Blinder je napisal/-a:Pogledal sem te mašine z veliko ventili...zanimivo. Če bi bilo to dobro ne verjamem, da bi F1 imele danes po 4 ventile na valj. Drugače pa serijski avti jih nimajo več ko 5.
johnyr je napisal/-a:Zanimivo da ste vsi zapel na eh ventilih, ste pa čisto pozabili na osnove.
Prostornina motorja se računa: povšina bata x hod bata. To je lastnost ki v veliki meri določa kako se bo motor obnašal. Velik hod bo dal več navora, dokler bo majhen hod dal več obratov in posledično več konjev (primer: F1).
Seveda je važno da je pretok v in iz cilindra čim manj moten ( 5v tehnika ima 3 vhodne in 2 izhodna ventila, da potrdim tisto od prej)
Potem je tu kompresija, ki ni velik faktor ker imamo le 95 in 98 oktanska goriva.
Veliko pomenijo mase vseh premikajočih se delov.
itd..
Se pravi da je vse skupaj komplicirano ko vrag in je v končni fazi o tem težko tu debatirat ker je vse skupaj preobsežno.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost