Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black To okt 18, 2005 7:24 pm

ammm...sam tolk no

Jest sm govoru od Fiatovga 1.6 motorja,ne od WV-ja.
Z WV 1.6 ne vem kako je ;)
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO To okt 18, 2005 7:41 pm

Fullback je napisal/-a:
Motor je naredil veliki napredek če ga primerjaš z starim 1.4, 60KM. Imel sem Golfa III z tem motorjem in naredil 105000km, zdaj imam Golf IV in sem že prevozil 110000km z tem 1.4, 55kW motorjem. Vse najboljše o tem motorju, če nisi preveč zahteven glede moči. Motor dela brez posebnosti in je zelo uporaben pri vsakdanji vožnji.
Poraba se vrti okrog 7 litrov, lahko tudi 6 če si bolj nežen z njim.
Meni je ratal največ porabiti takrat ko sem šel v Ženevo(večinoma avtoceste) z polno naloženim avtom je poraba bila 8 litrov.


o veliki razliki v primerjavi z starim 1.4 60 km trditve niso čisto pravilne...
1.4 60km (8 ventilc)še danes velja za enega najboljših, najbolj dodelanih in za svojo moč najbolj poskočnih vw.jevih motorjev...vendar je primerjava z 1.4 16v 75km bolj nesmiselna-bolj primerna je z 1.4 16v 100km motorjem...


Podpišem!

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
a33
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr maj 11, 2005 9:37 am

wv 1,4 16v

Napisal/-a a33 To okt 18, 2005 8:36 pm

ta motor sem peljal v golfu 4, kljub polnemu gasu ni nobeden opazil da ( hočem ) potegnit - skratka ne gree, nad keke 3 vrtljajev pa sploh ne. Pa tud ni tak biser dosti jih kadi - žre olje že pri 60 kkm itd.
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Sr okt 19, 2005 12:23 am

Zzooommm je napisal/-a:Najbrž ma tukej tud vezo to, da je bilo več izvedenk teh osemventilskih motorjev (1.4, 1.6, 1.8, 2.0) - več tipov vbrizga in tako naprej in posledično manjše ampak ne zanemarljive razlike v količini in krivulji navora, porabi, ...
Recimo jaz tud furam še 8 ventilca sicer zadjo izvedenko/tip in lahko rečem, da se v nizkih obratih obnaša skoraj kot dizel - enkrat se mi je zgodilo, da sem pri 20km/h prestavil v peto namesto v tretjo (obrati krepko pod štantgasom). Ni mi bilo jasno, zakaj se nekam čudno oglaša motor in ko sem sploh dojel, da sem dal v peto namesto tretjo, je bil cagar že na 30km/h, se pravi mi še prestavt ni blo treba... pa ni blo tud nobenega cukanja ali pa prekomernega tresenjal, kar me je sploh presenetilo. Edin pospeški so bli nekam revni :lol:
Glede 1.2 motorja bi pa rekel tko... Kolega ima v Fabii 1.2 12V 65KM mašino, avto sem tudi vozil in lahko rečem, da je to čist spodobna mašina - dobra krivulja navora za 12v, in tudi rada se vrti, predvsem pa do 3000 obr. je praktično neslišno delovanje (3 zyl). Pa tud poraba je zlo uredu.


Verjetno imaš prav, ker jaz z temi motorji (1.6, 1.8, 2.0), nimam izkušnj. Vse kar sem napisal je na podlagi tega kar sem takrat bral v revijah, ker tudi sam nisem vedel kjerga naj kupim. Veliko testov sem prebral, različnih (Slovenskih in Hrvaških) revij in kot sem jaz razumel novinarsko pisanje je prednost bila na strani 1.4 motorja. Enako je bilo ko sem kupoval Golfa IV....tko da osebnih izkušnj jaz nimam z temi motorji.

Glede tistega trivaljnega 1.2....mene je tudi pozitivno presenetil. Imel sem Polota en dan z tem motorjem, in prav lepo ga je voziti, edino je zvok motorja malo čuden, poraba je bila zelo niska....
Fullback je napisal/-a:si tut tole spregledu-kar piše z rdečo

Ne, nisem spregledal....ne glede na moč, se ne morem strinjati s tabo, ker beseda "poskočnost" res ni primerna za ta motor! ;)
Blinder je napisal/-a:Od kje tebi da 1.6 75km se slabse obnasa pri nizkih obratih(v primerjavi s 1.4 75km)? Sej ni res

Ta primerjava je bila med starim(60KM) in novim(75KM) 1.4 motorjem...
Zzooommm je napisal/-a:Ravno 1.6 75KM se bolje počuti pri nizkih obratih. Kot prvo je 8 ventilc, kot drugo pa ima razmerje med gibom in vrtino bata večje od 1.1 : 1 (1.4 16v je nekje 0,99 : 1).

Najbrž imaš prav....kot sem napisal, osebnih izkušnj nimam....kar sem si jaz zapomnil je to da ga je treba voziti pri visokih vrtljaji če hočeš res dobiti od njega to moč ki je napisana, pa to da je takrat velika poraba in to da je kar precej glasen. Te tri lastnosti so mene odvrnile od nakupa.
a33 je napisal/-a:ta motor sem peljal v golfu 4, kljub polnemu gasu ni nobeden opazil da ( hočem ) potegnit - skratka ne gree, nad keke 3 vrtljajev pa sploh ne. Pa tud ni tak biser dosti jih kadi - žre olje že pri 60 kkm itd.


"nad keke 3 vrtljajev "----????? misliš 3000 vrtljaji!? :?

"dosti ih kadi"---?????? :?: :?: Kaj kadi?? :roll: ne razumem :?

Kar se tiče olja, pri meni to ne drži, pa imam že 110000km.
Kar se tiče polnega gasa....to ni motor ki bi lahko "potegnil"...to je še kar uporaben motor za vsakdanjo uporabo, z mahno porabo, ne predragim vzdrževanjem, in še najmanj je primeren za vas mlajše ki bi samo vozili z polnim gasom. To je motor za penzioniste.... ;) :)
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr okt 19, 2005 1:57 am

For je napisal/-a:Glede tistega trivaljnega 1.2....mene je tudi pozitivno presenetil. Imel sem Polota en dan z tem motorjem, in prav lepo ga je voziti, edino je zvok motorja malo čuden, poraba je bila zelo niska....

Hehe ja, zvok je res malo nenavaden, pri nizkih obratih celo nekam smešen. Pol, ko ga zvrtiš nad 4000 obr pa pokaže zobe, kolegu sem reku, da ko ga tišiš do podna nad 4500 obr ima zvok kot nek trivaljni ferrari :lol: On me je pa ful čudno gledal a se norca delam al kaj čeprav je bilo mišljeno kot kompliment :D

For je napisal/-a:"dosti ih kadi"---?????? :?: :?: Kaj kadi?? :roll: ne razumem :?
Kar se tiče olja, pri meni to ne drži, pa imam že 110000km.

100 ljudi 100 čudi, eni so sposobni motor sfukat v 50.000km, drugi pa šele pri 300.000km, tretji pa še pozneje. Vse je odvisno kako je bil vožen, kako je bil vzdrževan itd, itd. Pol pa vidiš enega golfa, da kadi, je pa 1.4 16v motor avtomatično zanič :roll:

For je napisal/-a:Kar se tiče polnega gasa....to ni motor ki bi lahko "potegnil"...to je še kar uporaben motor za vsakdanjo uporabo, z mahno porabo, ne predragim vzdrževanjem, in še najmanj je primeren za vas mlajše ki bi samo vozili z polnim gasom. To je motor za penzioniste.... ;) :)

No, te ki bi se vozili samo s polnim gasom bi mogla povabit na eno mojo umirjeno vožnjo z mojim 1.6 8ventilcem, pomoje bi jim čeljust dol padla, ko bi vidl da šaltam pri 1500 obr :lol:
Sej ne rečem, ko sem kupil avto sem ga vozil z visokimi obrati par mesecev, da sem se malo zdivjal ampak poraba je bila pa tud nekje v oblakih. To je pač čist drug princip motorja kot npr. neke Honde, ki bi se vrtele nevem do kam. Še v uradni VW knjigici mi piše, da naj pri 2000 obr. šaltam v višjo, pod 1200 pa v nižjo.
Osebno mam rajš tak motor, pa naj bo za penzioniste, dolgočasen, karkoli. ker kot prvo rad imam navor skoz celo območje, kot drugo je poceni vzdrževanje kot tretje pa ker se vrti pri nizkih obratih je obraba zelo zelo majhna.
Prej sem vozil avto s kratkimi hodi. To bi se vrtelo še veliko več kjer se moj trenutni motor že ustavi, poraba je bila tud če sem ga gonil z visokimi obrati neverjetno majhna, ampak užitka v taki vožnji ni blo prov nobenega. Vedno je blo treba avto priganjat, navora nikol ni blo, zadeve so se šele nad 3500 obr. sploh začele premikat in tud živčen si ker misliš da si vsaj na rallyju ker se ti tko dere mašina efekta pa nobenega... dej dej dej dej dej zmigi se ampak te ne posluša pa v prazno melje.
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr okt 19, 2005 12:01 pm

Ker je tema namenjena 1.4 16v 55kW motorju je tu še tovarniški graf navora in moči.
Priponke
1416vAHW_01.jpg
1416vAHW_02.jpg
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Sr okt 19, 2005 6:33 pm

Zzooommm je napisal/-a:No, te ki bi se vozili samo s polnim gasom bi mogla povabit na eno mojo umirjeno vožnjo z mojim 1.6 8ventilcem, pomoje bi jim čeljust dol padla, ko bi vidl da šaltam pri 1500 obr
Sej ne rečem, ko sem kupil avto sem ga vozil z visokimi obrati par mesecev, da sem se malo zdivjal ampak poraba je bila pa tud nekje v oblakih. To je pač čist drug princip motorja kot npr. neke Honde, ki bi se vrtele nevem do kam. Še v uradni VW knjigici mi piše, da naj pri 2000 obr. šaltam v višjo, pod 1200 pa v nižjo.
Osebno mam rajš tak motor, pa naj bo za penzioniste, dolgočasen, karkoli. ker kot prvo rad imam navor skoz celo območje, kot drugo je poceni vzdrževanje kot tretje pa ker se vrti pri nizkih obratih je obraba zelo zelo majhna

Se strinjam, jaz tudi tko vozim, ker itak kaj več ne moreš pričakovati od tega motorja. Res zelo se pozna pri porabi. Iz Kranja do Jesenic pridem komot lahko z porabo pod 6 litrov, lahko pa tudi 10. Zadnjič sem imel prazno cesto in sem skoraj celo relacijo tiščal gas, tko da sem imel porabo 9,8 :roll:
Po moje da če bi skoz tko vozil da bi tudi porabil kaj olja. So pa tudi "stranski učinki" takšne vožnje. Ko sem imel prvi tehnični pregled (3 leta star avto), nisem šel skoz zaradi lambda sonde, kar je posledica nežne vožnje. Potem se mi je zdelo da mi zavore ne delajo dobro, pa mi je mehanik svetoval da ih malo uporabljam tudi takrat ko to ni potrebno, ker se nabere umazanija, ali pa ko dež pada je treba vsako toliko fejst zabremzat da bi potem delale optimalno. In res, zdaj to pogosto počnem, da takrat ko ih res rabim primejo tko kot je treba.
Zanimivo da takrat ko so tisto tipalo(lambde sonde) zamenjali še zmeraj je kazalo vse rdeče.....potem se je mehanik odločil da gremo ne eno vožnjo da motor malo prepiha. Maksimalno ga je vrtel....ves čas čez 4000 vrtljaji. Spet ga je priklopil, in vse je bilo v redu.
To hočem reči.....tudi to ni zmeraj dobro za avto(motor).. ;)
Zaradi tega ga jaz vsaj enkrat na teden malo "zturiram", da malo zadiha......
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr okt 19, 2005 7:34 pm

Ja se strinjam, no sej jaz kadar grem na AC ga mal prepiham ker obrati ne padejo pod 4000. To sem slišal že za filtre sajastih delcev, baje ko začne lučka goret, da moraš it na AC za določen čas vozit vsaj na določenih obratih, da se zadeva prepuca ali pa ti ostane samo še servis. Opažam tudi, da če recimo avto voziš blizu rdečega polja, koliko se bolj segreje katalizator napram neki vožnji z max. 2000 obr. Vročina kar sama puha ven in neprimerljivo več je pokanja ko se zadeva ohlaja.
Ko sem kupil svoj avto, so tudi zavore ful revno prijemale in šele čez nekaj časa se je stanje znormaliziralo (zdej mam že nove diske + pakne). Prejšnja lastnica je bila ženska in možno, da je bila ful nežna z zavorami (sodeč po stanju podvozja je vozila zlo umirjeno). Tko da najbrž bo nekaj na temu. Takoj, ko sem avto kupil sem zbremzal na ful iz 60 na 0 za foro in takrat je tolk smrdelo, da res ni bilo... zgleda, da je bilo res ful ene svinjarije gor. Ker pol je šlo samo še na boljš.
Zdej nimam nekih problemov z bremzami, ker vozim z zelo nizkimi obrati po mestu in mi motor dokaj malo zavira, tko da moram mal bolj pritiskat pred semaforjem.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov