Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To okt 04, 2005 4:54 pm

...pa lamboti tudi, skyline gtr, Subi wrx sti, mitsu evo...ni dvoma da je 4wd lahko fenomenalna zadeva... Drugače glede tistega da rs4 ni tak drivers car; mene pač ne zanima pometanje z zadkom med vožnjo po normalni cesti, mi je pa izvrsten grip po snegu7ledu7dežju itd še kako pomemben; pa mislim da pozabljamo da je ta avto veliiiko bolj "drivers" car od tega kar mi drugače vozimo
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown To okt 04, 2005 5:01 pm

Ta test je star že nekaj mesecev. Itaq da ni potrebe po turbo motorju, ko pa ma FSI že v nikih obratih max navor in ga drži do konca. Poglejte si grafe navorov pri FSI motorjih. Glavni argument pristašev bmw-ja je, da če znaš vozit z zadnjim pogonom je boljše kot quattro. Kolko pa vas je takih ki OBVLADA zadnji pogon?

P.S.:Se je že kdo imel čast peljat v RS4?
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback To okt 04, 2005 5:05 pm

Audi rs4-avant po možnosti men osebno eden najlepših avtomobilov...sej ne rečem da ne bi imel m3, vendar vsekakor raje rs4
no k eni pravte da primerjava ni smiselna...tut prejšnji rs4 je bistveno boljši po karakteristikah od m3 (npr. 380 km proti 343km za audi, pa 4.9 do 100 pri audiju...)
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown To okt 04, 2005 5:07 pm

Ja saj pravim.....kar neke argumente dajejo eni. :)
 
ocean
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To mar 29, 2005 9:14 pm

Napisal/-a ocean To okt 04, 2005 5:17 pm

sej ce je kdo brau u avto magazinu ta test so ga posten pohvalll, pa se avto ma 90 odstotkov vsega nacora od 2000obratov naprej tko da dobr vlece cist povsod.pa oblika je tut huda,kar se mene tice definitivno prekasa m3.
aja pa tut ta novi Quattro ma vec moci na zadnih kolesih tko da mu baje(ne bom trdu) kr lepo zdrsuje zadk, ce si pac zazelis
 
detroit91
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:47 am

Napisal/-a detroit91 To okt 04, 2005 5:24 pm

ShowDown je napisal/-a: Kolko pa vas je takih ki OBVLADA zadnji pogon?

P.S.:Se je že kdo imel čast peljat v RS4?


heh jst ne ...oboje :o
:oops:
sam je pa dejstvo in ne sm teza da je rear boljsi ce si pola superman al pa japanac na k je spiu 2l sakeja, sm uni se s tem resno ukvarjajo, mi lahk tuki sam razpravljamo kdo ma pravzaprou boljse cajte na neki določeni stezi (pa pozabmo igro lfs, d ne govorim o ZELO "realnem" nfsju:)in zato nam te oddaje tipa top gear prou pridejo, pa ceprou vcasih mau l zaigran (hehe se kdo spomni k je jeremy sou z mercedes slr tekmovat proti drugim dvema k sta preckala morje z ladjami pa colni pa ne vem cem se)
Skero
[veliki animirani podpisi niso dovoljeni]
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To okt 04, 2005 5:40 pm

Večina tukaj pisočih hvali Quttro pogon Audija.

Če pa gledate avtomobilistične oddaje in teste avtomobilov na SAT TV-ejih, pa velikokrat pravijo,
da je Audijeva lega (s Quattrom) super, ampak, samo kadar se avto pelje naravnost.

Mick Jerry, ali je to "posledica", tega kar opisuješ. Podkrmarjenje oziroma podkrmiljenje.

Osebno se mi bolj (med tema dvema) dopade Audi.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To okt 04, 2005 6:00 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Hmm takole je.

Sm fan RS4, tko da tegale in starega poznam skor v piko.(No kot da ni zadost očitno iz avatarja in podpisa).

Vsekakor bi raje vzel RS-a, je pa stvar ki bi me odvračala.Podkrmiljenje. Kljub naporom Audija je še zmer tuki, ker imajo oni zahtevo po Quattru, kar pomeni motor pred prvo osjo in to ima za posledico podkrmiljenje, česar pri BMW-ju definitivno ni.
Pač pogon zadaj, os daleč spredaj, motor pa za prvo osjo.
Sicer so se pri Audiji trudili z porazdelitvijo navora,a jim menda ni povsem ratalo(po testih sodeč). Menda to še zmeraj ni kot temu rečejo angleži "drivers car". Je pa res da je Audi hudičevo hiter in brutalen. Izgled je fenomenalen, malo manj fenomenalna je cena.


Ja, zanimivo. Samo vseeno, da pri današnjem stanju tehnike in vsega ne naredijo neke vrste pogon oziroma prenos, ki bi omogočal da bi bil motor nameščen za prvo osjo, oziroma na njej, bi bilo zanimivo videt, saj bi se teža takoj prerazporedila nazaj. Ampak očitno zadeva ni tako enostavna kot si jo predstavljam

Zakaj so šli na N/A motor?
Preprosto.Da BMw-ju dokažejo da znajo izdelat hud NA motor z močjo 100 KM/liter. In je ratal. Nova M3 bo imela enako specifično moč.(4.0, 400 konjev)[/quote]

Možno vendar vseeno. A nebi s tem tovarna priznala, na nek način, da je N/A motor boljši kot pa Turbo? Navsezadnje bi lahko pač delali še vedno Turbote in tako dokazovali premoč tega koncepta. Najbrž je v obojem malo resnice, pogosto tovarne dajejo ven kake modele, če nič drugega kot prototipe, samo da pokažejo, kaj znajo.

Čeprav ne vem kako se bo tale KM tekma končala, mislim da bo naslednji RS prisilno polnjen.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To okt 04, 2005 6:11 pm

Čast peljati v RS4- joj mokre sanje.

Nasty ne vem čist točn kaj mislš. Avto se čist dobr pele tut v ovinkih, samo na meji začne zdrsavat nos, kar ni prijetno, še manj uživaško.

Nixxon: avto ki bi imal motor za prvo osjo in 4x4 bi znal bit malo kompliciran. Sicer ne vem kako imajo to izvedeno BMW-ji z 4x4, ampak kaka skica bi prav prišla, če se komu slučajno valja na disku.

Mogoče bi šlo tko da bi imel motor porinjen daleč nazaj, za njem menjalnik in potem eno gred speljano naprej skozi karter, pred motorjem pa bi bil še en diferencial za prvi par koles. To bi sicer pomoje šlo, ampak stroški bi bili astronomski. Pa še prostor za volanski drog je treba najdt.

Sicr bi pa tut jst rajš vidu kak Biturbo. Menda bo mel tanov RS6 V10 + biturbo in nekje do 600 konjev. Bomo vidl drug let...
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To okt 04, 2005 6:16 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Nixxon: avto ki bi imal motor za prvo osjo in 4x4 bi znal bit malo kompliciran. Sicer ne vem kako imajo to izvedeno BMW-ji z 4x4, ampak kaka skica bi prav prišla, če se komu slučajno valja na disku.


Skice nimam, vem pa da gre sprednja os čez karter. Tej avti so tud malo višji, ampak a zaradi konstrukcije al ne, pa ne vem.

Mick Jerry je napisal/-a:Mogoče bi šlo tko da bi imel motor porinjen daleč nazaj, za njem menjalnik in potem eno gred speljano naprej skozi karter, pred motorjem pa bi bil še en diferencial za prvi par koles. To bi sicer pomoje šlo, ampak stroški bi bili astronomski. Pa še prostor za volanski drog je treba najdt.


Tako nekako sem si zamislil, ja. Najbrž je res preveč drago, se bolj splača ostale komponente kolikor toliko uravnotežit.

Najbrž ni problem samo motor, ampak tudi drugi sklopi podvozja spredaj, ki pripomorejo h teži. Kaj pa vem.
Slika
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR To okt 04, 2005 6:24 pm

a ne bo mel nov rs6 od gallarda mašino al ma to s6? :jy
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To okt 04, 2005 6:27 pm

Ja od Gallarda. S6 bo imel 500 konj ali kakšn drobiž čez, RS pa tako kot sem prej napisal, če bo res.
Slika
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Napisal/-a Zmaj78 To okt 04, 2005 6:53 pm

Spomnem se že RS2, ki je bil svoje čase najhitrejši karavan z 262 kmh končne in pa 315 konji, zdej pa se je zgleda tej firmi dokončno utrgal, če bo res počas 600 KM :))
 
alexM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 599
Pridružen: To sep 02, 2003 6:43 pm

Napisal/-a alexM To okt 04, 2005 6:59 pm

Jaz sem pristaš BMW -a pa bi v tej bedasti primerjavi raje vzel RS4.
Tud prejšnji model RS-a bi imel raje kot M3.
Če pa postavimo primerljiva avta skupaj kot M3 in S4(direktna konkurenta) bi pa vzel M3!
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To okt 04, 2005 7:13 pm

:pop:
Zadnjič spremenil Spyker, dne To okt 04, 2005 7:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To okt 04, 2005 7:13 pm

Primerjava M3 in S4 ni smiselna!

Vzeti moraš "top end" ponudbo, ki je pač M3 in RS4. S4 ne bo primerljiv s prihajajočo M3-ko, dočim RS4 je.
Slika
 
alexM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 599
Pridružen: To sep 02, 2003 6:43 pm

Napisal/-a alexM To okt 04, 2005 7:36 pm

Top end pri BMW bil bil CSL,če že......
Dejstvo je da BMW nima avta,ki bi ga lahko postavil ob bok RS4
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To okt 04, 2005 7:54 pm

alexM je napisal/-a:Top end pri BMW bil bil CSL,če že......
Dejstvo je da BMW nima avta,ki bi ga lahko postavil ob bok RS4


Kaj pa je M3? Seveda je avto ki ga lahko postavjo ob bok RS4, če je v tem testu izgubil še ne pomen da ne spada ob bok rs4-ki.
Če je ravno, ni zabavno.
 
alexM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 599
Pridružen: To sep 02, 2003 6:43 pm

Napisal/-a alexM To okt 04, 2005 8:02 pm

A se tebi zdi,da je 340 in 420 konjev primerljivih al kaj?
Ob bok S4 bi pa postavi kaj?330i ali mogoče 330d?
Res je da jih lahko primerjaš ampak še zdaleč ne kot enakovredna tekmeca.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To okt 04, 2005 8:08 pm

alexM je napisal/-a:A se tebi zdi,da je 340 in 420 konjev primerljivih al kaj?
Ob bok S4 bi pa postavi kaj?330i ali mogoče 330d?
Res je da jih lahko primerjaš ampak še zdaleč ne kot enakovredna tekmeca.


Pa poglej recimo prostornino enega in drugega. Ni vse v konjih, poleg tega je Audi težji, ima drugačno razporeditev teže zaradi quattro pogona. Pa tale M3 je že mal v letih tko da jest pravim, da počakajmo E90 M3.
Če je ravno, ni zabavno.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov