Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik Pe sep 19, 2003 8:22 pm

motocikel honda NR750 ma 8 ventilov na valj
drugac pa zakaj majo motorji istih prostorni in ostalga razlicne moci al pa vrtljaje je ze kdk napisu, sam o prodornosti curka, velikosti kapljic, vrtincenja v cilindra se da cel dan razglabljat, sposodi si knjigo MOTORJI Z NOTRANJIM ZGOREVANJEM od avtorja Radislav Pavletic, tam notr je velik tega opisano
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So sep 20, 2003 8:26 pm

Poznate še kako dobro knjigo?
Nikoli slišal za motor, ki bi imel več kot 5 ventilov na valj. 1,8 20v od VW ima 3 sesalne, Ferrari tudi(sem 99%). Vidim, da nekateri ne razlikujete navora in moči:prvo se naučite tole :!:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din So sep 20, 2003 9:45 pm

Še ena stara dobra knjiga ˝VSE O AVTU˝ ampak založnika pa žal ne vem, je nimam pri sebi :(
Slika
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk Ne sep 21, 2003 10:56 am

[quote="Blinder"]Poznate še kako dobro knjigo?
Nikoli slišal za motor, ki bi imel več kot 5 ventilov na valj.quote]
Tukaj je že eden , čeprav je bil samo eksperimentalen.
http://www.maserati-indy.co.uk/alfieri26.htm
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik Po sep 22, 2003 11:25 am

tle spodi sta dva linka o hondi, drugac mam pa v eni reviji nekje prikazano kako zgleda glava motorja. v glavi ma štiri kvadratne ploskvice, na vsaki po dve ventila.
Drugac so pa ze leta 1979 nardili tekmovalno hondo NR 500, z 8 ventilov na valj in dvemi sveckami, masina se je vrtela z 20.000 RPM


http://www.geocities.com/kitsmania/m-002-1.htm
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=9113
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po sep 22, 2003 12:01 pm

Zanimivo da ste vsi zapel na eh ventilih, ste pa čisto pozabili na osnove.

Prostornina motorja se računa: povšina bata x hod bata. To je lastnost ki v veliki meri določa kako se bo motor obnašal. Velik hod bo dal več navora, dokler bo majhen hod dal več obratov in posledično več konjev (primer: F1).

Seveda je važno da je pretok v in iz cilindra čim manj moten ( 5v tehnika ima 3 vhodne in 2 izhodna ventila, da potrdim tisto od prej)
Potem je tu kompresija, ki ni velik faktor ker imamo le 95 in 98 oktanska goriva.
Veliko pomenijo mase vseh premikajočih se delov.
itd..

Se pravi da je vse skupaj komplicirano ko vrag in je v končni fazi o tem težko tu debatirat ker je vse skupaj preobsežno.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po sep 22, 2003 7:16 pm

Pogledal sem te mašine z veliko ventili...zanimivo. Če bi bilo to dobro ne verjamem, da bi F1 imele danes po 4 ventile na valj. Drugače pa serijski avti jih nimajo več ko 5.
Bral sem o racing yugotih in sem vidu da se jim brusijo ojnice(da postanejo lažje). Kakšne prednosti to prinese in zakaj se tega ne dela na navadnih avtih za povečat moč?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Po sep 22, 2003 10:21 pm

Lažje kot je manj materijala ima. Zato se prej zlomi/obrabi ali podobno. Če ima pa močnejši a lažji materijal je pa vse skupaj dražje.

Knjigo o avtu imam jaz, ampak sem jo dobil od kolega, kjer so otroci iztrgali prvih 50 strani, tako da založnika in letnice ne vem.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To sep 23, 2003 7:22 am

Blinder je napisal/-a:Pogledal sem te mašine z veliko ventili...zanimivo. Če bi bilo to dobro ne verjamem, da bi F1 imele danes po 4 ventile na valj. Drugače pa serijski avti jih nimajo več ko 5.


Več ventilov ( 5v ) pomeni večjo skupno maso ventilov, odmične gredi, bolj komplicirano izdelavo,... Zaradi tega to pri motorjih z visokimi obrati ne pride v poštev, se pa lahko izkoristi za boljši navor pri standardnih motorjih.

Fora večih ventilov je večja površina (presek) sesalnega/izpušnega kanala, ampak se je pokazalo da so pridobitki z več kot 4v tehniko tako majhni da nima smisla.
http://www.raceland.si
 
grehc
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Po avg 26, 2002 1:32 pm
Kraj: Lublana

Napisal/-a grehc To sep 23, 2003 8:16 am

johnyr je napisal/-a:Zanimivo da ste vsi zapel na eh ventilih, ste pa čisto pozabili na osnove.

Prostornina motorja se računa: povšina bata x hod bata. To je lastnost ki v veliki meri določa kako se bo motor obnašal. Velik hod bo dal več navora, dokler bo majhen hod dal več obratov in posledično več konjev (primer: F1).

Seveda je važno da je pretok v in iz cilindra čim manj moten ( 5v tehnika ima 3 vhodne in 2 izhodna ventila, da potrdim tisto od prej)
Potem je tu kompresija, ki ni velik faktor ker imamo le 95 in 98 oktanska goriva.
Veliko pomenijo mase vseh premikajočih se delov.
itd..

Se pravi da je vse skupaj komplicirano ko vrag in je v končni fazi o tem težko tu debatirat ker je vse skupaj preobsežno.



Točno tako dodal bi le, da imajo lahko tudi motorji z majhnim hodom t.i. visokovrteči lahko veliko navora, le da je ta v visokih vrtljajih, ker konec koncev je moment=Ročicaxsila Lep primer motorja, ki je imel velik moment in moč pri majhnih vrtljajih je bivši VW motor, ki je imel 75KM vendar pri 4600vrt/min. Je pa imel krivuljo momenta izredno ugodno, čeprav je najvišji moment dosegel pri 3500vrt/min

lp
Grehc
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To sep 23, 2003 11:20 am

Drgač so tut avti s 6timi ventili na valj-MASERATTI!Kera gužva :D ¸
Noben še ni omenu odmične k je ful pomembna pri tej stvari! Bolj ostra-več moči, višji obrati! Kje ste tuning freaki? Navor ponavad dobijo z večjimi hodi batov, za večjo voljo do vrtenja pa so motorji s kratkimi hodi... Ful pomembni so še materiali sami (čim lažji-keramika)! Sej nekdo je odpru to temo! Tuki je tok tega da bi lahk pisal dneve in dneve pa ne bi razjasnl zadeve
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe sep 26, 2003 9:23 pm

Bral sem (pres nekaj leti) v reviji in je pisalo za F1. Pisali so, da 5v/cil. da več moči, a slabšo krivuljo moči; 4v/cil. pa obratno, torej manjšo a bolje razporejeno moči.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost