalci samo prilagoditi izdelek, ki bo varen ob teh pogojih. Nobena prometna nesreča pa ni enaka kateri drugi, ergo trditve o tem kako so ti crash testi simulacija pravih razmer je podobno kot bi kupil srečko za katero veš da bo številka na njej zadela samo enkrat in nikoli več.


Ni res. O tem smo že debatirali. Švedi so opravili raziskavo, v kateri so ugotovili, da obstaja kar močna povezava med rezultati crash testov in pravimi nesrečami. Avti s 4 in 5 zvezdicami so se izkazali za nezanemarljivo bolj varne tudi v real crashih.
Most of the parts that break on the 156 are made in Germany
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Po sep 26, 2005 12:55 am

Tako je!

Obstaja čisto dokazljiva korelacija med nesrečami v avtih s 3emi zvezdicami in več ter smrtnimi žrtvami. Možnosti, da se stegneš v avtu s tremi ali več so nekajkrat manjše kot v varnostno slabše ocenjenih vozilih. ;)
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po sep 26, 2005 7:51 am

CWIZO je napisal/-a:V nemciji je itq 90% ce ne vec njihovih avtov. Nevem cesa se bojijo.


To nevem če je res, imaš kakšen vir? Se mi pa zdi da vedno več Nemcev, ki gre na počitnice skozi naše kraje, vozi kakšne Toyote Avensis ipd.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po sep 26, 2005 7:58 am

Nemška avtomobilska industrija propada, ker nemci ne kupujejo več njihovih avtomobilov. Velik raj imajo japonce, ki so cenejši, manj pijejo in jih je treba manj servisirat. Tko da z vsakim letom upada število nemških avtov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po sep 26, 2005 8:07 am

metallic je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Tak test je imela frontea in rezultat je bil isti, samo da ker je bila od nemcev, se noben ni sekiral, ker je pa od kitajcev pa vsi u jok pa na drevo.


Slika

Sorry, ampak tole je pa buča. Razen seveda, če je niso z večjo hitrostjo not zabil.
Edit: Lohk maš pa tut prou, ker je tale zadeva 700kg težja od originalne frontere... :oops:


Ne bo buča - terenci so vsi nevarni kar se čelnega trka v težjo oviro tiče. Manjšo oviro porinejo predse in terenčeva masa in trdnejše podvozje zdržita udarec, ko se pa pojavi težja ovira, si pa v vsakem terencu definitvno mrtev, ker se začne trdo podvozje drobiti in lomiti, vrhnja školjka, ki je pa mehka, se začne mečkat kot papir.
Ovira kot je ta je prišla v ta avto zato tako globoko, ker teža avta rine naprej - ovira se pa ne umakne - moraš razumet da navaden osebni avto je ponavadi spredaj težak zaradi mašine in zadaj lahek, terenec ima pa tudi zadnji del zelo težak, zaradi katrdana in težkoh polosovin, pa listnatih vzmeti, ki tudi niso zanemarljive. In ta težak zadnji del pri nesreči rine naprej. Moraš pa še to vedet, da terencu trdnost zagotavlja samo podvozje, ki pa je pri tem avtu še vedno od feroze, nosit mora pa 700kg več.

Čeprav se mi dozdeva da je bila tole veliko večja hitrost kot 64km/h - ker pri samo 64km/h nebi mogl porint mašine v voznika - je pa vseeno pretrdo podvozje in 4 nosilci, ki držijo mašino na to podvozje, poleg tega je tukaj menjalnik in kardan ki vse to povezujeta z zadnjim delom, ki pa je na miru - pri trku bi moralo zamakniti še zadnja kolesa - ker jih kardan porine nazaj.

Definitivno je bila hitrost nad 64km/h!!! Za moje pojme so začel nemci pri teh testih goljufat, da se ljudje nebi odločali za tuje avtomobile, ker imajo svojo avtomobilsko industrijo v kritičnem stanju.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
CWIZO
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: So nov 06, 2004 2:10 pm

Napisal/-a CWIZO Po sep 26, 2005 8:18 am

ice je napisal/-a:
CWIZO je napisal/-a:V nemciji je itq 90% ce ne vec njihovih avtov. Nevem cesa se bojijo.


To nevem če je res, imaš kakšen vir? Se mi pa zdi da vedno več Nemcev, ki gre na počitnice skozi naše kraje, vozi kakšne Toyote Avensis ipd.


Nimam vira. To je bilo bolj na pamet receno sodec po tistem akr sem videl v frankfurtu prejsnji vikend.
Slika
 
sanny
Novinec
 
Prispevkov: 407
Pridružen: To nov 30, 2004 2:06 pm
Kraj: koper

Napisal/-a sanny Po sep 26, 2005 9:47 am

itak da ce se kak nemc celno zabije mu ni treba niti k licarju kaj sele kleparju...lepo vas prosim svabo fani....od testa z loganom mi lahko trosijo kar hocejo ma so dokazali kaj hocejo dokazat...njihovi avti so j**c in zato morajo tunkat druge v govo.... :evil: :evil:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po sep 26, 2005 12:34 pm

nebivedu je napisal/-a:Nemška avtomobilska industrija propada, ker nemci ne kupujejo več njihovih avtomobilov. Velik raj imajo japonce, ki so cenejši, manj pijejo in jih je treba manj servisirat. Tko da z vsakim letom upada število nemških avtov.


Se bo treba očitno mal po nemčiji zapeljat...saj res narašča število japonskih avtov...ampak da jih imajo raje kot nemce...po svetu ja, v nemčiji pa ne in vprašanje če sploh kdaj...če že kdaj potem še doooolgo ne, nemci niso več tako požrešni kot so bili(s primerljivimi motorji, da ne bo pomote!!!), japonci pa še zdaleč niso več tako poceni kot so bili za časa Toyote Corolle 1.3 Dxi in Daihatsu Charade-ov... ;)
Da se manj kvarijo je pa spet relativno, ne dolgo nazaj je mislim da Audi prehitel japonce na ADAC...ne vem kakšna je situacija trenutno...ampak mislim da boste dojeli moj point
;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov