Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Mži
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne apr 24, 2005 9:03 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Mži Če okt 20, 2005 5:46 pm

Moj stilo ma šest prestav je pa 1.4 in je poraba občutno manša
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če okt 20, 2005 7:40 pm

tejo je napisal/-a:Sam neki.. če gre avto v 5. prestavi recimo 200km/h, bo tud pr menjalniku s 6 prestavimi v 6. šel 200km/h, samo več dela maš z menjalnikom. Tko da se pr švoh avtih res ne splača. Če maš pa avto k potegne 350km/h, to je pa druga zgodba :)


Fiatovemu stilotu 1.2(najsibkejsi v ponudbi) so dali menjalnik s 6 brzinami. Ostali so imeli 5. Sesta pride prav tudi pocasnih avtih. Mogoce mestni so izjema.

Lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Če okt 20, 2005 8:45 pm

Jaz ne vem, zakaj bi mi motor moral turirat na 3600 obr. pri 130km/h, če bi bil to hitrost sposoben brez nekega pomanjkanja navora / moči vzdrževat pri npr. 2500 obr.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Če okt 20, 2005 9:29 pm

Jaz sem za 6. prstavao v mojem cliotu! ;) :P
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če okt 20, 2005 9:37 pm

prodam 6. prestavo za vse vrste avtomobilov... :D :D :D
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če okt 20, 2005 9:47 pm

imilet1 je napisal/-a:prodam 6. prestavo za vse vrste avtomobilov... :D :D :D


vgradiš tudi?
 
Tomaz_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: To sep 06, 2005 12:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz_ Če okt 20, 2005 11:02 pm

Zzooommm je napisal/-a:Jaz bi rekel da zaradi tega, ker so večji stroški izdelave in ker bi bil potem menjalnik težji.
Jaz sicer ful pogrešam šesto prestavo pa nimam nevem kaj močnega motorja. IMO bi šesta prestava morala biti šparovna - potovalna brzina za po AC. Prvih pet prestav bi bilo lahko istih kot sedaj (peta je pri meni preračunana za pospeške, končno dosežeš z blokado), šesta pa bi bila velika prestava, ki bi omogočala čim manjšo možno porabo pri cruisanju s 130km/h.



se podpišem
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe okt 21, 2005 10:27 am

G.T. je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Pr 1.8T tut pr 100kmh ko maš v 6-ti kr lepo potegne :twisted: :twisted:
Je pa zdej spet odvisno eni majo 6-to varčno (in ma isto max hitrost kot v 5-i) recimo tale 6 gang pr VAG-u ma pa 6-to tako da še bolj vleče :lol: :lol:

Recimo pr Civicu mam pa max v 4-ti oz isto brzino v 5-i (pod bistevno nižjini obrati) :roll: :roll: mal glupo.


Ja ne ni, najbrž so takrat ko so delal to Hondo računal na manjšo porabo, ne pa na večjo hitrost.


Jah ubistvu je, ker ma pol dost dolge prestave :D 160 v tretji, kot da mam RS4-ko :P
 
Uporabniški avatar
Mr. S2k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po maj 16, 2005 12:36 pm

Re: Zakaj ne seste prestave?

Napisal/-a Mr. S2k Pe okt 21, 2005 1:39 pm

Blinder je napisal/-a:Celo honda S2000 je dosegla maksimalno hitrost v peti, sesto je imela "dolgo". Torej, kako to da vstrajajo pri petih?



To ni res! 5. prestava je do 220 - 225 km/h, naprej je pa 6.

LP
When i got my s2k i though i was getting one of the fastest cars on the street, then i learned what the s2k is about.

So its not called the S 2000 for nothing!!!!

Slika
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 So okt 22, 2005 2:52 pm

nekateri imamo 6. + Rally :P 8)
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em So okt 22, 2005 4:12 pm

no stbar je taka da pod 90 al pa celo 100 konjov nimaš kej delat s 6 prestavo...
torej zakaj tako..
jest če se vozm po avtocest s 5 torej 130kmh in 3000 - 3500 rpm in prihaja klanec moram nekje na sredini klanca zamenat v 4 in vozt pri 4000 rpm če se hočem pelat 100kmh
torej v 5 zdrži seveda vendar mi zarad tega namest 8-9 l / 100km pokuri 12 :shock:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So okt 22, 2005 4:57 pm

DJ E.M. je napisal/-a:no stbar je taka da pod 90 al pa celo 100 konjov nimaš kej delat s 6 prestavo...
torej zakaj tako..
jest če se vozm po avtocest s 5 torej 130kmh in 3000 - 3500 rpm in prihaja klanec moram nekje na sredini klanca zamenat v 4 in vozt pri 4000 rpm če se hočem pelat 100kmh
torej v 5 zdrži seveda vendar mi zarad tega namest 8-9 l / 100km pokuri 12 :shock:


Zakaj temu ni vedno tako!

Bistvo je predvsem/tudi v boljši porazdeljenosti prestav, nikjer ne piše da mora bit šesta nujno daljša kot peta...samo bolje so porazdeljene, prav pride to sploh pri dizlih zaradi ozkega delovnega območja motorja...praktično pride prav pri vsakem podobnem motorju, tudi meni bi recimo hudičevo prav prišlo, saj mam tako dolge prestave in če hočeš vsako maksimalno izkoristit, moraš vsako vrtet do blokade...če bi imel eno prestavo več in isto dolgo šesto kot peto, pa bi vrtljaji posledično v vsaki padli manj saj bi ble brzine "manj narazen"...to je tudi point šestih prestav, ne pa samo podaljševanje zadnje prestave.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl So okt 22, 2005 5:08 pm

jst mam pr 95kmh že 3000rpm,pri 110 3500rpm, in bi ubijal za 6 prestavo :P
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm So okt 22, 2005 8:30 pm

DJ E.M. je napisal/-a:jest če se vozm po avtocest s 5 torej 130kmh in 3000 - 3500 rpm in prihaja klanec moram nekje na sredini klanca zamenat v 4 in vozt pri 4000 rpm če se hočem pelat 100kmh
:shock:

Tole bi rekel, da velja bolj za avto s 50 konji ali pa popolnoma brez navora, kot pa za motor pod 90 ali 100 KM.
Nevem no, imam samo 75KM pa če s peto vozim v vrhniški klanec samo 100km/h in pohodim ko se je klanec že začel bom prišel do 155km/h, brez da bi nekaj menjaval v četrto.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss So okt 22, 2005 10:04 pm

Imam Mazdo 6 2.0 121KM diesel in službenega Golfa V TDI 1.9 105KM

Mazda ima 5 prestav, Golf pa 6 ampak v zadnji prestavi imata oba pri 100km/h natanko 2.000 obratov. V tem primeru smisla šeste prestave res ne vidim samo še enkrat več moraš prestaviti.

Če že šest prestav potem bi morala biti pri Golfu peta nekje med zdajšnjo peto in šesto, šesta pa višje od zdajšnje, da bi ji recimo lahko rekel varčevalna.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black So okt 22, 2005 10:19 pm

DJ E.M. je napisal/-a:no stbar je taka da pod 90 al pa celo 100 konjov nimaš kej delat s 6 prestavo...
torej zakaj tako..
jest če se vozm po avtocest s 5 torej 130kmh in 3000 - 3500 rpm in prihaja klanec moram nekje na sredini klanca zamenat v 4 in vozt pri 4000 rpm če se hočem pelat 100kmh
torej v 5 zdrži seveda vendar mi zarad tega namest 8-9 l / 100km pokuri 12 :shock:


Kakšen avto že maš?
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 23, 2005 11:39 am

BBoss je napisal/-a:Imam Mazdo 6 2.0 121KM diesel in službenega Golfa V TDI 1.9 105KM

Mazda ima 5 prestav, Golf pa 6 ampak v zadnji prestavi imata oba pri 100km/h natanko 2.000 obratov. V tem primeru smisla šeste prestave res ne vidim samo še enkrat več moraš prestaviti.

Če že šest prestav potem bi morala biti pri Golfu peta nekje med zdajšnjo peto in šesto, šesta pa višje od zdajšnje, da bi ji recimo lahko rekel varčevalna.


Ampak vam pojem boljša porazdelitev prestav res popolnoma nič ne pomeni kaj? :roll:
Dizel ma že sam po sebi relativno ozko področje, kjer daje največ od sebe, zato mu pa prav pride ena prestava več. Pač enkrat več prestaviš, maš pa zato manj možnosti da bi ti motor delal v področju kjer je praktično mrtev ali pa vsaj dosti slabše odziven...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Ne okt 23, 2005 7:42 pm

Slide je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:Imam Mazdo 6 2.0 121KM diesel in službenega Golfa V TDI 1.9 105KM

Mazda ima 5 prestav, Golf pa 6 ampak v zadnji prestavi imata oba pri 100km/h natanko 2.000 obratov. V tem primeru smisla šeste prestave res ne vidim samo še enkrat več moraš prestaviti.

Če že šest prestav potem bi morala biti pri Golfu peta nekje med zdajšnjo peto in šesto, šesta pa višje od zdajšnje, da bi ji recimo lahko rekel varčevalna.


Ampak vam pojem boljša porazdelitev prestav res popolnoma nič ne pomeni kaj? :roll:
Dizel ma že sam po sebi relativno ozko področje, kjer daje največ od sebe, zato mu pa prav pride ena prestava več. Pač enkrat več prestaviš, maš pa zato manj možnosti da bi ti motor delal v področju kjer je praktično mrtev ali pa vsaj dosti slabše odziven...


Pri 100 in več konjskih turbo dieslih definitivno ne rabiš tako razdrobljenega prestavne porazdelitve - trust me... Tako Mazda kot Golf pošteno vlečeta od 1.800 do 4.500 obratov in že ta raspon pri Mazdi pokrijejo tri prestave pri Golfu pa celo štiri. Tako, da jaz tole razumem v taki obliki zgolj in samo kot prodajni trik.... bi pa verjetno drugače govoril, če bi bilo pri 130km/h v šesti samo 2.000 obratov potem bi bila to res varčevalna prestava.

Pred 20 in več leti so avtomobili v večini imeli po štiri prestave in je bilo z uvajanjem pete nekaj podobnega kot danes s šesto. Itak ma pa danes še marsikateri avtomatik samo štiri prestave pa mu več ali manj nič ne manjka.

Moje mnenje, še enkrat, je da če imaš možnost pri nakupu izbirat med pet stopenjskim in šeststopenjskim menjalnikom je pametno preveriti razmerje za končni prestavi in če je to pri obeh menjalnikih enako nisi naredil nič pametnega samo dodatne šolde si poklonil avto industriji.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 23, 2005 7:57 pm

Ti bom dal primer z mojim avtom...moj avto se vrti v peti pri 100kmh z 2200 obrati, kar je skoraj na ravni dizla, čeprav je bencinar. Ima po domače zelo dolg diferencial...
Ker si prestave sledijo nekako takole 57, 107, 162, 215, 2xx to pomeni da če hočeš iz avta iztisnit vse, moraš prav vsako prestavo skoraj zabit v rdeče polje, ker avto znori šele od 4000 vrtljajev naprej...stara šola pač...in ko prestaviš na blokadi, obrati padejo ravno tja nekam na 4500...če prestaviš 1000 obratov prekmalu, potem spet čaaaakaš na tisti prirastek moči...
Če bi imel eno prestavo več in šesto isto dolgo kot sedaj peto, pomeni da bi moral manj pazit kako prestavljam, ko iz avta iztiskam 100%, pa bi se še vedno lahko vozil skrajno sproščeno in varčno v šesti...tako kot se sedaj pač v peti...meni bi ena prestava več prinesla pač mnogo in samo bolj "trotlziher" vožnjo, namesto da je treba pri hitri vožnji pazit na obrate in prestavo glede na hitrost...zna bit naporno...
Odvisno od avta pač, če avto skozi celo območje vleče res enakomerno, potem ni velike potrebe po eni prestavi več, če pa ne, potem je pa večja razdrobljenost še kako dobrodošla ;)
pa brez zamere :)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Ne okt 23, 2005 10:18 pm

No saj sva prišla bliže skupaj... zadeva je odvisna od avtomobila do avtomobila. Se pravi pri enih je šesta prestava ekonomično opravičena pri drugih pa pač ne.

Se pa ne morem popolnoma strinajti s tvojo izjavo o ozkem delovnem področju delovanja turbo dieslov, ker diesel od cca 1800 obratov (ko se začne poplava njutnmetrov) do recimo 500 obratov pred blokado pošteno vleče(vprašanje je samo smotrnost take vožnje) in to je razlika 3.000 obratov uporabne vožnje. Istočasno pa navajaš, da se pri tvojem avtomobilu (BMW, če se ne motim) začne "dogajati" šele od 4.000 naprej do blokade. Glede na tisto kar si napisal predvidevam, da imaš blokado med 6.500 in 7.000. Se pravi, da imaš uporabnih obratov samo 2.500 do 3.000.

Čeprav se mi pri tvojem avto zdi vseeno malce čudno, da je menjalnik za peto prestavo zračunan tako, kot da bi ta avto troretično dosegal 300km/h pri 6.600 obratih (tam nekje pri blokadi). Se pravi, da je peta definitivno predolga in posledično so verjetno takšne tudi ostale prestave. Pri krajšem menjalniku (blokada v peti malo nad 250km/h) ne bi bilo nikakršne potrebe po šestih prestavah.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov